کادیلاک

کادیلاک اسکالید ESV جدید، غول مجلل 5.7 متری

نسل جدید کادیلاک اسکالید اس‌یووی بزرگی است که حتی از نسل قبلی هم فضای بیشتری ارائه می‌کند؛ اما برای کسانی که حتی از این هم فضای بیشتری می‌خواهند، کادیلاک همواره نسخهٔ کشیدهٔ ESV را ارائه می‌کرد. هرچند از قبل می‌دانستیم که نسل جدید این خودرو هم نسخهٔ ESV خواهد داشت اما حالا کادیلاک نخستین تصویر رسمی و همین‌طور مشخصات این مدل را منتشر کرده است. همان‌طور که انتظار داشتیم، اسکالید ESV بسیار به نسخهٔ استاندارد شباهت دارد و ظاهر آن تا ستون B کاملاً با اسکالید معمولی یکسان است اما از اینجا به بعد، درهای عقب کشیده‌تر و مربعی شده‌اند و تریم کرومی دور پنجره‌ها هم از نو طراحی شده تا با فاصلهٔ محوری بیشتر خودرو مطابقت داشته باشد.

همان‌طور که گفته شد، اسکالید ESV طول و فاصلهٔ محوری بیشتری نسبت به نسخهٔ استاندارد دارد که این یعنی با اس‌یووی بسیار بزرگی طرف هستیم. این نسخه ۵,۷۶۶ میلی‌متر طول دارد که یعنی ۳۸۴ میلی‌متر از اسکالید معمولی با طول ۵,۳۸۲ میلی‌متر کشیده‌تر است. همچنین فاصلهٔ محوری اسکالید ESV هم با ۳۳۶ میلی‌متر افزایش نسبت به نسخهٔ استاندارد، به ۳,۴۰۷ میلی‌متر رسیده است. این افزایش‌ها بیشتر به سود سرنشینان ردیف سوم و همین‌طور فضای بار خواهد بود زیرا در این نسخه فضای پای سرنشینان ردیف سوم به ۹۳۳ میلی‌متر و فضای بار پشت صندلی‌های ردیف سوم به ۱۲۱۴ لیتر رسیده است. ظرفیت کلی بار اسکالید ESV (هنگام خواباندن صندلی‌های ردیف دوم و سوم) نیز ۳۵۸۵ لیتر است که افزایش چشمگیری را نسبت به فضای بار کلی ۳۰۹۰ لیتری نسخهٔ معمولی نشان می‌دهد. گفته شده فضای بار کلی اسکالید ESV جدید نسبت به نسل قبلی ۱۸ درصد افزایش یافته است.

اسکالید ESV از لحاظ فنی اما تفاوتی با نسخهٔ معمولی ندارد و با همان دو پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 بنزینی و ۳ لیتری V6 توربودیزل به بازار عرضه می‌شود. قدرت موتور بنزینی ۴۲۰ اسب بخار و دیزلی ۲۷۷ اسب بخار است اما گشتاور هردو یکسان و برابر با ۶۲۳ نیوتن متر است. مثل اسکالید معمولی، این نسخهٔ کشیده هم در دو نسخهٔ محرک عقب و چهارچرخ محرک قابل خریداری خواهد بود؛ اما درحالی‌که قیمت پایهٔ اسکالید معمولی از ۷۷,۴۹۰ دلار آغاز می‌شود، قیمت ارزان‌ترین تیپ نسخهٔ ESV (تیپ لاکچری محرک عقب) ۸۰,۴۹۰ دلار خواهد بود. بالاترین مدل این نسخه یعنی تیپ اسپرت چهارچرخ محرک هم ۹۲,۸۹۰ دلار قیمت دارد. تاریخ رسمی عرضهٔ نسل جدید اسکالید به بازار هنوز مشخص نیست اما گفته می‌شود کادیلاک اس‌یووی پرچم‌دار خود را تا پیش از پایان امسال راهی بازار خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. ارشیا

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    عجب غولیه

    موافقم 14
    مخالفم 1
    1. مزدا

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      کاش نمایشگرش یه تیکه بود وسطش نمایشگر دومی نبود.
      هرچند برای مبارزه با استکبار جهانی ما حق نداریم ماشین امریکای سوار بشیم.
      ولی همین مسئولین خدوم و پر زحمتش میتونن گوشی آیفون بخرن استفاده کنن .هرچند بچه هاشون هم برای امربه معروف و نهی از منکر راهی آمریکا شدند

      موافقم 10
      مخالفم 3
      1. مانی

        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        پول ملت رو هم بردن برای آیندگان سرمایه گذاری کنن

        موافقم 2
        مخالفم 1
    2. ایمان

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (29 ديدگاه)

      ببخشید اینجا پیام گذاشتم که دیده بشه.
      یه سؤال داشتم:
      کیا تلوراید بهتر از کادیلاک اسکالید هست یانه.اگر نیست پس چرا بهترین ماشین2020شد؟
      ممنون میشم جوابم را بدین

      موافقم 0
      مخالفم 6
  2. Mohammad

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (421 ديدگاه)

    کابینش واقعا زیباست

    موافقم 3
    مخالفم 1
  3. Shahrukh

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (126 ديدگاه)

    ماه کامل شده ای،چشم حسودانت کور
    آنچه خوبان همه دارند،تو یکجا داری…♥

    موافقم 4
    مخالفم 1
  4. محمد

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    آخرین عکسو که دیدم بوی چرم کل مشاممو پر کرد

    موافقم 2
    مخالفم 1
  5. Joker

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (526 ديدگاه)

    نویگیتور تو این یکی دوسال تا میتوتست خریدارای اسکالید رو کشید سمت خودش ولی حالا با معرفی نسل جدید اسکالید ورق برگشته و یه شکست براش رقم میخوره…

    موافقم 5
    مخالفم 0
  6. رزیتا

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    کادیلاک اسکالید با موتور 8 سیلندر و حجم 6200 سی سی و ظرفیت 7 سرنشین یکی از محبوبترین ماشینا تو بازار آمریکا هستش و رقیب بزرگی واسه لینکلن نویگیتور ، مرسدس بنز کلاس GLS ، جی ام سی یوکان ، اینفینیتی QX80 و لندرور هستش

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. نامجو

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    برای اولین باره که داخل یک کادیلاک رو برتر از داخل بنز میبینم (متاسفانه بنز در زمینه طراحی عقبگرد داشته).

    موافقم 1
    مخالفم 3
  8. ارش

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    سدان های کشیده و با ابهت آمریکایی تبدیل به suv های بزرگ و با ابهت شدن میراث آمریکاییها ار بین نرفته و این خیلی خوبه.همچنان اعتقاد دارم که کادیلاک و شورلت باید طولی بیشتر از ۵.۳۰ داشته باشند.

    موافقم 3
    مخالفم 2
  9. فری

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (233 ديدگاه)

    ماشینهایی که ارتفاع کاپوت جلو زیاد باشه دوست ندارم زشت میشه

    موافقم 1
    مخالفم 4
  10. حسین دهمرد

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    لینکلن هم نسخه کشیده داره؟ مثه همین؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Joker

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (526 ديدگاه)

      بله،بلک لیبل …

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. Amir Machine

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        بلک لیبل اسم یکی از تیپ‌های نویگیتوره (بالاترین و لوکس‌ترین تیپ)، نسخه کشیده اسمش نویگیتور L هست

        موافقم 1
        مخالفم 0
  11. Khosrow

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    به طرز عجیبی کابین زیباست / سکوت محض و کسی که برای همیشه رفته ..

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. فری

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (233 ديدگاه)

      این کسی که برای همیشه رفته مال عکس آخریه دیگه اگه اشتباه نکنم

      موافقم 0
      مخالفم 1
  12. Hadi

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    غول بود…
    غول تر شد..

    موافقم 0
    مخالفم 1
  13. ADAK

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1842 ديدگاه)

    به جز چراغهای کوچیک و مسخره ی جلو که به این هیولا نمیاد (نظر شخصی)
    این نسل اسکالید هیچ عیبی نداره وجدانا

    موافقم 0
    مخالفم 1
  14. حسن

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1315 ديدگاه)

    اسکالید کلا خوشتیپه. بعضی خودرو ها میشن وزنه و اعتبار برای برندشون و اسکالید یکی از اونهاست که خودش میگه : من کادیلاکم ، اسکالیدشون

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا