پژو

افتتاح کوچک‌ترین نمایندگی فروش خودروی جهان توسط پژو

روش‌های فروش خودروها در حال تحولات اساسی هستند. تسلا پایه‌گذار فروش خودرو به روشی جدید در آمریکا بود و اکنون نیز بسیاری از خودروسازان از روش‌های اینترنتی برای فروش بهره می‌گیرند. هرچند چنین روش‌هایی هیچ‌گاه نمی‌تواند تجربه مستقیم کاربری یک خودرو را به ارمغان آورد.


پژو نیز در یک اقدام عجیب و ساختارشکن، کوچک‌ترین نمایندگی فروش خودروی خود را در لندن افتتاح کرد. نمایندگی که تنها در یک باجه تلفن جا شده است.


در واقع این یک نمایندگی با ابزارهای آنلاین برای سفارش خودرو است. ظرف چند دقیقه و به صورت آنلاین می‌توان خودروی مورد نظر را از نظر مدل، رنگ، تجهیزات و غیره، پیکره‌بندی نمود و سفارش داد. پرداخت نیز به صورت آنلاین صورت می‌گیرد.

سیستم سفارش آنلاین پژو تقریباً از یک میلیون کاربر خود بیش از ۱۳۴ هزار سفارش خودروی مختلف کانفیگ شده و ۳۵ هزار سفارش پرداخت شده نهایی را دریافت نموده است. محبوب‌ترین خودرو در این شیوه فروش نیز پژو ۲۰۸ است که ۴۰ درصد خودروهای سفارش داده شده را شامل می‌شود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    مختصر و مفید ? این خوبه نه اکثر نمایندگی‌های وطنی که با چند صد متر زیربنا، پراید می‌فروشن، اونم با سفارشی‌سازی‌های در حد صفر.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا