لندروور-رنجروور

رنجروور مدل 2019 با پیشرانه دیزلی قوی‌تر

لندروور چهارمین نسل رنجروور پرچم‌دار را در سال ۲۰۱۲ عرضه کرده است و تا زمان عرضه نسل جدید آن چند سالی فاصله باقی مانده است؛ اما تا آن زمان شاهد بازنگری‌هایی خواهیم بود که باعث می‌شوند این شاسی‌بلند لوکس در برابر رقبا تازه‌نفس‌تر باشد. رنجروور ۲۰۱۹ یک پیشرانه دیزلی جدید را دریافت کرده است.


این پیشرانه ۶ سیلندر دیزلی توئین توربو جایگزین نسخه ۳ لیتری قدیمی با یک توربو شده است. پیشرانه جدید این خودرو هم‌اکنون قدرت ۲۴۶ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری داشته و بدین ترتیب ۱۹ اسب بخار قوی‌تر از پیشرانه قبلی است.


اما نسخه قوی‌تر همچنان از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو دیزل با قدرت ۳۳۵ اسب بخار استفاده کرده و هم‌اکنون به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ارتقا یافته متصل شده است. همچنین یک نسخه پلاگین هیبریدی متشکل از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری و سایر پیشرانه‌های بنزینی نیز در دسترس خریداران می‌باشد.


همانند نسخه سطح پایین‌تر رنجروور اسپورت، این نسخه پرچم‌دار دارای کروز کنترل تطبیقی با عملکرد حرکت و توقف و همچنین دستیار فرمان می‌باشد.


نیک کالینز مدیر رنجروور می‌گوید:

رنجروور یک شاسی‌بلند لوکس اصیل بوده و قوی‌ترین و آرام‌ترین خودرو در نوع خود می‌باشد. جدیدترین به‌روزرسانی‌های صورت گرفته باعث می‌شوند مشتریان از راحتی فوق‌العاده‌ای که از رنجروور انتظار دارند لذت ببرند.


این به‌روزرسانی‌ها در بازار بریتانیا اعلام شده‌اند جایی که بهای پایه رنجروور پرچم‌دار برابر با ۶۴۰۸۴ پوند می‌باشد. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه‌های بازار آمریکا نیز چنین به‌روزرسانی‌هایی را دریافت خواهند کرد یا خیر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. shirko

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    لوکس به معنای واقعی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    از نظر من کامل‌ترین خودروی بازار، نسخه LWB رنجرور SV اتوبیوگرافیه؛ کابین لوکس و با امکانات کامل، مجموعه فنی تحریک کننده، کیفیت ساخت عالی، فضای سرنشین و بار زیاد، قابلیت آفرود کم‌نظیر، پرستیژ بالا، طراحی ساده اما بسیار شیک و زیبا، برند اصیل و دوست‌داشتنی. . .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    جذاب با پرستیژ کی بودی تو؟؟؟
    البته تو این رده قیمتی رقبا فوق سنگین هستن :
    آئودی Q
    بی ام و X 5
    بقیه هم هستن اما اینا دیگه شاخاشونن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۵ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      پورشه کاین و ولوو XC90 رو فراموش کردم اونجا هم منظورم آئودی Q7 بود متاسفانه نگرفته 7اش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۶ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      تمام این محصولاتی که گفتین با رنجرور اسپورت تو یک کلاس هستن، نه این‌‌ (شاسی بلند لوکس میان سایز) ایشون از نظر تجملات با بنتلی بنتایگا و رولزرویس کولینان، و از نظر سایز با GLS، اسکالید، QX80، نویگیتور، LX570 و. . . مقایسه میشه (شاسی بلند فول سایز)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. omid622

    ۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    نرم ترین شاسی بلند تو افرود
    اگه دقت کرده باشین زولز رویس برای تست کولینان از رنجروور هم استفاده می کرد این یعنی معیار آفرود رو رنجروور قرار داده بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. akrh78

    ۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1358 ديدگاه)

    چراغای عقب محصولات لندروور رو به سختی هضم میکنم. رخ جلو 21 از 20 ولی عقب یکم نافرمه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا