پورشه

رونمایی از پورشه 911 GT2 RS مدل 2018

محصول جدید پورشه با نام ۹۱۱ GT2 RS در نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیکی سالانه که عموماً به E3 مشهور است رونمایی شد.


این خودرو در استیج مرکزی قرار داشت و در همین زمان بازی فورزا موتور اسپورت ۷ معرفی شد که یکی از بازی‌های برجسته‌ی مایکروسافت برای کنسول ایکس باکس وان محسوب می‌شود.

این خودرو قهرمان بلامنازع بازی فورزا موتور اسپورت ۷ خواهد بود.


هیچ جزئیاتی درباره‌ی این خودرو منتشر نشده اما مدیر خلاقیت استودیوی Turn 10 گفت که GT2 RS قدرتمندترین ۹۱۱ جاده‌ای تاریخ خواهد بود.


طبق گفته‌های اوو، این خودرو از نسخه قدرتمندتر پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی بکار رفته در مدل توربو S استفاده خواهد کرد.

با بکار گرفتن توربوهای بزرگ‌تر، خروجی بیشتر، اگزوز تیتانیومی، اینترکولر خنک شونده با اسپری آب و دیگر تغییرات، پیشرانه هم‌اکنون قدرت فراتر از ۶۴۴ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه و دیفرانسیل مرکزی با قفل الکترونیکی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۹۱۱ GT2 RS جدید زیر ۳ ثانیه ثبت خواهد شد و خودرو در کمتر از ۹ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.


دیگر ویژگی‌های احتمالی خودرو عبارت‌اند از سیستم تعلیق برگرفته از خودروی مسابقه‌ای، فرمان پذیری چرخ‌های عقب، شیشه‌های گوریلا گلس و رینگ‌های ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب.

هنوز گفته نشده پورشه ۹۱۱ GT2 RS چه زمانی معرفی کامل خواهد شد و چه زمانی به فروش خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. vahid956

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    رضازاده شون وارد میشود هفتصد اسب!
    وقتی بیاد مطمئنا خیلیا رو زخمی میکنه
    پورشه رکورد نوربرگ میزد وقتی رکورد زدن مد نبود الان دیگه بچه بازی شده خزش کردن ماشین پیست و مسابقه رو رنگ میکنن به جا خیابونی رکورد میزنن
    بگذریم شیشه گوریلا گلس رو برای اسمارت فون ها شنیده بودم ولی برای خودرو استفاده بشه جالبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. asa

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (569 ديدگاه)

      قبل از این شیشه های گوریلا برای اولین بار روی فورد gt 2016 استفاده شده بود داداش.
      خیلی کار شاقی نکرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (2017 ديدگاه)

        کار شاق کسب ۲۰ هزارعنوان قهرمانی در تاریخ موتوراسپرته که ۹۱۱ رو به پرافتخار ترین سوپراسپرت تاریخ خودرو سازی تبدیل کرده
        .
        استفاده کردن فورد از شیشه گوریلاگلس که توسط شرکت دیگه ای غیر از فورد توسعه داده شده کار شاقی نیست
        .
        در برابر ۹۱۱ فقط می تونید تعظیم کنید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Daniel

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (951 ديدگاه)

          عشق است خودتو پورشه و اطلاعاتت .
          همین که میگی به 911 تعظیم باید کرد به اطلاعات بنده و افراد این سایت افزوده میشه.
          منتظر حضور بیشتر شما در سایت هستیم حاج مهران.
          :) :) :) :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mehran911

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2017 ديدگاه)

          به روی چشم دانیال جان با وجود دوستان خوبی مثل شما سعی میکنم بیشتر به پدال سر بزنم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. فرشاد سجادیان

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          احترام پورشه واجبه اما لطفا با این آمار‌های من‌درآوردی، اسباب تمسخر دوستان رو فراهم نکنید؛ اصلا چند تا مسابقه برگزار شده و تو چندتاش ۹۱۱ حضور داشته که ۲۰ هزار تاش رو قهرمان شده؟!! لطفا تعصب رو به مرز توهم نرسونید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mehran911

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2017 ديدگاه)

          جناب سجادیان عزیز
          میدونی مشکل کجاست
          مشکل اینجاست که یاد نگرفتیم قبل از اینکه کسی یا چیزی رو نقد کنیم وبرچسب دروغگو بودن بهش بزنیم احتمال این رو بدیم که شاید من اشتباه میکنم وطرف مقابلم راست میگه البته فقط شما نیستی امثال شما رو هر جایی میشه دید
          .
          .
          دوست عزیز تا حالا چند بار به سایت FIA و یا سایت motorsport سر زدین چقدر از تاریخچه موتور اسپرت اطلاع دارین

          .
          پورشه طبق آمار به ثبت رسیده معادل ۳۳ هزار قهرانی رو در موتور اسپرت کسب کرده و از این نظر پرافتخارترین خودروساز تاریخ موتور اسپرته و از طرفی طبق آمار خود پورشه معادل دو سوم یعنی ۲۰ هزار قهرمانی توسط ۹۱۱ کسب شده
          من بارها تو همین سایت لینک این آمار رو از چندین سایت معتبر گذاشتم این آمار حتی در ویکیپدیا هم موجوده
          دوست عزیز خواهشا از این به بعد قبل از رد کردن حرف کسی زحمت سرچ کردن رو به خودتون بدین
          .
          من دوباره لینکش رو زیر کامنتم قرار میدم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. mehran911

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2017 ديدگاه)

          راستی این رو هم بگم که پورشه بزرگترین تولید کننده خودروهای اسپرت درتاریخ اتومبیل رانی هم هست پورشه در سال ۲۰۰۶ با تولید ۱۹۵ خودرو برای رقابت های موتور اسپرت رکورد رو زد و در سال بعد یعنی ۲۰۰۷ با تولید ۲۷۵ خودرو رکوردی خارق العاده به ثبت رسوند

          https://www.redbull.com/int-en/10-things-you-never-knew-about-porsche
          .
          https://www.thrillist.com/cars/porsche-trivia-history-and-facts-things-you-didn-t-know-about-porsche
          .
          https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche

          .
          تاریخ پورشه پر از افتخاراته

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. asa

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (569 ديدگاه)

          فازت چیه واقعا. مثل اینکه بعضی ها واقعا دوست دارن دعوا راه بندازند.
          کسی راجب توانایی پورشه چیزی گفت که تو خودتو پرت میکنی وسط .
          گفتم اولین بار شیشه گوریلا توی gt استفاده شده پس کار پورشه جدید نیست .
          همین ماشین شاق تونم که زیر دست و پاهای فورد gt توی لمانز خورد شد.
          شاق یعنی 70 سال بزرگترین خودروسازی بودن ، یعنی شتاب 2.3 ثانیه با قیمت کمتر از 100 هزار دلار ، یعنی اولین گیربکس اتوماتیک جهان ، اولین abs ، اولین ایربگ، اولین موتور 16 سیلندر یعنی اینکه zl1 توی نوربررینگ چند صد هزار دلاری هارو فقط با خرج 70 هزار دلار خورد کنه ، یعنی وایپر acr رکورد ماشین های ملیون دلاری بزنه، شاق بودن یعنی پیشگام بودن توی تکنولوژی خودران، یعنی پیشرفته ترین خودروهای الکتریکی با شتاب 2.5 ثانیه ای تسلا که بنز برای تولیدات خودش از همچین شرکت نوپایی کمک میگیره ، یعنی سریع ترین گیربکس جهان به لطف سلطان فورد و استاد Gm . …..
          اگر بخوام شاق بودنو بهت نشون بدم باید برم زمانی که نه تو بودی نه پورشه ، 1903 که فورد چند صدتایی ماشین تولید میکرد درحالی که بنز حتی پیچ و مهره های ماشین هاش مثل هم نبود. شاق یعنی …..

          واقعا خودتان دنبال درگیری میگردین وگرنه ما آمریکایی بازا ساکت بودیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. بهزاد

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2366 ديدگاه)

          مهران جان لینک هایی که شما قبلها قرار دادید یه چیزی مثل اخبار آیا میدانستید هست.
          لینک هایی بزارید که به وضوح به خود مسابقه و تعداد قهرمانیها اشاره کنه مثلا لمانز ، فرمول یک ، DTM و رالی و هر مسابقه معتبری که مورد تایید فدراسیون جهانی باشد وگرنه گفتن فقط 33 هزار و 20 هزار در شرایطی که اکثر دوستان ماشین باز میدونن چه تعداد مسابقه و مرحله در طول سال برگزار میشه قابل توجیه نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. mehran911

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2017 ديدگاه)

          قصد من دعوا راه انداختن نیست
          شما اول پست شروع به افاضات نکن تا کسی چیزی نگه
          شما و امثال شما رو همه تو این سایت میشناسن
          .
          در ضمن این پورشه نیست که خورد میشه
          پورشه با ۱۸ قهرمانی در مسابقات ۲۴ ساعته دیتونا پر افتخارترین تیم در پیست دیتوناست راستی میدونی که رقابت های ۲۴ ساعته دیتونا معتبر ترین و مهمترین رقابت ۲۴ ساعته امریکاست ؟!؟!؟!؟!؟!؟!
          راستی میدونی که فورد در تاریخ این رقابت ها موفق به کسب فقط وفقط ۲ قهرمانی شده ؟؟؟؟؟
          میدونی که خودروهایی که از پیشرانه های پورشه استفاده کردن ۲۲ قهرمانی بدست آوردن ؟!؟!؟!
          حالا به نظر فورد خورد شده یا پورشه
          .
          نمی دونم قصدت از نوشتن این چیز ها چیه ؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!
          .
          منم میتونم بگم اولین خودروی هیبریدی جهان توسط فردیناند پورشه ساخته شد اولین خودروی 4WD جهان توسط پورشه ساخته شد اولین خودروی FWD جهان توسط پورشه ساخته شد اولین موتور ۱۲ سیلندر تخت جهان توسط پورشه ساخته شد اولین خودرو ۳۰۰ اسبی جهان توسط پورشه ساخته شد پورشه اولین خودروسازی بود که از گیربکس دوکلاچه در رقابت اتومبیل رانی استفاده کرد پورشه اولین خودروسازی بود که از ترمز ضدقفل در رقابت های اتومبیل رانی استفاده کرد پورشه ۹۴۴ اولین خودرویی در آمریکا بود که بصورت استاندارد ایربگ داشت !!! پورشه اولین خودروی شهری آیرودینامیک رو ساخت
          .
          در ضمن گیربکس DSG گروه فولکس واگن سریعترین گیربکس حال حاضر دنیاست نه گیربکس GM جالبه بدونی از نظر سرعت تعویض دنده گیربکس فورد – GM جز ۲۰ تای اول هم نیست !!!!!!!!
          .
          به قدری تاریخ پورشه پر از افتخاراته که نوشتنش از حوصله من خارجه فقط توجه کن چیزایی که بالا نوشتم جدای از افتخارات موتور اسپرته

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. mehran911

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2017 ديدگاه)

          راستی به آقای سجادیان هم بگم که لینک چیزی هایی که گفتم رو گذاشتم
          کمی صبر کنید تا پدال تایید کنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. mehran911

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2017 ديدگاه)

          بهزاد عزیز
          لینک ها از معتبر ترین سایت هاست سایت redbull و thrillist و motoringresearch و dmarge و صد البته سایت معتبر racecar که از معتبر ترین سایت ها هستند این آمار میشه در اون ها دید و همینطور press porsche و ویکی پدیا
          این آمار با توجه به اهمیت وبزرگی این آمار نمیشه اون رو زیر سوال برد سایت racecar و redbull اعلام میکنن که این آمار در کتاب رکورد ها ثبت شده
          این آمار انقدر مهم هستند که نشه زیر سوال بردشون
          تو سایت پرس پورشه بار ها از این آمار یاد شده و پورشه این آمار رو بارها تایید کرده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. Ferrari SFXSuperFast

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (263 ديدگاه)

          بردن جام حومه اشتوتگارت هم حسابه؟؟؟؟؟
          فقط فرمول یک/لمانز…….تمام.
          توی فرمول فرراری 16 تا قهرمانی داره..>(که آخریش برای سال 2008)
          و توی لمانز هم 9تا..>(آخریش سال 1965!!!!!!!!!!!!!!!!!)
          …………………..
          پورشه و آئودی چشم اسب های افسانه ای مارانللو رو دور دیدن و توی این مدت کلی قهرمانی لمانز کسب کرده اند!!!!
          به ترتیب 16 و 8
          .
          ولی فرراری قراره برگرده و زخمیشون کنه..منتظر باشید!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. بهزاد

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2366 ديدگاه)

          مهران جان خدای نکرده نمیگیم شما دروغ میگی و اطلاعات شما از ویکی و چند سایت دیگر هست.
          بحث ما اینه آمار رسمی مورد تایید فدراسیون کجاست؟
          ویکی پدیا و لینک های دیگه گفته 28 هزار قهرمانی خب این تعداد قهرمانی در کدام سری از مسابقات کسب شده؟
          الان بریم سری مثلا به لمانز و سایر رقابت های موتوری بزنیم افتخارات تیم ها پیدا میشه اما اعداد کلی این قهرمانی ها با اون 28 هزار خیلی خیلی فاصله داره!
          یکبار اینو گفتم حتی اگر کل رقابت های مهم مثلا 60 سال اخیر را که مورد تایید فیا هست جمع بزنیم به 28 هزار نمیرسه و به عبارت بهتر پورشه در 60 اخیر به طور متوسط سالی 466 عنوان قهرمانی بدست آورده که با هیچ عقل سلیمی جور در نمیاد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        13. GTA

          ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (56 ديدگاه)

          خیلی ازین مسابقات داخلی بوده، مثلاً پوزش با پوزش مسابقه داده پورش برنده شده ! البته به شخصه به پورش علاقمندم ، اما از کاسبیِ پورشه خوشم نمیاد ، بدجوری گوش مشتریاشو می‌بره ، مثلاً یه ۹۱۱ کاررا۴ فوول آپشن چنده قیمتش؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        14. mehran911

          ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2017 ديدگاه)

          بهزاد عزیز
          با توجه به اینکه این آمار در سایت های معتبر زیادی بازتاب داشته من در صحت این آمار شک ندارم
          .
          در مورد اینکه این همه ی 30000 قهرمانی در کدوم رقابت ها بدست اومده در سایت های معتبر اطلاعاتی منتشر نشده دلیلشم اینه که نوشتن همه ی این 30000 قهرمانی در یک سایت کاریست نشدنی
          .
          اینکه فکر کنیم همه این قهرمانی ها در رقابت های معتبری مثل ۲۴ ساعته های WEC و IMSA بوده قطعا درست نیست
          .
          در مورد اینکه چه تعداد مسابقه در سال انجام میشه سایت motorsport در این مورد منبع خوبیه
          در این سایت تقریبا اکثر رقابت های موتوری که در هر روز برگذار میشه رو میشه دید نکته اینجاست که این سایت آمار تعداد رقابت هایی که از ابتدای سال 2017 تا الان هم برگذار شده هم قرار داده که میتونه منبع خوبی باشه
          .
          متاسفانه اطلاعات دقیقی رو نتونستم پیدا کنم
          به عنوان مثال پورشه اعلام کرده که در رقابت های کاررا پانامریکانا قهرمانی های زیادی کسب کرده در حالی که هیچ آمار دقیقی از این رقابت ها در دست نیست
          در کل بدست آوردن اطلاعات مسابقاتی که در گذشته برگزار میشده کار راحتی نیست
          .
          با همه اینها صرف اینکه من اطلاعاتی ندارم نمیتونم این آمار رو رد کنم و با توجه به بازتاب گسترده این آمار می پذیرمش

          موافقم 0
          مخالفم 0
        15. بهزاد

          ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2366 ديدگاه)

          مهران جان مسابقات کاررا کاپ که همه ی خودروها پورشه هستند و نمیشه معیاری برای قهرمانی باشه و در هر حالتی یک پورشه اول میشه.
          در رقابت های معتبر که چندین تیم و خودرو حضور دارند و مورد تایید موتوراسپرت هست و پورشه هم در اون حضور داره در کل با جمعی که بنده زدم در سال 2017 حدود 73 مرحله مسابقه وجود داره که شامل wec , pwc ,super gt , و لمانز اروپا و آسیا و سری رقابت های blancpain و …میشه و مسابقات دیگری هم وجود داره ولی پورشه در آنجا حضور نداره.
          در بهترین حالت اگر سالیانه 100 مسابقه در نظر بگیریم که خودروهای پورشه در اون حضور دارن در 60 سال اخیر تعداد همه ی این گرندپری ها میشه 6 هزار و اگر شانس پیروزی های پورشه 50 درصد هم فرض بشه که امر بعیده در کل 3 هزار قهرمانی داریم و تعداد 33 هزار کاپ حتی با احتساب سری کاررا کاپ هم بدست نمیاد.
          در کل این عدد 33 هزار شاید یک شوخی با پورشه بوده باشه و امکان پذیر نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. vahid956

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (5 ديدگاه)

        من گفتم کار شاقی کرده؟ گفتم مخترعش پورشه اس؟ من اولین بار بود میشنیدم جالب بود برام.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. GTA

          ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (56 ديدگاه)

          مخترعش شرکت کورینگه ، اینا استفاده می‌کنند ، مثل ترمز برِمبو ، اگزوز کاپریستو یا آکراپوویچ و غیره .پس پورش در این مورد مخترع نیست ، ضمنا قبلاً در فورد جی تی جدید ،چند سال قبل رونمایی شد …

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. شاهین پسر

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1161 ديدگاه)

      سورن توربو هم با اون سشواری که به موتورش وصله تونسته ماشینای زیر 80میلیون رو بزنه تو ایران اینو میگن شاهکار ملی!!!
      شاهکار اونیه که بتونی تنفس طبیعی بیاد تو میدون وگرنه با تنفس مصنوعی اونی که اسمشو نمیبریم میشه غول مرحله آخر اونم با 2100 اسب بخار قدرت
      شاهکار اونیه که با کم کردن وزن ماشین و بهینه کردن آیرودینامیک بره توی توی پیست نه با تیون کردن انجین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (2017 ديدگاه)

        شاهین عزیز
        پورشه ۹۱۸ نفس طبیعیه و از نظر قدرت به حجم موتور در دنیا دومه
        .
        پورشه ۹۱۱gt3 نفس طبیعیه و فقط با قدرت ۴۹۳ اسب رکورد ۷:۱۲ رو در پیست nurburgring زده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Ae

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (8 ديدگاه)

      چه طورى از 6 سیلندر 644 اسب تولید مى کنن؟؟؟!!!!،،،،????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Aminspoort

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (71 ديدگاه)

    فوق‌العاده ست،650 اسب بخار!!!750نیوتون متر گشتاور!!!بینظیرترین ۹۱۱ تاریخه،الآن یه جوری شده که واسه خودروسازای برتر جهان شتاب زیر سه ثانیه و اسب بخار بالای ۶۰۰ شوخی محسوب میشه،یاد اون روزای نه چندان دور افتادم که شتاب زیر چهار ثانیه واسه خیلی خودروسازا دست نیافتنی بود تا اینکه بوگاتی سال ۲۰۰۵ ویرون رو معرفی کرد،میشه گفت بوگاتی فصل جدیدی تو شتاب خودرو ها به وجود آوُرد، سوپر اسپرت سازا همیشه باید مدیون بوگاتی و فراری باشن واسه تکنولوژی هایی که به وجود آوُردن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. asa

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (569 ديدگاه)

      Mehran
      افازات من ؟
      امثال من رو همه میشناسند؟
      خوب اخه امثال تو هم همچین گمنام نیستید که میاین یه چیزی میپرونید. ، بحث راه میندازید بعد هم میرید. اصلا اگر امثال از خود راضی و متعصبی مثل شما نبود که نیازی وجود نداشت ما بیایم بهتون جواب بدیم.
      در مورد افازات هم که گفتی بد نیست بری کامنتم رو از اول ولی با چشم باز بخونی.
      در هیچ قسمتیش بویی از خراب کردن و زیرسوال بردن پورشه به مشام نمیرسه که اینجوری بحث راه میندازی.
      ضمنا بد نیست بدونی نه فورد و نه Gm سوپر اسپرت ساز نیستند در حالی که پورشه هست ولی با این حال با اینکه این دو شرکت تخصصشون این نیست ولی نمونه های زیادی تولید کردند که با توجه به قیمت حتی بهتر هم هستند که دیگه نیازی به معرفیش نیست فکر کنم .
      از اینا گذشته میدونستی فورد یکی از بزرگترین و پرافتخار ترین شرکت های سازنده موتور های f1 هستش. توی بسیاری از ماشین های فرمول 1 از بلوک موتور های فورد استفاده میشه با اینکه خودش به صورت مستقیم ماشین یا تیم اختصاصی نداره.
      راستی به نظرت اختراع اولین موتور 12 سیلندر جهان با اولین 12 سیلندر تخت قابل قیاس هست ؟
      یا اینکه فقط استفاده کردن از گیربکس دو کلاجه در مسابقات به اندازه اختراع گیربکس اتوماتیک با ارزش هست؟
      یا فقط داشتن استاندارد ایربگ با اختراعش برای اولین بار یکی هست؟
      یعنی ارزش کار هردوی این ها یکیه؟
      ببین من پورشه رو زیر سوال نبردم ولی تو داری رسما این کارو با ماشین های آمریکایی میکنی.
      با اینکه میتونم فقط یک روز کامل برات از اختراعات و خدمات آمریکایی ها به صنعت خودرو بگم تا بهت ثابت شه آمریکایی ها پدر خودرو سازی هستند ولی دیگه این بحث رو ادامه نمیدم تا جو سایت از این بیشتر خراب نشه تا باز کسی نگه ما تعصبی هستیم یا فلانیم و فلانیم.
      .تازه یک چند وقتی بود همه چی اروم شده بود
      دیگه توی این صفحه برای اینکه این بحث بیشتر طول نکشه من کامنتی نمیزارم. .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (2017 ديدگاه)

        قبلا هم گفتم همه شما و امثال شما رو میشناسن
        .
        (((میدونستی فورد یکی از بزرگترین و پرافتخار ترین شرکت های سازنده موتور های f1 هستش))))
        پس کازورث چی ؟؟؟؟
        کازورث چون یک شرکت ابزار دقیق بود بلوک موتور رو از فورد میگرفت (دقت کن فقط بلوک) و با دانش خودش بهترین شکل تقویتش میکرد
        در فرمول همه کازورث رو پیشرانه ساز میدونن و نه فورد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. بنزما

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (505 ديدگاه)

    حیفه که پورشه لایسنس استفاده از محصولاتش رو به بزرگترین شبه ساز دنیا گرن توریسمو نداده که تا ماه اینده سری جدیدش گرن توریسمو اسپرت معرفی میشه
    گرن توریسمو با پانزده شرکت برتر خودروسازی تو نسخه اخر همکاری داشته مثل اون بنز ویژن خفن
    که برای بازی گرن توریسمو معرفی شد
    حتی گرن با فیا هم قرارداد داره که معتبر ترین مسابقات انلاین رانندگی رو برگذار میکنن
    در اکادمی جی تی ولی حیف که پورشه رو کم داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. asa

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (569 ديدگاه)

    اواوه چه هیولای خوشگلی شد .
    شبیه ماشین های تیون شده سریع و خشن شده .
    منتظر روبه رو شدن این با عشقم کوروت zr1 هستم. قطعا با ارزش ترین سوپر اسپرت جهان (کوروت )جلوی این کم نخواهد اورد.
    از همه جالب تر رونمایی از فورزا 7 هستش .اخه تقریبا همین تازگی فکر کنم 2015 بود که فورزا 6 رو بافورد gt رونماییش کردن.
    ولی فورزا موتوراسپرت به قطع یقین دقیق ترین شبیه ساز و یکی از برترین های سبک خودش هست .
    اصلا این بازی بی نظیر . نهایت توانایی کمپانی آمریکایی turn 10 هستش که واقعا شاهکار.
    گرافیکش و بازخورد و واکنش های خودرو خیلی طبیعی طراحی شده .
    دم مایکروسافت گرم . اصلا فقط برای فورزا میخوام xbox بگیرم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Farhad

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (172 ديدگاه)

      من خودم خیلی حیفم میاد که برا پی اس فور فورزا نیس ولی حتی یه بازی عالی مث فورزا دلیل نمیشه پی اس فور نگیرم. این پورشه ام واقعا ترکونده مث غول مرحله آخره.طرفدار پورشه نیستم ولی به نظرم تو تولید ماشینای اسپرت بهترین و کار درست ترینه اصلا جا برا حرف نمیذاره با ماشیناش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بنزما

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (505 ديدگاه)

        ناراحت نباش چون واسه پی اس4 یه
        بازی عالی تر هست به اسم گرن توریسمو اسپرت

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. swedish arrogant tiger

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    اوووف عجب چیزی شده ها .
    اصلا جاذبه خاصی داره لامصب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. mehran911

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2017 ديدگاه)

    یکی دیگه از شاهکار های دنیای خودرو معرفی شد
    .
    این خودرو مثل نسل قبلش که در سال ۲۰۱۰ ساخته شد عنوان قدرتمندترین ۹۱۱ تاریخ یدک میکشه
    Andreas Preuninger رئیس بخش موتور اسپرت پورشه این خودرو رو مثل نسل قبل با تمرکز بیشتر روی افزایش قدرت و کاهش وزن و برای تایم گیری در پیست ساخته
    این سوپراسپرت قطعا درس خوبی به رقبا خواهد داد
    .
    ever ahead

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. PaRHaM

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    چقدر باحاله!
    جالب شده ها!
    خوشم اومده ازش???
    شتابشو دوس دارم هر چ سریع تر تست کنن
    این ک از توربو اس قوی تره یعنی صفر تا صدش وحشتناک سریعه!
    ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ساسان

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    با اینکه برای بعد فنیش تاحدودی احترام قاعلم… ولی درمجموع بخصوص طراحی… تکرار. تکرا. تکرار. مکررات… پورشه باید تحولی باحفظ اصالت بده تومحصولاتش. مثل کاراجیتی. مثل918 تاحدودی البته…. ریسکو توطراحی ها ببره بالا البته میگم باحفظ اصالت. البته که کار سختیه… کاری که فراری و لامبورگینی میکنن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Amizing

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    البته ماشین پیست محوریه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا