مازراتی

سیاه شدن ژنو با مزراتی‌های نریسیمو ادیشن

مزراتی حضور کاملاً سیاه‌رنگی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ داشته و سه خودروی گیبلی، کواتروپورته و لوانته را پکیج جدیدی بنام نریسیمو ادیشن به این رویداد مهم آورده است.


این خودروها که اساساً سال پیش رونمایی شده‌اند دارای رنگ بدنه مشکی و تریم کرومی مشکی جلوپنجره، لوگوی نیزه سه شاخ ورودی‌های هوای کناری هستند.

گیبلی و کواتروپورته همچنین دارای چراغ‌های جلوی LED تیره بوده درحالی‌که اطراف مه شکن‌های شاسی‌بلند لوانته دارای رنگ مشکی بوده و فلاپ ها نیز به همین رنگ درآمده‌اند. هر سه خودرو دارای رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی با رنگ مشکی براق یا تیره هستند.


تغییرات زیادی در کابین رخ نداده اما گیبلی به صندلی‌های اسپورت و غربیلک فرمان گرم شونده و تریم آینه تاریک مجهز شده است. به همین ترتیب کواتروپورته نیز دارای تریم پیانو بلک یا فیبر کربنی و همچنین شیشه‌های تیره، دوربین دید عقب و صندوق‌عقب برقی می‌باشد.


نهایتاً باید گفت لوانته نریسیمو ادیشن از صندلی‌های اسپورت گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ۴ ناحیه‌ای و پدال‌هایی با تنظیم برقی سود می‌برد.

مزراتی علاوه بر این سه خودروی سفارشی در حال نمایش چندین خودروی دیگر از جمله گیبلی S Q4 گرن لوسو با رنگ بدنه ویژه بیانکو آلپی و رینگ‌های ۲۰ اینچی به همراه کالیپرهای ترمز آلومینیومی می‌باشد. این خودرو همچنین دارای کابینی شیک است که به پوشش چرم قرمز، عناصر ابریشمی زگنا و تریم ابونی مزین شده است.

سدان پرچم‌دار گیبلی هم به فرم کواتروپورته S Q4 گرن لوسو در ژنو حضور دارد. این مدل ویژه هم دارای رنگ بدنه خاص به همراه رینگ‌های ۲۱ اینچی و رینگ‌هایی با کالیپرهای ترمز مشکی در پشت آن‌ها می‌باشد.

آخرین خودرویی که از سوی مزراتی به ژنو فرستاده شده گرن کابریو MC است که رنگی ویژه بنام بیانکو دارد. از جمله شاخصه‌های این مدل نیز می‌توان به رینگ‌های ۲۰ اینچی، پوشش کابین چرمی/آلکانترا و تریم فیبر کربن اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ایمان

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    ای جانم ؛ همشون عشق من هستن ????

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا