تا زمانی که قوانین اجازه دهند، استون مارتین ارائهی محصولات ۱۲ سیلندر خود را ادامه خواهد داد. این را یکی از مدیران ردهبالای این برند بریتانیایی به تاپ گیر گفته است. سخنان مارک ریچمن مشابه نظراتی است که مدیران برندهای پرفورمنسی همچون لامبورگینی و فراری اعلام کردهاند. آنها قبلاً گفته بودند پیشرانهی ۱۲ سیلندر خود را تا زمانی که امکان داشته باشند حفظ خواهند کرد.
واضح است که پاس کردن استانداردهای آلایندگی سختتر و سختتر میشود؛ اما من فکر میکنم توانایی حفظ پیشرانههای ۱۲ سیلندر وجود دارد. ما از وضعیت موجود و همچنین قوانین آتی کاملاً آگاه هستیم.
با توجه به تاریخچهی استون مارتین در دوران پس از جنگ جهانی میتوان گفت محصولات ۱۲ سیلندر این شرکت اخیراً معرفی شدهاند اما به سرعت مدلهایی قدرتمند و نرم ظهور کردهاند. در سال ۱۹۹۹ خودروی ونتیج ۱۲ سیلندر مبتنی بر DB7 معرفی شد. این خودرو اولین محصول مجهز به پیشرانهی ۱۲ سیلندر ۵.۹ لیتری تنفس طبیعی بود. در سال ۲۰۱۷ نیز شاهد معرفی DB11 با پیشرانهی ۱۲ سیلندر ۵.۲ لیتری توئین توربویی بودیم که قدرت ۶۰۰ اسب بخاری داشت.
این خودرو یکی از قلبهای اصلی ما یعنی یک پیشرانه ۱۲ سیلندر را دارد.
مسعود
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸با اینکه آینده از آن موتورهای الکتریکی هست ولی من همچنان علاقه مند موتور های بنزینی هستم ..
فقط انگلستان
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸به نظر من اگر قرار باشه دو تا برند رو به عنوان با پرستیژترین و باکلاس ترین برندهای جهان معرفی بکنیم یکیش حتما آستون مارتین هستش.
ADAK
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸به به
بعد اون یکی برند دیگه چیه ؟؟!!!
فريد
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸الکتریکی ها معلوم نیست کی بتونن مشکل مسافت رو حل کنن (تو حالت کاملاً الکتریکی) تا اون موقع فقط بنزینی ?
Sajjad
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸اون ماشین های پلاگین هیبرد هستن که این مشکل رو دارن وگرنه الان اکثر الکتریکی ها حداقل برد 400 کیلومتری دارن
Amirferrari
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸اومدی از الکتریکی ها دفاع کنی خرابترش کردی،خودرو پلاگین هیبرید همون هیبریدی هستش که میشه باهاش یه مسافت کوتاه رو (حداکثر بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر)فقط با تکیه بر باتری ها طی کرد که به وقت نیاز موتور میره رو حالت هیبریدی(موتور بنزینی و برقی)،اما الکتریکی ها چون فاقد موتور درون سوز هستن اگه با مشکل شارژ رو به رو بشن بر خلاف پلاگین هیبریدی ها واسش جایگزینی ندارن!واسه همین مشکل شارژ فقط دامن گیر الکتریکی هاست و پلاگین هیبریدی ها تو این زمینه هیچ مشکلی ندارن…
Sajjad
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸دوستمون گفت الکتریکی ها توی حالت تمام الکتریکی
بهتر بود میگفت هیبریدی ها توی حالت تمام الکتریکی مشکل مسافت دارن
در صورتی که خودروی الکتریکی حالتی به اسم تمام الکتریکی ندارن و اون پلاگین های هیبریدی هستن که حالت تمام الکتریکی دارن که برد کمی داره ولی خودروهای الکتریکی بردشون مناسبه و مثل هیبریدی ها توی حالت تماما برقی کم نیست
مرسی بابت توضیحت ولی من منظورم چیز دیگه ای بود
ایمان
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸عکس آخری رو وقتی دیدم مخم هنگ کرد
خفن ترین موتور تنفس طبیعی تاریخ
یک هایپرکار فوق العاده در راهه
❤❤ V۱۲ ❤❤
علی
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸دمش گرم ایول استون واقعا رویای هر عاشق ماشینی هست اینو بدون شک میگم خیلی براش احترام قائلم .ایول
ho³ein
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ی سوپرلگرا با رنگ خاکستری مخصوص استون مارتین با رینگ های مشکی و دیگر هیچ…
دیگه هیچی از این زندگی لعنتی نمیخوام
Mercede kaviani
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸موتورهای احتراق داخلی هم اگر سوختشان هیدوژن باشد مثل مدل مسابقه استون مارتین هم الودگیشان صفر است