فولکس واگن

معرفی فیس‌لیفت فولکس‌واگن گلف اسپرت‌ون

فولکس‌واگن با معرفی نسخهٔ بروز شدهٔ گلف اسپرت‌ون، آن‌را به دیگر اعضای خانوادهٔ گلف ملحق کرده است. این ماشین که در اصل نسخۀ MPV گلف محسوب می‌شود، طی این فیس‌لیفت از سپرهای جدید، چراغ‌های جلوی LED (در تیپ‌های بالایی)، چراغ‌های عقب LED، رینگ‌های جدید و رنگ قرمز جدید برای بدنه بهره‌مند شده که ظاهر آن‌را مدرن‌تر کرده است.

در داخل گلف اسپرت‌ون ۲۰۱۸ نیز تریم تزئینی جدید به همراه صندلی‌های چرمی و پارچه‌ای تدارک دیده شده است. علاوه بر این، سیستم ناوبری Discover Pro که از طریق یک نمایشگر ۹.۲ اینچی با قابلیت کنترل توسط حرکت دست ارائه می‌گردد نیز برای این MPV کامپکت در نظر گرفته شده است.

همچنین فولکس‌واگن در اسپرت‌ون جدید اپلیکیشن Media Control را هم ارائه کرده که رابط کاربری برای اتصال سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودر به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را فراهم می‌کند و درنتیجه می‌توان سیستم خودرو را از طریق تلفن همراه کنترل کرد. علاوه بر این، فولکس‌واگن پکیج امنیتی و خدماتی خود را هم در این ماشین ارائه نموده که از ویژگی‌های برجستهٔ آن می‌توان به خدمات کنار جاده‌ای و اطلاع‌رسانی خودکار تصادف اشاره کرد که در هر شرایطی در اختیار راننده قرار می‌گیرند.

علاوه بر موارد مذکور، سیستم‌های کمک‌رانندهٔ جدیدی هم به گلف اسپرت‌ون فیس‌لیفت اضافه شده‌اند که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به دستیار اضطراری، جدیدترین نسخهٔ سیستم کمک پارک، سیستم کمکی تریلر و سیستم نظارت بر عابرین پیاده اشاره کرد که آخری به همراه ترمز اضطراری شهری و دستیار ترافیک با قابلیت توقف و حرکت و رانندگی نیمه اتوماتیک تا سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت، بخشی از سیستم دستیار جلو هستند.

مجموعهٔ پیشرانه‌های این خودرو با سه موتور بنزینی TSI جدید افزایش پیدا کرده است درحالی‌که در این لیست دو موتور دیزلی TDI هم وجود دارد که به سیستم مدیریت فعال سیلندرها مجهز هستند. فولکس‌واگن گلف اسپرت‌ون جدید رسماً در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درخواهد آمد و جزئیات کامل آن نیز در همان زمان اعلام خواهد شد. فروش این ماشین هم در آلمان از پاییز امسال آغاز می‌گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    کابینش رو می‌پسندم، در عین سادگی، زیبا و کاربردیه، نسبت به ظاهر بیرونش هم خنثی هستم‌. جدیدا فولکس‌واگن داره تو طراحی کابین محصولاتش، پیشرفت رو به وضوح نشون میده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3544 ديدگاه)

    .
    اتاق ساده، شیک و کاربردی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا