کرایسلر

پکیج S Appearance برای کرایسلر پاسیفیکا

هم‌اکنون می‌توان کرایسلر پاسیفیکا ۲۰۱۸ را با پکیج جدید S Appearance سفارش داد. این پکیج برای مدل‌های تورینگ پلاس، تورینگ L، تورینگ L پلاس و لیمیتد در دسترس است.


مینی ون‌های استفاده کننده از این پکیج از اواخر پاییز سال جاری وارد نمایندگی‌ها خواهند شد و با جزئیات مشکی در ظاهر و کابین از مدل‌های استاندارد متمایز می‌شوند.


یکی از مدیران کمپانی درباره این خودرو می‌گوید:

کرایسلر پاسیفیکا قطعاً خودرویی برجسته در کلاس خود بوده و استایل پیشروی آن دل بسیاری از مشتریان را برده است. پکیج S Appearance این استایل ظاهری را ارتقا داده و شخصی‌سازی منحصربه‌فردی را در دسترس مشتریانی قرار می‌دهد که می‌خواهند خودروی خود تمایز بیشتری با دیگر خودروهای این کلاس داشته باشد.

این پکیج شامل جزئیات مشکی براق بدنه از جمله در اطراف جلوپنجره بوده و تغییراتی نیز داخل چراغ‌های جلو صورت گرفته است. همچنین رینگ‌های ۱۸ اینچی با رنگ مشکی به‌صورت استاندارد وجود داشته و رینگ‌های ۲۰ اینچی را می‌توان با پرداخت مبلغ بیشتری دریافت نمود.

همچنین نشان‌های Black Noise wing در جلو و عقب خودرو نصب شده و همچنین پلاک‌های پاسیفیکا و S نیز همین رنگ مشکی را دارند. ریل سقف مشکی به‌صورت سفارشی در مدل تورینگ پلاس عرضه شده درحالی‌که سایر مدل‌ها به‌صورت استاندارد از آن بهره می‌برند.

پکیج S Appearance بهای ۵۹۵ دلاری برای پاسیفیکا ۲۰۱۸ داشته درحالی‌که قیمت رینگ‌های ۲۰ اینچی ۹۹۵ دلار اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Hemichan

    ۲۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    چقد خوشگله

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا