آئودی

آئودی RS7 تیونینگ ABT با 750 اسب بخار قدرت معرفی شد

شرکت ABT برای گرامی داشت دهمین سالگرد تولید آئودی RS7 از نسخه ارتقا یافته این خودرو با ۷۵۰ اسب بخار قدرت رونمایی کرد.

چندی پیش ABT اسپرت لاین از خودروی RS6 لگاسی ادیشن برای گرامی داشت یک دهه تولید این خودرو رونمایی کرد. تیونر یاد شده هم‌اکنون با معرفی RS7 لگاسی ادیشن کار مشابهی را در گرامی داشت ده‌سالگی این خودرو انجام می‌دهد. تنها ۲۰۰ دستگاه از RS7 شرکت ABT تولید خواهد شد. این لیفت بک پرفورمنس از نظر ظاهری و فنی بهبودهای قابل‌توجهی دارد.

رنگ خاکستری ماتی که در تصاویر مشاهده می‌کنید با کیت توربوشارژر و اینترکولر جدید و نرم‌افزار سفارشی پیشرانه همراه می‌شود. خودروی موردبحث بر اساس نسخه اروپایی آئودی RS7 تولید شده است، خودرویی که در حالت استوک ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور دارد؛ اما پس از تغییرات صورت گرفته، پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی RS7 هم‌اکنون ۷۵۰ اسب بخار قدرت و ۹۸۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که با مشخصات مدل RS6 لگاسی ادیشن برابر است.

این آئودی جذاب به لطف تغییرات سیستم تعلیق شامل فنرهای پیچشی و پایدارکننده های جلو و عقب ارتفاع کمتری نسبت به مدل استاندارد دارد. رینگ‌های ۲۲ اینچی فورج کاری شده با ظاهر مشکی براق نیز کاملاً به چشم می‌آیند. ABT قول داده است RS7 لگاسی ادیشن هندلینگی فوق‌العاده در جاده‌های خشک و عملکردی بسیار متوازن در مسیرهای خیس و لغزنده داشته باشد. البته برای نمایش هرچه بهتر این قدرت زیاد به یک کیت بدنه خشن نیاز است و ABT نیز قطعات فیبر کربنی را در نمای جلو، رکاب‌ها و بخش عقب تدارک می‌بیند. روی لبه صندوق نیز اسپویلر فیبر کربنی کوچکی وجود دارد و آینه‌های جانبی نیز از همین ماده سبک‌وزن ساخته شده‌اند. خروجی‌های بزرگ اگزوز نیز در کنار دیفیوزر گیرای عقب خودنمایی می‌کنند.

قیمت آئودی RS7 شرکت ABT حدود ۱۱۴ هزار دلار اعلام شده است هرچند به نظر نمی‌رسد قیمت یاد شده شامل خود خودرو نیز باشد. بد نیست بدانید قیمت نسخه استاندارد RS7 مدل ۲۰۲۴ در آمریکا از ۱۲۸ هزار دلار شروع می‌شود. همان‌طور که گفته شد تنها ۲۰۰ دستگاه از RS7 لگاسی ادیشن تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۹ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. M/D

    ۳۰ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (207 ديدگاه)

    من اینو اگه پولشو داشته باشم نمیخرم چون اگر بخرم میترسم که استاندارد های ۸۵گانه رو پاس نکنه پس میرم با حدود ۱ دهم قیمت یه تارا که تونسته استاندارد های ۸۵ گانه رو پاس کنه میخرم.🤣🤣🤣🤣
    جدا عجب چیزی شده خصوصا رنگ های قرمز و مشکی و نقره ای ولی حیف که نسل بعدی rs7برقی هست و رو خودرو های برقی خیلی نمیشه تیون کرد و عملا کار و کاسبی تیونر ها خراب میشه.

    موافقم 38
    مخالفم 2
  2. Siyavash

    ۳۰ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (662 ديدگاه)

    الهه زیبای آلمان ها….واقعا هیولایی شده برا خودش…حیف و صد حیف دیگه تولید نمیشه..
    این الکتریکی شدن هم داره کم کم همه جذابیت صنعت خودرو رو خراب میکنه….

    موافقم 32
    مخالفم 2
  3. BMW

    ۳۰ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1219 ديدگاه)

    خدایی عالی شده ولی دوتا کمبود ریز داره یکیش اینه چهار داره به نظر من باید کوپه باشه و دومیش قدرت اسب بخار هست الان خدایی 750 کمه بائو کم کم 900 داسته باشه

    موافقم 2
    مخالفم 33
  4. ابوالفضل

    ۳۰ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (112 ديدگاه)

    میگم دنگ و فنگ چقدر داخلش آشناست

    موافقم 9
    مخالفم 0
  5. ram1500trx

    ۳۰ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (182 ديدگاه)

    آئودی RS7 بخدا ک مسلمون نیستی
    ارباب حلقه ها لقب برازنده ای هست برات…

    موافقم 23
    مخالفم 1
  6. امیر

    ۳۰ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    زیبا و خشن

    موافقم 17
    مخالفم 1
  7. MK

    ۳۰ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (85 ديدگاه)

    چه روخی
    چه اوباهتی
    واقعابااین تیون حال کردم به نظرم چون کاهش ارتفاعش ورینگ هاش بابقیه تیون هاروی این مدل آئودی متفاوته نسبت به بقیه خیلی هماهنگ ترجالب ترو…..شده
    تافرداصبح جاداره برای این ماشین تعریف وتمجیدبنویسی.

    موافقم 17
    مخالفم 1
  8. Javad

    ۳۰ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (32 ديدگاه)

    آئودی rs7 خودش عالیه
    اینکه دیگه هیچی…

    موافقم 19
    مخالفم 1
  9. 제네시스

    ۳۱ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (402 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه ولی bmw m5 خوبتره 😋

    موافقم 7
    مخالفم 4
  10. JDM

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (633 ديدگاه)

    ارباب حلقه‌ها امیدوارم آئودی یه تغییر تو سیستمش بده اصلا مگه میشه rs هارو بدون موتور بنزینی تصور کرد

    موافقم 0
    مخالفم 1
  11. JDM

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (633 ديدگاه)

    یادمه تو بازی نیدفوراسپید ماست‌وانتد مدل rs4 بود وقتی تو ریس بود رقابت همش یا با این بود یا مزدا یا میتسوبیشی لنسر بخاطر چابکی هندلینگ
    فکر کن صدای سری rs دیگه هیچ وقت جز مدل قدیمی شنیده نشه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا