متفرقه

استفاده از سرویس خودران‌ها در المپیک توکیو 2020

حدود دو سال تا آغاز بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ باقی مانده و دولت ژاپن به دنبال استفاده از خودروهای خودران در جاده‌های عمومی به منظور افزایش رشد اقتصادی است.


این استراتژی که توسط شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن ارائه شده همچنین شامل توسعه نیروگاه‌های برق مجازی تا پایان سال ۲۰۲۲ می‌باشد.

این نیروگاه‌ها چندین ایستگاه تولید انرژی کوچک را به یکدیگر مرتبط خواهند کرد و به آن‌ها اجازه خواهند داد همانند یک نیروگاه برق عادی و بزرگ کار کرده و از این طریق صرفه‌جویی مالی انجام دهند. البته تا به اینجا و بدون تغییر قوانین رغبتی از سوی کمپانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در شبکه‌های یاد شده دیده نشده است.

با برنامه‌ریزی استفاده از خودروهای خودران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، حرکت بعدی دولت تجاری‌سازی این سیستم تا سال ۲۰۲۲ خواهد بود. این برنامه به کمپانی‌های ژاپنی کمک خواهد کرد تا در برابر شرکت‌های چینی، اروپایی و آمریکایی عملکرد بهتری داشته باشند زیرا خودروی خودران و هوش مصنوعی در حال بهبود است.


همچنین داشتن سرویس خودروهای خودران در بازی‌های المپیک می‌تواند راه را برای انجام همین کار در کشورهای دیگر هموار سازد و در رویدادهای جهانی بزرگ شاهد همین رویه باشیم.


آبه از سال ۲۰۱۲ که به عنوان نخست‌وزیر انتخاب شده چندین تغییر بزرگ را رونمایی کرده که باعث بهبود اقتصاد ژاپن شده است. از جمله این اقدامات می‌توان به استخدام نیروی کاری خانم بیشتر، کمتر کردن شکاف پرداختی بین کارکنان عادی و رسمی و افزایش میزان گردشگران اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حمید

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    سلام ژاپنی ها تو این موضوع حرفهای زیادی برا گفتن دارند.
    منتهی چه سودی واسه ما داره
    ما تنها دلخوشیمون خرید یک ماشین خوب بود که با این سیاست تعرفه و دلار چیزی نمونده در ضمن اون مینی بوس همیشه تو فکر من بود طراحی بشه
    البته خط خوان باشه تو مسیرهای خلوت عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا