بی ام و

ب‌ام‌و Z8 ؛ تیونینگ Senner

تیونر آلمانی Senner به سراغ یکی از کلاسیک‌های به یادماندنی ب‌ام‌و یعنی Z8 رفته تا علاوه بر ظاهر خودرو، اندکی اعداد و ارقام آنرا نیز تغییر دهد . . .

BMW Z8 “Roadster 19”  by Senner Tuning

این خودرو بصورت استاندارد دارای پیشرانه هشت سیلندر E39 M5 به حجم ۵.۰ لیتر است. نصب فیلتر هوای اسپرت به همراه تغییر سیستم اگزوز آن کافی است تا قدرت خروجی را از ۴۰۰ به ۴۵۰ اسب‌بخار و همچنین گشتاور تولیدی را از ۵۰۰ به ۵۳۵ نیوتن‌متر افزایش یابد تا نهایتا حداکثر سرعت این رودستر به ۳۰۰ کیلومتر برساعت برسد.

BMW Z8 “Roadster 19”  by Senner Tuning

در قسمت تعلیق، تیونر از کمک‌های سخت‌تر  Inox-Line بهره گرفته، همچنین رینگ‌های استاندارد را با رینگ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچی Schwert SC1 که مزین به تایرهای ۲۵۵ میلی‌متری در جلو و ۲۸۵ میلی‌متری در عقب ساخت کانتیننتال اسپرت و از نوع ۵P هستند را جایگزین نموده است. کالیبرهای ترمز ساخت Racing Gold آخرین مشخصه این خودروست.

BMW Z8 “Roadster 19” interior
BMW Z8 “Roadster 19” interior

کیت تقویتی Senner Tuning برای ب‌ام‌و Z8 را می‌توان با قیمت ۲۴,۵۰۰ دلار خریداری نمود.

BMW Z8 “Roadster 19”  by Senner Tuning
BMW Z8 “Roadster 19”  by Senner Tuning

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ShahabLambo

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (17 ديدگاه)

    آقا
    z8 na z28

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ali/n

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (102 ديدگاه)

    من اینجا z28نمیبینم شما یه دکتر برو خواهشا!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (58 ديدگاه)

    کوچولو بودم ماشین کنترلیشو داشتم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حمادی

    ۲۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (303 ديدگاه)

    قشنگه این مدلش رو خیلی ارزو دارم سوارشوم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا