کادیلاکلینکلن

دوئل کادیلاک اسکالید و لکسس LX

مرحلهٔ مقدماتی، گروه هفدهم، شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس، دوئل اول

دوئل‌های این گروه

کادیلاک اسکالید

لکسس LX

؟

لینکلن نویگیتور

اینفینیتی QX80

؟

مرسدس بنز GLS

رنجروور

؟

ب‌ام‌و X7

جیپ واگنییر

؟

کادیلاک اسکالید

تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۰

پلت‌فرم: T1XX جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۴,۵۴۵ دستگاه

فروش سه‌ماههٔ نخست ۲۰۲۱ در آمریکا: ۹,۸۴۲ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین تکنولوژیک، بسیار مجلل، پیشرانهٔ V8 جسور و قدرتمند

نقاط منفی: برچسب قیمتی بالا، عطش زیاد برای بنزین، نسخه‌های بالایی یوکان و همین‌طور برادران شورلتی هم با قیمت کمتر تقریباً به همین خوبی هستند

چکیده: کسانی که کادیلاک اسکالید را نماد این کلاس می‌دانند، از جدیدترین نسل این اس‌یووی پرچم‌دار خوشحال خواهد شد

لکسس LX

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۰۷

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۶.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۴,۵۱۲ دستگاه

فروش سه‌ماههٔ نخست ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱,۳۴۰ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: مهارت اثبات‌شده در آفرود، کابین شیک، فضای فراوان برای بار و سرنشینان

نقاط منفی: راندمان سوخت پایین، رفتار رانندگی پیکاپ مانند روی جاده، قیمت پایهٔ بالا

چکیده: لکسس LX یک اس‌یووی واقعی با دو شخصیت است که هم برای آفرود و هم برای رفتن به مهمانی مناسب است

مقایسهٔ مشخصات فنی

کادیلاک اسکالید

لکسس LX570

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 ۵.۷ لیتری V8
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۴۲۰ اسب بخار ۳۸۳ اسب بخار
گشتاور ۶۲۵ نیوتن متر ۵۴۵ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۸ ثانیه ۷.۲ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۴ ثانیه ۱۵.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۵ کیلومتر/ساعت ۱۸۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۵۳.۶ متر ۵۴.۵ متر
شتاب جانبی ۰.۷۱ جی ۰.۷۵ جی
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۵.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۹۰ لیتر ۹۳ لیتر
وزن ۲۸۰۰ کیلوگرم ۲۸۰۰ کیلوگرم
ظرفیت بکسل ۳۵۰۰ کیلوگرم ۳۱۸۰ کیلوگرم
طول ۵,۳۸۲ میلی‌متر ۵,۰۸۰ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۰۷۰ میلی‌متر ۲,۸۵۰ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۷۳۵ لیتر ۲۵۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۷ نفر ۸ نفر
قیمت پایه آمریکا ۷۷,۴۹۰ دلار ۸۸,۵۵۰ دلار
قیمت موردبررسی ۸۰,۴۹۰ دلار ۹۳,۵۵۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند فول‌سایز لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۷ دیدگاه‌ها

  1. Dayan5775

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (217 ديدگاه)

    خیلی واضحه اسکالید،٩٣ هزار دلار برای ماشینی که حتی عقبش دستیه اصلا منطقی نیست!!
    اسکالید خیلی عالی کار کرده تو این نسل واقعا

    موافقم 101
    مخالفم 56
    1. ali (chevy nova)

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (6818 ديدگاه)

      فروش اسکالید خودش گویای خوب بودن اونه در بازار پررقابت و ازاد امریکا
      تنها ماشینی های که میتونن رقیب اسکالید بشن نویگیتور و گراند واگونییر هستن
      در رقابت 2021 موتور ترند هم که بین اسکالید و نویگیتور و x7 و gls بود برنده رقابت امریکاییها بودن

      موافقم 88
      مخالفم 69
      1. Reza.M

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (309 ديدگاه)

        طرف ماشینش که کیلومترش رسید 50 60 هزار تا میفروشه یه صفر میخره همون ماشینم کاغذا و پلاستیکای کوفتیشو میذاره بهش تا زمان فروشش…ته به اصطلاح افرودی هم که رفته همون پارک کنار خونشونه…بعد میگه دوام و افرود و فلان :/

        مقایسه کادیلاک با لکسوس مث مقایسه تلویزیون 65 اینچ 4k با اون قدیمیای صفحه منحنیه

        موافقم 29
        مخالفم 44
    2. Mohammad

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (25 ديدگاه)

      اول رفتم به اسکالید رای دادم بعد مشخصاتو خوندم

      موافقم 48
      مخالفم 26
      1. TRX

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (24 ديدگاه)

        دقیقا منم همین کارو کردم

        موافقم 29
        مخالفم 15
    3. سهند

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (662 ديدگاه)

      قطعا اسکالید بهتره
      از بین این ها اسکالید و مرسدس gls و بی ام و x7 بهترین هستند و انتخاب بینشان سخت است
      جیپ واگنیر هم که هنوز تست نشده

      موافقم 34
      مخالفم 13
    4. Reza

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      کادیلاک اسکالید ?

      موافقم 27
      مخالفم 9
  2. ali (chevy nova)

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (6818 ديدگاه)

    سلطان اصالت و وقار اسکالید

    موافقم 83
    مخالفم 43
    1. ali (chevy nova)

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (6818 ديدگاه)

      از افتخارات کادیلاک در طول تاریخ بخوام بگم
      اختراع اولین موتور 8 سیلندر جهان
      اختراع اولین موتور12 سیلندر جهان
      اختراع اولین موتور 16 سیلندر جهان
      اختراع استارتر برقی در 1916
      استفاده از شیشه نشکن جلو برای اولین بار
      استفاده از اهن بجای چوب در سقف خودروها در اوایل دهه 20
      استفاده از فیبر نوری در مدل سویل از 1975
      و……. اشاره کرد

      موافقم 77
      مخالفم 53
      1. ali (chevy nova)

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (6818 ديدگاه)

        در طول تاریخ بیش از 100 ساله تاسیس کادیلاک همیشه پیشتاز در طراحی های مدرن و بهترین اپشنها بوده
        از طراخی حیرت انگیز الدورادو های تولیدی 1953 تا 59
        فلییت وود های 452 ساخت دهه 30 میلادی با انجین های 16 سیلندر
        و….

        موافقم 66
        مخالفم 44
        1. RezaRs

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          ?? ممنون اقا علی

          موافقم 25
          مخالفم 41
      2. Mahdi911turbos

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (77 ديدگاه)

        اختراع استارت موتور رو یادت رفت

        موافقم 22
        مخالفم 7
      3. MahyarM.A.R

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (215 ديدگاه)

        تازه اولین ماشینی که بشه تمام قطعات ماشین رو جدا کرد و به راحتی تعمیر کرد و اولین نمونه ماشین که ساده میشد روندش و واقعا همه بتونن بخرن و در واقع اولین ماشین جهان بقیه یه وسیله حمل نقل بودن که خیلی‌هاشون حتی یه قطعه شبیه به یه ماشین امروزی و حتی پراید هم پیدا نمیشه ولی دلیل نمیشه ژاپنی ها رو بکوبیییییی?

        موافقم 5
        مخالفم 9
    2. میثم

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (3544 ديدگاه)

      فن تویوتا
      بی تعصب به اسکالید رای دادم
      لکسوس با تمام توانایی های اثبات شده با این پلت فرم به این قیمت نمی ارزه
      اگه قیمت لکسوس کمتر از اسکالید بود
      یا با همین قیمت مثل اسکالید مدل به روز با پلت فرم جدید بود
      قطعا انتخابم لکسوس سلطان جاده ها بود

      موافقم 31
      مخالفم 10
  3. S

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    LXماشین خوب و دوست داشتنی هست و هنوز هم مشتری های خودشو داره
    ولی دیگه کم کم داره پیر میشه باید ببینیم با اومدن نسل جدید لندکروز lxچی میشه

    موافقم 43
    مخالفم 2
  4. Porsche

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (261 ديدگاه)

    فقط یک نفر به لکسس رای داده ??
    اسکالید کاملا بهتره

    موافقم 46
    مخالفم 35
    1. arshiasvj

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1749 ديدگاه)

      اونم من بودم.
      من هیچ اهمیتی به بهتر بودن نمیدم.
      من با تصمیم قبلی میام رای میدم.

      موافقم 6
      مخالفم 12
  5. Porsche

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (261 ديدگاه)

    پدال راستی باید جیپ واگنییر رو با یه آمریکایی میزاشتی آخه با X7?
    اینطور آمریکایی ها هر سه تا میان بالا که!

    موافقم 21
    مخالفم 22
    1. Hadi

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      انتخاب بین این دو تا واسه من واقعاً سخته بستگی داره چی از ماشین انتظار داری
      از یک طرف لکسس هست یک ژاپنیه که خداوندگار کیفیت اطمینان و جون سختیه و یک آفرودر لوکس با روح تویوتا لندکروز ولی به لوکسی اسکالید?
      با این که لکسس قدیمی شده هنوزم خوبه و نسل جدیدش بهترم میشه…
      از اونور هم اسکالیدهست که آمریکایی که خدای ابهت و تکنولوژی های خفن روز دنیا هستش با یک v8 امریکایی ناب ظاهر خیلی شیک و گنگ ?

      موافقم 30
      مخالفم 5
      1. Mhd

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (295 ديدگاه)

        اسکالید همه چیزش بهتره از همه جهات هم بهتره اگه سبک هم اقتصادی درنظر بگیره همون خداوندگار کیفیت و اطمینان و جون سختی هم به راحتی میشه هرچند که مهم هم نیست چون معیار بحساب نمیاد درکل توانایی ها مهمه که به نظرم همین کادیلاک یا مثلا مرسدس واقعا برتر هستن. هرچند انتخاب خودم تو ایران بدلیل پشتیبانی گسترده تویوتاس.

        موافقم 11
        مخالفم 3
    2. R@m!n

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      عزیز رقابته دیگه چه ربطی داره کی ب کی بخوره. باید قبول کرد این کلاس مال آمریکایی هاست. بالاخره تو هر سگمنتی یه برند یا فلسفه خودرویی یه کشور عملکرد بهتری داره

      موافقم 23
      مخالفم 16
    3. Amir

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (237 ديدگاه)

      X7 هیچ نکته مثبتی توی این سگمنت نداره
      نه مثل آمریکایی ها ابهت و اصالت و اعتبار داره
      نه مثل ژاپنیای لیست قابلیت آفرود و دوام فنی بالا
      رنجرور هم آفرود بسیار عالی داره و فوق العاده لوکس
      GLS هم فکر کنم همچین آش دهن سوزی نباشه ولی از X7 بهتره
      ( یه فیلم مقایسه هم هست میتونید برید تو یوتیوب ببینید : Clash of titans
      توی این فیلم آفرود هفت هشتا SUV رو مقایسه کرده و اونطور که من دیدم x7 توی آفرود از همه بدتر بود)
      به نظرم آلمانیا توی کلاس فول سایز خیلی ضعیف عمل میکنن ولی از اون ور کراس اور های مید سایز و سدان و کوپه های عالی دارن ❤️

      موافقم 21
      مخالفم 12
      1. فرشید

        ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اطلاعات خودرویی ت پایینه دوست عزیز!!

        هیچ وقت بنز و بی ام و رو هیچ ماشین شناسی با برند های آمریکایی یا ژاپنی مقایسه نمیکنه ..

        X7 دنیای تکنولوژی و هندلینگ و اشرافیت هست و همینطور Gls بنز

        موافقم 2
        مخالفم 4
    4. Amirreza

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      من به نظرم باید یه بخش جدا برای آفرودرا میبود

      موافقم 3
      مخالفم 1
  6. MOS

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (715 ديدگاه)

    مقایسه ماشینی که سال پیش رونمایی شده با ماشینی که ۱۴ ساله پیش ساخته شده منطقی نیست
    نسل جدید LX اواخر امسال رونمایی میشه اون موقع باید مقایسه انجام بشه

    موافقم 43
    مخالفم 16
    1. Dayan5775

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (217 ديدگاه)

      نه که تو مقایسه هاش با نسل قبل همین اسکالید و gls و غیره تونسته بود خیلی توفیقی کسب کنه!!!

      موافقم 22
      مخالفم 28
      1. ممد ژانگولر

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (7 ديدگاه)

        داداش من مهمه اینه ک ماشینت و 14 سال راحت بدون ترس از اتش سوزی بتونی سوار بشی
        این نکته خیلی مهم هست

        موافقم 26
        مخالفم 8
        1. ممد ژانگولر

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (3558 ديدگاه)

          داداش با اسم آیدی من حال میکنیا
          شنبه بازار از پدال رو نظم تره ?

          موافقم 19
          مخالفم 14
        2. Dayan5775

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (217 ديدگاه)

          نوید حق با توئه ?آتش سوزی فقط راو۴ دو میلیونی?

          موافقم 6
          مخالفم 23
  7. Elmiraj

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (3114 ديدگاه)

    گرند واگونیر پرچمدار این کلاسه…

    تمامی ویژگی های هر هفت رقیب را یکجا داره…

    موافقم 25
    مخالفم 25
    1. R@m!n

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      هنوز سایتی یا کانالی بررسیش کرده ؟؟

      موافقم 9
      مخالفم 11
      1. Elmiraj

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (3114 ديدگاه)

        بیشینه گرند واگونیر ، بازخوردها و بازه قیمتی نسخه تولیدی ، موقعیت فعلی برند جیپ و توانایی‌های پلتفرم ram بخوبی میگه که گرند واگونیر چه بازگشتی خواهد داشت…

        موافقم 12
        مخالفم 16
        1. R@m!n

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          پدربزرگم جوونیاش گرندواگونیر داشت واسه کل خانوادمون خاطره ساز بود چند روز پیش عکسای نسل جدیدشو بهش نشون دادم بنده خدا بغض کرد قشنگ 5 دقیقه داشت عکساشو نگاه می کرد ??

          موافقم 17
          مخالفم 9
  8. STAN

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (62 ديدگاه)

    اگه اصالت و پرستیژ و تکنولوژی و زیبایی رو میخواید باید کادیلاک رو انتخاب کنید.

    موافقم 16
    مخالفم 20
  9. R@m!n

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    اسکالید با اختلاف بهتره
    البته که رقیبش خیلی قدیمیه

    موافقم 16
    مخالفم 15
  10. 00BEHZAD00

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (65 ديدگاه)

    دوئل لینکلن و اینفینیتی هم خنده دار میشه ???

    موافقم 11
    مخالفم 36
    1. datsun

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (3504 ديدگاه)

      آمار فروش رو تو آمریکا ببین بعد بخند

      موافقم 25
      مخالفم 10
      1. Elmiraj

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (3114 ديدگاه)

        ۹۰ درصد فروش ناویگیتور برای نسخه black label هست که قیمت آن از ۹۷ هزار دلار شروع میشه…

        خیلی فرق داره با ماشینی که استارت قیمتش ۶۹۰۵۰ دلار هست…!!!!

        موافقم 8
        مخالفم 4
  11. Ramin

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    دقت کنید… لکسوس دور فرمون و داشبورد رو چوب گذاشته که بگه ماشینام لوکسه. ولی لوکس نیست که هیچ تازه زمخت هم شده. ?

    ولی کادیلاک اسکالید تنها چوبی که داره همون جلو داشبورد هست که خیلی باریکه. ولی خیلی لوکسش کرده.
    یه بنده خدایی میگفت کیفیت ژاپنی ها بیشتر از آمریکایی ها هست. و کیفیت آمریکایی ها پایین هست.

    بله بله. داریم کیفیت را مشاهده میکنیم.
    خودرویی که 15 هزار دلار ارزونتره هم لوکس تره هم با هیبتش بیشتره. هم کیفیتش بیشتره.

    همیشه گرون بودن دلیلی بر بهتر بودن نیست. بعضی مواقع وسیله ارزان بهتر از گران ها هستش !
    خودرو های آمریکایی ، خودرو ها کره ای ( وچینی ) ثابت کردن همیشه نباید برای یک خودرو پول گزافی بدید. ارزانش هم وجود داره.

    چشم بسته کادیلاک اسکالید رای دادم. نه چون ارزونتره… چون ارزونتره ولی هیبت ، امکانات ، تکنولوژی بیشتری نسبت به رقیبش داره…

    موافقم 25
    مخالفم 21
    1. Amir

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (237 ديدگاه)

      رامین قبلا در مورد کیفیت کادیلاک توی مقاله فراخوان 100 هزارتایی جنرال کامنت دادم ، و به نظرم کیفیت کابین لکسوس از کادیلاک بیشتر نباشه کمتر نیست !
      و اگه میخوای کیفیت رو ببینی ، برو همین مقاله بقلی مقایسه موستانگ بولیت و ب ام و M4 تا یه مقایسه ای از کیفیت داخلی داشته باشی عزیز …
      والا یه دفعه وقتی دوربین از کابین موستانگ سوییچ کرد رو ب ام و از فرط تفاوت کیفیت کابین از خود بیخود شدم …

      موافقم 15
      مخالفم 10
    2. Amir

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (237 ديدگاه)

      در ضمن ، تفاوت قیمت هم بی دلیل نیست و اگه کمی تفکر به خرج بدی ، میتونی دلیلشو متوجه بشی ؛ کیفیت و دوام «فنی» بالاتر و تکنولوژی ها و توانایی های خارق العاده آفرودی اون ، تفاوت قیمت رو از بیخ توجیه میکنه . اسکالید واسه آفرود چه کرده ؟ نهایت یه 4wd داره ?

      موافقم 19
      مخالفم 9
    3. Amirreza

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      آقا رامین جسارتا چندبار ال ایکس سوار شدی ، من اصلا حرف کسی که میگه کیفیت چانگان از مرسدس بیشتره رو بهش اهمیتی نمیدم

      موافقم 5
      مخالفم 4
  12. محمد رستمی نژاد

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (733 ديدگاه)

    من اگه باشم یه گرند واگنییر فول میخرم
    هم کیفیت بالاتری داره و هم ظاهر بهتر
    ولی نمیدونم این SUV های لوکس فول سایز به دل نمی نشینن یا من اینطوری فکر میکنم .
    من از X6 خوشم میاد با اینکه هم کلاس نیستن ولی میشه هم قیمت دونستِشون
    مثلا به جای اینکه یه X6 فول با 120 هزار دلار بخری روی 100 هزار دلار قیمت رو نگه داری

    باز هم میگم با هم رقیب نیستن
    یک سری از روشنفکران نیان بگن اِاِاِاِ ،،،چی میگی ،،فلان

    موافقم 10
    مخالفم 4
  13. Amirreza

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    من واقعا لکسس رو دوست دارم و به نظرم با اینکه طراحیش قدیمیه خیلی جذاب گیراست هم بیرون و هم داخلش ولی در مقابل اسکالید هم به همون اندازه با کیفیت و زیباست و طراحی بسیار گیرایی داره ، در کل هردوشون به یک اندازه زیبا و گیرا هستن و دوتاشون از دو برند قدرتمند هستن که باعث میشه در خوب بودن کیفیتشون شکی نداشته باشم و تنها دلیلی که به کادیلاک رای دادم مشخصات فنی بهترش بود اگر د این بخش هم با هم تقریبا یکسان بودن اصلا رای نمیدادم چون اونموقع انتخاب بسیار سخت تر میشد

    موافقم 11
    مخالفم 6
  14. Amir

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (237 ديدگاه)

    دو تا SUV فول سایز ولی با ماهیت و کاربرد کاملا متفاوت : اسکالید یه SUV فول سایز تشریفاتی هست و شتاب و سرعت خوبی ارائه میده ، لوکس هست و ابهت بسیار زیادی داره ، خلاصه تانک خیابونیه و حس قدرت میده
    لکسوس LX یه SUV آفرودی در کنار کمی چاشنی لوکس بودن هست ، و بیشتر یه ماشین عملی و عملیاتی و کاربردی هست ، استهلاک تقریبا صفر و دوام فنی بالا ، و همونطور که توی مقاله اشاره شده تمرکزش رو آفرود هست و فقط میشه گفت رنجرور و g کلاس و واگنییر رو میشه باهاش مقایسه کرد و ماشینای دیگه شباهتی به فلسفه ساخت این ماشین ندارن
    به طور کلی این دوئل هم مثل همون قضیه کوپه ها شد که بعضیا ماسل بودن و بعضیا GT ، این هم همونطور و آدم میمونه کدوم رو انتخاب کنه .

    موافقم 13
    مخالفم 4
  15. Sina10

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    قیافه : برنده لکسوس LX ، قیافه اسکالید جدید واقعا زشته ، ابعاد چراغاش زیادی کوچیکه
    پرفورمنس : برنده اسکالید با فاصله خیلی خیلی زیاد
    کابین : من میگم مساوی توی طراحیش ، ولی توی آشپن ها اسکالید
    قیمت : اسکالید
    مصرف سوخت و کاربردی بودن: اسکالید
    افرود: لکسوس LX

    برنده در کل: اسکالید با فاصله زیاد

    ولی باید گفت لکسوس LX واقعا تا همین جاش هم شاهکار کرده
    این ماشین متعلق به سال ۲۰۰۷ هستش!!
    میدونید یعنی ۱۴ سال پیش!!
    و تونسته با اسکالید کاملا جدید رقابت کنه
    این عالیه دیگه ، یعنی ببینید اون زمان این ماشین چه شاهکاری بوده که تا الان هنوز داره رقابت میکنه!
    منتظر نسل جدیدش هستیم
    ولی خب برنده قطعا اسکالیده و خرید لکسوس LX اشتباه محضه ، اگه لکسوس LX میخواین تا اومدن نسل بعدش صبر کنید
    الان اسکالید با فاصله ازش بهتره

    موافقم 14
    مخالفم 14
    1. Mad.z.Max

      ۲۰ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1841 ديدگاه)

      داداش هرسال آپدیت شده، برو تو گوگل بزن ال ایکس مثلا ۲۰۰۸ بعد بیا با عکسای ای یکی که ۲۰۲۱ هست مقایسش کن، بعد میبینی که تقریبا هر دو سه سال فیس لیفت و بروز رسانی شده.

      موافقم 2
      مخالفم 0
  16. (Saeed(peugeot

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (239 ديدگاه)

    اسکالید جدید جواهریه ….. اصلا قابل مقایسه با lx نیست

    موافقم 9
    مخالفم 17
  17. یانکی

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    ژاپنیها که خوبن چرا بدشون رو میگی.اگر میخوای تخریب کنی اروپایی تخریب کن حال میده چونکه هیچی نیستن.

    موافقم 13
    مخالفم 26
    1. Amirreza

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      ایمنیم فقط جیپ رانگلر با یه ستاره ایمنی ، بعد به ایمنی چینیا گیر میدین ، خدایی اگه ام وی ام ایکس ۲۲ تست بده از رانگلر بهتر میشه??

      موافقم 5
      مخالفم 6
    2. Amirreza

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      شما آمریکایی بازا چیزی به اسم مجیک بادی کنترل رو میشناسین ؟ کواترو رو میدونین چیه ؟ گرفت ۳۰۰ اندی اسب بخار از یه پیشرانه دو لیتری خیلیم معمولیه حتما ، اون آلمان بوده که یه آفرودرش یه ستاره ایمنی میگیره ، اون لامبورگینی بود که سر پیچ ها چپ میکرد ، اون بی ام و بود که جاسوسی میکرد ، اون آئودی بود که افتضاح تاکاتا رو به بار اورد ، اون بوگاتی بود که فراخوان های میلیونی بخاطر آتش سوزی میداد ، اون فولکس بود که هزار تا از زیر مجموعه هاشو ورشکست کرد ، اون رنو بود که افتضاح ایمنی موستانگ نسل قبل رو داشته ، اون من بودم که توی مصاحبه هام گفتم ما دیگه قصد رقابت با رقبای آلمانی رو نداریم و دیگه از رقابت باهاشون کنار میکشیم ، اون آمریکا بود که هزار بار قهرمان لمان شد ، اون آمریکا عه که هر سال فرمول یک میبره ، اون من بودم که رویام بردن فراری تو لمان بود ، اون فورد بود که میباخ و بنتلی میزد ، اون شورولت بود که رولزرویس میزد ، اون فراریه که اوی ماشیناش از مواد بازیافتی استفاده میکنه ، اون کادیلاک بود که راه به راه قهرمان داکار میشد ، حرفی سخنی نداری ؟ فکر کنم خودت متوجه کنایه هام شده باشی

      موافقم 5
      مخالفم 8
  18. محمدرسول صمدی

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (153 ديدگاه)

    کادیلاک شیک تره

    موافقم 7
    مخالفم 13
  19. OMID

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    کلا زیاد از این کلاس خوشم نمیاد
    شبیه ون میشن کاراییشون هم تقریبا همونه خب چرا یه ون لوکس و جادارتر و ارزونتر نگرفت
    ولی در کل توی این کلاس رنجرور رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 7
    مخالفم 11
  20. (ali (Porsche 911

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (13 ديدگاه)

    اگر بحث بهتر بودن باشه قطعا اسکالید ولی نباید اینو فراموش کنیم که ال ایکس مال ۱۵ سال پیشه

    موافقم 9
    مخالفم 5
  21. Mohamad rahmati

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (36 ديدگاه)

    دوستم یه کادیلاک srsمدل۲۰۰۹ داشت،با ریموتش تو خونه صحبت میکرد ماشین تو پارکینگ روشن میشد و کولرش روشن میشد که وقتی رسیدی تو ماشین گرم نباشه! ببین ۲۰۲۱ این ماشین چی درمیاد! لکسوس کجای این دنیاست؟

    موافقم 10
    مخالفم 10
  22. برقیه جارو برقی BG

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (256 ديدگاه)

    هر دو عشق منن جوننننننننننننن

    موافقم 8
    مخالفم 1
  23. mahan

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    100% اسکالیدesv انتخاب منه.ولی خدایی از 2017 این فیس رو نشون میدید تا حالا 2تا جلوپنجره عوض کرده ایکاش عکس lx570 مدل 2020 رو میذاشتید ولی در انتها فرقی نمی کرد چون بازم به اسکالیئ رای دادم!البته اکثر این کلاس خیلی خوب هستند ولی انتخاب من رنجروور اس وی اتوبیوگرافی لانگ ویل بیس (مخصوصا اولتیمیت ادیشن) هستش.

    موافقم 14
    مخالفم 5
  24. ایران

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (341 ديدگاه)

    بدون تعصب اسکالید بخواتر مشخصات بهتر و قیمت کم تر ولی کره ای فن هایی عزیز نگن لکسوس زباله است میتونم بگم هیچ ماشین کره ای به اندازه لکسوس دوام و کیفیت کابین نداره میدونم قبول ندارید بخواتر تعصب ولی من همیشه مثل اروپایی آمریکایی ژاپنی به کره ای ها و چینی ها ترجیح میدم

    موافقم 8
    مخالفم 2
  25. مهدی

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    به نظرم اسکالید رو باید با واگنییر مینداختن
    اصلا خیلی معلوم بود که کی بیشتر رای میاره
    کادیلاک با اون برتری قیمتش 13 هزار دلار ارزون تره

    موافقم 3
    مخالفم 1
  26. Kato

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (449 ديدگاه)

    بیاین فرض کنیم دو نفر که رفیق هم هستند هر کدوم یکی از ماشین ها را انتخاب می کنند و برای مدت ۵۰ سال بله ۵۰ سال استفاده میکنند و حسابی و در شرایط مساوی از این ماشین ها کار می کشند یعنی همیشه و همه جا با هم میرن

    و هزینه تعمیرات و نگهداری را با دقت یادداشت میکنند

    فکر می کنید بعد از ۵۰ سال کدام ماشین سرتره و هزینه های کمتری داشته :

    با فاصله خیلی خیلی زیاد قطعا لکسوس می باشد و اونجا دوستان می فهمم کت تن کیه

    تویاتو نماد کم استهلاک ترین خودرو در جهان است
    آمار فروش اول در جهان فکر کنم حدود ۱۱ میلیون شوخی نیست و به حرف ساده است

    اینم بگم ارتقا به نسل جدید و افزایش قدرت پیشرانه و بهینه سازی مصرف که کاری نداره و تو نسل بعدیش همه رو جبران می کنه مهم دوام و قابلیت پایایی است و منی که ارشد مهندسی صنایع خوندم و این درس را پاس کردم می دونم این کار یعنی افزایش کیفیت یه خودرو با چندهزار قطعه چقدر سخت و نفسگیره و کار هر کسی نیست

    تویوتا همیشه تویوتاست

    رای من لکسوس

    موافقم 5
    مخالفم 3
  27. محمد

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (353 ديدگاه)

    کادیلاک بروزتر و بهتر هستش

    موافقم 3
    مخالفم 1
  28. Siawest

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (185 ديدگاه)

    الان جیپ لوکس حساب میشه که تو این گروه اومده

    یا مثلا ایکس۷ توانایی آفرود جیپ رو داره که رقیب هم شدن؟

    گروه بندیاتون ایراد داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Amirreza

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    پدال دوئل امروز چیشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. حسن

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (304 ديدگاه)

    بنده بااطمینان میگم فقط لکسوس ولاغیر شیرهرچی هم پیرشود یک بره روحریفه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا