لامبورگینی

اولین تصاویر از لامبورگینی اوراکان پرفورمنته روباز

کاملاً واضح است که لامبورگینی پس از معرفی اوراکان پرفورمنته به دنبال ارائه‌ی نسخه‌ی روباز آن نیز بوده و برای اولین بار تصاویر جاسوسی از این خودرو ثبت شده‌اند.

lamborghini-huracan-performante-spyder-5
در تصاویری که توسط عکاسان صنعتی در تأسیسات تست نوربرگ رینگ ثبت شده اولین نشانه‌ها از معرفی اوراکان پرفورمنته ی رودستر به چشم می‌خورد.

lamborghini-huracan-performante-spyder-6
این سوپراسپورت پیشرانه وسط ایتالیایی از همان قوای محرکه‌ی برادر سقف ثابت خود استفاده خواهد کرد به این معنی که پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۶۳۱ اسب بخار و گشتاور ۶۰۱ نیوتون متری در قلب خودرو خواهد تپید و این نیروی عظیم از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

lamborghini-huracan-performante-spyder-1
همان‌گونه که حدس می‌زنید نبود سقف جذابیت بیشتری را به تجربه‌ی سواری خودرو می‌افزاید و به شما اجازه می‌دهد تا بیشتر از قبل از ملودی زیبای پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر لذت ببرید.

lamborghini-huracan-performante-spyder-12
نمونه‌ی کوپه‌ی اوراکان پرفورمنته توانست لقب سریع‌ترین خودروی تولیدی پیست نوربرگ رینگ را به دست آورد و به جرئت می‌توان گفت که اسپایدر پرفورمنته نیز به همین اندازه سریع خواهد بود. در کل همان پکیج آئرودینامیک فعال ALA در این خودرو نیز حاضر خواهد بود.

lamborghini-huracan-performante-spyder-10
نصب سقف روی این خودرو باعث افزایش وزن خواهد شد اما این بهایی کم برای لذت بردن بیشتر محسوب می‌شود. گفته شده اولین نمونه‌های اوراکان پرفورمنته ی کوپه تابستان سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد بنابراین انتظار داریم نسخه‌ی اسپایدر را تا اواخر سال در خیابان‌ها ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Kamran

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    چرا با هم رونمایی نکردن هر دو مدل رو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. madjid

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    با‌وجود اینکه از رکورد شکنی اوراکان پرفورمنته در نوربرگ رینگ چند هفته می گذره هنوز هر وقت خبری ازش میخونم هیجان زنده میشم ….
    اصلا نمیشه این ماشین رو فراموش کرد …
    آخه یک خودروساز چقدر میتونه خفن باشه … یک‌ ماشین چقدر میتونه قدرتمند باشه …
    به نظر من ماشین هایی مثل فراری ۴۸۸ و ۸۱۲ ، لامبورگینی اوراکان و اونتادور ، بوگاتی شیرون ، مکلارن ۷۲۰ و گرون تر از این ها رو باید رو باز خرید ، لذت سواریشون خیلی بیشتر میشه ، از همه ی گزینه ها بهتر هم نمونه ی کانورتیبله.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. V.m

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (24 ديدگاه)

    دمشون گرم با 631اسب بخار تونستن به رکورد 6:52:1برسن فکر نمی کنم فراری 812با 790اسب بخار ومکلارن 720sاین رکورد جابجا کنن. بقول ریچارد هموند میگفت اسب بخار لامبورگینی مردونه واقعیست. آفرین لامبو…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا