مطالعهی اخیر انجام شده توسط اتو تریدر نشان میدهد که محبوبترین خودروی صفرکیلومتر بازار بریتانیا برای دومین سال پیاپی فولکسواگن گلف بوده است.
این تحقیق شامل بررسی و تحلیل بیش از ۳۸ میلیون بازدید آنلاین تبلیغات خودرویی بوده است. این خبر همچنین محبوبترین برندهای خودرویی سال ۲۰۱۹ و همچنین زیر بخشهای متنوعی مثل “محبوبترین خودروهای اقتصادی”، “محبوبترین ویژگیهای خودروهای جدید” و “جذابترین رنگهای خودروهای جدید” را شامل شده است.
میزان بازدید آنلاین از تبلیغات فولکسواگن گلف رتبه اولی برابر با ۱۳۰۷۳۰۳ بار بوده درحالیکه رتبههای دوم تا دهم را به ترتیب خودروهای فورد فوکوس (بازدید ۸۴۶۲۱۲ بار)، فورد فیستا (بازدید ۷۲۱۳۰۶ بار)، رنجروور (بازدید ۶۱۷۰۸۵ بار)، رنجروور اسپورت (بازدید ۵۹۱۳۲۳ بار)، بامو سری ۳ (بازدید ۵۶۲۵۲۳ بار)، مرسدس A کلاس (بازدید ۵۴۱۷۰۰ بار)، رنجروور اووک (بازدید ۵۲۵۵۵۰ بار)، فولکسواگن پولو (بازدید ۴۶۳۵۴۸ بار) و مرسدس C کلاس (بازدید ۴۶۰۹۲۴ بار) به خود اختصاص دادهاند.
وقتی بحث محبوبترین برندهای بازار بریتانیا در سال ۲۰۱۹ میشود آئودی با بازدید کل ۴۸۱۴۷۹۵ بار در رتبه اول قرار میگیرد. بامو با میزان بازدید ۴۰۳۷۶۴۱ بار از تبلیغاتش آنلاین خود در رده دوم قرار گرفته و فولکسواگن و مرسدس بنز به ترتیب با میزان بازدید ۳۴۱۹۷۲۲ و ۳۳۷۱۸۰۳ بار در مکانهای بعدی جای گرفتهاند. این ارقام نشان میدهند که عموم مردم از جدیدترین محصولات ارباب حلقهها با زبان طراحی مدرن استقبال کردهاند.
یکی از مسئولان اتو تریدر میگوید: “عملکرد آئودی نشان دهندهی تواناییهای این برند در تمامی کلاسها و بازههای قیمتی است. از A1 گرفته تا محصولات پرستیژ و الکتریکی، آئودی باب میل تمامی سلایق و با هر بودجهای است. آئودی به ویژه بین افرادی با سن ۳۴ و پایینتر محبوبیت خاصی داشته و این امر وضعیت ارباب حلقهها در بین جوانان را به خوبی نشان میدهد.”
او اضافه میکند: “محبوبترین خودروهای الکتریکی جذابیت بیشتری در برابر خودروهای هیبریدی داشتهاند و این امر نشان دهندهی تغییر سلیقهی بریتانیاییها و کمرنگتر شدن تأثیرات جایگاههای شارژ است. برای مثال آئودی E-Tron به عنوان محبوبترین خودروی الکتریکی ۷ درصد علاقه بیشتری نسبت به تویوتا کرولای هیبریدی (محبوبترین خودروی هیبریدی سال ۲۰۱۹ بریتانیا) کسب کرده است.”
اما از نظر رنگهای موردعلاقه بریتانیاییها در سال ۲۰۱۹ باید گفت ۲۱ درصد خودرویی مشکیرنگ را دوست دارند و رنگهای آبی، نقرهای، قرمز، سفید و خاکستری در رتبههای بعدی قرار گرفتهاند. مشخص است که بریتانیاییها معمولاً علاقهای به رنگهایی مثل زرد، طلایی و نارنجی ندارند.
MAHDI
۱۲ دی ۱۳۹۸مجله CAR SALES هم در carsales Car of Year 2019 برای انتخاب بهترین خودروی سال از 12 داور و کارشناس تحلیل گر خودریی طی یک هفته اونارو دور هم جمع کرده تا 28 خودرو رو بررسی کنن برای انتخاب خودروی سال 2019 که ب ام و 330 بعنوان خودروی سال این مجله وBMW بعنوان خودروساز سال معرفی شد.
فینالیست ها!!!!!!!!!!!!!!
* آئودی Q8
* ب ام و X3
* ب ام و X5
* ب ام و سری3
* جگوار XE
* مرسدس GLE
* تسلا3
* تویوتا سوپرا
*فولکسواگن توارگ
* ولووS60
***************
انتخاب خودروی سال::::::: فولکسواگن توارگ
انتخاب خودروی سال:::::::: ب ام و X3
انتخاب بهترین خودروی سال 2019 ::::::: ب ام و سری 3
MAHDI
۱۲ دی ۱۳۹۸اکثر مجلات یا دارن این دست رقابت هارو انجام میدن.بعضی در سطحی بزرگ تر و بعضی محدود تر. وهمینطور چند مجله دارن رقابت های خودروهای پرفومنس رو در پیست انجام میدن مثل مجله motor sport magazine درپیست مگنی کورسGP وهمینطور مجله Auto visie که بیشتر زمان گیری هارو انجام دادن و فیلم زمان گیری هر خودرو رو در کانالشون منتشر کردن.
Mohamad
۱۲ دی ۱۳۹۸بودجه تبلیغاتی شرکت ها فقط خرج بیلبوردهای شهر و استادیوم فوتبال و تلویزیون و قرارداد با فلان باشگاه فوتبال و.. نمیشه. این روش ها تماما قدیمی و بعضا ناکارآمد بحساب میاد اگرچه هنوز هم مورد توجه هستند
اینارو گفتم که بگم علم روز تبلیغات و مارکتینگ جلوتر از چیزیه که میدونیم و بلدیم ،خیلیم جلوتر!
هوشمندانه ترینش متقاعد کردن مشتری مبتنی بر داوری و عقل و استدلاله. بر همین اساس زیاد خودتون رو درگیر فلان مجله یا فلان سایت نکنید.
Porsche & Mercedes
۱۲ دی ۱۳۹۸دوستان یک سوال داشتم
عذر میخوام ک مربوط به پست نیس
اپتیما جدید که معرفی شد
کی وارد بازار ایران میشه تقریبا؟
ی زمان حدودی
Farzad
۱۳ دی ۱۳۹۸پدال بهتر نیست مثل طراحی قبلی ،فونت اسم کاربرا پر رنگ تر از کامنت باشه . در ضمن کمی از اسم هم تو حاشیه راست محو میشه
البته با موبایل )
Farzad
۱۳ دی ۱۳۹۸مرسی که رسیدگی کردین .سپاس فراوان