مازراتی

آخرین فراخوان سال 2017 به نام مزراتی!

بازهم فراخوان و بازهم مزراتی! این بار شاهد فراخوان تعداد نسبتاً کمی از خودروهای این کمپانی هستیم اما مشکل یاد شده کمی جدی است.


مشکل مورد بحث به لوله سوخت مربوط می‌شود که شاید باعث نشت بنزین به داخل پیشرانه یا زیر خودرو شود و همان‌گونه که تصور می‌کنید، این امر باعث ریسک واقعی آتش‌سوزی می‌شود.

مازراتی گیبلی
فراخوان یاد شده توسط سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه اعلام شده و حدود ۱۴۰۶ دستگاه از مدل‌های کواتروپورته و گیبلی ۲۰۱۸ در آمریکا و ۸۶ دستگاه دیگر را در کانادا در برمی‌گیرد. این خودروها بین ۲۴ جولای تا ۱۴ دسامبر سال ۲۰۱۷ ساخته شده‌اند.


این خودروساز ایتالیایی پیش فروش خودروهای تحت تأثیر را در ۱۵ دسامبر متوقف کرده و هم‌اکنون دست به فراخوان زده است. خطوط لوله سوخت جدید برای این خودروها نصب خواهد شد اما تا آن زمان مالکان باید خودروی خود را نرانند.


این پنجمین فراخوان مزراتی در سال ۲۰۱۷ بود. در ژانویه این سال مزراتی فراخوانی برای تمامی کراس اوورهای لوانته S فروخته شده در آمریکا صادر کرد. در ماه فوریه نیز دو فراخوان دیگر برای خودروهای کواتروپورته، گیبلی و لوانته اعلام شد؛ و در ماه مارس نیز لوانته دوباره فراخوان شد. امیدواریم در سال جدید شاهد فراخوان کمتر این خودروساز دوست‌داشتنی باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. بهنام

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (985 ديدگاه)

    مزارتی به خودت بیا ? یه تکونی به خودت بده ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (Ali (Chevy nova

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    شراىط جورى هستش براى فىات – کراىسلر که نمىتونن روى تمام زىر مجموعه ها اشراف کامل داشته باشن و براى همىن هم خىلى فراخوان مىدن
    مشکل باىد از رىشه حل بشه
    بنظرم با اىن شراىط مازراتى و الفا بىشترىن صدمه رو مىخورن چون تمرکز اصلى سرجىو مارچىونه سمت جىپ و دوج هست و تا حدودى کراىسلر و اىن به ضرر الفا و مازراتى هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علیرضا

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (754 ديدگاه)

    سرجیو استعفا استعفا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا