لامبورگینی

لامبورگینی کانتاش لیبرتی واک با کیت بدنه ویژه معرفی شد

شرکت ژاپنی لیبرتی واک از کیت تیونینگ جنجالی خود برای سوپر اسپرت مشهور لامبورگینی کانتاش رونمایی کرد.

لیبرتی واک سال قبل یک کیت بدنه پهن برای فراری F40 نمادین در نظر گرفته بود و طرفداران این خودرو نظرات متفاوتی درباره پروژه تیونینگ یاد شده داشتند. هم‌اکنون تیونر موردبحث کیت مشابه دیگری را برای یکی از خودروهای اسطوره‌ای دهه ۸۰ میلادی یعنی لامبورگینی کانتاش معرفی کرده است. در تصاویر منتشر شده می‌توانیم تغییرات وسیع بدنه کانتاش را مشاهده کنیم. همانند F40 انتظار می‌رود نظرات بسیار متفاوت و بحث‌برانگیزی بین فعالان دنیای خودرو به وجود آید و شاید برخی افراد از ظاهر خشن‌تر این خودرو با بال عقب بزرگ و گلگیرهای پهن لذت ببرند اما برخی طرفداران لامبورگینی احتمالاً از این کیت بسیار ناراحت و عصبانی خواهند شد.

استفاده از اسپلیتر جدید به همراه ورودی‌های هوای متفاوت باعث شده‌اند دماغه کانتاش ظاهری جعبه‌ای داشته باشد. ورودی‌های موجود در گوشه‌ها نیز با گلگیرها حالت یکپارچه پیدا کرده‌اند که این کار باعث می‌شود دماغه تا سمت چرخ‌ها امتداد داشته باشد و ظاهر متفاوتی را ایجاد کند. در پروفایل جانبی خودرو می‌توانیم رکاب‌های جانبی پهن و جدیدی را ببینیم که تا بالای چرخ‌ها ادامه دارند.

وجود ورودی‌های هوا در بخش بالایی دم لامبورگینی کانتاش لیبرتی واک نشان می‌دهد که خودروی انتخابی این تیونر از نوع گرامی داشت ۲۵ سالگی است. این سوپرکار کلاسیک همچنین به رینگ‌های فورج کاری شده تیره با طرح پره‌های Y و لاستیک‌های تویو مجهز شده است. ژاپنی‌ها فکر می‌کنند بال استاندارد کانتاش کوچک بوده و به همین خاطر از یک بال بزرگ‌تر استفاده کرده‌اند. بخش پشتی خودرو همچنین پذیرای چراغ‌های جدیدی شده و دیفیوزر بزرگ زیر خودرو هم با چهار خروجی اگزوز همراه است تا ظاهری مشابه خودروهای مسابقه‌ای را القا کند. لیبرتی واک اشاره‌ای به قیمت قطعات مختلف کیت خود نکرده و در وب‌سایت خود اظهار داشته علاقه‌مندان برای سفارش این کیت با کمپانی تماس بگیرند. نظر شما درباره این کیت تیونینگ بحث‌برانگیز چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۲۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    آخ ناله کن . . . .

    موافقم 43
    مخالفم 3
    1. NAVID@@98

      ۲۳ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (311 ديدگاه)

      😂 ناله کن ….. این لیبرتی واک رسما …. به کار و استایل ولی خیلی بد نیست 😗
      ولی این نکته جالبه که بدونید ژاپنی ها علاقه خاصی به انواع لامبورگینی ها دارن چراش رو نمیدونم ولی عجیب نیست 🤷

      موافقم 41
      مخالفم 2
    2. ۲۳ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3286 ديدگاه)

      بعد برخی کاربر ها به من گیر میدن و ناله می‌کنن درصورتیکه من بهشون نگفتم آخ نالهَ کن

      موافقم 13
      مخالفم 3
    3. Cyber truck punk

      ۲۳ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (140 ديدگاه)

      جلوش شبیه دیابلو شده

      موافقم 21
      مخالفم 0
    4. بابی

      ۲۵ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      فعلا ناله نکنین چون هنوز GTRو supra سوار زیاد دارن

      موافقم 2
      مخالفم 1
  2. Ballista

    ۲۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    الان که دقت میکنم دقیقا پدربزرگ مورسیه لاگوئه .
    خیلی شباهتشون زیاده .

    موافقم 24
    مخالفم 0
  3. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (987 ديدگاه)

    اوفففف عجب چیزی شده

    موافقم 18
    مخالفم 1
  4. Saeed

    ۲۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    بادی کیت زدن همچین ماشینی و از بین بردن اصالتش خریته قطعا

    موافقم 17
    مخالفم 22
  5. Jdm& muscle

    ۲۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (27 ديدگاه)

    بعضی ها این عتیقه هارو فابریک دوست دارن اما منم دوست دارم بادی کیت ببندم

    موافقم 13
    مخالفم 2
    1. Saeed

      ۲۳ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (206 ديدگاه)

      بادی زدن همچنین ماشینی مثل این میمونه که بگی باید طرح هایی تخته جمشید رو چون خوشم نمیاد باید تغییر داد و از نو تراشید

      موافقم 4
      مخالفم 8
  6. مهدی

    ۲۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1597 ديدگاه)

    لامبورگینی واقعا زبان طراحی خاص خودش رو داره و شبیه هیچ برندی نیست اما اگر به کفنپوش ها برنمیخوره از طراحی کانتاش هیچوقت خوشم نمیومد و نمیاد به نظرم زیادی تینیجری اغراق آمیزه و این کیت بدنه هم خیلی جالبش نکرده . از نظر طراحی میورا واقعا زیبا بود و بعد از اون هم lp670 ساده و جذاب. البته که نظر شخصیمه

    موافقم 8
    مخالفم 5
    1. Mercedes

      ۲۳ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (716 ديدگاه)

      منم زیاد طرفدار کانتاش نیستم (طراحی)
      ولی خب بدم هم نمیاد
      در مورد گالاردو هم همین نظر رو دارم
      بنظرم مورسیه لاگو خیلی زیبا تر از گالاردو هست
      همینطور زیباتر از کانتاش
      توی خودرو های مدرن هم از اونتادور پایه خوشم نمیاد جلوش زیاد جالب نیست و نسخه ها sv و svj خیلی جذاب تره
      اوراکان تکنیکال هم بنظرم در کنار sto جزو زیباترین لامبو های مدرن هستند

      موافقم 7
      مخالفم 1
  7. yaghoub

    ۲۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (297 ديدگاه)

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    موافقم 4
    مخالفم 2
  8. Amirali

    ۲۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ماشین کلاسیک رو بنظرم نباید دستکاری کرد فابریکش خیلی زیباتره

    موافقم 6
    مخالفم 0
  9. LAMBORGHINI

    ۲۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (103 ديدگاه)

    خفنه 🔥🔥🔥🔥

    موافقم 3
    مخالفم 1
  10. SCORPION

    ۲۴ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (15 ديدگاه)

    حقوقم باکسر مالیات ودریافتی زیر ۲۵۰ یورو درماهه.اما پای ادعا وخواستن که میام اورد ونظر میدم در حد ماهی ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ یورو.در ضمن الان طراحها ومهندسای کارخونه اومدن پیشم با غلط کردن دارن ازم نظر خواهی میکنن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. میلاد فکور

    ۲۴ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    وای وای وای 🍑

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. BMW

    ۲۴ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1219 ديدگاه)

    شما فقط ناله کن😂😜بقیه اش رو خیابون انجام میده❤️‍🔥

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. بی همتا

    ۲۴ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این کی ماشینه ماشینی که راه بره زیر زمین سایده شه بدرد لونه میخوره

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا