خودروهای چینی

شاسی‌بلند چینی هانتنگ در تلاش برای کپی از جگوار!

از فورد F-150 رپتور گرفته تا مرسدس بنز GLA، برخی خودروسازان چینی نمی‌توانند در برابر وسوسه کپی موبه‌مو از محصولات شاخص غربی مقاومت کنند!


کمپانی زوتی (همکار سایپا) یکی از خودروسازانی است که به خاطر کپی موبه‌مو از پورشه ماکان معروف شده و هم‌اکنون برند خواهر آن هانتنگ روش مشابهی را در پیش گرفته و محصول جدید آن شبیه جگوار اف پیس می‌باشد.


تصاویر ثبت تجاری شده‌ای که مشاهده می‌فرمایید در چندین سایت چینی منتشر شده و نشان دهنده نمای جلوی بسیار شبیه به جگوار اف پیس می‌باشد. همچنین نوشته هانتنگ نیز در روی درب پشتی و بین چراغ‌ها نصب شده است.


هنوز صحبت درباره جزئیات این خودرو بسیار زود است اما رسانه‌های چینی می‌گویند این خودرو شاید بین مدل‌های X5 و X7 قرار گیرد. خب باید گفت علاوه بر اینکه نام محصولات هانتنگ کپی از ب ام و می‌باشد، هر دو خودرو نیز طراحی مشابهی به محصولات هیوندای دارند!


احتمالاً نسخه تولیدی این خودرو در نمایشگاه چنگدو معرفی خواهد شد. این رویداد ۱۰ روزه از هفتم سپتامبر افتتاح خواهد شد.


هانتنگ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ نیز حاضر بوده و یک کپی دیگر از محصولات جگوار را به نمایش گذاشته است. این خودرو که هانتنگ EV نام دارد کانسپت نزدیک تولیدی است که از پیشرانه‌ای بنزینی استفاده کرده و نسخه کاملاً الکتریکی نیز دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. emad1990

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    این چینیام دنیارو به……گرفتن.از هرچیزی کپی میکنن اونم بدون اجازه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا