میتسوبیشی

معرفی کمپر ون جدید میتسوبیشی دلیکا

زمان معرفی خودروی تفریحی دیگری فرا رسیده است. مهمان امروز ما از کشور ژاپن بوده اما ریشه‌های اسکاتلندی پررنگی هم دارد. با میتسوبیشی دلیکا D:5 کمپر ون آشنا شوید. این خودرو توسط شرکت کمپرز اسکاتلند ساخته شده است، شرکتی که ادعا می‌کند بهترین شرکت فروش کمپر ون‌ها می‌باشد.


در برخی نقاط دنیا نسخه‌های دگرگون شده‌ی این خودرو وجود دارد اما این خانه‌به‌دوش ژاپنی بر پایه‌ی نسل پیشین که در سال ۲۰۰۷ معرفی شده بود ساخته شده است. این دو خودرو در واقع پلتفرم یکسانی دارند بنابراین به جرات می‌توان گفت D:5 بر پایه‌ی معماری به‌روز دلیکا بنا شده است.


این خودروی تفریحی می‌تواند تا ۴ نفر را حمل کند اما به نظر می‌رسد با پس‌زمینه‌ی ماجراجویی دونفره طراحی شده است. در داخل دلیکای کمپر ون می‌توان به یخچال و آشپزخانه‌ای کوچک را دید که نیروی داخل آن‌ها از پانل‌های خورشیدی تأمین می‌شود. این پانل‌ها انرژی را در مجموعه باتری لیتیومی ذخیره می‌کنند. سقف خودرو همچنین بالا می‌رود تا فضای اضافی فراهم شود.


این خودرو در نمایشگاه کاروان و موتورهوم های گلاسکو به‌صورت عمومی رونمایی خواهد شد. این کمپانی نسخه‌ی بنزینی دلیکا را که از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری سود می‌برد به نمایش خواهد گذاشت اما نسخه‌ی دیزلی ۲.۲ لیتری توربوی آن هم در دسترس خواهد بود.


مؤسس شرکت کمپرز اسکاتلند می‌گوید:

این کمپر ون چهار چرخ محرک شبیه هیچ خودروی دیگری نبوده و با آن می‌توان به محیط‌های خشن و وحشی رفت. این کمپر ون ساختارشکن و آفرود ویژگی‌های جذابی دارد که برای ماجراجویی واقعی طراحی شده‌اند.

دلیکا D:5 به همراه کمپر قبلی JDM که بر پایه‌ی تویوتا آلفارد شکل گرفته نمایش داده خواهد شد. شرکت کمپرز اسکاتلند علاوه بر ساخت این‌گونه خودروها اقدام به واردات خودروهای بازار ژاپن به بریتانیا هم می‌کند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. فورد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (856 ديدگاه)

    نمی دونم چرا فکر میکنم میتسوبیشی داره رو به عقب حرکت میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. هادی نجفی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (7 ديدگاه)

    نمیدونم چرا اجازه خرید کمپر ون ها یا کاروان در ایران نیست؛ قبل سال 57 این نوع خودرو ها در ایران بوده ولی نمیدونم بعدش چرا !!!
    خودم به شخصه خیلی علاقه به این سبک خودرو ها دارم
    هرچند یه شرکت پیدا کردم کامیونت رو این سبکی می کنه مثل همین که در خندوانه سری پیش بود ولی پارسال 500 میلیون!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمیدرضا

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (2415 ديدگاه)

      به دلیل این که فکر می کنن داخلش حتما اتفاقاتی که به نظر پلیس خلاف عفت محسوب میشه رخ میده این رو من از یکی از کسانی که کمپر داشت شنیدم خودش تعریف می کرد میگفت یه بار پلیس تو جاده پیچیده جلوش با پرخاش بهش پشت فرمون حمله کرده که یالا درو باز کن ببینم اون پشت چه غلطی می کنید

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. یاشار کزیلو

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (8 ديدگاه)

        امان از ذهن و مغز فاسد

        موافقم 2
        مخالفم 0
      2. محمد

        ۲۵ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1 ديدگاه)

        مثلا تو خونه یا جا دیگه نمیشه کار خلاف عفت کرد عجب بابا عجب

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. حمید رضا صادقی

        ۹ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (2 ديدگاه)

        😲😲😲😲🤪🤪🤪🤪این ادا و اصول و مسخره بازی توی ایرانه ولی کسی علاقه به ایننوع خودرو داشته باشه گوش بهداین چرندیات نمیده عزیز دلم ⚘️🤝 خودم کمپر میتسوبیشی مدل ۱۹۹۳ دارم و فوق‌العاده است چون بینهایت عالی و خاص جمعش کردم هر امکانات که در کمپر h 350 هست من اجرا کردم کامل و دیدنی است کسی خواست تا ۴۸ ساعت دیگه مبلغ ۹۵۰ ملیون فروشنده هستم چون واسه کاری پول نیاز دارم تا تاریخ دوازده برج ۹ سال ۱۴۰۱
        ۰۹۱۳۰۰۰۹۲۰۹ صادقی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. حمید رضا صادقی

    ۹ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    درود بر شما خوبان روزگار
    سایت بینهایت عالی و فوق‌العاده است و از دیدن کمپ‌ها لذت بردم دوستان عزیز دلم من کمپر میتسوبیشی مدل ۹۳ میلادی سفید دارم و خودم بینهایت عالی و کامل و لذت بخش درست کردم و کنجایش خواب ۵ نفر را داره با روی سقف بازشو شیشه ای و پشه بند ، تمام امکانات کامل کمپر اچ ۳۵۰ اجرا شده باورتون میشه نزدیک ۴۵۰ ملیون هزینه کردم کسی خواست تا جمعه ۱۲ برج ۹ سال ۱۴۰۱ مبلغ ۹۵۰ ملیون فروشنده هستم عکس و فیلم موجوده ۰۹۱۳۰۰۰۹۲۰۹ صادقی تماس بگیرید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا