فولکس واگن

تغییر رسمی مدیرعامل گروه خودروسازی فولکس‌واگن

پیرو خبری که چند روز پیش در مجله پدال منتشر شد، فولکس‌واگن تأیید کرد آقای ماتیاس مولر که سمت مدیرعاملی و رئیس هیئت‌مدیره را بر عهده داشت از این گروه خودروسازی خداحافظی کرده و جای خود را به هربرت دایس داده است.

هربرت دایس
این خودروساز آلمانی می‌گوید تصمیم اتخاذ شده دو طرفه بوده و فوراً اجرایی خواهد شد. همان‌گونه که انتظار می‌رفت آقای دکتر هربرت دایس جای مولر را می‌گیرد.


مدیر هیئت نظارت فولکس‌واگن درباره این تغییر مهم می‌گوید:

ماتیاس مولر کار برجسته‌ای برای گروه فولکس‌واگن انجام داده است. او سکان هدایت کمپانی را در پاییز سال ۲۰۱۵ بر عهده گرفت، سالی که با بزرگ‌ترین چالش تاریخ فولکس‌واگن همراه بود.

این مدیر هیئت نظارت در ادامه می‌گوید مولر قادر بوده به‌صورت امنی فولکس‌واگن را از گردنه‌های خطرناک رسوایی دیزل گیت و همچنین تغییرات فرهنگی ابتدایی عبور دهد.

هربرت دایس
جدای از تغییر مولر، فولکس‌واگن برنامه‌هایی برای سازمان‌دهی دوباره این گروه خودروسازی در ۶ بخش تجاری و یک بخش مخصوص بازار چین دارد. گروه‌های جدید ولوم، پریمیوم و سوپر پریمیوم ایجاد می‌شوند و دایس مسئول تحقیق و توسعه این گروه خودروسازی خواهد بود. به همین منوال راپرت استادلر نیز مسئول فروش خواهد بود درحالی‌که مدیرعامل برند پورشه آقای اولیور بلوم مدیریت بخش تولید را بر عهده خواهد داشت. فولکس‌واگن می‌گوید ساختار جدید شرکت باعث می‌شود سرعت تصمیم‌گیری بالاتر رود.


دایس طی بیانیه‌ای اعلام داشته است:

گروه فولکس‌واگن اتحادیه‌ای از برندهای قوی با پتانسیلی فوق‌العاده است. در عصر تغییر شگرفت صنعت خودرو، سرعت‌بخشی به توسعه حمل‌ونقل الکتریکی، دیجیتالی کردن خودرو و سرویس‌های حمل‌ونقل جدید یکی از کلیدی‌ترین فاکتورهای فولکس واگن می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. امیرمحمد

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (238 ديدگاه)

    ماتیاس مولر که مدیر فوق العاده ای بود چرا با هربرت دایس جایگزین شد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Alirezaasg5

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (264 ديدگاه)

    مولر یکی از قویترین مدیرای جهان بود فولکسو خوب کشید بالا فقط دلیلش رو نمیدونم چرا عوضش کردن؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا