شورلت برای اینکه خریداران کوروت Z06 جدید را از فروش خودروی خود در بازار و کسب سودهای کلان منصرف کند، راهحلی نوآورانه ابداع کرده است. این شرکت برای خریدارانی که خودروی خود را حداقل یک سال نگه دارند، جایزهای ۵ هزار دلاری در نظر گرفته است. البته این مشوق جالب فقط برای مدت محدودی ارائه میشود. این جایزه تنها چند روز پس از اعلام قیمت رسمی کوروت Z06 با ارسال ایمیلی رسمی به اطلاع خریداران رسیده است. به گفتهٔ شورلت، خریدارانی که خودروی خود را تا دوازده ماه پس از تحویل نفروشند، ۵۰۰ هزار امتیاز در کیف پول دیجیتالی My Chevrolet Rewards خود دریافت خواهند کرد که در دنیای واقعی به ۵ هزار دلار پول تبدیل میشود.
کسانی که مشمول این جایزه میشوند میتوانند آن را برای خرید لوازم جانبی، قطعات یا دریافت خدمات در تمام نمایندگیهای جنرال موتورز در هر چهار برند شورلت، بیوک، کادیلاک و جیامسی خرج کنند. خریدارانی واجد شرایط دریافت این جایزه خواهند بود که بالای ۱۸ سال سن داشته باشند، عضو برنامهٔ My Chevrolet Rewards باشند و در حساب GM Financial خود حداقل ۵۰۰ امتیاز (۵ دلار) داشته باشند. این افراد میتوانند پس از یک سال خودروی خود را بفروشند و همچنان جایزهٔ مذکور را در حساب خود داشته باشند.
هرچند این راهحل منحصربهفردی برای جلوگیری از فروش کوروت Z06 در بازار است ولی نمیتوان مطمئن بود که بتواند همهٔ خریداران این خودرو را از فروش منصرف کند زیرا سودی که میتوانند از فروش Z06 در بازار کسب کنند بسیار بیشتر از این رقم خواهد بود. این خودرو یکی از مورد انتظارترین سوپراسپرتهای تاریخ است و شورلت در حال حاضر ظرفیت تولید کافی برای پاسخ به تقاضای آن را ندارد. به همین دلیل، قیمت Z06 جدید در بازار بسیار بیشتر از قیمت کارخانه خواهد بود و برای آن معدود افراد خوششانسی که موفق به خرید آن شدهاند میتواند سود هنگفتی به دنبال داشته باشد. بااینحال، این ایدهٔ جنرال موتورز برای کسانی که کوروت را نه به خاطر سرمایهگذاری و کسب سود بلکه بهعنوان خودروی موردعلاقهٔ خود خریداری کردهاند جذاب خواهد بود.
بی نام
۴ مرداد ۱۴۰۱ب ام و یاد بگیره
ب ام و پول میگیره اینجا پول پول میدن
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۴ مرداد ۱۴۰۱این برای اینکه مردم بگن ماشین های کورت خوبه و کسی نمیفروشه پول میده
سوشیانت
۴ مرداد ۱۴۰۱مگه ماشین های کوروت بده؟؟؟
شتاب صفرتاصد ۲.۶ کم چیزی نیست ها
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۴ مرداد ۱۴۰۱کی گفته بد من گفتم تا فروشش بیشتر بشه
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۵ مرداد ۱۴۰۱هر شرکتی به مشتری های بیشتر احتیاج داره
Enayat
۴ مرداد ۱۴۰۱کرورت همیشه مشتری های پر و پاقرص و سینه چاک خودش داره نیازی به پیدا کردن مشتری نداری… هدف از این کار شرکت جلوگیری از دلالی هست نه مشتری یابی!.
Reza Waffen SS
۵ مرداد ۱۴۰۱داره التماس میکنه واسه نفروختنش کی چیرو یاد بگیره ؟
خودرو اگه واقعا اونی باشه که مشتری میخواد خودش واسه به دست آوردنش به آب و خاک میزنه
مازیار
۴ مرداد ۱۴۰۱خوب این یه حرکت تبلیغاتی محض هست
چون بقول خود مقاله کسی که دنبال سود باشه فروختنش سود خیلی بیشتری داره براش
اما در عین حال این انتظار از Z06 هست که با این حرکات مدام داره بیشتر و بیشتر میشه
sam
۴ مرداد ۱۴۰۱سال پیش چند نفر اینجا میگفتن تابستون آب و هوا مناسب بشه میره نوربرگ رینگ رکورد میزنه
حالا چله تابستونه و خبری نیست
همون موقع گفتم قبل رونمایی تایم زده ولی اعلام نمیکنند تا این همه تبلیغ و هایپ از بین نره حالا بفرما
کوروتای قبلیم همین بودن چند سال ک میگذشت لو میرفت یا از قصد لو میدادن و آخر مشخص میشد تایم در حد پورشه نبوده
گلاب
۴ مرداد ۱۴۰۱با اینکه طرفدار پورشه هستم این نسل از کوروت واقعا عالی ظاهر شده توی پیست توی نورمبرگ هم قطعا میدرخشه
Alan.r
۴ مرداد ۱۴۰۱نوربرگرینگ نه نورمبرگ 😂😂
AMIR / ARMI
۴ مرداد ۱۴۰۱Z06 توی ترافیک که تایم ۷:۱۲ ثبت کرده
و زمانی که برای تایم گیری رزرو کرده بودن توی پیست تصادف شده بود و نتونستن تایم گیری بکنن
گرفتن زمان رزرو برای رکورد گیری خیلی کار سخت و طولانیه شاید توی یک سال یه بار یه شرکت بتونه پیست خالی رو رزرو بکنه
ولی طبق گفته های مهندس شورلت Jim Mero توی بلاگ خودش تیم کوروت توی تست ها کاملا توانایی ثبت زمان زیر هفت دقیقه رو داشته
ولی تو کلا انگار از هیچی خبر نداری رو باز فشارت رفته بالا
Bhp1400
۴ مرداد ۱۴۰۱آره اصلا مهندس ها می گن تایم زیر ۵
حرف مهم نیست مهم عمله
منم می گم ماشین می سازم تایم زیر ۳ فعلا که تایم ببینیم این
فراری قلابی چکار می کنه
Aboalfazl demon
۴ مرداد ۱۴۰۱فراری قلابی ؟؟
عقل ایرانی:
phonix
۴ مرداد ۱۴۰۱فراری قلابی
شولت قلابی
پس کی واقعی؟
Bhp1400
۴ مرداد ۱۴۰۱آقای ابوالفضل دیمن
اصلا ما بی عقل شما با عقل
جوری می گید عقل ایرانی
انگار شما آمریکایی یا خارجی هستید
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۴ مرداد ۱۴۰۱حالا فکر کن تایم زیر 7 زده یا بالای 7 چه اتفاقی میوفته.اصلا تایم رینگ چیو ثابت میکنه.فورد جی تی هیچ وقت تایمی تو رینگ نزد ولی اول و دوم لمانز شد سال بعد یه سکوی سوم هم گرفت.کوروت فعلی هم پشت سر هم داره تو مسابقات مختلف جایزه میگیره.شورولت با کاماروی چند سال پیش تایم 7.16 رو تو رینگ زده که اگر از انجین 755 اسبی zr1 به همراه چند بروز رسانی دیگه رو اضافه بکنه کامارو به راحتی زیر 7 رو میزنه پس کاری براسون نداره.داج وایپر چند سال پیش اونم توسط یه گروه معمولی 7.1 زد که اگر خوده داج اقدام میکرد بدون شک 6الی8 ثانیه بهتر عمل میکرد ولی انجام ندادن.تایم رینگ ملعبه دست پورسه شده تا کم کاریهاش تو تغییر ظاهر احمقانه 911 رو جبران کنه.والا
مازیار
۴ مرداد ۱۴۰۱مطلب کوروت باشه، پورشه
مطلب فیات و دایهاتسو باشه، پورشه
مطلب F22 و کفشهای میرزانوروز باشه، پورشه
ندیدیم کسی اینقدر عاشق پورشه
Bhp1400
۴ مرداد ۱۴۰۱آره اقا مازیار
پورشه کلا خیلی ها رو فشاری می کنه تو هر مطلبی هست
Bhp1400
۴ مرداد ۱۴۰۱آهه خودتون نمی تونید تایم نورن مهم نیست
اصلا پیست درگ مهمه
بعدش داج وایپر تو پیست نورن برگ رینگ خوب عمل نکرد چون ننی تونست تو بهترین پیست جهان زمان خوب بزنه
بعد گروه معمولی یعنی چی؟
داج نتونست وایپر رو موتور وسط کنه تایم زیر ۷ بی خیال
بعدش باشد آقا کامارو با انجین ۷۷۵ اسبی زی آر وان می تونه تای زیر ۵ هم بزنه
Amir Machine
۴ مرداد ۱۴۰۱شما بهتر نیست اول اسم درست پیست رو یاد بگیری و بعداً سر تایم و اینا بحث کنی؟!! آخه نورن برگ رینگ؟!!!!!!!!!!!!!!
شاهین
۴ مرداد ۱۴۰۱داج وایپر با فلسفه افسانه ای رکورد زد و در نوع خودش قابل ستایش
ماشینی که برچسب هندلینگ بد روش میزدن و …
با دنده دستی و موتور تنفس طبیعی و صد البته موتور جلو بودنش تونست دهن همه رو ببنده
نمیگم رقیب المانی
میگم هیچ رقیبی تا الان نتونسته شبیهش باشه
در ثانی تایم زدن توی پیست نوربرگرینگ بیشتر جنبه تبلیغاتی داره برای کمپانی هایی که میخوان توی مسابقات لمان یا جی تی 3 حضور داشته باشن. میان رکورد میزنن که بگن اره ماهم میتونیم ماشینمون رو پیست محور طراحی کنیم بشتابید
مازیار
۴ مرداد ۱۴۰۱خوب شاهین جان دلیلش کاملا روشنه
مدتهاست تو بالاترین سطح موتوراسپرت دیگه کسی گیربکس با تعویض دستی تولید نمی کنه
وقتی مثالی نداشته باشی طبعا هیچ رقیب مشابهی هم نداری دیگه
Bhp1400
۴ مرداد ۱۴۰۱آقای amir machin
اشتباه تایپی هست صورت می گیره
Bhp1400
۴ مرداد ۱۴۰۱باشد آقا شاهین اصلا وایپر بهترین
ولی مطلب دومتون طنز بیشتر نیست
تبلیغات
یکی از شاخصه های اصلی ماشین های سوپر اسپورت تایم زنی در پیست هست
تبلیغات یعنی چی؟
مانی
۵ مرداد ۱۴۰۱قهرمانی لمانز آورده آفریندمش گرم
اما چه ربطی به ماشین استاندارد خیابونیش داره؟
مگه همون میاد تو
اگه اینجوریه که E کلاس تو شتاب و زمان پیست باید M5 رو نابود میکرد
سوشیانت
۴ مرداد ۱۴۰۱تو شتاب که فعلا شورولت از پورشه هم بهتر عمل کرده صفرتاصد کوروت ۲.۶ ۹۱۱ توربو اس ۲.۷
Bhp1400
۴ مرداد ۱۴۰۱ببین داداش پورشه ۹۱۱ توربو اس تونسته شتاب ۲.۲ رو هم ثبت کنه بعدش نسخه لایت ویت هم طبق گفته پورشه شتاب ۲.۱ می زنه
واس ما بحث شتاب رو نیار
phonix
۴ مرداد ۱۴۰۱تو الان سهام داره پورشه ای؟
میترسی شولت مشتریاتو بدزده؟
:)
امان از ادم متعصب
الان میاد درباره پورشه برای من پورشه فن سخن گهربار میگه
Bhp1400
۴ مرداد ۱۴۰۱آقای فونیکس
آره آقا من از سهام داران پورشه هستم
phonix
۵ مرداد ۱۴۰۱پس برادر مدد کن پورشه نسل دوم 918 رو بده بیرون
سوشیانت
۵ مرداد ۱۴۰۱عزیزم برای مقایسه ی دو خودرو شتاب کمپانی رو در نظر میگیرن نه چیزی که یه سایت گفته که پس فعلا کوروت تو شتاب برتری داره
1123
۵ مرداد ۱۴۰۱جناب سهامدار اون تایمای کار اند درایوره، خود پورشه میگه 2.6
سوشیانت
۵ مرداد ۱۴۰۱بعدش کار اند درایو که این عدد رو گفته برای ۹۱۱ توربو اس یعنی ۲.۲ از یه ور هم گفته ۹۱۱ توربو اس یک دهم ثانیه از ۹۱۸ اسپایدر کند تره یعنی شتاب ۹۱۸ اسپایدر باید ۲.۱ باشه در حالی که خودش اومده تو بررسی ۹۱۸ اسپایدر تیتر زده شتاب ۹۱۸ اسپایدر هم ۲.۲ هست!!! پس این نشون میده اعداد کار اند درایو دروغی بیش نیست
سوشیانت
۵ مرداد ۱۴۰۱در جواب به ۱۱۲۳ شتاب صفرتاصد ۹۱۱ توربو اس ۲.۷ هست ۲.۶ میشه صفرتا ۹۶
Bhp1400
۵ مرداد ۱۴۰۱چشم آقا فونیکس بحث رو مطرح می کنم ببینم بقیه سهام داران ببینم موافقت می کنن یا نه😂
Bhp1400
۵ مرداد ۱۴۰۱آقای ۱۱۲۳
من می دونم
کِی گفتم خوده پورشه گفته شتاب توربو اس و گفته ۲.۲
گفتم ثبت کرده
Bhp1400
۷ مرداد ۱۴۰۱ببین سوشیانت جان
کمپانی آره حرفی گفته
ولی چیز مهم خوده ماشینه ببینه چی ثبت کرده
ایلیا
۴ مرداد ۱۴۰۱کی میاد اینو بفروشه آخه؟
JDM lover
۴ مرداد ۱۴۰۱کوروت استینگری پایه رو ۹۰ یا حتی ۱۰۰ هزار تا قیمت میزنن تو بازار ، این هم احتمالا بالای ۱۳۰ تا تو بازار قیمت میخوره
SLR _ 722
۴ مرداد ۱۴۰۱خوبه ، کاخ سفید که حسینیه نشد ولی دلالی ماشین رو به آمریکا صادر کردیم 😁😂
در گام بعدی اگه قرعه کشی هم بهشون صادر کنیم دیگه عالی میشه
جدا از این بحث ها بنظر من کروت c6 و c5 توی مدرن ها و c2 و c3 توی کلاسیک ها خیلی قشنگن
این دو نسل اخیر با وجود خوب بودن اما ظاهرشون به دل من کمتر میشینه
mm-yarlou
۴ مرداد ۱۴۰۱حیف نیست این هیولا رو که با قیمت منصفانه خریدی بفروشی