مازراتی
- بازگشت سیتروئن با C5 ایرکراس؛ کراساوور خانوادگی جدید در ایران
- رونمایی از نسخه نهایی کراساوور سایپا آریا در نمایشگاه مشهد
- بیاِیدبلیو 212، رقیب هیجانانگیز جیمنی و تانک 300 در ایران رونمایی شد
- بوتاس و پرز برای رانندگی تیم فرمول یک کادیلاک انتخاب شدند
- معرفی بیامو M4 با تیونینگ G پاور، موشک روباز با ۷۲۰ اسب بخار
- معرفی رم RHO هنسی با ۷۰۰ اسب بخار، جایگزین شش سیلندر برای TRX
- معرفی نسل جدید آئودی Q3 اسپرتبک، شاسیبلند جمعوجور با فرم کوپه جذاب
- لاماری ایما؛ خودرویی متفاوت در بازار ایران و اهمیت لوازم یدکی اصل برای آن
- معرفی لکسوس RX پلاگینهیبریدی ۲۰۲۶، ارزانتر از رقبای آلمانی
- رکوردشکنی مرسدس AMG GT XX برقی، ۴۰ هزار کیلومتر رانندگی بیوقفه!
جدیدترین ها
مازراتی با همکاری آلفارومئو، یک سوپر GT تولید محدود با موتور V6 نتونو و گیربکس دستی تولید میکند تا صدسالگی میراث اسپرت و لوکس خود را گرامی بدارد.
یکی از ۵۰ دستگاه مازراتی MC12 بهزودی به حراج گذاشته خواهد شد و ارزش فوقالعادهٔ ۴.۸ تا ۵ میلیون دلار برای آن تخمین زده شده است.
مازراتی MC پورا نسخهٔ بروز شدهٔ MC محسوب میشود که با همان پیشرانهٔ 630 اسب بخاری قبلی ولی با بهبودهایی در آیرودینامیک و کابین عرضه خواهد شد.
پورشه 911 GT3 RS با موتور تنفس طبیعی در برابر مازراتی MC20 با موتور توئین توربو در یک دوئل درگ نفسگیر! کدامیک در 400 متر پیروز میشود؟
آلفارومئو و مازراتی برای نجات از بحران فروش، همکاری نزدیکتری آغاز میکنند. استلانتیس برنامهای برای توسعه مشترک خودروها تدوین کرده اما ادغام این...
MC12 ورسیونه کورسا، کمیابترین سوپرکار مازراتی با تولید تنها ۱۲ دستگاه، قلب تپندهای ۷۵۵ اسب بخاری و طراحی متمرکز بر پیست دارد.
مازراتی گرن کابریو فولگوری، از نظر فنی، نخستین خودروی کانورتیبل الکتریکی لوکس در جهان به شمار میرود. البته خودروهای روباز دیگری نیز با نیروی برق...
آنچه میبینید یک خودروی تک ساخت، موتور میانی، دستساز و گُوِهشکل با بدنهای است که تماماً از آلومینیوم آینهای ساخته شده. طراحی فلز عریان و بدون...
V8 در برابر V6، موتور جلو در برابر موتور وسط، چهارچرخ محرک در برابر محرک عقب، مرسدس AMG GT63 در برابر مازراتی MC20.
یک دستگاه مازراتی MC20 کوپه که از سیستم خودران بدون راننده بهره میبرد با رسیدن به سرعت 318 کیلومتر در ساعت رکورد سرعت جدیدی ثبت کرد.
حرکت تازه این شرکت بزرگ باعث به خطر افتادن آینده مدلهای برقی مازراتی میشود.
نسخۀ پایۀ جدید گرنکابریو به همان پیشرانۀ V6 توئین توربو ولی با قدرت کمتر مجهز است و قیمت پایۀ 170 هزار یورویی دارد.
سوپراسپرت مازراتی MC20 وزن کم کرده و به داونفورس افزوده ولی آیا اینها برای رقابت با بهترین سوپرکارهای بازار کافی است؟
در مسابقهٔ درگ رفت و برگشتی یا U-Drag، کوروت Z06 با پیشرانهٔ V8 تنفس طبیعی سریعتر است یا مازراتی MC20 با موتور V6 توئین توربو؟
مازراتی بایتوربو که در سال 1981 معرفی شد، اولین خودروی تولیدی جهان بود که از پیشرانهای با دو توربوشارژر استفاده میکرد.
از بین این سه شاسیبلند اسپرت لوکس با پیشرانههای شش سیلندر و قدرتی بین 340 تا 430 اسب بخار، در 400 متر کدامیک سریعتر خواهد بود؟
این نسخه ویژه که 110 Anniversario نام دارد و بر اساس گرنتوریسموی الکتریکی ساخته شده، در دو رنگ مختلف و در تعداد 110 دستگاه تولید خواهد شد.
کارلوس تاوارس مدیرعامل استلانتیس میگوید مازراتی در وضعیت قرمز قرار دارد اما دلیل آن سبد محصولات برند مشهور ایتالیایی نیست.
مدیرعامل استلانتیس اخیراً فروش پایین مازراتی را ناشی از بازاریابی نادرست این برند ایتالیایی دانسته اما ظاهراً مشکل مازراتی بسیار عمیقتر است.
مازراتی GT2 استراداله نسخهای متمرکز بر پیست از MC20 محسوب میشود که 10 اسب بخار قدرت بیشتر و 60 کیلوگرم وزن کمتری دارد.