مزدا

قیمت و مشخصات مزدا CX-3 مدل 2020

مزدا با معرفی خودروی جدید CX-30 به رقیبی قدرتمند در کلاس کراس اوورهای ساب کامپکت بدل شده است. البته این به معنی عدم تولید CX-3 نخواهد بود اما انتشار جزئیات بیشتر این خودرو نشان می‌دهد که تنها یک تریم برای مدل سال ۲۰۲۰ آن تدارک دیده شده است.


گفته می‌شود CX-3 2020 تنها با تریم اسپورت در دسترس خواهد بود و فروش مدل‌های تورینگ و گرند تورینگ متوقف شده است. قیمت این خودرو از ۲۱۶۸۵ دلار آغاز می‌شود که آن را ۱۲۶۰ دلار ارزان‌تر از مدل پایه CX-30 با قیمت آغازین ۲۲۹۴۵ دلار می کند.


علیرغم اینکه مزدا بیشتر روی بازاریابی محصول جدیدتر خود تمرکز کرده اما به‌طور کامل CX-3 را رها نکرده و پکیج i-Activesense را به لیست تجهیزات استاندارد آن اضافه کرده است. از جمله ویژگی‌های این پکیج می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، کروز کنترل تطبیقی و… اشاره کرد. همچنین اپل کارپلی و اندروید اتو نیز بدون هرگونه مبلغ اضافی در دسترس هستند.


تمامی این تغییرات باعث شده‌اند مزدا CX-3 2020 ارزش بیشتری در مقایسه با مبلغ پرداختی نسبت به مدل سال ۲۰۱۹ داشته باشد. مدل سال قبلی وقتی از تمامی این تجهیزات استفاده می‌کرد قیمت ۲۲۵۳۵ دلاری داشت.

CX-3 در اولین سال حضور کامل خود در بازار یعنی در سال ۲۰۱۶ فروش ۱۸۵۵۷ دستگاهی در آمریکا را ثبت کرد و فروشش در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به ترتیب ۱۶۳۵۵ و ۱۶۸۹۹ دستگاه گزارش شد. این خودرو از ژانویه تا نوامبر سال جاری میلادی هم فروش ۱۴۸۲۰ دستگاهی داشته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. سجاد

    ۲۹ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (233 ديدگاه)

    یه آشنایی تازه همینو در کانادا خریده از دم قسط ماهی 400 دلار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مزدا

    ۲۹ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    خدایش رنگ ماشین رو ببین ادم فکر میکنه روکش براق کشیدن روش
    کیفیت از همه جاش میباره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. E 36

    ۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (918 ديدگاه)

    الان یکی میاد میگه ” مزدارا عشق است “

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا