ام وی ام MVMچریخودروهای چینی

نگاهی به ام وی ام X33

mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که  بنام MVM Tiggo  و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.


این محصول با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی سی توان ۱۳۹ اسب بخار  را تولید می کند که به چرخهای جلو منتقل می شود. X33 همچنین دارای گیربکسی ۵ دنده دستی است و قرار است سال آینده مدل اتومات آن نیز وارد بازار کشور شود. حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر اعلام شده اند اما در سایت سازنده خبری از اعلام شتاب نیست.


این خودرو با باک بنزینی ۵۷ لیتری خود در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل شهری، بالای ۱۱ لیتر بنزین می سوزاند. مصرف سوخت این شاسی بلند در سیکل اتوبان نیز به ۷ لیتر می رسد و در حالت ترکیبی نیز حدود ۹ لیتر بنزین را می بلعد.


تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف (سقف متحرک) برقی و آینه های جانبی برقی اشاره کرد.

X33 هم اکنون با قیمتی معادل ۲۹ میلیون تومان در نمایندگی و ۳۰ میلیون در بازار فروخته می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲,۶۰۹ دیدگاه‌ها

  1. وحيد

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    میدونید باید ناراحت شد برای دوستان که سر محصولات کشورهای دیگه بحث میکنید در حالی که اگه همه همین زمان اگه برا محصولات بد خودمون میزاشتیم شاید بهتر بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. زیبا

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستای گلم سلام من بالاخره امروز پلاکم رو گرفتم و با دوستم رفتیم پارک چیتگر و برگشتیم فکر نمیکردم رانندگی با ایکس 33 اینقدر آسون باشه چند روز دیگه باید برم یه سری چیزا واسش بخرم خلاصه خیلی ذوقیدم *****

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      واقعا نا امید شدم…….ماشین 20سال کار اروپایی چراغش می ارزه به کل چری و چین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Ilyar

    ۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (509 ديدگاه)

    ایکس33 اتوماتیک رونمایی شد_باظاهری جدید و گیربکس cvt‏ و امکانات بیشتر و قیمت 72 میلیونی_لااقل باید امیدوار بود که مشکلات ایکس 33 فعلی در مدل جدید حل شده باشد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا

      ۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ایلیار جان ایکس 33 فعلی مشکلی نداره این جدیده هم همونه فقط اتوماته ظاهرا یه 8 میلیونی گرونتر از غیر اتوماتش هست..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سیاوش

        ۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (20 ديدگاه)

        دوستان عزیز من چند تا کامنت این صفحه و صفحه قبل رو خوندم برخی از دوستان جو گرفته شون و x33را با موهاوی و rx350 مقایسه میکنند ولی دوست من میخواست از این ماشین بخره یه 405 که مال یکی دیگه از دوستان بود آوردیم و خواستیم ببینیم بجز مسئله قدیمی و جدید بودن آیا ایکس33واقعا از 405 28میلیونی 35میلیون بیشتر می ارزه.1-از نظر اندازه اتاق و راحتی داخلی قطعا 405 با اتاق بزرگتر راحتتر از ایکس33 بود.2-از نظر فنر بندی و راحتی به دلیل اینکه 33 بیشتر به یک ماشین سدان نزدیکتره تا شاسی بلند بنابراین فنرهای نرمی داره و میشه در این زمینه 2تاایشون را برابر دونست.3- تعادل و هندلینگ با توجه به همون فنرهای نرم 33 که در راحتی یک امتیاز است ولی به دلیل بلند بودن ماشین و نرمی بیش از حد کمکهاپایداری ماشینو بسیار ضعیف کرده از دید هندلینگ و پایداری اصلا به پای 405 نمیرسه.4-کشش:در یک جاده با شیب نسبی و استفاده از یک راننده با یک نوع رانندگی علیرغم حدود 39اسب بخار قدرت اضافی ادعائی نسبت به 405 در دنده 4 در بالاترین نقطه شیب حداکثر سرعت 405 111کیلومتر و ایکس33 برابر با 110 کیلومتر و بیشتر این مسئله به خاطر ضرایب گیربکس بسیار بد در ایکس33 هست که اگر واقعا 139 اسب هم قدرت داشته باشه اصلا نمیتونه بیشتر از یه ماشین 100اسبی قدیمی راه بره.بنابراین از نظر منظقی و کسی که مسائل اقتصادی رو هم مدنظر قرار میده خرید ایکس33 مخصوصا با بازار بسیار بد دست دوم(که همین دوست ما نهایتا بخاطر تنوع ایکس33مدل92با 16هزار کیلومتر کارکرد رو 51میلیون خرید یعنی کمتر از یکسال کارکردن 13میلیون افت قیمت)اصلا مقرون به صرفه نیست.ولی کسانی که صرفا به نوع شکل ماشین اهمیت میدن و انتظار زیادی از این ماشین ندارند میتونه یه انتخاب باشه.هر کدام از دوستان تجربه مرا قبول ندارند میتونند 405 که تو ایران فت فراوونه با یه 405 که راه بره نه تو مکانیکی برای تعمییر خوابیده باشه همین آزمایشها رو انجام بدن.ضمنا یه مشکل که من در چند تا ایکس33دیدم لاستیکهای عقب خیلی زودتر از مدت مورد انتظار سابیده میشه که دلیلشم خود صاحبان ماشین نمیدونستند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. بهروز

          ۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (44 ديدگاه)

          سیاوش عزیز …..سرطانی بنام 405 رو با یه سواری باید مقایسه کنی
          زنده باشین

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. سیاوش

          ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (20 ديدگاه)

          آقای بهروز میشه تفاوتهای ایکس33 را با ام وی ام 530 نام ببری.پلتفرم کاملا یکیه فقط شکل اتاق فرق میکنه.در تیونینگ سنتر یکی از دارندگان 530 ماشینشو با 405 مقایسه کرده بود از نظر عملکرد و مصرف و قابلیتهای فنی با هم برابر بودند من 405 ندارم تست ما فقط برای این بود که بفهمیم آیا ایکس33 35میلیون بیشتر از 405 می ارزه یا نه که به نظر خود من 5میلیون بالاتربیشتر نمی ارزه.منتها سلیقه و خواسته افراد فرق میکنه.کسی که دوست داره شکل ماشینش شاسی بلند باشه شاید بیشتر از اینها هم پرداخت کنه.مشکل اینه که ایکس 33 شاسی بلند واقعی نیست که بخواهی با شاسی بلندها مقایسه اش بکنی در واقع یک سواری قدبلنده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. بهروز

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (44 ديدگاه)

          سیاوش عزیز ….شما فکر میکنی مثلا لکسوس 400 میلیون بیشتر از ایکس 33 میارزه
          یا مثلا 405 ده میلون بیشتر از پراید میارزه….?
          یا کسی که پورشه سوار میشه سرش به تنش میارزه
          اینجا ایرانه عزیزم ….
          ولی به عنوان کسی که ایکس 33 داره بهت میگم که ایکس 33 بیشتر از 64 میلیون میارزه و بزودی افزایش قیمت داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. سیاوش

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (20 ديدگاه)

          آقای بهروز اصلا متوجه صحبت شما نمیشم.من بعنوان یک خریدار بالقوه که امکان داره یک زمانی نسبت به خرید این ماشین اقدام کنم و ملاک خریدم هم شکل ماشین نیست خواستم ببینم با پرداخت 35میلیون بیشتر نسبت به 405 چه چیزهای بیشتری گیرم میاد .اونجا هم توضیح دادم کسی از این نوع شکل ماشین خوشش بیاد چه بسا قیمت بالاتری هم بپردازه و تمام نوشته من یک آزمایش و یک تجربه بود شما اگر مخالفی میتونی تجربیات و قابلیتهای این ماشین که برای یکی مثل من ناشناخته است رو بیان کنی.ضمنا اگر توجه کرده باشی من نگفتم آیا ایکس33 64میلیون می ارزه یا نه و یا اینکه قیمت جهانیش 10هزار دلاره که شما اسم یه سری ماشینها رو بیاری و بگی اینها هم به این قیمتها نمیارزند.متاسفانه شما بحث فنی نمیکنید و سعی میکنید سئوال را با سئوال پاسخ بدید و یا ماشینهای دیگرو بدون ارائه مستندات با یه کلمات مثل سرطان و این جور چیزها معرفی کنی که هیچ سودی نداره.من بازهم سئوالم رو تکرار میکنم تفاوتهای x33با mvm530 چه چیزهائی هستند و واقعا میخوام تفاوتهاشو بدونم.بازهم میگم من با توجه به دیدگاه خودم در مورد ماشین اقدام به خرید میکنم اگر برام مشخص بشه تفاوت ایکس33 با ام وی ام 530 آنچنان قابل توجه نیست نه عقیده دارم که 24میلیون بخاطر شکل ماشین اضافه بپردازم و نه پولشو دارم که این کارو بکنم .حتی داشته باشمم این کارو نمیکنم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. بهروز

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (44 ديدگاه)

          سیاوش عزیز….دانشمندا ثابت کردن چشم انسان خطا داره اما نه تا این حد به ابا الفضل قسم قیافشون با هم متفاوته یکیشون شاسی بلند و دیگری سواریه هر دو ماشینای خوبین ..
          پیشنهاد من به شما اینه یه ام وی ام 530 بخری با 5 میلیون تفاوتی که گفتی یه اتاق شاسی بلند ایکس 33 براش بگیری برات تموم میشه 45 میلیون یه شاسی بلند شیک و عالی ..خیلی هم خوب !!
          از شوخی گدشته سیاوش عزیز تو ایران یه مدار ساده فلیپ فلاپ که قیمتش 20 هزار تومنم نمیشه به خودرو اضافه میکنن بهشم میگن آپشن ! با مشتری حساب میکنن 1 میلیون تومن چرا اونو نمیگی عزیز

          زنده باشین

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. بهروز

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (44 ديدگاه)

          مشکل اصلی پژو

          ساعت 19:00 روز گذشته هجدهم خرداد 93 بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه کامیون(تانکر حمل سوخت) در محور رامشیر به ماهشهر ،5 نفر در دم جان خود را از دست دادند و در شعله های آتش سوختند

          http://www.mashreghnews.ir/fa/news/316272/%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%86-%DB%B5-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81-%D9%BE%DA%98%D9%88-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. سیاوش

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (20 ديدگاه)

          آقای بهروز جواب سئوال مرا ندادی تفاوتهای ایکس33 با ام وی ام 530 چه چیزهائی هستند .مگر کسی گفته این 2ماشین از نظر شکلی شبیه هم هستند که مسئله خطای دید را مطرح میکنی .سئوال من کاملا واضح هست تفاوتهای این 2ماشین از نظر فنی چه چیزهائی هستند.موتور گیربکس ,دیفرانسیل,و…در چه بخشی با هم تفاوت دارند .همه میدونند پلتفرم این 2یکسانه.مورد دوم فکر میکنید اگر یه ایکس33 خدائی ناکرده(که اصلا علاقه ای ندارم برای اثبات حرف من این اتفاق بیفته) به یه تانکر سوخت برخورد کنه کسی داخل اون زنده میمونن.مگر وضعیت ایمنی ایکس33 رو نمیدونید؟چه ایمنی فعال یعنی در حرکت مثل ترمز و تعادل و چه ایمنی غیر فعال مانند نتیجه تست تصادف.اگر دوست دارید تا هم این اطلاعات رو کامل اینجا بگذارم و هم چند تا تصادف ایکس33 .ولی این کاررو درست نمیدونم ولی اصرار دارید بحثی نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. keyhan

          ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          سلام شما احتمالا یا ۴۰۵ داری یا از x۳۳ بدت میاد چون درسته x۳۳ اون‌قدر ماشینی با کارایی خیلی‌ بالا نیست اما از یک ماشینی که تو ایران با دقت کمتر و صرفاً جهت سود خالص ساخته می‌شه بهتره. از قدیم گفتن هرچقد پول بعدی ا‌ش می‌خوری ماشین mvm x۳۳ الان حدوداً ۶۱ میلیون هست و خوب نمیتونی‌ با ایکس۳۵ یا پرادو مقایسش کرد و درضمن دوستِ عزیز هیچ وقت یه ماشین سدان رو با یک ماشین شاسی بلند مقایسه نمیکنن شما خودتم میدونی‌ اگه یه ۴۰۵ بگیری در سال ۲۰ بار باید ببریش مکانیکی لطفا با این قضیه منطقی‌ برخورد کنید نه احساسی‌ که از یه ماشین خوشتون نمیاد ازش بد نگید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. محمد

          ۱۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (39 ديدگاه)

          سیاوش نمیدونم چی بگم با این منطقت در مورد قضاوت این دو تا ماشین ،ماشین 20 سال پیش پژو رو با x33 مقایسه میکنی!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. Ilyar

    ۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (509 ديدگاه)

    برو سایت persian khodro‏ اونجا عکسهاشو کذاشته_ در مورد ایراداتش هم به یه نمایندکی مدیران خودرو یا یکی از مجلات خودرویی سر بزن تا از ایراداتش مطمئن بشی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سعید

    ۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (36 ديدگاه)

    ایکس 33 =اژدها خیابونی ………بزنین کنار پودر نشین….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ناصر زارعی

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سعید جان دمت گرم واقعا قشنگ گفتی امروز اتوبان همت ایکس 33 دوستم رو تست کردم عجب دنده 3 هاری داره خداییش حال کردم واقعا اژدهاس…بتونم ماشینمو بفروشم میخرم خدا کنه فقط قیمتش بالا نره..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مک میسل

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      واقعا که من نمیدونم شما اصن میدونید ماشین چیه که اینطوری نظر میدید؟واقعا که…………………………………………

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۱۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (39 ديدگاه)

        نه اقا کسرا فقط شما ماشین شناسی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. آرمیتا

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام

    بنظرم ماشین خوشگلیه قیافه نازی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مرتضی

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام دوستان عزیز برای ماشینم مشکلی پیش آمده بود که با پیگیری عالی واحد رسیدگی به شکایات مشکل به طور کامل بر طرف گردید. دوستانی که در خصوص مسائل فنی و کیفی خودروهای داخلی و وارداتی شکایت دارند میتوانند از طریق واحد شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با شماره 88523065 تماس بگیرند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سعید

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان قیمت ایکس 33 افزایش پیدا کرد استقبال مردمی ازاین شاسی بلند دوست داشتنی یکی از دلایل افزایش قیمتشه .

    این هم لینکش:
    http://vista.ir/news/15505670/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%A8-%D8%B4%D8%AF-%D9%81%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-13-%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88&nbsp

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. نیما

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    بازم یک آشغال دیگه مثل مدل قبلش خیلی قبلی خوب بود که این رو هم میخوان بیارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احد

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من برای اولین بار کامنت میذارم خواستم تجربه ای کا من وبرادرم درخصوص مقایسه کردن اون دوستی که پژو وx33را مقایسه کردن به عرض دوستان برسانم ما سال قبل حوالی شهریور 2تا ماشین صفر خریدیم یکیمون پژو پارس ودیگری x33,تاحالا بطر متوسط حدود7000کیلومتر کار کردن،تا حالا برای پژو پارس یکبار استارت و دیسک صفحه تعویض شده و بماند طرز برخورد نمایندگی ایران خودرو،وتازگیها به نظر کمکهای جلوخراب شدند،وبماند صداهای چوب خشک ماشین هنگام رفتن تو دست اندازها-اما x33 تاحالا یک دفعه رفته نمایندگی اون هم به خاطرسرویس 5000اولیه ماشین تا2000اولیه خشک بود اما به مرور خوب شده که الان نصبت به روزای اول خیلی بهتر شده یه مشکل دیگه که داشت صدای موتور بود توی اتاق که بایک کفی مخصوص اتاق کمتر شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سیاوش

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (20 ديدگاه)

      دوست عزیز جناب احد شما وقتی به نوشته من ارجاع میدید باید در باره اون شاخصهائی که من در موردش صحبت کردم و آزمایش کردیم صحبت کنید من در باره شتاب ,کشش,تعادل و..مقایسه انجام دادم شما در باره تعویض دیسک و صفحه صحبت کردید حتی اگر این گفته شما صددرصد صحت داشته باشد بازهم با وجود 30میلیون تومان اختلاف قیمت اصلا پوئن مثبتی برای ایکس33 نیست.بهترین دیسک و صفحه برای پرشیا که تا 100هزار کیلومتر به راحتی کار بکنه 250هزار تومان قیمت داره.250 هزار تومان کجا و 30میلیون تومان کجا.همین موردی که ما تست کردیم پس از 16000 کیلومتر دست کم 1میلیون فقط لاستیک باید برای ایکس33 میخریدی چون 2حلقه لاستیک عقب کاملا صاف شده بود .نمیتونم با قاطعیت بگم همه ایکس33ها این مشکل رو دارند همانطوری که همه پرشیاها این مشکل دیسک و صفحه را ندارند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. دانا

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    احد عزیز، من هم با شما موافقم که خدمات پس از فروش و گارانتی محصوصلات داخلی مثل پژو پارس واقعا ناامید کننده هستن و روز به روز کیفیت محصولات به سرعت سیر سقوط وحشتناکی رو طی میکنند،
    اما دوست عزیز حرف بنده اینه که ایکس 33 با وجود ظاهری فریبنده، تریم داخلی و داشبورد جذاب و امکانات و آپشن هایی که واقعا بیشتر از قیمت پرداختی ارزش دارند، اساسی ترین مشکلش SUV نبودن و بهره نگرفتن از خواص آفرود بر خلاف کلاس قرار گیری خودرو هست،
    پیشرانه ضعیف برای خودرویی در کلاس آفرود و SUV، ارتفاع بسیار کم از سطح زمین، و سایز رینگ لاستیک نامناسب تنها بخشی از مشکلاتی هستند که بهتر است X33 را در کلاس یک MPV قرار دهند…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ایمان

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با عرض تاسف واسه دوستانی که این خودرو رو تمجید کردن!!!
    قیافه ناز و دنده 3 هار!!!
    واقعا خنده داره، کافیه فقط این چینی بی خاصیت رو با IX35 هیوندای مقایسه کنید، بعد حساب کار دستتون میاد…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ساعی

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ix35 یه شاسی بی ارزش و گرون قیمته که فقط صاحبش احساس میکنه قیافه داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        از نظر شما این خودرو از کایمن هم بهتره…..بهترین حرف اینه که بگم،تو خوبی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. محمد

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اشغال ترین ماشینی که تو عمرم دیدمx33بوده
    با هزار بدبختی خریدمش با7میلیون ضرر ردش کردم رفت یه 206 گرفتم هزار بار از اشغال چینی بهتره
    نه کیفیت نه قدرت نه …. فقظ به شاسی بلنده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سمانه

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اقا محمد منم یه پارس میخوام بخرم شدیدا بین این و x33 موندم به نظر شما چه کار کنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امید

        ۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (8 ديدگاه)

        دوست گرامی،
        در کل مقایسه دو خودروی پژو پارس(کلاس سدان متوسظ) و ام وی ام X33(با اغراق!!! در کلاس شاسی بلند) کاملا اشتباه به نظر می رسد،
        اما در کل باید گفت انتخاب یک پژو پارس کم کارکرد با وجود مشکلاتی مانند: مصرف بالای سوخت، تکنولوژی ساخت نسبتا پایین و پیشرانه کم بازده بازهم بسیار بهتر از خودرو بی نام و نشانی همچون X33 هست،
        در ضمن مابه تفاوت قیمت این 2خودرو در بازار فعلی در نمونه های صفر و کم کارکرد بیش از 30میلیون تومان هست!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سمیع

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          امید جان گرچه مقایسه پژو پارس و دوچرخه کار درستی نیست اما بنظر من یه دوچرخه سالم و خوب خیلی بهتر از سرطانی به نام پژو است

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. دانا

          ۵ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (25 ديدگاه)

          سمیع عزیز،
          بهتر یکم منطقی بدون تعصب ب این قضیه نگاه کنی،
          منظور بنده از اشتباه در مقایسه دو کلاس متفاوت خودرویی هست،
          یه مثال قابل هضم تر براتون میارم،
          تویوتا پرادو چندین سال پیاپی لقب ایمن ترین خودرو رو برای خودش بدست آورد،
          بوگاتی ویرون هم جز رویایی ترین سوپر اسپرت حال حاضر هست،
          آیا مقایسه این 2خودرو از نظر شتاب، سرعت، آپشن، قیمت و خواص آفرود درسته؟!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. امیر

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (124 ديدگاه)

    دوستان بهترین خودروی چینی جیلی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کوروش

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      بهترین جای جهنم هم شاید اونجا باشه که حرارت آتیشش کمی کمتره!
      خوب منظور؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. سعدی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باسلام این مقایسه دوخودردی که دردوکلاس وباتفاوت 20-30 میلیونی هستند شاید کار درستی نیست اما من هیچ وقت ندیدم x33که بخواهد از من سبقت بگیرد حتی در دنده 3 (هم باپژو وال90 بودم) درضمن اگر خودروی خوبی بود موتورش را در مدلهای جدید(قرار است بیاید) قویتر نمکردند وفقط قیافه اش را تعغیر میدادند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. آراد

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من ایکس 33 دارم حاضرم با هر ماشین موتور 2000 کورس بذارم اونایی که تبلیغ منفی میکنین کاملا معلومه پول خرید این ماشین خوب رو ندارین ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Ilyar

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (509 ديدگاه)

    هیچ دقت کردین که صفحهx33 پر شده از کارمند های بیکار مدبران خودرو…!اگه از این خودرو تعریف کنی فورابهت مثبت میزنن ولی اگه فقط کوچکترین نظر مخالفی بدی فورا منفی پی در پی میدن…!ولی هرکاری میخوان بکنند…چون این خودرو دیگه معلومه چیه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Amir

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من چهارسال پارس داشتم الانم مدتیه ایکس33 گرفتم.نمیشه گفت کدوم بهتره چون دو کلاس متفاوتن ولی از خوبیا و بدیاشون بگم بهتره پارس نرم تره مصرف سوختشو بخوای به نسبت حجم موتوراشون حساب کنی مال پارس بیشتره ایکس33 هیچوقت هندلینگ پارس رو نخواهد داشت مونتاژ پارس بهتره ایکس33 صدای موتورش میاد داخل اتاق که آزار دهندست از لحاظ شتاب و قدرت به نظرم یکی میان هرچند خوراک پارس سربالاییه به آمپرهای صفحه کیلومتر ایکس33 زیاد اعتمادی نیست و بین زمانی که پاتو روی پدال گاز فشار میدی تا انتقالش به موتور تاخیر وجود داره من برای مسافرت پارس رو ترجیح میدم و شک ندارم شما هم همین کارو میکنید چون با هردوتاشون مسافرت رفتم تو مسافت طولانی از رانندگی با ایکس33 خسته میشی ولی احساس غروری که حین رانندگی با ایکس33 دارم هیچوقت با پارس نداشتم و در پایان هم بگم که ایکس33 مستحق این همه اختلاف قیمت با پارس نیست.
    پیروز باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مصطفی

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    من چند وقت پیش حدود 60 ملیون دادم x33 خریدم والا دیدم نه شاسی بلنده نه قدرت داره نه سرعت داره نه محکمه نه سواریه نه استیشنه نه وانته خلاصه هیچ اسمی وسش نتونستم پیدا کنم وا یا یه نکته مثبتی که بشه بهش نازید! خلاصه با ضرر فروختمش و 18 تومن دادم یه پاترول 2در عروسک خریدم با سیستم و گاز 21 تومن در اومد خدا برکتش بده هاره هاره x33 و x60 آشغال و لجن رو زیر چرخاش له میکنه یه پیچ چرخشم به این آشغال های چینی که بی نام و نشون و اصل ونصبن نمیدم راستی یه سالار دیگه هم خریدم که اگه این چینی های چرتوپرت اگه اسمش رو بشنون باید خجات بکشن و چادر سرشون کنن و اون سلار اسمش…. CHVROLET NOVA هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. دانا

      ۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      حرف دل منو زدی مصطفی عزیز،
      نیسان پاترول با وجود اینکه چندین دهه از تولیدش میگذره واقعا اسم شاسی بلند برازنده شه، واقعا آفروده، کجا ن اون دوستایی که سنگ ایکس33 رو ب سینه میزنن،
      واقعا متاسفم واسه بازاری که در خلا بزرگانی مثل تویوتا، نی سان( بودن با گمرک سرسام آور 110 درصد مثل نبودنه)جای جولان خودرو های بی خاصیت و نام و نشان بی اصالتی از چین هستن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. Ilyar

    ۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (509 ديدگاه)

    این خودرو فقط به درد خانوم هایی میخوره که فقط برای خرید سبزی و مرغ از ماشین استفاده میکنند…!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. دانا

    ۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    دمت گرم و سرت سلامت Ilyar خان،
    یکی از دوستان تو کامنت بالا فرموده بودن با موتور 2000 ایکس 33 کورس میزارم،
    آزاد جان دوست گرامی زیاد به موتور خودرو چینیت فشار نیار، باور کن قفل میکنه، چینیه دیگه، انتظاری ازش نیست،
    در ضمن شما که پولش و داشتی یه بوگاتی ویرون میگرفتی خیال همه رو راحت میکردی!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. سعید از بوشهر

    ۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    یه سر به سایت باما بزنید ببینید تمام اگهی های فروش x33 زیر 40هزار کارکرد هستند که این بیان گر مسئله مهمی است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مصطفی

    ۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اصلا وایسید ببینم بچه ها ….. ماشینایی که حجم موتورشون حدود 2000 سی سی هستن ممولا سایز رینگی حدود یا 14 دارن یا15 با 185 پهنا چون رینگ لاستیک بزرگ موتور قوی میخاد واسه سواری اگر هم موتور قوی نباشه پس بایدضریب دنده های گیربکس قدرتی باشه که با رینگ و لاستیک بالای 15 جواب بده و به موتور فشار نیاد… که گیربکس قدرتی تو ماشین سواری معنایی نداره…. پس اگه گیربکس x33 سرعتیه؟ پس چرا قدش بلنده و لاستیکاش بزرگه ؟ که این دو مقوله ضد هم هستش…… پس اگه گیربکسش قدرتیه؟ پس چرا دو دف نیست و هیچ یک از خواص suv و افرود رو نداره؟ حضرت عباسی ببینید هیچ جای این ماشین بیانگر و گویایه هیچ کلاس از خودرو اعم از سواری استیشن اس یو وی وانت کوپه سدان اسپرت نیست….. اخه پس چیه؟ چه هدفی داره ؟ چی میخواد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. دانا

      ۵ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      آقا مصطفی بنده هم تو نظرات قبلی همین رو گفتم،
      ولی کو گوش شنوا؟
      کل صحبت های شما درسته،
      یه سری فاکتورهای دیگه هم دقت کنید، به فاصله رکاب استاندارد ایکس33، و قسمت زیرین سپر جلو نیم نگاهی بندازید، واقعا حتی از خودرو های سواری داخلی هم این ارتفاع نسبت به زمین کمتره، موضوع وقتی بحرانی تر میشه وقتی به سایز رینگ و لاستیک که با توجه به کلاس قرار گیری خودرو استفاده شده واقعا عجیبه(یک مقایسه ساده با خودرو های شاسی بلند موجود در بازار: نی سان رونیز، سانگ یانگ موسو و … که تقریبا در رنج قیمتی ایکس33 هستند)،
      به جرات میشه گفت نمیشه ام وی ام X33 رو در کلاس به خصوصی قرار داد…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. مصطفی

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ضمنا یادم رفت ماشین های چینی یه های کپی از ماشینهای اوایل دهه نود و اواخر دهه هشتاده ژاپن ویه مقداره کمی اروپاست که با کمی تغییرات و اضافه کردن مقداری آپشن بیکیفیت و با تغییر در فرم چراغ سینی جلو و سر گلگیر و سپر کردنشون ماشییییین و به ما میفروشن…..یادتون میاد وقتی تکنولوژی دی وی دی هنوز تو ایران نیومده بود چقدر ویدئو سی دی های چینی با مارکهای مختلف و عجیب غریب اومد تو بازار ایران که با یک سوم قیمت الجی و سامسونگ و سونی وپاناسونیک و سایر برندهای معروف میشد اونارو خرید که اتفاقا این ویدئو سی دی های چینی هم بازی داشتن هم بلندگو و هم توشون امپلی فایر داشت هم رادیو داشت و هم دسته بازی که قیمتشون هم خیلی خیلی کمتر از برندهای معروف فوق الذکر بود پس ببینید …چین با این سیاست ها و اضافه کردن چند اپشن و امکانات جدید و عجیب غریب و بی کیفیت که زوده زودم خراب میشن روی محصولات منسوخ و از رده خارج و نسل قدیمی بعضی از کشورها اونارو به ما جهان سومی ها غالب میکنن یا مثلا همین گوشی های چینی رو ببینید با 65 هزار تومن میشه یه گوشی بی اصل و نصب چینی خرید که هم بولوتوث داره هم دوربین داره هم رم و 2ت سیمکارت میخوره و…. اونوقت با 80 هزار تومن فقط یه نوکیایه ساده میدن که هیچی نداره بچه ها ماشینای چینی فقط ظاهر فریب و دروغ هستن هیچ حسابی نمیشه روشون باز کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن

      ۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      گوشی اپل هم ساخت چینه. ماشین های چینی خلا بین اشغال های تولید داخل و برن های گرون قیمت دوست عزیز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. shahab

    ۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    جالبه با این که ایکس 33 به مذاق یه عده ای خوش نمیاد کیفیت و امکانات و موتورش خیلی ها رو شیفته خودش کرده و روزبروز به تعداد مالکین این شاسی بلند اضافه میشود احتمالا نه حالا ونه در آینده هیچ خودرو یی در این حد نمیتونه بااین قیمت مناسب عرضه بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      چینی ها فقط قیافه و قمپوز ما فلانیم ما بیثاریم دارند و دیگر هیچ….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. مصطفی

    ۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اخه اونایی که شیفته شدن 2حالت دارن….یا از دنیای اتومبیل و دنیای اطرافشون بی خبرن و اگه یه کم معلومات در حد ابتدایی داشته باشن میدونن که این ماشین از هر سو به بن بست میخوره و یک افتزاح در زمینه طراحی ساخت مونتاژ و….. هستش ثانیا دسته دوم کسانی هستن که اتفاقا خودشونم میدونن که پولشون رو ریختن تو توالت و یه غم بزرگی تو دلشون هست و با این حرفایی از قبیل: ممممن دااارم و راضیییم ماشین خوبیه و از این چرتو پرت ها میخوان دل خودشون رو تسکین بدن و واسه مصیبتی که دارن یه هم دردپیدا کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مصطفی

    ۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    چرا اخه بدت میاد چرا با وجود اینکه بر حقانیت حرف های من آگاهی داری انقد طرفداری بیجا میکنی اگه ماها این آشغال های چینی رو تحریم کنیم و نخریم به خدا مسئولین دلسووووووووز مملکتمون میشینن یه فکر چاره میکنن که یا قیمتو جهانی کنن یا دست از این چینی های شکننده بر میدارن و یا تولید داخل رو بروز و با کیفیت و ارزون میکنن داداش گلم برو تو گوگل همین فارسی تایپ کن غول پیکرترین شاسی بلند دنیا اونوقت شورلت سابربن رو برات باز میکنه که قیمتش تازه با این دلار گرون میشه حدود 120 تومن خداوکیلی یعنی x33 میارزه فقط و فقط نصف اون قیمت باشه؟ اصلا این 2تا قابل مقایسه هستن؟ بابا حیف 60 تومن نیست؟ میشه با همین پول یه تویوتا هایلوکس 2کابینه یا لندکروز4500 مدل پایین ولی سالم وسرحال و یا یه جیپ پاژن 2کابینه سالم و یا سرانزا ویا رونیز سالم خرید که عمرا 50 سال دیگه از هیچ لحاظ این x33 و x60 تو خوابم با شورتک به گرد پاشون هم نمیرسن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shahab

      ۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      اقا مصطفی جواب منو ندادی معلومه از لحاظ فنی معلوماتت پایینه البته با عرض معذرت ….من از حرفای شما اصلا ناراحت نیستم من و امثال من که سوار این شاسی شدن میدونن که خودرو خوبیه و از هر لحاظ تو رنج قیمتیش عالیه …شما هم اگه به ماشینای قدیمی علاقه داری خب حرفی نیست ولی امثال من دوست ندارن ماشینای مدل پایین سوار شن

      راستی نیوتن با کیلوگرم در متر بر مجذور ثانیه فرقی نداره هر دو واحد نیرو هستن جانم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. دانا

        ۱۰ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (25 ديدگاه)

        shahab گرامی،
        شما لقب شاسی بلند رو به این خودرو دادی،
        خواسته بنده از شما اینه تعریفت رو از شاسی بلند بیان کنی؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  28. Ilyar

    ۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (509 ديدگاه)

    افرین اقاشهاب…معلومه فیزیک دوم دبیرستان رو تازه قبول شدی…این خودرو حتی در رنج قیمتی اش هم خوب نیست و باید حداکثر35 میلیون باشه…رنو داستر90 میلیون و این x33 72 میلیون…به خدا 18 میلیون اختلاف قیمت چیزی نیست…داستر یه خوروی ایمن و باکیفیت فرانسوی که همه مجلات خودرویی ازش به عنوان خودرویی جان سخت و باارزش (نسبت به قیمت)تعریف کردن…اخه این x33 چه چیزی داره که ازش تعریف کنیم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Ilyar

    ۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (509 ديدگاه)

    درضمن در رده بندی کیفی هم فقط با تیبا رقابت میکنه…!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. کیان

    ۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (94 ديدگاه)

    ببین چه جوری از 90/03/17 تا حالا داریم نظر میزاریم… هنوز مشخص نشده این ماشین خوبه یا بده!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا