فورد

فورد رنجر رپتور، خودروی ریکاوری مسابقات سوپرکارها

فورد رنجر رپتور جدید خودروی کاملاً احساس‌برانگیزی است اما خب این به معنی حضور در مسابقات موتور اسپورت نیست.


اگر فورد چراغ سبز را به دست‌اندرکاران مربوطه بدهد شاید آن را در مسابقات پیکاپ‌های استرالیا ببینیم. البته فعلاً باید شاهد انتخاب رنجر رپتور به عنوان خودروی رسمی ریکاوری قهرمانی سوپرکارها باشیم.


پیکاپ پرفورمنس فورد دارای پوشش بدنه‌ی منحصربه‌فردی است که میزان دید آن بالاست. این خودرو همچنین به نوار نورانی نصب ‌شده روی سقف و تجهیزات ارتباطی مجهز شده تا ارتباط داخل خودرو با واحد کنترل حفظ شود. این خودرو همچنین از سیستم تعلیق فاکس و لاستیک‌های چهارفصل بی اف گوودریچ ۳۵ اینچی سود می‌برد. دیگر بخش‌های خودرو تغییری نداشته‌اند.


بچه رپتور فورد با توجه به قوای محرکه‌ی استاندارد خود نیازی به اصلاحات نداشته است. این خودرو از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توئین توربویی سود می‌برد که قدرت ۲۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری داشته و این نیرو از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. شاید این قدرت و گشتاور برای رقابت با سوپرکار ۸ سیلندری همچون فورد موستانگ کافی نباشد اما برای یک پیکاپ میان سایز بد نیست.


مدیر مسابقات سوپرکارها می‌گوید:

حضور رنجر رپتور در این مسابقات عالی بوده و طرفداران زیادی نیز به دنبال مشاهده‌ی آن هستند. رپتور خودرویی است که دوام و قابلیت اطمینان موردنیاز ما را داشته و توانایی‌ها و تعهد فورد در بحث موتور اسپورت را نشان می‌دهد.

مدیر ریکاوری این سری مسابقات نیز خاطرنشان ساخته است:

ریکاوری رپتور باید خودرویی باشد که در سریع‌ترین زمان ممکن به حوادث و رویدادها واکنش نشان دهد، خواه این حادثه در وسط پیست باشد یا خارج از آن و داخل گل و شن و ماسه. من به دنبال استفاده از این خودرو در حداکثر توانایی‌هایش هستم. مطمئنم که رنجر رپتور ابزاری فوق‌العاده برای کمک به تیم خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (6776 ديدگاه)

    به به
    رقىب اصلى کنىون و کلرادو هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (6776 ديدگاه)

      اىن قسمت متن براى بعضى ها
      ((حضور رنجر رپتور در این مسابقات عالی بوده و طرفداران زیادی نیز به دنبال مشاهده‌ی آن هستند. رپتور خودرویی است که دوام و قابلیت اطمینان موردنیاز ما را داشته و توانایی‌ها و تعهد فورد در بحث موتور اسپورت را نشان می‌دهد.))

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا