هفته نامه

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

همچون هفته‌های گذشته بازهم در جمعه‌ای دیگر همراه شما مخاطبین گرامی هستیم با قسمتی دیگر از سری مطلب مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته.

۷

 

این تعداد خودروهای مسابقه‌ای است که در ماه آگوست امسال در حراجی Bonham’s Quail Lodge به حراج گذاشته خواهند شد. این لیست شامل خودروهای آئودی اسپرت کواترو S1، پژو ۲۰۵ توربو ۱۶، لانچیا استراتوس HF استرادال و چهار خودروی کلاسیک شگفت‌انگیز دیگر می‌شود.

۷۰۰

این میزان اسب بخاری است که گفته می‌شود در سینهٔ پورشه ۹۱۱ GT2 RS وجود دارد هرچند که پورشه این را تائید نکرده است. این سوپراسپرت مجهز به یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت بای‌توربو است که ۷۵۰ نیوتن متر هم گشتاور داشته و GT2 RS را ظرف تنها ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رساند.

۱۵

این تعداد سال‌هایی است که ب‌ام‌و Z3 M کوپه از بازار خارج شده است اما این رندر جدید ممکن است موجب شود که ب‌ام‌و نسخهٔ جدید این ماشین را تولید کند. این رندر توسط یک طراح فنلاندی بنام «Esa Mustonen» طراحی شده که نمایی خیره‌کننده از جایگزین بالقوهٔ Z3 را نشان می‌دهد.

۲۵

این درصد حجم بیشتر صندوق بار نسل جدید فولکس‌واگن پولو نسبت به قبل است. نسل ششم این هاچ‌بک ساب‌کامپکت آلمانی به‌تازگی برای سال ۲۰۱۸ رونمایی شده است که دارای فضای بیشتر، طراحی جدید و پیشرانهٔ ۲۰۰ اسب بخاری در نسخهٔ GTI است.

۲۴۰

این میزان بُرد احتمالی نسخهٔ تمام الکتریکی هیوندای کُنا است که می‌تواند به‌طور کامل با شورلت بولت رقابت کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا کُنا EV در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد یا نه اما هیوندای تأیید کرده است که در آیندهٔ نزدیک نسخهٔ الکتریکی از تعدادی از کراس‌اوورهای خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

 

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ACR VIPER

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    رندرz3 خیلی خیره کننده بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. KING 918 (محمدرضا)

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    911 با 200 اسب هم شاخه
    ولی منتظر 960 ام به شدت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. aston martin

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    تو مورد آخر دولت ما هم اگر بیاد یک سرمایه گذاری درست حسابی بکنه روی خودروهای تمام الکترونیک بجای اینکه بازار خودروهای خارجی رو چینی ها فتح کنن بیوفته دست این دست خودروها مشکلات آلودگی و سوخت کشور تا حد قابل لمسی کاهش پیدا میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا