فولکس واگن

دردسرهای تست‌های آلایندگی جدید برای فولکس‌واگن

با آغاز ماه سپتامبر خودروهای تولیدی در اتحادیه اروپا باید خود را استانداردهای آلایندگی و تست جدید WLTP وفق دهند. البته تنها ۷ خودرو از ۱۴ خودروی اصلی تولیدی توسط فولکس‌واگن توانسته‌اند این استانداردها را پاس کنند.


از جمله خودروهایی که منتظر دریافت تأییدیه پاک بودن در آلمان هستند می‌توان به پرفروش‌ترین محصول فولکس یعنی گلف اشاره کرد که بنا به گفته مدیر بازاریابی و فروش فولکس تا پایان ماه سپتامبر این استانداردها را پاس خواهد کرد.


توماس زان اوایل هفته جاری در مصاحبه با خبرنگاران گفته است:

تست‌های جدید سنگین‌تر بوده و دو تا سه برابر بیشتر از تست‌های قبلی طول می‌کشند. حتی خودروهای تولید محدود و سفارشی باید به‌صورت جداگانه تست شوند. ماه‌های آینده برای ما چالش‌برانگیز خواهند بود.

بدین ترتیب انتظار می‌رود فروش فولکس در ماه سپتامبر کاهش یابد اما تا پایان سال روند رو به رشد خود را به دست خواهد آورد. زان علیرغم این تأخیر انتظار دارد که فولکس‌واگن در ماه سپتامبر فروش بسیار بالایی داشته باشد.


نهایتاً انتظار می‌رود چنین تأخیرهایی باعث شود سود فولکس‌واگن در سه‌ماهه سوم سال جاری افت حدود ۲ درصدی داشته باشد و از ۵.۵ درصد سه‌ماهه دوم سال به حدود ۳.۵ درصد برسد.

Volkswagen Badge
در کل به نظر می‌رسد فولکس‌واگن این تأخیرهای به وجود آمده به خاطر تست‌های WLTP را تحت کنترل دارد یا حداقل اینکه تحلیل گران موسسه Evercore ISI این‌گونه فکر می‌کنند. دلیل آن‌ها برای فکر خود هم این است که فولکس هنوز تخفیف‌های قابل‌توجه برای افزایش فروش را ارائه نکرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (6829 ديدگاه)

    اىن تست ها خىلى خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (6829 ديدگاه)

      همچىن تستهاى اگه اىنجا بود چه جنگجالى راه مىنداخت بىن خودروساز و سازمانى که تست رو انجام مىداد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مانی

        ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        اگه اینجا بود که این لگن ساز‌ها باید تخته میکردن

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا