فولکس واگن

رؤیت فولکس‌واگن ویلوران مختص بازار چین

چند تصویر از مینی ون فولکس‌واگن ویلوران جدید منتشر شده است.


این خودرو که به‌طور انحصاری توسط جوینت ونچر سایک فولکس‌واگن در کشور چین عرضه خواهد شد یکی از بزرگ‌ترین و جادارترین خودروهای کنونی فولکس می‌باشد. گفته شده زیرساخت ویلوران جدید پلتفرم MQB گروه فولکس‌واگن است. احتمالاً این محصول جدید کمی طویل‌تر از شاسی‌بلند اطلس خواهد بود.

vw-smv-concept
البته تشخیص ریشه‌های این خودرو کمی سخت است اما برخی افراد می‌گویند ویلوران نسخه‌ی تولیدی کانسپت SMV است که اوایل سال جاری رونمایی شده بود. البته ویلوران کاملاً ظاهر متفاوتی نسبت به کانسپت یاد شده داشته است. شایان ذکر است کانسپت SMV توسط جوینت ونچر فاو فولکس‌واگن معرفی شده بود.


صرف‌نظر از ریشه‌ی این خودرو باید گفت نمای عقب این مینی ون نشان دهنده‌ی نشان بزرگ و کرومی ویلوران است که درست زیر لوگوی فولکس‌واگن جا خوش کرده است. در سمت چپ درب پشتی نیز نوشته‌های چینی به چشم می‌خورد درحالی‌که در بخش راست نشان ۳۸۰ TSI نصب شده است. همچنین چراغ‌های عقب تیز با نوار کرومی به هم متصل شده‌اند. با قدم زدن در اطراف خودرو می‌توان عناصر کرومی را در بخش پایینی سپر جلو دید.


اتو تایمز نیوز می‌گوید نشان ۳۸۰ TSI یاد شده به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۲۰ اسب بخار اشاره دارد. همچنین ادعا شده تولید این خودرو قبلاً آغاز شده اما خب فولکس‌واگن هنوز تولید رسمی آن را اعلام نکرده است.

انتظار می‌رود فولکس‌واگن ویلوران جدید تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه شود و قیمت پایه‌ی ۴۲۳۰۳ دلاری برای بازار چین داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. AMG63

    ۲ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (110 ديدگاه)

    فولکس کم مونده یه جلو پنجره پانامریکانا هم ارائه کنه واسه محصولاتش !!!
    سپر که خوده اى ام جى ، جلو پنجره تک خط اسپرت فولکس ( مرسدس ) ، فقط حیف لوگوى جدیدشو ستاره سه پر نزد ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا