فورد

معرفی پکیج FX2 برای فورد رنجر 2020

اگرچه رنجر اخیراً به سبد محصولات فورد در آمریکا اضافه شده اما نسل فعلی این پیکاپ که با کد T6 شناخته شده چند سالی است که عرضه می‌شود. بررسی برخی رسانه‌ها نشان می‌دهد اگرچه این خودرو اخیراً وارد بازار آمریکا شده اما سن بالای خود را نشان می‌دهد. با این وجود فورد در نظر دارد با ارائه‌ی پکیج جدید برای پیکاپ خود خونی تازه به رگ‌های آن تزریق نماید.


پس از معرفی پکیج مشکی در چند ماه اخیر فورد هم‌اکنون پکیج FX2 را برای نسخه‌های تک دیفرانسیل رنجر تدارک دیده است. این کیت چیزی بیشتر از یک برچسب روی بدنه بوده و از بخش‌های مهمی همچون سیستم تعلیق با تنظیمات آفرود و دیفرانسیل قفل شونده الکترونیکی تشکیل شده است. همچنین رینگ‌های ۱۷ یا ۱۸ اینچی به همراه لاستیک‌های آفرود در دسترس بوده و در بخش جلوی خودرو هم گارد زیر بدنه برای حفاظت بهتر نصب شده است. خریداران این خودرو همچنین متوجه حذف ورودی هوای جلویی به منظور بهبود زاویه‌ی حمله‌ی رنجر خواهند شد.


فورد همچنین تغییرات محدودی را در کابین اعمال کرده جایی که پشت آمپرها از بخش ویژه‌ی آفرود سود می‌برند و اطلاعات مفیدی را در اختیار راننده قرار می‌دهند.


فورد قبلاً پیش‌فروش رنجر تک دیفرانسیل مجهز به پکیج FX2 را شروع کرده و بهای ۵۹۵ دلاری را برای این پکیج در نظر گرفته است. پکیج FX4 موجود برای مدل‌های چهار چرخ محرک رنجر هم ۱۲۹۵ دلار قیمت دارد. انتظار می‌رود اولین نمونه‌های این خودرو تا پایان سال به دست مشتریان برسند.


اگرچه پکیج آفرود یاد شده خوب است اما هنوز هم منتظر رنجر رپتور در بازار آمریکا هستیم. تصاویر جاسوسی نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو در آمریکا منتشر شده و احتمال عرضه‌ی آن وجود دارد اما هنوز چیزی به‌صورت رسمی تائید نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    وانت تک دف به چه دردی میخوره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیx76

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1204 ديدگاه)

      وانتی که کاربریش فقط باربری توی زمین های خشک ، مسطح و آسفالته باشه
      اکثر صاحبان وانت ها ، ازشون کسب درامد میکنن
      تفاوت های وانت تک دف و دو دف
      ۱. هزینه اولیه بیشتر حدود ۲-۳ هزار دلار
      ۲. مصرف سوخت بیشتر بدلیل وزن و آلات متحرک بیشتر
      ۳. هزینه های نگهداری دیفرانسیل دوم
      ۴. احتمالا مانور پذیری کمتر(بخاطر وجود دیفرانسیل در جلو ، زاویه های چرخ ها محدود میشه)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. doubt

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (257 ديدگاه)

      دقیقا منم میخاستم همینو بپرسم که آفرودم خواسته تقویت کنه بعد نسخه تک دف ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3900 ديدگاه)

    بهترین پکیج های آفرود برای فورد به ترتیب :
    ۱. Raptor ( پادشاه آفرودرها ) ??
    ۲. Tremor ( ارائه شده برای F۲۵۰ و F۳۵۰ )
    ۳. FX۴ ( پکیج پایه آفرودِ فورد )

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا