بی ام و

تخت گاز با بی ام و M3 تیون شده در اتوبان؛ سدان ترسناک با 750 اسب بخار قدرت!

بی‌ام‌و M3 کامپتیشن xDrive خودروی عجیبی است چراکه عملکردی فراتر از انتظارات دارد و این نسخه تیون شده با ۷۵۰ اسب بخار قدرت حتی ترسناک‌تر هم به نظر می‌رسد.

قدرت M3 توسط ژرمن‌ها ۵۰۳ اسب بخار اعلام شده اما می‌دانیم که قدرت واقعی آن بیشتر است و تست‌های سرعت و شتاب آن نیز چنین موضوعی را تائید می‌کنند؛ اما به نظر شما رانندگی با مدلی که ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد چگونه خواهد بود؟ AutoTopNL می‌گوید این سدان آلمانی یک هیولای واقعی است. در ویدئوی پیش رو شما شاهد تست شتاب و سرعت M3 کامپتیشن xDrive تیون شده توسط پیور توربوز خواهید بود، شرکتی که به خاطر تولید محصولاتی قدرتمند شناخته می‌شود. این خودرو مدل سال‌ها ۲۰۲۳ بوده و بنابراین از کابینی به‌روزتر با سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive 8 سود می‌برد؛ اما نکته مهم‌تر به زیر کاپوت مربوط می‌شود چراکه به لطف توربوهای ارتقا یافته و برخی تنظیمات دیگر حالا قدرت M3 به ۷۵۰ اسب بخار می‌رسد. سیستم اگزوز نیز بهینه شده و آزادی عمل بیشتری دارد و به همین خاطر صدایی گیراتر و خشن‌تر تولید می‌کند.

خودروی موردبحث از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد. اگر قدرت نسل‌های قبلی M3 را به محدوده ۷۵۰ اسب بخار می‌رساندید هیچ‌چیزی از لاستیک‌های عقب باقی نمی‌ماند اما حالا با خودرویی چهار چرخ محرک طرف هستیم و بنابراین نیرو می‌تواند به‌صورت بهتری راهی جاده شده و پرفورمنس جذاب‌تری را داشته باشد. گیربکس اتوماتیک نیز واقعاً کمک می‌کند زیرا همکاری بسیار خوبی با پیشرانه دارد. بسیاری از طرفداران بی‌ام‌و گیربکس دستی را ترجیح می‌دهند اما گیربکس اتوماتیک یاد شده هماهنگی بیشتری با این قوای محرکه دارد.

خودروی موردبحث به خود شرکت تعلق دارد چراکه نمونه‌ای پیش‌تولیدی برای اتمام کارهای تیونینگ است و بنابراین شاید در آینده بهتر هم عمل کند. زمانی که پکیج پیور توربوز تکمیل شود مشتریان خواهند توانست آن را خریداری کنند هرچند مشخص نیست که آیا پکیج یاد شده برای مالکان مدل استاندارد M3 نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۹ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Daruosh

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (101 ديدگاه)

    این چقدر تیون خورش ملسه 😈

    موافقم 26
    مخالفم 4
  2. Ali t

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    یه فیلم دیگه تو یوتیوب ازش هست

    اونجا صفر تا صد و یک چهارم مایل می زنه

    صفر تا صد ۲/۴۶
    یک چهارم مایل ۹/۹

    موافقم 22
    مخالفم 2
  3. پیام

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1598 ديدگاه)

    به نظرم جلوپنجره رو تا سقف ادامه بدن خیلی بهتره

    موافقم 6
    مخالفم 14
  4. Ali t

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    https://youtu.be/gqOUfOFjWps

    لطفاً اگه میشه دوبله فارسی این بررسی پورشه ۹۱۸ رو تو سایت بذارید

    موافقم 12
    مخالفم 1
  5. فرهاد

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (689 ديدگاه)

    این نسل m3 کامپیتیشن تو حالت استوک صفر تا صد ۳/۲ ثانیه داره ، دیگه تقویتش واقعا هیولایی برای خودش

    موافقم 12
    مخالفم 0
    1. R/T

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      نسخه چهارچرخ محرک باهاش ۲.۸ هم زدن پدال مطلبشو گذاشته بود

      موافقم 3
      مخالفم 0
  6. 제네시스

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (402 ديدگاه)

    💗 💕 💗
    B M W

    موافقم 19
    مخالفم 1
  7. مهرداد

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    واقعا حیف جلو پنجره و چراغهای نصل قبلی😔 اخه چیه این😡 من ی bmw 420 ۲۰۱۶ دارم به عشق چراغاش و جلو پنجره اش این ماشینو خردیم ، چرا این طرح زشت و زنندرو سر اتاق ۳و۴ اوردین😩 اتاق۵ از این اتفاق جون سالم به در برده فعلا خداروشکر

    موافقم 3
    مخالفم 17
  8. BMW

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1223 ديدگاه)

    آقای اشتری کلا با بی ام و قرار داد بستین ها از هر ۱۰ تا خبری که تو پدال هست ۷تاش مال بی ام و هست
    ولی دمتون گرم بیشتر از بی ام و بزارید چقدر وحشی بود

    موافقم 12
    مخالفم 1
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2362 ديدگاه)

      کلا خبرهای تسلا و بی ام و بیشتر هست نسبت به دیگر برندها
      امروز یک مطلب با فیلم از مرسدس منصوری هم داشتیم

      موافقم 15
      مخالفم 0
      1. BMW

        ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1223 ديدگاه)

        مرسی عزیزتون که با سرعت مقالات بی ام و رو سریع میزارید

        موافقم 1
        مخالفم 0
  9. AMIN JAFARI

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (123 ديدگاه)

    331 کیلومتر اونم ماشین خانوادگی!

    موافقم 5
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا