ولوو

پولستار 2 جدید چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

پولستار ۲ کم‌کم پدیدار خواهد شد و سازنده‌ی آن نیز اولین تیزر تصویری از محصول خبرساز خود را منتشر کرده است.


این خودرو که یک فست بک ۴ درب شیک خواهد بود از قوای محرکه‌ی الکتریکی و پرفورمنس به منظور رقابت با تسلا مدل ۳ بهره خواهد برد. در تیزر منتشر شده چیز زیادی دیده نمی‌شود اما می‌توان پورت شارژ الکتریکی در عقب و چراغ‌هایی را دید که با نوار نورانی نازک به همدیگر متصل شده‌اند.


پولستار ۲ همچون اکثر خودروهای فست بک دارای شیشه عقب خمیده‌ای است که با صندوق‌عقب نسبتاً کوتاه همراه شده است. در تیزر منتشر شده می‌توان بخشی از بدنه‌ی شناور و موج‌دار پولستار ۲ را دید که با خط شانه‌ی چشمگیری همراه شده است.

این خودروساز اشاره‌ای به جزئیات محصول جدیدش نداشته اما تأیید شده این خودرو از سیستم اطلاعات سرگرمی اندروید سود خواهد برد. این سیستم که گوگل اندروید HMI نام دارد از دستیار گوگل برخوردار خواهد بود که دستیاری مجازی مشابه با آمازون الکسا می‌باشد.


جدای از تأیید برخی ویژگی‌های پولستار ۲، شرکت سازنده مشخصات فنی ابتدایی این خودرو را نیز اعلام کرده است. پولستار می‌گوید محصولش از قدرت حدود ۳۹۵ اسب بخاری برخوردار خواهد بود و برد حدود ۴۸۰ کیلومتری خواهد داشت.

ازآنجایی‌که پولستار ۲ به جنگ تسلا مدل ۳ خواهد رفت بنابراین می‌توان انتظار قیمت مشابهی را داشت. پولستار خاطرنشان ساخته این خودرو را می‌توان مشترک شد و یا اینکه به‌صورت سنتی خریداری نمود.

اگرچه قیمت خودرو مشخص نیست اما تسلا مدل ۳ قیمت پایه‌ی ۴۴ هزار دلاری (بدون اضافه شدن مشوق‌ها) دارد اما در آمریکا تنها با مشوق مالیاتی ۳۷۵۰ دلاری ارائه می‌شود. پولستار این مشکل را نخواهد داشت و بنابراین مشتریان خواهند توانست از مشوق ۷۵۰۰ دلاری برخوردار شوند.

این خودرو در هفته‌های آینده رونمایی خواهد شد بنابراین منتظر اخبار بیشتر از آن باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. reza

    ۱۵ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (29 ديدگاه)

    پولستار خیلی طراحی شیکی داره
    امیدوارم موفق بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا