هیوندای

پشت فرمان نسل جدید هیوندای توسان هیبریدی 2021

هیوندای در سال پیش رو هم می‌خواهد لحظات خوش زیادی را تجربه کند. جدیدترین سوپرمینی کره‌ای‌ها یعنی i20 ثابت کرده که بهترین خودروی کلاس خود خواهد بود؛ و حالا هیوندای امیدوار است شاسی‌بلند خانوادگی‌اش یعنی توسان جدید جزو بهترین‌ها باشد.

هیوندای توسان هیبریدی

حقیقت این است که توسان جدید یک قدم بسیار بزرگ رو به جلو برای هیوندای می‌باشد. این خودروساز نه تنها به دنبال جلب نظر خریداران رده میانی بلکه متقاعد کردن برخی از خریداران خودروهای لوکس است که این یک تغییر شدید نسبت به ماهیت ذهنی قبلی خریداران محسوب می‌شود.

هیوندای توسان هیبریدی

به این ترتیب توسان جدید باید فضای بار و کابین زیاد، تکنولوژی مدرن و کیفیت کابین بالا را ارائه کند. اگرچه برخی نسل‌های توسان در بازار بریتانیا عرضه نشده اما بریتانیایی‌ها این خودرو را به خوبی می‌شناسند. نسل جدید این خودرو قیمت زیر ۲۷ هزار پوندی دارد که در مدل‌های فول به حدود ۳۷ هزار پوند نیز می‌رسد. احتمالاً نسخه پلاگین هیبریدی توسان که بهار سال جاری میلادی عرضه خواهد شد گران‌ترین عضو خانواده لقب خواهد گرفت.

حتی با عدم محاسبه آن مدل نیز کمبودی از نظر گزینه‌های الکتریکی شده در خانواده توسان جدید وجود ندارد. شما می‌توانید نسخه بنزینی توسان را با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوی ۱۴۸ اسبی به عنوان نقطه آغاز انتخاب کنید. البته در کنار این پیشرانه سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی و یک سیستم هیبریدی کامل نیز وجود دارد که در این تست حضور یافته و از همان پیشرانه ۱.۶ لیتری و باتری ۱.۴۹ کیلووات ساعتی و پیشرانه الکتریکی ۵۹ اسب بخاری استفاده می‌کند. این واحد الکتریکی بین پیشرانه درون‌سوز و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک قرار گرفته و باعث ایجاد قدرت کلی ۲۲۷ اسب بخاری می‌شود.

ما کاملاً تحت تأثیر این مجموعه قرار گرفته‌ایم اما مدل قبلی تست شده از نوع اولتیمیت و قیمت ۳۷ هزار پوندی بود. مدلی که این بار تجربه رانندگی‌اش را داشتیم از همان قوای محرکه استفاده می‌کرد اما از نوع رده میانی پریمیوم بود و قیمت ارزان‌تر ۳۴۴۵۵ پوندی دارد و ظاهراً محبوبیت بیشتری بین خریداران خواهد داشت.

هیوندای توسان هیبریدی

هیوندای البته می‌گوید بخش اعظم فروش نسل پیشین توسان به مدل‌های فول تر اختصاص داشت اما حداقل روی کاغذ، حتی نسخه پایه SE کانکت به سختی حس کمبود را القا خواهد کرد. این مدل دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، کروز کنترل، حسگرهای پارک عقب و دوربین دنده‌عقب است. به این لیست باید آینه برقی و گرم شونده، نمایشگرهای ۱۰.۲۵ اینچی پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی را نیز اضافه کرد.

هیوندای توسان هیبریدی

یک پله بالاتر مدل پریمیوم قرار دارد که از تجهیزات بیشتری همچون رینگ‌های ۱۸ اینچی (رینگ‌های ۱۹ اینچی در مدل هیبرید)، سیستم صوتی مرغوب، حسگرهای پارک جلو، چراغ‌های جلوی LED، صندلی‌ها و فرمان گرم شونده و… سود می‌برد. نهایتاً به تریم اولتیمیت می‌رسیم که صندلی‌های گرم شونده عقب، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای، سانروف پانورامیک و درب پشتی برقی به آن اضافه شده است.

هیوندای توسان هیبریدی

شاید با دیدن ظرفیت محدود باتری بگویید که بار اصلی بر دوش پیشرانه درون‌سوز خواهد بود اما توسان جدید بیشتر متمایل است پیشرانه بنزینی را در حالت استراحت نگه دارد. در واقع یک نشانگر کوچک EV در داشبورد به شما نشان خواهد داد که چه زمانی پیشرانه بنزینی وارد مدار می‌شود.

هیوندای توسان هیبریدی

اما باید از چند نکته آگاه شوید. نکته اول اینکه انتقال قدرت بین دو پیشرانه کاملاً نرم صورت می‌گیرد. نکته دوم هم به سرعت گرفتن مربوط می‌شود که در محیط‌هایی همچون شهر و سرعت حدود ۴۵ کیلومتر در ساعت چراغ EV روشن بوده و سیستم به دنبال صرفه‌جویی در مصرف سوخت می‌باشد.

هیوندای توسان هیبریدی

توسان خودروی کوچکی نیست و ۴.۵ متر طول دارد. در حقیقت این خودرو طویل‌تر از فولکس‌واگن تیگوان بوده و چند سانتی‌متر کوتاه‌تر از تویوتا راو ۴ است. شما با توسان جدید در شهر می‌توانید به مصرف سوخت حدود ۶.۳ لیتر در صد کیلومتر دست پیدا کنید هرچند با رانندگی هیجانی‌تر شاهد افزایش مصرف خواهید بود.

هیوندای توسان هیبریدی

ماهیت نرم قوای محرکه در خارج از شهر نیز خود را نشان می‌دهد. توسان جدید سواری مرسوم‌تری نسبت به راو ۴ و گیربکس CVT آن دارد. شما به زودی معکوس گرفتن از توسان در زمان لازم را یاد خواهید گرفت. توسان دوست دارد به زودی دنده‌ها را سبک کند.

هیوندای توسان هیبریدی

تنها دو حالت رانندگی وجود دارد که با سوئیچی کوچک در کنسول مرکزی می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد. حالت پیش‌فرض از نوع اکو است که احتمالاً بهترین تنظیمات برای سواری روزمره خواهد بود. در حالت اسپورت گرافیک پشت آمپرهای دیجیتال تغییر کرده و پیشرانه الکتریکی به مدد راننده می‌آید. در این حالت پاسخ پدال گاز بهبود می‌یابد اما از آنجایی که تیزی خودرو بیشتر شده بنابراین احتمال اینکه صدای پیشرانه بیش از پیش به گوشتان برسد وجود دارد.

یک‌بار دیگر تنظیم شاسی خودرو توسط آلبرت بیرمن مدیر اسبق بخش M ب ام و مشهود است. اگرچه i20 جدید سواری سفتی داشته اما توسان بهتر عمل کرده است. این خودرو به خوبی می‌تواند ناهمواری‌ها را جذب کند و درعین‌حال تعادل خود در پیچ‌ها را حفظ نماید.

فرمان خودرو سنگین بوده و خیلی دقیق نیست بنابراین نتیجه نهایی هم آن است که توسان جدید به اندازه فورد کوگا درگیر کننده نبوده اما به اندازه راو ۴ پایدار است و اندکی چابک‌تر از آن حس می‌شود.

کابین از نظر کیفیت کاملاً پیشرفت کرده است. تریم بخش جلوی کابین تیره و خاکستری بوده اما نوار کوچکی از پارچه بکار رفته تا کمی فضا رنگی‌تر شود. طراحی داشبورد نیز صاف و یکدست از کار درآمده و دکمه‌های فیزیکی کمی دیده می‌شود.

هیوندای توسان هیبریدی

بالای تنظیمات سیستم تهویه مطبوع نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی نشسته که کیفیت بسیار خوبی دارد. پشت آمپرهای دیجیتال با همان ابعاد نیز تکمیل کننده داشبورد هستند.

هیوندای توسان هیبریدی

احساس خوبی در کابین وجود دارد که دلیلش استفاده از متریال مرغوب در مکان‌هایی همچون اطراف دسته‌دنده می‌باشد. همچنین نوار کرومی و پارچه و پلاستیک خوب نیز بکار رفته‌اند. در این بخش هیچ کمبودی نسبت به فولکس‌واگن تیگوان وجود نداشته و حتی از این نظر می‌توان توسان را با آئودی Q3 نیز مقایسه کرد.

فاصله بین محوری توسان جدید بیشتر از قبل شده و این به معنی فضای خوب برای افراد قدبلند و فضای زانو، سر و پای زیاد است.

فضای بار ۶۱۶ لیتری نیز ۳۰ لیتر بیشتر از راو ۴ است. در کل طراحی بخش بار به گونه‌ای است که با اکثر نیازهای خانواده‌ها هماهنگ خواهد بود.

هیوندای توسان هیبریدی

توسان واقعاً حس دگرگونی برند هیوندای را القا می‌کند. این خودرو جاه‌طلبی کره‌ای‌ها برای تبدیل شدن به یک برند رده میانی واقعی و رقابت با بزرگان را نشان می‌دهد، برندی که می‌تواند برخی مشتریان محصولات لوکس را به خود اختصاص دهد. توسان خودرویی احساس‌برانگیز است که دینامیک خوب، فضای کابین و بار تکمیل، قوای محرکه هیبریدی نرم و کابینی سطح بالا سود می‌برد.

مشخصات هیوندای توسان پریمیوم ۱.۶ T-GDi 230PS Hybrid

  • قیمت: ۳۴۴۵۵ پوند
  • پیشرانه: ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری هیبریدی
  • قدرت/گشتاور: ۲۲۷ اسب بخار/۲۶۵ نیوتون متر
  • گیربکس: ۶ سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۸ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۱۹۳ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: اعلام نشده

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
منبع
autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه‌ها

  1. $Ãbţìň$

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    عجب رخ و طراحی زیبایی داره،حیف که از اینا محرومیم….

    موافقم 17
    مخالفم 9
    1. سلمان

      ۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (161 ديدگاه)

      انسان از این زیبایی و شاهکار کره ایها کیف میکنه و حقیفت امر همینه که تغییرات میتونه خلاقیت در طراحی خودرو را شکوفا کنه و ایده های تازه ای رو برای شرکت خودروساز به ارمغان بیاره درست مثل خودروهای کره ای که همیشه با طراوت و با کیفیت و جذاب هستن اما برعکس خودروهای ژاپنی که به دلیل تغیر نکردن طی سالیان متمادی فقط حس تکراری بودن و خسته کننده بودن رو به مخاطبها و مردم منتقل میکنن و در اصل ژاپنیها باید از کره ایها خلاقیت و نو آوری و زیبایی و طراوت و کیفیت در محصول نهایی رو یاد بگیرن و مناسب ترین الگو هم برای خودروسازهای ژاپنی هیوندای و کیا هستن تا شاید ژاپنیها بتونن خودشان رو بالا بکشن و نجات بدن البته به شرطی که خودروسازهای ژاپنی از پروپاگاندا و تبلیغات پوشالی و دروغین دست بکشن و بجای اون بتونن از وجود خودروسازهای کره ای بهره ببرن و از کره ایها آموزشهای اولیه رو فرا بگیرن و با الگویابی صحیح از کره ایها کیفیت و طراوت و زیبایی و دوام و هنر و سلیقه رو در خودروهاشون افزایش بدن و از حالت بی روحی بودن و تکراری بودن و خسته کننده بودن فاصله بگیرن

      موافقم 17
      مخالفم 7
      1. AMG///

        ۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (142 ديدگاه)

        ببین اصلا معلومه داری چی میگی جناب م.ژ ?؟

        موافقم 6
        مخالفم 13
      2. امیر.عارف

        ۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (876 ديدگاه)

        سلمان جان داداش میدونی در مورد ژاپن چی میگی؟ کیفیت و … از کره یاد بگیرند ، داداش فکر کنم امروز خیلی رو فرم نیستی

        موافقم 10
        مخالفم 14
        1. $Ãbţìň$

          ۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          من فقط و فقط به یه خاطره خیلی از کره‌ای ها خوشم میاد اونم سابقه ساخته،ژاپنی ها نزدیک به یه قرنه خودروسازن اما کره‌ای ها هنوز نیم قرنه که شروع کردن،خودتون هم بهتر میدونید، اما توی این فاصله کم صنعت خودروسازی ژاپن و کره تقریبا به یک سطح رسیدن،من واقعاً به این خاطر کره ای ها رو تحسین میکنم، حتی بعضی از طراحی هاشون مثل سوناتا yf و باقی مدل ها هم خیلی زیبا طراحی شدن،من هر موقع میبینمش بازم جذبش میشم،اما دیگه لندکروزر مخصوصاً مدل سپر بلندش دیگه واسم تکراری شده،اما یه مدلی مثل سولارا هنوزم بینظیره،کلا جفتشون عالین….

          موافقم 15
          مخالفم 8
    2. Saeed

      ۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (349 ديدگاه)

      ماشین زیباییه و کاربردی.حیف امثال اینها فرقی نداره ژاپنی ،کره،آلمانی و حتی چینی بروز، دیگه وارد کشور نمیشه.قضاوت از روی عکس مسخره ترین کاریه که میشه کرد.من اینو زمانیکه بعضی از ماشینهارو خارج از کشور از نزدیک میبینم فهمیدم.عکس و فیلم تا واقعیت حداقل تو خودرو فرقش زمین تا آسمونه.البته منظورم برای کس یا کساییکه واقعن عشق ماشین باشن نه برای خالی کردن عقده های زندگیشون و ندیده شدنشون تو واقعیت میان اینجا و تحقیر شدناشونو تو زندگی واقعی سعی میکنن جبران کنن.

      موافقم 12
      مخالفم 2
      1. Ramin

        ۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        بله اقا سعید حرف شما کاملا صحیح خیلی خوشم اومد از حرفتون….

        یه برند فوق العاده معروف یه ماشین معرفی میکنه که اصلا خوب نیست…
        ( اصلا خوب نیست و هیچی نداره و… )
        ما عکسشو نگاه میکنیم میگیم به به این سلطان هست تک است !!!

        حالا از اون ور یه برند نا برند و جدید یه خودرو میزنه بی عیب ما میریم از عیب های مسخره در میاریم…
        ما از رو عکس و برند ، یک ماشینو مقایسه میکنم…
        باید یاد گرفت از رو برند و صد البته عکس ماشینو قضاوت نکینم…
        شاید واقعیت چیز دیگه ای باشه…
        و برعکسشم هست… ما به یه برند نگاه میکنم بعد به عکسش نگاه میکینم…
        میگیم چون ساخته فلان سیاره هست !!! ( فلان سیاره ) میگیم بده و آشغاله…
        درصورتی که اصلا پشتش نشستیم… و نمیدونم چی به چی هست…

        پدال بزار کامنتم منتشر بشه… با سپاس…

        موافقم 8
        مخالفم 2
      2. $Ãbţìň$

        ۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        آفرین سعید??حرف حساب ?

        موافقم 11
        مخالفم 2
    3. مزدا

      ۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      هیچ جوره با این خودرو حال نمیکنم

      موافقم 6
      مخالفم 10
      1. MOHAMMAD.n.r

        ۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        منم با نسل جدید خودروهای هیوندا ادتباط برقرار نمیکنم.
        کیا جدیدا خیلی بهتر از هیوندا کار کرده

        موافقم 5
        مخالفم 2
  2. AMIR / ARMI

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    خیلی زیباست
    کاربردی
    به روز
    باکیفیت
    قیمت مناسب
    بدون شک به همه رقبای آسیایی ترجیح میدم این ماشین

    موافقم 8
    مخالفم 10
    1. SAMURAI

      ۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (715 ديدگاه)

      طرف تو پست مربوط به بنز EQA میاد میگه طراحی ناهماهنگ ،کابین خسته کننده و قدیمی و تکنولوژی ساخت پایین بعد اینجا میاد میگه طراحی زیبا و تکنولوژی به روز ?
      خدا شفات بده

      موافقم 12
      مخالفم 8
      1. AMIR / ARMI

        ۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد
        شما اول ببین کجا چی گفته شده بعد سعی کن ایراد بگیری
        برای یه خودروی برقی آینده نگرانه eqa
        کابین معمولی و سنتی خسته کننده هستش
        ولی برای یه خودروی ارزان اکونومی درون سوز همون کابین خیلی هم خوبه
        منتها شما فکر میکنی همه چی دونی
        حیف آدم هایی که به خاطر افرادی مثل شما بخش کامنت های سایت رو ترک کردن تا شما بیای داستان بگی و ادمین هم پشتیبانی می‌کنه ازتون

        موافقم 7
        مخالفم 8
        1. $Ãbţìň$

          ۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          واقعاً حیف،قبلا قسمت کامنتا مثل آموزشگاه می موند،از هر کامنتی یه چیز یاد میگرفتی،اما به لطف کسی مثل این **** شده جبهه جنگ،این اونو میکوبه و …..

          موافقم 6
          مخالفم 4
        2. SAMURAI

          ۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (715 ديدگاه)

          کابین بنز EQA مثل بقیه مدل های بنز خیلی شیک و ساده هستش چون به سلیقه شما نمیخوره دلیل نمیشه بگی زشته ، حتی طراحی همین توسان کپی از بنز EQC هستش خیلی از مجلات هم گفتن کافیه خودت سرچ کنی

          واقعا حیف…
          دو ماهه فیک های کره ای باز گند زدن به سایت هر کاری هم دلشون خواست کردن بعد میگن پدال از من حمایت می‌کنه
          شما خودتم همینی تو بررسی هایلوکس یادته چقدر چرت و پرت گفتی ؟ به هر حال هر عملی عکس‌العملی داره ??‍♂️

          موافقم 8
          مخالفم 6
        3. مازیار

          ۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2501 ديدگاه)

          چون به سلیقه شما نمیخوره دلیل نمیشه بگی زشته

          دوست من سامورایی
          این جمله رو با اجازه ات از نوشته خودت برداشتم و چه جمله خوبی
          کافیه من و شما و بقیه دوستان همیشه این جمله رو مد نظر داشته باشیم

          موافقم 4
          مخالفم 4
        4. Hadi

          ۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2200 ديدگاه)

          از کابینش خیلی خوشم میاد ولی ظاهرش اصلا…
          مشخصات و امکانات خوبی هم داره…
          ولی اصلا 34000 پوند نمیارزه…

          موافقم 6
          مخالفم 2
        5. $Ãbţìň$

          ۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          آقا مازیار با احترام منم توصیه میکنم یه نگاهی به نظرات آقای سامورایی درمورد کره ای ها بندازید تا بفهمید کیه که داره دعوای ژاپن خوبه و کره چرنده رو راه می اندازه،یه جور حرف میزنید انگار فقط ما مقصریم،به کامنتای آقای ۰۰۹۸نگاه کردید؟طرفداری بی مورد دیگه از شما انتظار نمی‌رفت….

          موافقم 4
          مخالفم 6
        6. حسین

          ۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1094 ديدگاه)

          تو همونی بودی که گفتی توی آمریکا هایلوکس رو نمیشناسن. همینقدر نمی دونی که که هایلوکس اصلا توی آمریکا عرضه نمیشه. با وجود نظرات آدمایی مثل تو بخش نظرات پدال بی ارزش شده جناب amir army

          موافقم 0
          مخالفم 3
        7. مازیار

          ۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2501 ديدگاه)

          دوست من آبتین
          ظاهرا متوجه منظور من نشدین
          حرف من تکرار حرف دوستمون سامورایی بود خطاب به خودش که وقتی میگی “چون به سلیقه شما نمیخوره دلیل نمیشه بگی زشته” خوب پس خودت هم بهش پایبند باش
          و گذشته از اون تمام اون چه که بعنوان کامنت در اینجا دیده میشه درواقع چیزی نیست بجز ابراز سلایق گوناگون دوستان و چون از طرفی زشتی و زیبایی هم یک امر نسبی هست پس قاعدتا جای اعتراض نیست حالا کل کل دوستانه چرا ، چون تفنن بحساب میاد چیزی که اینروزها همه بهش محتاجیم
          متشکرم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. овsкиكMас

        ۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (261 ديدگاه)

        نوید اینقدر حرص نخور خودت هی اذیت میشی خدایی :)))

        موافقم 5
        مخالفم 8
        1. AMG///

          ۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (142 ديدگاه)

          م.ژ دیگه این روش ها کارساز نیست ?

          موافقم 7
          مخالفم 2
        2. ممد ژانگولر

          ۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (3534 ديدگاه)

          آبتین داداش دمت گرم دیگه به نا حق به ما تیکه میندازیا
          ?

          موافقم 2
          مخالفم 6
        3. $Ãbţìň$

          ۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          والا یکی از کاربرا(ای ام جی نبود یه نفر دیگه) گفت شما مقصر بودی والا چی بگم،بازم معذرت بابت اون کامنت….

          موافقم 3
          مخالفم 0
        4. $Ãbţìň$

          ۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          آقا نوید….
          تابستون سال بعد توی قسمت کامنتا می‌بینمت…
          ?????….

          موافقم 9
          مخالفم 1
        5. ممد ژانگولر

          ۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (3534 ديدگاه)

          ی دونه ایی داش آبتین فدای چشات ?

          موافقم 2
          مخالفم 0
        6. $ÃЪŦÏЛ$

          ۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          بازم ببخشید اگه اشتباهی حرف بدی زدم قصدی نداشتم….

          موافقم 2
          مخالفم 0
    2. MOHAMMAD.n.r

      ۳ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1141 ديدگاه)

      البته قیمتش چندان هم مناسب نیست و برای این سگمنت گرون حساب میشه.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. ممد ژانگولر

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3534 ديدگاه)

    به نظر همه چی کامل باشه و زیباست
    ولی هیبرید بودنش و قیمت بالاش بدجوری تو ذوق میزنه

    موافقم 5
    مخالفم 6
    1. AHMAD

      ۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (39 ديدگاه)

      قیمتش اصلا بالا نیست با این پول تو هیچ ماشینی این سطح تکنولوژی رو پیدا نمیکنی
      خیلی از امکانات اینو ماشین های همرده که هیچ سدان های لوکسم ندارن

      موافقم 2
      مخالفم 7
    2. MOHAMMAD.n.r

      ۳ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1141 ديدگاه)

      البته قیمتش چندان هم مناسب نیست و برای این سگمنت گرون حساب میشه.هیبرید بودن چیز بدی نیست و خوبه ولی قیمتش…

      موافقم 0
      مخالفم 1
  4. فرشاد

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1114 ديدگاه)

    متاسفانه بسیار زیباست
    تف به این صن عت ما

    موافقم 6
    مخالفم 3
    1. $Ãbţìň$

      ۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      منو ببخشید کامنتم تا حدودی بی ربطه…
      اما متاسفانه صنعت خودروسازی خوبی می‌تونستیم داشته باشیم اما از کسایی مثل آقای رضوانی،آقای آرین و باقی طراحی ها استقبال نکردیم،تنها ذهنیت ما از ماشین یه طراحی مکعبی با چهار دره،یکی از معلمای دانشگاه من هنوز نمیدونه کوپه چیه!یه بار یه جنسیس از کنارش رد شد میگفت این ماشینه ناقصه!!!!دوتا در کم داره!!!!یه دختر ۱۲ساله توی کوچه ما زندگی می‌کنه که عشق ماشینه،یعنی کل زندگیش رو میده بابت یه موستانگ،تابحال ندیدم همچین بشری رو اونم عشق ماشین از نوع مونث،بعد همیشه پیش من میاد طراحی هاشو برای نسل جدید موستانگ نشون میده و….
      لامصب با اون سن کم یه نقاشی هایی می‌کشه انگار واقعیه،خیلی خیلی کارش خوبه،اما خونواده اش برای نون شب محتاجن،باباش از طریق فروش مواد مخدر زندگیشون رو میگذرونه،باز خدارو شکر حداقل معتاد نیستن اما دیگه چه میشه کرد….
      تو خارج حتی اگه دولت هم کمک نکنه مردم میان پولاشون رو روی هم میزارن که یه کارآفرین بتونه به آرزوش برسه، اما اینجا کسی میره پیش کسی مشاوره بگیره بدتر میزنن تو ذوقش میگن تو مال این کار نیستی!
      برادر خودم یه نوع موتور موازی طراحی کرده بود رفت پیش یه صافکار همینکه نشونش داد هی می‌خندید و می‌خندید صافکاره! میگفت آخه بچه ننه تو به این کارا چی! برادرم برگشت خونه هرچی ماشین اسباب بازی بچگیش رو شکست انداخت توی سطل زباله،از اون موقع تا الان دیگه به حدی تنفر داره که دعا می‌کنه کرونا تموم نشه تا نره بیرون و یه ماشین ببینه!
      از ماست که بر ماست،پس الکی حرف نزنید صنعتمون اینطوریه اونطوریه و…،مردم میگن پول نداریم ماشین بخریم اما میرن ۳۰۰،۴۰۰ میلیونی میدن آشغال مونتاژی داخلی،اگه اوضاعمون اینطوریه بخاطر مردمه،بخاطر اون چیزی که بهش میگن (د،ی،ن)حاضرن همه چیزشونو بدن ولی هی اونو ازشون نگیرن، پس الکی غصه نخورید اگه راست میگید حمایت کنید،از هر عشق ماشینی توی کل ایران…..

      موافقم 8
      مخالفم 3
      1. AMG///

        ۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (142 ديدگاه)

        کامنتت واقعا تاثیر گذار بود ??

        موافقم 5
        مخالفم 0
        1. $Ãbţìň$

          ۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          چاکرم amgجان ولی حقیقت امروزی ماشین بازای تو ایران همینه،که واقعاً هم تلخه….

          موافقم 5
          مخالفم 0
      2. فرشاد

        ۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1114 ديدگاه)

        خانه از بیخ ویران است این وضع هم ب ا ین زودیا درست بشو نیست وگرنه اینهمه سال در فلاکت ب سر نمیبردیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. SAMURAI

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (715 ديدگاه)

    هیوندای هیچ وقت تو طراحی سبک خودش رو نداشته و نداره
    طراحی این ماشین ۱۸۰ درجه نسبت به نسل قبل تغییر کرده و هیچ شباهتی به نسل های قبل نداره
    توسان رقبای قَدَری داره که با وجود اونا فک نکنم زیاد موفق بشه

    موافقم 8
    مخالفم 6
    1. AMIR / ARMI

      ۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1286 ديدگاه)

      یه قانونی هست که میگه در بی نظمی کامل هم نظم خاصی وجود داره
      ومنتها با چشم معمولی قادر به دیدنش نیستی
      شما هم با چشم تعصب قادر به دیدن نیستی آقای نوید

      موافقم 5
      مخالفم 9
      1. SAMURAI

        ۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (715 ديدگاه)

        باشه من متعصبم
        اون ۴۴۰ هزار نفری که تو آمریکا راو فور خریدن هم متعصبن ؟
        یا اون ۳۳۰ هزار نفری که هوندا CRV رو به توسان ترجیح دادن چی ؟
        پس پورشه و بقیه برند ها دارن اشتباه میکنن اصالت ماشین هاشون رو حفظ می کنن باید از قانون بی نظمی و طراحی های بی اصالت و کپی شده هیوندای الگو بگیرن

        موافقم 9
        مخالفم 5
        1. овsкиكMас

          ۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (261 ديدگاه)

          سامورایی چرا اسمتو عوض کردی؟ ??

          موافقم 4
          مخالفم 6
    2. Abbas.Lambo

      ۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (875 ديدگاه)

      دوست عزیز یه جوری میگی این ماشین نسبت به نسل قبلش ۱۸۰ درجه تغییر کرده انگار راو۴ خیلی شبیه نسل قبلشه،اول راو۴ فعلی رو با نسل قبلش مقایسه کن بعد نظر بده در مورد طراحی این ماشین،اگه بحث نداشتن اصالت تو طراحی باشه که هیوندای در مقابل تویوتا عددی نیست چون اکثر مدلاش نسل جدیدش و قدیمش هیچ ربطی به هم ندارن و هنوزم زبان طراحی خاصی نداره،در کل من اصالت رو تو طراحی مزدا میبینم که به زیبایی کارشو انجام میده

      موافقم 7
      مخالفم 3
      1. SAMURAI

        ۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (715 ديدگاه)

        نسل قبل راو ۴ رو بزار کنار نسل جدید ، طراحی چراغ ها و جلو پنجره شباهت زیادی به نسل قبل داره . طراحیش تکامل یافته نسل قبله ، اما طراحی توسان هیچ شباهتی به نسل قبل نداره
        راو فور قدیم
        https://images.app.goo.gl/etVGVVJ3saUoXjzk8
        راو فور جدید
        https://images.app.goo.gl/eiWEd1fqiLX9d6d46
        توسان جدید و قدیم
        https://images.app.goo.gl/BNag1Lx6M1qb28rq9

        خودتون مقایسه کنید

        موافقم 7
        مخالفم 2
  6. овsкиكMас

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    وقتی اینقدر خوبی که یه سری جاها یا برند لوکسی مثل آئودی مقایسه میشی ??

    موافقم 5
    مخالفم 10
  7. AHMAD

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    بنز eqa که تازه معرفی شد طراحیش دقیقا مثل همینه
    اگه جای اون آرم بنز آرم یه ماشین چینی رو میزدن همه میگفتن کپی شده ولی چون بنزه کسی چیزی نمیگه
    کی بشه این تعصبات نابود بشه

    پدال لطفا بزار کامنتم منتشر بشه…. سپاس ??❤️??

    موافقم 0
    مخالفم 8
  8. میثم

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    میگه یه جاهایی از راو4 بهتره
    ژاپنیها شل بگیرن باختن
    البته تویوتا فعلا استثناست سود دهیش 3 برابر هیوندا کیاست

    موافقم 4
    مخالفم 2
  9. مهرداد كمال

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1825 ديدگاه)

    شلوغ کاریش زیاده
    چراغ عقبش و فرمانش رو دوست ندارم

    موافقم 9
    مخالفم 2
  10. زیزیگولو

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (4893 ديدگاه)

    طراحیشو دوست دارم

    موافقم 1
    مخالفم 6
  11. R@m!n

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    البته که طراحی سلیقه ای هست ولی بنظرم طراحی رادیکالی و اگزجره ای داره. مشخصات فنیشم می تونست قوی تر باشه.

    موافقم 7
    مخالفم 2
  12. بهنام

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    ملغمه ای از nx، RAV4، eqc, Sorento با چهارتا چرخ. خودت باش بابا مگه خودت چشه؟

    موافقم 7
    مخالفم 5
    1. AHMAD

      ۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (39 ديدگاه)

      ضمن اطلاع این ماشین پایه گذار این کلاس بود و بقیه ازش کپی کردن

      موافقم 3
      مخالفم 7
      1. MOHAMMAD.n.r

        ۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        توسان؟؟!!! پایه گذار این کلاس؟؟؟!!!!????
        میشه بگی حالا که پایه گذار این کلاس بوده چرا یک سوم بقیه هم فروش نداره!!!!!

        موافقم 1
        مخالفم 2
  13. AMG///

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (142 ديدگاه)

    خوبه ولی سوبارو فارستر رو بهش ترجیع میدم
    سوبارو یه چیز دیگست ?

    موافقم 7
    مخالفم 3
  14. Ali

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (267 ديدگاه)

    توسان جدید واقعا زیبا شده

    موافقم 2
    مخالفم 3
  15. زیزیگولو

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (4893 ديدگاه)

    این شاسی بلند کامپکت خوش تیپو ارزشمند هیوندای میتونه با شاسی بلند‌ای لوکس هم کلاسو هم سایزو هم رده خودش مقایسه بشه چون چیز‌ای زیادی واسه ارائه داره ….. کابینش به زیبایی آراسته شده و امکانات رفاهیو لوکس زیادی رو در اختیار مشتری قرار میده

    موافقم 4
    مخالفم 3
  16. Sina

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    نمیدونم چرا ولی جلوش اینجا خیلی قشنگتر از عکسایی بود که همون اول هیوندای منتشر کرد
    ولی پشتش رو دوست نداشتم
    کابین خیلی خوبه ، طراحی زیبایی داره
    قدرتش هم مناسبه

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. آریا منش

      ۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (227 ديدگاه)

      فقط تو کیفیت ، خدمات پس از خرید ، ایمنی و استهلاک قطعات گند زده

      موافقم 6
      مخالفم 3
  17. ارشیا

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    خیلی زشته.
    و اصلا کسی به بنز EQ توش دقت کرده؟
    کپی کاری کرده به نظرم.
    چون اونم زشته.

    موافقم 7
    مخالفم 2
  18. ?Ali Hossein?

    ۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (494 ديدگاه)

    ای باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
    من موندم طراحی چراغ عقب قحطیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
    هی پیوسته پیوسته پیوسته پیوسته پیوسته پیوسته پیوسته پیییییییییییوسسسسسسسستتتتتههههههههههههههه!??????.
    دیگه حتی فرغون خودرو(ایران خودرو) هم چراغ های لگن (تارا) روپیوسته کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عغغغغغغغغغغغغغغغغغغ.
    ولی هر گندی رو که توی عقب زده تو جلو جبرانش کرده??????????? جاوش عین عروسک شده?????
    اونایی که موافقن لایک.

    موافقم 5
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا