مرسدس بنز

تأیید تولید مرسدس-ای‌ام‌جی A35 جدید

در چند ماه اخیر شایعات زیادی درباره تولید مرسدس-ای‌ام‌جی A کلاس پایه وجود داشته و حتی عکاسان صنعتی نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو را چندین بار مشاهده کرده‌اند.


در ابتدا باور بر این بود که خودروی موردنظر می‌تواند A40 خوانده شود اما مدیرعامل AMG آقای توبیاس موئرز اخیراً به تاپ گیر گفته که این خودرو نام A35 را یدک خواهد کشید.


A35 که در جایگاهی پایین‌تر از A45 قرار می‌گیرد هاچبکی است که برای جنگ با آئودی S3 و فولکس‌واگن گلف R طراحی شده است. همان‌گونه که موئرز توضیح می‌دهد، A35 برادر کوچک A45 خواهد بود و بهای ارزان‌تری را به همراه خواهد داشت.


موئرز از ارائه اطلاعات بیشتر درباره مشخصات این خودرو خودداری کرده اما گفته که بهای کمتر به این معنی است که تمامی ویژگی‌های A45 را نمی‌توان در A35 یافت. بی‌شک پیشرانه این خودرو قدرت کمتر خواهد داشت و داغی آن به اندازه برادر بزرگ نخواهد بود!


خودروی مورد بحث ظاهراً از قلب تپنده ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو استفاده کرده و گفته می‌شود قدرت حدود ۳۴۰ اسبی خواهد داشت. اگرچه این خروجی گیرایی است اما هنوز هم فضای زیادی برای A45 وجود دارد که قدرت بیشتر از ۴۰۰ اسب بخار خواهد داشت.


اما موئرز جدای از صحبت درباره A35 گفته که ماه ژانویه شاهد معرفی مرسدس CLS 53 در نمایشگاه خودروی بین‌المللی آمریکا نیز خواهیم بود. این مدیر ارشد گفته که پایان عمر پیشرانه‌های ۱۲ سیلندر ارتقا یافته توسط AMG فرا رسیده زیرا بازار تغییر کرده و این پیشرانه‌ها بیشتر در مایباخ دیده خواهند شد. موئرز اضافه کرده AMG نیازی به چنین خودروهای لوکسی نداشته بنابراین احتمالاً با آخرین نسل مرسدس-ای‌ام‌جی S کلاس ۱۲ سیلندر روبرو هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. #ali.m#

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    طراحیش کاملا قابل حدسه
    مخصوصا جلوش ک از فرم چراغاش مشخصه با یه چیزی تو مایه های cls جدید طرفیم .
    اون از cls اینم از این .واقعا چرا داره اینجوری طراحی میکنه ماشیناشو.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. alirezaasg5

      ۱۳ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (264 ديدگاه)

      ستاره سه پر بی گدار به اب نمیزنه اینو مطمین باش که میدونه داره چیکار میکنه هیچوقت هم از رو عکس نمیشه نظر داد نمونش همون سی ال اس که اول همه گفتن چه زشته تا عکسای بیشتری ازش اومد که گرافیک داخل چراغارو هم کامل مشخص کرده همه گفتن جذابه
      مرسدس کارشو بلده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. #ali.m#

        ۱۳ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        همه گفتن جذابه؟
        اونم از رو عکس ؟
        بالاخره رو عکس میشه نظر داد یا نه؟
        چیزی ک من دیدم خود طرفدار های دو اتیشه بنز هم به بد بودن این ماشین اعتراف کردن .
        حالا تو این پست اخری یه چند نفر که من تا الان نصفشونو ندیده بودم تو پدال اومدن تعریف کردن .این چیزی رو عوض نمیکنه .
        تو اینکه مرسدس واسه طراحی cls گند زده هیچ شکی نیست .
        الان دیگه نمیشه بهش گفت بهترین سگمنت خودش .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. M.us

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    فکر کنم شبیه بودن محصولات مختلف بنز داره بیشتر میشه من این طراحی بنز رو دوست ندارم خدا کنه سریع فیس لیفت بشه به نظر بنز اس کلاس قبل فیس لیفت زیباترین طراحی بنز رو داشت حتی میشه گفت طراحیش کامل کامل بود اما فیس لیفتش واقعا دور از انتظار بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا