ام وی ام MVMایران خودروسایر خودروهای داخلی

مقایسه MVM315 با 206 تیپ 5

همه ما می دانیم که صنعت خودروسازی در ایران دچار آشفتگی شده، تحریم های اقتصادی، کمبود قطعات، برنامه ریزی نادرست، ضرر دهی کلان، سوء استفاده سودجویان… این ها فقط چند تا از ده ها دلیلی می باشد که کمر صنعت خودرویی را شکسته و باعث شده تا خودروسازها قیمت محصولات خود را بالا ببرند. یکی از این محصولات ۲۰۶ هستش که قیمتش نسبت به پارسال دو برابر شده که همین افزایش قیمت باعث دو دل شدن مشتریان این خودرو شده. از طرفی هجوم خودروهای چینی که بسیار پر زرق و برق هستند، بیشتر مردم را دچار شک و تردید کرده که آیا یک ماشین چینی بخرند یا نه. یکی از این ماشینای چینی، چری A13 یا فالوین۲ است که در ایران توسط مدیران خودرو و با نام mvm 315 ساخته می شود و توانایی رقابت با دویست و شیشی را دارد که جزء پرطرفدار ترین ماشین های ایران هست. حال اگر شما جزء افراد دو دل هستید به شما پیشنهاد می کنم قبل از تصمیم گیری این مقاله را با دقت بخوانید و اگر هم دو دل نیستید باز هم مقاله را بخوانید. ضرری که ندارد!

ام وی ام 315 در برابر پژو 206
ام وی ام ۳۱۵ در برابر پژو ۲۰۶

طراحی بیرونی
ابتدا از ۲۰۶ شروع می کنیم. از سال ۲۰۰۱ که این ماشین در ایران شروع به تولید شدن کرد هیچ کس نگفته که ۲۰۶ ماشین زشتی است. با اینکه ۲۰۶ پانزده سال پیش طراحی شده ولی هیچ وقت رنگ کهنگی و پیر شدن را به خود نگرفته در حالی که تمام ماشینای دهه نودی و هم سن و سال او تا الان خسته کننده و حال بهم زن شده اند.

پژو 206
پژو ۲۰۶ از سال ۹۸ تاکنون در ایران به همین شکل باقی مانده

به نظر من چنین ماشینی که بتواند چهره خود را ۱۵ سال روی مد نگه دارد باید واقعا زیبا باشد. اما رقیب ۲۰۶ یعنی mvm برعکس بیشتر ماشین های هم وطنش، حال بهم زن و زمخت و کسل کننده نیست و در واقع آن هم ماشین زیباییست. البته خیلی ها معتقدند، علت زیبایی ام وی ام  این است که جلوی این ماشین شباهت به جلوی ۲۰۶ دارد! که این حرف مربوط به جلوی ماشین میباشد اما زیبایی این ماشین در نیم رخش است نه در جلو. استفاده از خطوط بلند بر روی بدنه و استفاده از رینگ های اسپرت و کم بودن عرض شیشه ها از دلایل زیبایی نیم رخ این ماشین هستند.

MVM 315
MVM 315

در کل انتخاب بین این دو ماشین به عنوان ماشین زیباتر کار سختی است و نیاز به کلی فکر دارد و من حوصله ندارم که درباره این موضوع فکر کنم و می سپرمش بدست خودتون. اما مطمئن باشید که بعد از خرید هر کدام از انها هیچ کس بهتون نمی گوید بدسلیقه.

طراحی داخلی

داشبورد متفاوت ام وی ام 315
داشبورد متفاوت ام وی ام ۳۱۵
داشبورد پژو 206
داشبورد مدرن پژو ۲۰۶

شما در کابین ۲۰۶ یک طراحی اروپایی دهه نودی می بینید و در کابین mvm یک طراحی چینی پر زرق و برق. طراحی mvm در نگاه اول ممکن است دلربا و فریبنده باشد ولی بعد از مدتی خسته کننده میشود همچنین کیفیت پایین مواد به کار رفته در داشبورد به مشکل خسته کننده شدن دامن زده در حالی که در ۲۰۶ عکس این قضیه هست و میدانیم که تمام افرادی که ۲۰۶ دارند هیچ وقت مشکل خسته کننده شدن نداشتند. پس، برنده طراحی داخلی : ۲۰۶
پیشرانه
حجم موتور پژو ۱۵۸۷ سی سی است که از موتور ۱۴۹۷ سی سی mvm چیزی حدود ۱۰۰ سی سی بزرگتره. پس به ما اینو می فهماند که ۲۰۶ بیشتر از mvm تشنهٔ بنزین است. اما قدرت هر دو ماشین یکیه و موتور هاشون نیرویی معادل ۱۱۰ اسب بخار را در دور موتور ۵۸۰۰ به چرخ های جلو وارد میکنند. اما تفاوت اصلی اینه که پژو ۲۲۰ کیلو از mvm سبک تره که واقعاً اختلاف زیادی هستش که میتونه کلی در رانندگی تاثیر بگذاره.
حداکثر گشتاور ۲۰۶ و mvm , جفتشون ۱۴۰ نیوتون بر متر می باشد اما ۲۰۶ در دور موتور ۴۰۰۰ به این مقدار میرسد ولی mvm در دور موتور ۴۵۰۰ . یعنی ۲۰۶ زودتر به حداکثر گشتاور میرسد. پس ۲۰۶ بخاطر گشتاور بهتر و وزن کمتر، شتاب بیشتری نسبت به mvm دارد در نتیجه برنده پیشرانه : ۲۰۶

امکانات

ماشین های چینی را می توان در یک جمله خلاصه کرد «گول زننده». البته بعضی هاشون مثل همین mvm 315 یا جیلی و گریت وال در کل ماشین های خوبی‌اند اما بقیشون ساخته شده اند تا گول بزنند. چینی ها خوب یاد گرفتند که چشم مشتریان خود را با استفاده از امکانات نسبتاً زیاد و لوازم های مختلف و آپشن های گوناگون، کور کنند. پس میتوان حدس زد که برنده امکانات این مقاله چه ماشینی هستش. اما من برای اینکه مقالم کامل باشه امکانات این دو ماشین را در سه بخش ترمز و امکانات رفاهی وامنیت مقایسه کردم.
ترمز :چرخ های جلوی mvm دارای ترمز دیسکی و چرخ های عقب دارای ترمز کاسه ای هستند که مجهز به سیستم ABS میباشند. در ۲۰۶ هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به ABS – EBD – EBR میباشند. پس ۲۰۶ ترمز های بهتری دارد.

ام وی ام MVM315
ام وی ام MVM315

امکانات رفاهی : هر دوی این خودروها از امکانات نسبتا مشابهی بهره می برند که مهمترین آنها بدین شرح است:
پژو : ۱- کنترل اتوماتیک تهویه ۲- تنظیم برقی آینه ها.
ام وی ام : ۱- سیستم پخش mp3 با پورت USB ۲- تنظیم برقی چراغ های جلو ۳- سنسور دنده عقب.
بنظر نمی رسد که بخش امکانات رفاهی برنده خاصی داشته باشد!

امنیت
امروزه بخش به ظاهر بی اهمیت امنیت بسیار مورد توجه قرار گرفته مثلاً هفته پیش دیدیم که چطور کارشناسان خودرو volvo V40 را بهترین هاچ بک سال انتخاب کردند زیرا در این ماشین می‌توانید نوآوری های بسیار زیادی در بخش امنیت ببینید مثلاً ایربگ برای عابران یا سیستم ترمز اتوماتیک یا سیستم تشخیص عابران پیاده و یا سیستم به خاطر آوردن علائم جاده به راننده. که همهٔ اینها سیستم های بسیار جالبی هستند که متاسفانه نمیتوانم در این مقاله به بررسی آنها بپردازم. اما دو ماشین مورد بحث ما هم سیستم های نسبتاً مناسبی دارند. مثلاً هر دو ماشین در مجموع دو عدد ایربگ برای سرنشینان جلو دارند و مجهز به قفل مرکزی با ریموت و کمربند های سه نقطه ای پیش کشنده هستند (تروخدا فرق امنیت این ماشین ها را با امنیت volvo ببینید در حالی قیمت volvo v40 برابر قیمت این دو ماشینه). از فرق های ۲۰۶ و mvm 315 می توان به داشتن آژیر برای mvm و داشتن سیستم قطع سوخت هنگام تصادف برای ۲۰۶ اشاره کرد. اما حرف آخر را ستاره ایمنی میزند که هر دو ماشین دارای چهار ستاره هستند اما پژو چهار ستارهٔ خود را از euroncap و mvm از c-ncap گرفته ( c-ncap یک شرکت چینی هست که آزمایش های آسان تری نسبت به یوروکاپ میگیرد) نظر همه کارشناسان این است که ستاره های چینی را باید نسبت به ستاره های اروپایی، کمتر شمرد. پس این یکی به نفع پژو ۲۰۶

سواری
پژو دارای هندلینگ بالایی است و سواری نرمی هم داره و همچنین مدل تیپ پنج که خیلی اسپرت تر از مدل های دیگه هست، فرمان و ترمزهایی با عکس العمل بالا داره. از ایرادات این ماشین میتوان به فضای کم برای سرنشینان عقب اشاره کرد.
حال میرسیم به mvm . چون من موفق نشده ام سوار mvm بشم نمیتوانم در این موضوع نظر بدم پس نقد این قسمت را میسپارم به شمایی که سوار این ماشین شدید. لطفا کسایی که سوار این ماشین شدند نکات مربوط به سواری مثل هندلینگ، نرمی کمک فنرها، صدای موتور، ضربه های کابین و … و در آخر اینکه سواری کدام ماشین بهتر است را در کامنت ها بذاره تا من و دیگران استفاده کنیم.

پژو 206
۲۰۶ با عمری بیش از یک دهه

نتیجه گیری کلی
این قسمت برای کسایی هست که حوصله نداشتند مقاله را بخوانند. من در این قسمت کل مقاله را در یک مقایسه خلاصه کردم اما برنده را اعلام نمیکنم چون واقعا این دو ماشین مثل همند و انتخاب این دو یه جورایی سلیقه ای میشه؛ و من به عنوان یک انسانی که واسه خودش سلیقه ای داره نه به عنوان یک نویسنده، ۲۰۶ را ترجیح میدم البته به شرطی که دویست و شیشی که با پسوند ایرانی تولید میشه، هیچ فرقی با دویست شیش سال پیش نداشته باشه مگرنه مجبورم mvm را انتخاب کنم. امیدوارم مسئولین به جمله قبلی توجه داشته باشند چون با افزایش قیمت هاشون دیگر بازار طبق میل آنها انحصاری نیستش و باید به رقابت با چینی ها بپردازند و چیزی که روشنه اینه که در رقابت دیگر نمیشود هر کاری که دوست داشت انجام داد و به مشتری توجهی نکرد. قابل توجه مسئولانی که چند وقت پیش در رسانه ها گفتند؛ ( ۲۰۶ چه ایرانی باشد چه فرانسوی چه باکیفیت باشد چه بی کیفیت واسه مردم فرقی ندارد و فروش خود را میکند) و این مقاله ثابت میکند که اینطور نیست و اگر مردم احساس کنند که ۲۰۶ در حال پسرفت هستش رو به محصولات چینی می آورند.
به امید روزی که همین خودروساز باعث افتخار ایران و ایرانی باشد.

مقایسه ۲۰۶ و mvm 315 در یک نگاه :

پژو : ۱- طراحی داخلی بهتر ۲- پیشرانه و شتاب بهتر ۳- ایمنی بهتر.
ام وی ام : ۱- امکانات رفاهی بیشتر ۲- مصرف کمتر.
فراموش نکنید که امتیاز قسمت «سواری» داده نشده و آن بستگی به نظرات شما داره.

اندازه ها و ابعاد
مشخصات
پژو ۲۰۶
ام وی ام MVM315
طول خودرو
۳۸۲ cm
۴۱۴ cm
عرض خودرو
۱۶۵ cm
۱۶۸ cm
حجم فضای صندوق عقب
۲۴۵ لیتر
گنجایش مخزن سوخت
۵۰ لیتر
فاصله بین دو محور
۲۴۵
۲۵۳
وزن
۱۰۵۴
۱۲۰۰

نویسنده: امیر وزیری

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱,۵۲۸ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من بعداز کلی دودلی ام وی ام 315 خریدم از یه دوست محترم که ماشین من زیر پاش میخوام بهم بگه خوب یا نه./

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارش

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام من میخام ام وی ام 315 بگیرم خواهشن یکی بمن بگه چجور ماشینیه سرنشین احساس راحتی و امنیت میکنه یا خیر بقیمتش می ارزه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ارش

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من میخام ام وی ام 315 بگیرم خواهشن یکی بمن بگه چجور ماشینیه تو دو دلی قرار گرفته ام ولی خدایش خوشگله من 315 رو ترجیح میدم تا 206

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فعالی

      ۲۲ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با سلام
      اگر می خواهی با اصول درست رانندگی کنی ماشین خوبی است در جاده که بسیار نرم بی صدا است حتی من تویوتا کمری را تجربه کرده ام از نظر راحتی شبیه است. ولی در سربالایی باید از دنده سنگین استفاده کنی و پر گاز بری و ضمنا ضعف صفحه دیسک در ترافیک سربالایی را دارد .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ماهریس

      ۲۸ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      امیر خان به سلامتی خریدی..اگه خریدی یه نظری هم برای ما بده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. حمید

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام اگه کسی ام وی ام داره و میخاد با پراید تعویض کنه به من اطلاع بده من یه پراید مدل 90 اس ال دارم ممنون
    hamidreza_sony

    اینم آی دی یاهو مسنجره منه
    موفق باشید….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایلیا

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همون زرق و برق و آبشن های ماشینهای چینی هزاربار می ارزه به ماشینهای ضایع ایران خودرو و سایپا من دو تا ماشین دارم هر دو تاش هم چینی و خیلی هم راضیم 315 که حرف نداره 206 کجا 315 کجا ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. فرشاد

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا تورو خدا هیچی نگید خیلی دلم پره من میخواستم 206 پیش فروش ثبت نام کنم یعنی برای پیش فروش خریدن تو سایت ایران خودرو فقط اون مونده بود والا ما ندیدیم اصلا پرشیا و ماشینای دیگه ی ایران خودرو چجوری یکدفه تو 3 روز ضرفیتش تکمیل شد،اصلا نمیگداشتند این پیش فروش ها رو سنگین تر بودند خلاصه ما فقط حق انتخاب 206 تیپ 5 برامون موند با بدبختی قرض و قوله گفتیم میخریمش تا رسیدم دمه نمایندگی با یک بر خورد بد برای اینکه میخواستند ناهار بخورند ما رو دک کردند 12:32 رسیدم 12:30 می رفتند ناهار تا 1:30 میدونید حق دارند منم خودم کارمندم ولی با مسول فروشش از صبح به صورت حضوری 3 بار حرف زدم برای مدارک و رنگ ماشین چون تقریبا نزدیک خونمون بود خلاصه تا ما رسیم از پشت شیشه کلی التماس اونا هم جلومون لم داده بودند و هی تابلو رو نشون می دادند که روش نوشته بود 1:30 نمایندگی باز میشه ساعت استراحت داریم ، تو گرما همون جا تا 1:30 نشستم بعد در باز شد زنه با یک قیافه ای که انگار داره بنز میفروشه گفت مداااارکککککککک گفتم بفرمایید زد تو سایت گفت ظرفیت 30 دقیقست تکمیل شده میخواستم بزنمش خوب اون که دیده بود من از صبح اونجام همش،میدونید دوستان اینا پرو شدن منم انقدر ناراحت شدم با همون مبلغی که داشتم و قسمتیشم قرض کرده بودم چون پیش خودم گفتم اگر نخرم ممکنه گرون بشه و دیگه هیچ وقت نشه بتونم بخرم رفتم تو خیابان ولیعصر و یک MVM 315 خریدم از نمایندگی تازه آخره ساعت کاریشونم بود ولی هم کلی شیرینی شربت بهم دادن هم فکر نکردن که حالا ما مجبوریم حتما از اینا ماشین بخریم به مشتری احترام گذاشتند من قبول دارم 206 ممکنه از یک لحاظهایی بهتر باشه حداقل موتورش فرانسیه طرح فرانسویه ولی بابا به خدا اینا هم خیلی پر رو شدن انقدر ماشین رو گرون کردن بازم برای مشتری قیافه میگیرن اصلا ماشینم چینیه که چینی باشه اصلا آشغال ولی حداقل شخصیتم برام مهم تره وقتی میخوام ماشین بخرم برام قیافه نگیرن به خدا فامیلمون میگفت تو آلمان میری بنزم میخری یارو فکر نمیکنه خیلی شاخه اینا واقعا روشون زیاده،ببخشید میدونم سرتون درد اومد ولی این ایران خودرو رو خوده مرم تحریم کنن حالش جا میاد،بازم شرمنده زیاد خوندین حوصلتون سر رفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بابك

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام آقا فرشاد
      متاسفانه درد دل شما درد دل خیلی از ماست که باید بهای بی لیاقتی وزیاده خواهی خیلیهارو بدیم.
      منم دقیقا یکسال پیش 10 میلیون ریختم به حساب ایرانخودرو برای خرید یک رانا که خودشون میگفتند حداکثر 15.5 میلیون برات تموم میشه حالا با کلی درگیری و تاخیر مرحمت فرمودند که 17.800 بریز بحساب وقتی دیروز باکلی دربه دری پول رو جور کردم که بحساب بریزم نمایندگی میگه تاریخ درخواستت منقضی شده(دوروز ازش گذشته) وفقط میتونی 5 میلیون اضافه تر بدی(32.700) و تیپ 5 برداری اگه هم که انصراف بدی دوماهه دیگه پولتو بهت پس میدن خلاصه با مکافات و در به دری پولو جور کردم و 206 نوشتم اما واقعا اصلا رضایت ندارم من پارسال اگه 7-8 تومن رو پولم میزاشتم بهترین 206 رو میخریدم نه اینکه الان باید 33 میلیون بدم معلوم هم نیست کی ماشین بدستم برسه.

      امیدوارم خدا تخاص این ملتو ازشون بگیره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۲۴ تیر ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        خوشم میاد همه باهات موافقن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. سامان

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (23 ديدگاه)

      من حتی دکتری که جونم دستش باشه بخواد برام طاقچه بالا بزاره پیشش نمیرم اینو ثابت کردم شعار نمیدم.شخصیت خیلی باارزشتر از این حرفهاست.سال 89 رفتم پرشیا بخرم حدود 18میلیون بود همینجوری ادا و اطوار دراوردن رفتم یه زانتیا مدل پائین که چارچوبش سالم بود خریدم 15.5 با همون حالش 2تا پرشیا میارزید ولی چون عادت دارم ماشینی که دارم بی نقص باشه این قطعات که واقعا لازم هم نبود عوض کردم.
      1-تعویض گوی هیدرو پنوماتیک +گوی تعلیق 2عدد=230000تومان
      2-دیسک و صفحه اصل با تعویض =250000 //
      3-جلوبندی کامل مارک ساسیک ایتالیا =200000 //
      4-4حلقه لاستیک میشلن-قیمت لاستیک نو خودش=300000
      5-خریددی وی دی+دوریبن عقب+نصب =200000
      6-شمع+وایر+دیاگ 50000
      7-روکش درجه 1 مخمل زاپنی =110000
      8-دیسک ترمز چرخهای عقب(غیرضروری) =50000
      9-تعویض تمام لنتها 55000
      10-تعویض کامل روغن هیدرولیک و شستشوی مخزن و فیلتر 40000
      11-تعویض تمام دسته موتورها 50000
      12تسمه دینام+تایم+تعویض 80000
      با چند مورد جزئی دیگر در مجموع=1700000 تومان+قیمت خرید15500000=17200000تومان
      با تمام این خرجها بازهم از پرشیا کمتر شده و 3ساله فقط هزینه روغن و فیلتر دادم هرکسی میبینش عاشقش میشه چندین نفر اصرار دارند بخرندش.فقط یک گاز اول که بهش میدی و توی اینه ماشینهای دیگررا میبینی 10تا پرشیا میارزه باقی توانمندیهاش پیشکش.قیمتها مربوط به فروردین 89 است و دقیق چون عادت دارم برای هر ماشینی که داشته باشم دفترچه ای که تمام هزینه ها و کارهائی که برایش انجام دهم مینویسم با تاریخ دقیق و کیلومتر و قطعه فروش و مکانیک.
      بنابراین با وجودی که 206 تیپ5 را بسیار قبول و دوست دارم ولی کار شما را تائید میکنم .نمیشود فقط به دیدگاه منفی نسبت به ماشینهای چینی اکتفا کرد با 2بار تکرار این گونه برخوردها همه به سمت ماشینهای چینی خواهند رفت.در فرانسه برای فروش ارزانترین محصول رنو و تحویل به خریدار یه مراسم کوچیک در نمایندگی انجام میشه اخر سر هم یه سی دی از مراسم به نفر میدهند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سام

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (28 ديدگاه)

        یک فرمول خدمتتون عرض میکنم امیدوارم کارساز باشه.یک اصطلاحی هست به نام تفکر منطقی.وقتی کسی تفکر منطقی داشته باشه زندگیشو نگاه کنی میبینی در همه شاخه ها یکسان حرکت میکنه.یا شما مردم المان را نگاه کنید چون تفکر منطقی در اونجا وجود داره .در فلسفه ,در صنعت,درورزش,درهنر,در علم و…درهمه چی در تاپ دنیا قرار گرفتن حتی اگر بخواهند نمیتونن کار بی کیفیت تحویل بدن.دقیقا نقطه مقابل المان چین قرار گرفته چون عادت کردن حتی بخواهند هم نمیتونن چیز باکیفیت بسازن.این ارزون سازی چینیها زمانی ارزش داشت که وقتی میخواستند ارزون بسازن از مسائل دور و بری بزنن ولی ویژگیهای کاربردی رو با کیفیت بسازن.در حالی که سیاست چینیها اینه که دور از جون چشم خریدارو با زرق و برق تولیداتشون کور کنند.بجز مسائل بنیادی مانند بی نقص بودن طراحی اولیه,شاسی و پلتفرم,چگونگی حرکت خودرو در سیال,هماهنگی موتور با گیربکس و سایر اجزا ,هندلینگ و پایداری,ماندگاری,ایمنی که چینیها بسیار ضعیف هستند حتی در همون آپشنها هم که بخوبی موفق شدند ذهن مردم را منحرف کنند مانند سانروف ضعیف و بدو ن کیفیت هستند.یعنی چی که مردم براحتی از کنار ایرادات اساسی که اصلا نیاز به زمان ندارد میگذرند مثلا mvm530 ادعا میکند 139 اسب قدرت دارد شما بگذاریدش کنار یه زانتیا با 10 سال کارکرد و 135 اسب بخار,اصلا 530 از خجالت اب میشه,غیر اینه ,اگر غیر اینه بگوئید.خوب یعنی چی توجیه این مسئله که نفر میگه خوب اون زانتیاست مگر این تمیگه از اون قدرتم بیشتره پس چرا4ثانیه شتابشون با هم فرق داره.حالا شما در نظر بگیرید در ایران که ماشین باید عمری کار کند در بلند مدت چی بسرش میاد.حالا نیاید بگید ما از در نمایندگی تا خونه رفتیم هیچ ایرادی پیدا نکرد.ختم کلام چینیها عادت ندارن جنس خوب و با کیفیت تولید کنند ولی اگر خودروسازان ایرانی به خودشون نجنبند اینقدر جنسهای چینی در نگاه اول چشمگیرند که قطعا بازار را به تسخیر خودشون درمیارند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. فرشاد

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    عزیزمی بابک جان مشکل شما دقیقا برای عموی من هم پیش آمد راستش من هم که همین مشکل رو پیدا کرده بودم و دیدم این مشکلات ممکنه بوجود بیاد علی رقم میل باتنی که نمیخواستم به قول دوستان جنس چینی بخرم ولی گفتم نقد رو ول نکنم نسیه رو بچسبم حداقل این تحویلش فوری هست و نماینگی بامبول در نمیاره چی بگم والا بعد 6 سال دانشگاه رفتن و 2 سال خدمت رفتن ما هم یک امید داشتیم که ماشین دار بشیم حالا دیگه باهامون کاری کرده شد که بگیم خر سوار بشیم یا الاغ فرق نمیکنه(باعرض عذر خواهی)،عزیزم امیدوارم اگر مبلغ رو واریز کردی زودتر ماشینتو تحویل بگیری و از این استرس ها خلاص بشی من واقعا میفهمم تو این نوسانها آدم واقعا دلواپس میشه،اگر هم پول رو نریختی زودتر یک ماشین بهتر نقد گیرت بیاد مطمعنا وضعییت درست خواهد شد امیدوارم شما و همه هموطنان سالم و سلامت و پیروز باشید و به زودی مشکلات حل بشه و همیشه سر بلند باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. فرشید میدانی

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همگی من 206 دارم و واقعه ازش رازی هستم تیپ 5 سال 85 .در بین خودرو های ایرانی از همه سر تره و با خودرو های چینی اصلا قابل مقایسه نیست.برادرم هم 206 تیپ 6 داشت که فروخت و بعد از کلی گشتن فهمیدیم که با جیب 60 میلیون تومانی فقط مزدا 3 لذت رانندگی راحت و اسپورت رو به راننده میده.و تنها جایگزین لایق برای 206.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. فرهاد رسایی

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شمایی که از این ماشین چینی ها اینقدر طرفداری میکنید بنده خودم پارسال چین بودم خود چینی ها هم سوار این ماشینها نمیشن اونجا فقط تنها ماشین چینی که دیدم ام وی ام 110 بود اونم خیلی کم حتی تاکسیها هم ولوو بودن خودشون سوار بنز بی ام و و ماشینای اروپایی میشن این اشغالها رو میفروشن به ما شما هم کلی تعریف میکنید و به به چه چه میزنید البته حق دارید وقتی تو یه کشور 20 سال پراید و405 و…… بدون هیچ گونه تغییر تولید بشه این ماشینا میشن گل سر سبد من خودم موبایل فروشم به این ماشینا به چشم همین گوشی چینیها نگاه میکنم که کلی صداشون بلنده وظاهرشون هم قشنگه ولی یک بار مصرفن واشغال. خود چینی ها همشون ایفون و اچ تی سی استفاده میکنن اونوقت ما اشغالا شونو میفروشیم اقایی که گفتی موتور 206 چینی هست اره چینیه ولی تحت لیسانس پزو میزنه اکثر شرکتا ی معروف به خاطر نیروی کار ارزون محصولاتشونو با همون کیفیت اصلی در چین تولید میکنن ولی چیزی که طراحی و تولید خود چینی ها باشه اشغاله چون فقط به فکر کیفیت پایین و محصول گول زنک با سوت بالا هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. رضا

    ۸ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ببین دوست عزیز من خودم 40 روز 2000 کیلومتر تجربه داشتن و رانندگی با 315 را داشتم و در زیر معایب و مزایایی که دارد رو بهتون میگم دیگه قضاوت با خودتان.
    1- از همون روز اول دیفرانسیل خودرو در دنده 1 و 2 صدا میداد
    2-کمکهای ماشین میکوبید
    3-چراغ ای بی اس داخل پنل کیلومتر روشن شد و ای بی اسش از کار افتاد که نمایندگی نتونست درستش کنه
    4-سنسور دنده عقب خودرو از کار افتاد و هیچ نمایندگی سنسورش رو نداشت
    5-بوق خودرو با 1 بار کارواش رفتن از کار افتاد
    6- تلق روی چراغ ترمز داخل بال عقب شکست که رفتم تعویض کنم گفتن باید بال عقب خودرو کامل عوض شود و رنگ شود
    7-بالبرینگ کلاچ ماشین دوستمم که 315 بود 3000 تا کار کرد گریپاج کرد و از کار افتاد
    8-جهت خدمات پس از فروش و گارانتی هر نمایندگی میرفتم،میگفت برو پیش نمایندگی که خودرو را ازش خریدی
    9-کیفیت مواد به کار رفته کم بود مثلادرپوش روی جعبه فیوز داخل کاپووت با یه بار باز کردن شستی هاش شکست
    10-ناگفته نماند شتاب این خودرو بسیار کم است که یکی از دلایلش این است که این موتور از 1 میل سوپاپ بهره میبرد
    11-کولر میگرفتی دیگه دنده عقب نمیشد بری و ماشین خاموش میشد که بدلیل موتور ضعیفش بود
    12-دنده عقب از زیر زمین به سختی میامد بالا و دیسک صفحه اش بو میکرد.
    13- تعادل ماشین بسیارخوب بود.من راضی بودم
    14-دختر پسند بود!
    سوال دیگه ای داشتین در خدمت هستمararatgolpesar@yahoo.com

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ماهریس

      ۲۶ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اقا رضا تو رو خدا راست میگی یا سوخی میکنی. من میخوام بخرم با این حرفا خیلی دودل سدم:-[

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. reza fesharaki

        ۲۹ تیر ۱۳۹۲
        سوابق: (9 ديدگاه)

        نه بابا این ها وقتی میاند تو سایت پدال فقط جو گیر می شوند فقط همین!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ارسلان

      ۲۹ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام
      من فکر میکنم آقا رضا یه ماشین mvmتصادفی رو بهش انداختن
      من 4 ماهه یه mvm315 خریدم
      خیلی ازش راضیم.راحت،زیبا،عامه پسند،خیلیم با کیفیته،هیچکدوم از مشکلاتی هم که گفتن نداره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. رضا

    ۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام به همه دوستان
    به نظر من هم باید ایرانخودرو تحریم کرد تا بفهمه که چه بلایی داره سر این ملت میاره. من پارسال 10 میلیون دادم و رانا ثبت نام کردم. قرار بوده که ماشین را 7 ماهه و با مبلغ 15/5 میلیون تحویل بدن ولی بعد از گذشت 13 ماه با مبلغ 30/5 میلیون تحویل دادن. بابت تاخیر در تحویل باید 25% سود مشارکت حساب میکردن ولی هیچی حساب نکردن. حالا که به نمایندگی میگم برگشته میگه 350 هزار تومن بابت بیمه شخص ثالث (بخاطر افزایش قیمت دیه) و 300 هزار تومن هم بابت 1% مالیات بر ارزش افزوده امسال باید میدادی که ندادی. اینم بجای سود پولت!!!! درحالی که سود پول من حدود یک میلیون و صد هزار تون میشه ضمن اینکه به من چه ربطی داره که اینا ماشینو دیر تحویل دادن و بیمه و مالیات بر ارزش افزوده گران شده!!!!!
    واقعا دیگه شورش را در آوردن. با پولی که اینا میگیرن توی اروپا و آمریکا راحت میتونی هیوندای شاسی بلاند مثل IX35 بخری. واقعا ظلمه در حق این ملت. امیدوارم خدا حق این ملت را از این دزدا بگیره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. پیام

    ۱۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    … 206 ترمزای عقبش کاسه ایه برعکس 315 هر 4 چرخش دیکسه.تعادل mvm یه چیز دیگه ایه . و مهمتر این که اونجا که باید از مزایای وزن بیشتر هم بنویسی ننوشتی و معایبشو نوشت فقط. یا مثلا حجم صندوق رو که 2 برابر 206 هستش. ( خیلیا فقط به خاطر همین صندوق یه وجبی با 206 مشکل دارن، SD هم که اصلا ماشین نیس)
    ماسوای اینا …. MVM فوق العاده شیک و امروزی هستش. نمیشه براحتی از ظاهر و استیل مدرنش گذشت که خیلی سر تر از 206 e .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      آقا پیام اول اطلاعاتت رو در مورد ٢٠۶ کامل کن بعد نظر بده لطفلاً. برای اطلاع بیشتر شما باید بگم ٢٠۶ تیپ ۵ که اینجا مورد بحثه ۴چرخ دیسکه یعنی چرخهای عقب هم مثل جلو دیسکییه و چرخهای جلو سیستم خنک کنندگی دارن. یکم با علم صحبت کنیم فکر کنم بهتر باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. محمد جواد

    ۱۲ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام من ٢٠۶داشتم راضی بودم ماشین چینی خریدم مثل چی پشیمون شدم همون جور که بسیاری از دوستان گفتند ماشین های چینی بسیار بسیار بیکیفیت هستند اصلا خدمات صفر در تهران وأی بحال شهرستانها هر کی ماشین چینی بخره بعد ایرانخودرو رو بخدا با همه بدیهاش که قبول دارم رو روسرش میزاره انقدر همه چیزش أشغال هست من با کلی ضرر ماشین چینی رو فروختم و راحت شدم چون خودم باورم نمیشود ماشین چینی با این زیبای انقدر بیخود باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ss

    ۱۲ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    پژو 206 برای عهد بوق هست یک پیر 15 ساله با قیافه ای قدیمی و تکنولوژی اون زمان نباید با یم ماشین جوان مقایسه کرد. یکی از دلایل خریدن خودرو ایرانی ارزان بودن ان بود حالا که می شه با همین پول یک خودرو زیبا با تکنولوژی جدید خرید متمئن باشین 80 % مردم خودرو چینی رو ترجیح می دان تا ماشین های دهه نودی ایران .
    در ضمن در حال حاضر فروش ماشین های کره ای و ژاپنی در اروپا وامریکا خیلی بیشتر از خود رو های خودشون هست . خودرو های چینی هم داره کم کم بازار اروپا رو می گیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۳۱ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      این دوستمون که چین رفته بود که میگفت خود چینیهام سوار این ماشیناشون نمیشن شما چه جوری میگید بازار اروپا رو میگیره اصلا شما تا حالا سوار فقط یه ماشین کره ای (کیا یا هیوندا) شده اید؟ میدونی مثل مقایسه ژیانه(ماشین چینی) و پراید(ماشین کره ای) حالا اگه اون بنز یا بی ام و باشه که دیگه فبها. تو اروپا رقابت بین ماشینهای اروپایی آمریکایی و کره ای ژاپنیه و ورود ماشینهای آشغال کشورهای دیگه ممنوعه. البته تو آمریکا پژو هم هیچ فروشی نداره چون توان رقابت نداره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. مهران

    ۱۷ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    میدونید،مشکل ما کیفیت و چیزهای بد پژو و ام وی ام نیست. هرکدومشون مزایا و معایب خودشون رو دارن.دارید سر چی بحث میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا حالا فکر کردید که چرا نباید بنز یا پورشه سوارشیم وم کیف کنیم؟؟؟؟؟؟؟ هی داریم درجا میزنیم.اگه تمام خودروها رو نخریم کار درست میشه. اینم که میبینید سراغ خودروی چینی میریم فقط بخاطر اینه که از قیافه ی ایران خودرو و سایپا خسته شدیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ماهان

      ۲۵ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      از قیافه ی ایران خودرو و سایپا خسته نشدیم اقا مهران _حالمون به هم میخوره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. حمیدرضا یاری

    ۱۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام اگر پرشیا دوست دارید من علاقه زیادی به تعویض با ام وی ام دارم اینم شماره همراه 09192471007

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ماهریس

      ۲۶ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام.من 206 تیپ 2 دارم چند ماهی که به خرج خورده و تصمبم دارم ردس کنم ولی موندم پرسیا سال بخرم یا ام وی ام 315 لطفا اگه اطلاع دقیق دارین راهنمایی کنید ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. عماد

        ۲۸ تیر ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سلام 315 بخر هم شیک وهم با کلاس و هم بدون صدا

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. hosein

    ۲۲ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    باسلام.من سال پیش پیش فروش طلایی ایران خودروثبت نام کردم بامبلغ10ملیون وماشینوشهریور94تحویل میدن به نظرشمابااین تورم صلاح هست تونوبت باشم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محمد

    ۲۵ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من میخاستم بگم که من رفتم نماینده گی مدیران خودرو و یک mvm315hثبت نام کردم (شعبه کاشان)خلاصه به من گفتندکه ماشین یه هفته ای به شماتحویل داده میشه حالا 1ماه خرده ای شده هنوزندادن این چه وضع شه من اگه پولموتواین مدته میزاشتم بانک کلی سودش بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ارشیا

    ۲۷ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    سلام هر پارکینگی میری یا کوچه وخیابون 100 تا 206 میبینی دیگه از چشم افتاده قبلنا بازم کیفیت داشت الان دیگه کیفیت هم نداره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. شاهین

    ۲۸ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این داداشمون مثل اینکه خودش 206 تبپ 5 داره چون تو همه قسمتای مقاله اش داره میزنه تو سره ام وی ام و 206 مال زمانه دایناسورارو تشویق و تمجید میکنه…خیلی خنده دار بود انگار یه بچه 5ساله اینو گذاشته بود برا خوندن.طرف هنوز ساره ام وی ام نشده اومده برا من از خوبی بدی های ام وی ام صحبت میکنه.تورو خدا ببین کارمون به کجا رسیده.تو قسمت سواری بخونید اخرش خندتون میگیره.خخخخ…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. پرپر

    ۲۸ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من 206 داشتم، چند وقت پیش باهاش چپ کردم. سری 90 به بعد مشکل قفل کردن فرمون داره
    دیگه هیچوقت حاضر نیستم سوار این ماشین بشم.
    یکی دیگه از دوستام هم چند هفته قبل از من این اتفاق براش افتاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. sali

    ۲۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    با عرض قبولی طاعات و عبادات خدمت همه ی شما دوستان
    بنده یک دستگاه ام وی ام 315 خریدم مشکی! اگر هم بپرسید چرا عرض میکنم که از هرچی جنس ایرانی هست خسته شدم، واقعاً دوستش دارم و خیلی قشنگه،اصلاً صدا نمیده و خیلی هم نرمه سوختشم خیلی پایینه،وقتی هم سوارش هستی احساس خوبی داری از اینکه ماشینت جوون پسند و شیکه!!! هر ماشینی از نگه داشتنه وقتی یه سمند یا پژو 206 رو میشه 10 تا 15 سال یا شایدم یه عمر نگه داشت اینم میشه نگهش داشت، بنده توصیه میکنم برای کسانی که پولشون در حد 38 میلیون هست برن سراغ این ماشین که واقعاً قشنگو زیباست و راحتو بی صداست.
    در آخر خدمت شما عزیزان عرض میکنم که صنعت چین حتی آشغالش از صنعت ایران بسیار بهتره و این شعار نیست و حقیقته چرا که نبض همه ی بازارهای جهان در دست چینی هاست.
    یا علی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. غرضی

    ۳۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    با سلام هر چی باشه 206 مال فرانسه هست برند فرانسه هست -حتی اگه وسایلش هم چینی باشه یک محصولی هست که همه جای دنیا میشناسن -وسایل داره بازار فروش تو ایران خوبه حتی اگر چندین سال هم گذشته باشه ولی 315 یا 530 وسایل نداره بازار نداره خود مدیران خودرو قیمت گذاشت 18 تومان اول به نظر من اخرش الان 23 24 بیشتر ارزش نداره قیمتش الان خیلی پایین اومد بی کیفیت واقعا خود نمایندگی میگه بدرد نمی خوره -یکی از بدترین برند چینی هست بعضی ها پیکان هم داشته باشن بی جهت تعریف میکنن بد این ماشین ها تعادل خوبی ندارن برید تو بازار میبینی تمام رنگ زیاد تو بازار ام وی ام هست این بنده خدا ها چپ کردن من میدونم سرعتی هم نداشتن خیلی زود بر میگردن همشون 315 و مخصوصا 530 با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحيد

      ۳ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      غرضی جان
      معلومه که نه تا به الان mvm داشتی و نه سوار شدی من هم ٢٠۶ تیپدو داشتم هم پار سال هم پار س معمولی الان همmvm315 دارم از نظر همه پسند بودن و اپشن و کیفیت و از همه مهمتر تعادل از تمام این ماشینهای که تا الان داشتم بهتره . من شخصا با mvm315 با سرعت ١۶۵ سر پیچ رفتم کلن ادمی هستم که سرعت میرم خیلی هم تعادلش عالی بود چطور شما این حرفارو میزوین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. غرضی

    ۳۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    واقعا بدرد نمی خوره — اینده بدی داره این ماشین بنده با سند ومدرک حرف میزنم با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. غرضی

    ۳۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    315 خوب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. hosein

    ۳۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    سلام.راسته میخوان به جای206ازشرکت رنوماشین تولید کنند قیمتش مثل206هست یابالاتره؟..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Arash

      ۹ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (28 ديدگاه)

      نه بابا!!!
      من شنیدم میخوان بجای 206 BMWتولید کنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. shahrokh

    ۳۱ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    باسلام.ب نظرمن اگه کسی ماشین رو برای استفاده خانواده می خواد ام وی ام بهتره چون هم جادار تره وهم سواری نرم تری داره ولی اگه کسی ماشین برای عشق وحال شخصی خودش می خوادتیپ 5 حرف نداره خوراکشم اینه که حال ماشینایی که تورده ی خودشه توی شتاب بگیره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. شهروز

    ۳۱ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام من یک 206 تیپ2 دارم یک کاپرا کمک داره تازه کاپرا 70میلیونی که گروه بهمن مونتاژ میکنه قابل مقایسه با 206 نیست چه برسه به این mvmقورباغه؟جنس چینی چینیه فقط تا یکسال که نو خوبه بعدش هر روز یک جاش خراب میشه نمایندگی هم که ……ولی شیر همیشه شیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Deaf

    ۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ماشین mvm315 خیلی قشنگ هست ولی ساخت سازنده چین خوب نیست که سراسر (واردات) دسته سوم ایران است مثلا بعد از سه سال خراب است شدید هزینه ضرر است. نخرین دیگه بخرین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. sali

    ۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان چرا ما باید بیاییم بیخود و بی جهت در مورد چیزی بحث کنیم که واقعا ارزش نداره چون بیشتر خود ما اذیت میشیم چرا که ما باید بیاییم بشینیم در مورد پراید و پژو و سمند و ال 90 ،ماشینای چینی و …بحث و جدل کنیم اما در کشورهای دیگه که حتی باید بگم افغانستان!! در مورد برند های آلمانی، آمریکایی، روسی و ایتالیایی و… بحث کنن . تبادل نظر کنن و ایده بدهند! وحتی شرکتهای خدمات پس از فروش کشورهای سازنده داخل کشور خودشون داشته باشن! چرا؟ چون همه ی ما این وضعیت رو میبینیم و صدامون هم در نمیاد! بیاید همه ی ما چه اونایی که تحصیلات عالی دارن و چه عادی به فکر این باشیم که با کمک همدیگه این وضعیت به شدت خراب صنعت خودرو سازی در ایران رو تغییر بدیم! از اطلاع رسانی هم شروع میشه کرد یعنی به تمامی دوستان و آشنایان و ماشین دارا اطلاع بدیم که وضعیت چطوره؟ باور کنید بعضی افراد نمیدونن و فکر میکنن همه ی جای دنیا همینجوره! نمی دونن!!! حالا شما دوستان عزیزم که نظرات همتون هم واقعاً درسته (حداقل نظر هر کس برای خودش) بیاید بشینید همدیگه رو نقد کنید به هم بتازید!به نظر من تبادل نظر کنید و اطلاعاتی رو که در اختیار دارید به دیگران هم منتقل کنید اونم خیلی دوستانه تا هممون اطلاعات درستی داشته باشیم که واقعاً هم منطقی باشه.
    ممنون از تحملتان.
    التماس دعا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Arash

      ۹ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (28 ديدگاه)

      سالی جان تو میگی ما چیکار کنیم؟؟؟؟
      وقتی توان ما در حدهمین خودرو هاس چطوری بیایم در مورد ماشینای آمریکایی ایتالیایی و… بحث کنیم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  30. آرتین

    ۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان من بیاییم کمی عاقلانه قضاوت کنیم،من نمیخوام از206 یا ام وی ام تعریف الکی کنم ولی حقیقت و میگم،206 تا زمانیکه من یادمه فک کنم از سال 80 اومده بود و ماشین شیک وبا کیفیتی بود ولی تولیدات جدیدش که واویلاست،تازه از بس که زیاد شده آدم حالش بد میشه،در عوض ام وی ام یه ماشین شیک و امروزی همه هم دوسش دارن و فک نکنم اگه این دو ماشین و کنار هم بزازین کسی 206 و انتخاب کنه،به دلایل زیر
    1.mvmخیلی شیک تر و امروزی تره
    2.صندوقش از206 بزرگتره
    3.نرم تر و راحت تره و جادارتره
    4.رینگ تایراش 15 هستش
    6.داشبورد وپنلاش اونو خیلی شیک کرده
    7.آئرودینامیک تر و طول بیشتری از206 داره و این باعث میشه تعادل بهتری داشته باشه
    8.آپشنای بیشتری داره که 206 نداره
    9.کولر فوق العاده خوبی داره
    10.و خیلی مزایای دیگه …
    شتابشم خیلی خوبه
    به هر حال توصیه میکنم دوستایی که تو خریدنش شک داشتن درنگ نکنن ،چون با فروش خوبی که داره امکان داره بازم قیمتش تا 52 میلیون سابق کله کنه ،که 206 همچی قیمتیو تو خوابم ندیده بود…
    به هر حال من 1 ساله mvm(اسمش فالو وین)جهت اطلاع دوستانی که نمی دونن،خریدم همه جام باش رفتم خیلیم ازش راضیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا