فورد

درگ فورد F-150 رپتور قدیم و F-150 هیبریدی جدید

با حضور افتخاری رم TRX

اکثر ماشین بازها احتمالاً فورد F-150 رپتور را به عنوان پادشاه مسابقات درگ این خودروساز معرفی خواهند کرد. جدیدترین نسل این پیکاپ پرفروش از پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو و سیستم هیبریدی ملایم سود می‌برد. کانال یوتیوب Fast Lane اخیراً جدیدترین نسل F-150 را در برابر نسل قبلی رپتور قرار داده است.

در روی کاغذ هر دو پیکاپ نزدیک‌تر از آن چیزی هستند که فکر می‌کنید. اگرچه رپتور هنوز هم مدل قوی‌تری بوده و خروجی ۴۵۰ اسبی و گشتاور ۶۹۱ نیوتون متری دارد اما مدل جدید F-150 هیبرید هم کم‌توان نبوده و از قدرت ۴۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۲ نیوتون متری سود می‌برد. این مدل علاوه بر گشتاور بیشتر چند کیلویی هم سبک‌تر از رپتور نسل قبل می‌باشد.

با وجود چنین فاصله کوتاهی که برای برگزاری درگ تدارک دیده شده F-150 2021 در تست اول پیروزی را به دست می‌آورد. درست در نقطه مقابل آن چیزی که فکر می‌کردید نتیجه به دست آمده چندان دور از انتظار هم نبوده است. بله شاید بگویید F-150 هیبرید استارت زودتری داشته اما تست‌های بعدی نیز نتایج مشابهی را نشان داد. Fast Lane پس از برگزاری درگ بین دو برادر با خود فکر کرده بهتر است نسل جدید این پیکاپ را در برابر رم TRX قرار دهد.

پس از بروز برخی مشکلات فنی در TRX سرانجام این هیولا پرفورمنس خود را به نمایش می‌گذارد. واضح است که این خودرو برتر از فورد ظاهر شده است.

واضح است که ویدئوی موردبحث بیشتر از آنکه به فکر رقابتی جدی باشد دنبال لحظات هیجان‌انگیز بوده اما نباید این حقیقت را فراموش کرد که پیکاپ های امروزی به محصولاتی قلدر و پرفورمنس بدل شده‌اند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (4918 ديدگاه)

    مطمئناً فورد رپتور F-150 نسخه خاصی از وانت مشهور فورد هستش و ویژگیای آفرودی و خارج از جاده این رپتور F-150 باعث جلب نظر مشتریا و خریدارا به این ماشین به ویژه تو آمریکا شده

    موافقم 13
    مخالفم 3
    1. Navid_bivaN

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      انجین های فورد سری F خیلی سگجونه. رانندگی شورلوت بهتره، قیافه و کابین رم بهتره، اما سری F پرفروش تره. واقعا تراک کاربردی و قابلیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. میثم

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (3544 ديدگاه)

    عکس آخر که رم کنار فورد قرار داره ابعاد خفن رم تازه معلوم میشه که چقدر بزرگه

    موافقم 4
    مخالفم 1
  3. مهدی

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    چرا چرخای فورد هیبرید کوچیک بود ؟
    ولی باز تی ار ایکس سلطانه

    موافقم 3
    مخالفم 1
  4. Khosrow

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    چند روز بعد – رقابت تپه نوردی پاگانی و کونخ ..

    موافقم 5
    مخالفم 1
  5. TRX

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (24 ديدگاه)

    TRX مثل جواهر میمونه رپتور تا به حال رقیبی نداشته و این محبوبیتش بخاطر توانایی های عملکردی و صد البته بدون رقیب بودنش هست حالا که رقیب قدرتمندی مثل TRX داره باید ببینیم اختلاف قیمت TRX مردم رو مجاب به خریدنش میکنه یا نه!
    به نظر من کسی که شیفته ی پرفرمنس باشه بدون نگاه به اعداد سراغ TRX میره البته شرایط ویژه ای که رم برای این ماشین در سال آینده در نظر خواهد گرفت خرید این ابر تراک رو برای همه آسون میکنه.

    موافقم 3
    مخالفم 1
  6. Amir

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (237 ديدگاه)

    این trx چیه ؟ لعنتی دنیایی از قدرت و ابهت و جذابیته !
    مگه با وجود این دایناسور میشه به پیکاپای دیگه هم نگاه کرد ؟

    موافقم 8
    مخالفم 1
  7. mehran.Jy

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (232 ديدگاه)

    TRD بی نظیره.
    از اون ماشینا که هیچوقت فراموش نمیشن.
    داج و تیم طراحیش گل کاشتن.
    دمشون گرم.

    فورد F150 فیس قبلیش واقعا برا من جذاب تر و مدرن تر از جدیدست. این نسل چهره زیادی ساده ای داره.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا