مرسدس بنز

رندری عجیب از مرسدس بنز S کلاس استیشن جدید

فکر می‌کنید نسل جدید مرسدس بنز S کلاس نمی‌تواند از دست طراحان دنیای خودرو و رندرهای آن‌ها فرار کند؟ البته که این‌گونه نیست.

البته واقعیت این است که برخلاف برخی خودروهای دیگر رندرهای زیادی از این خودرو منتشر نشده است که شاید یکی از دلایل آن به هویت و شناسنامه این خودرو در بازار مربوط باشد.

با نمای عقب بازنگری شده و سقفی طویل که پذیری ریل‌های جدید شده و شیشه‌های جانبی بیشتری نیز افزوده شده، S کلاس به یک استیشن ظریف و لوکس تبدیل شده است. البته واضح است که مرسدس چنین خودرویی را تولید نخواهد کرد. در زیر هم تصویری از رندر نسخه کوپه را مشاهده می‌نمایید که البته قرار نیست دیگر چنین نسخه‌ای تولید شود.

چیزی که ژرمن‌ها انجام خواهند داشت عرضه سدان پرچم‌دار خود به بازار طی چند ماه آینده است. انتظار می‌رود اولین نمونه‌های این خودرو در سه‌ماهه اول سال آینده به بازار وارد شوند.

نسل جدید S کلاس از طراحی تکاملی مشابه با سدان های کوچک‌تر E و C کلاس استفاده کرده و چراغ‌های عقب آن نیز از جدیدترین نسل CLS الهام گرفته‌اند. این خودرو با طیف متنوعی از پیشرانه‌های ۶ و ۸ سیلندر الکتریکی شده عرضه خواهد شد و در آینده نزدیک نیز نسخه پلاگین هیبریدی آن در دسترس خواهد بود.

جدیدترین پرچم‌دار مرسدس در اروپا با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی و در مدل‌های S450، S500، S350d، S350d 4Matic و S400d 4Matic عرضه خواهد شد. دو مدل اولی دارای پیشرانه ۳ لیتری هیبریدی ملایم با خروجی‌های ۳۶۲ و ۴۲۹ اسب بخاری خواهند بود. S کلاس در آمریکا با نسخه‌های S500 4Matic و S580 4Matic عرضه خواهد شد که این مدل آخری دارای نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی ۴۹۶ اسبی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. reza s4

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (144 ديدگاه)

    بنظرم طراحی پشتش برا کوپه بهتر بود

    موافقم 23
    مخالفم 2
  2. MjM

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (722 ديدگاه)

    اس کلاس فقط یه اس کلاس سدانه در کلاس لاکچری
    کوپه، استیشن یا هر مدل دیگه هم ابهتشو خراب میکنه هم محکوم ب شکسته!

    موافقم 14
    مخالفم 3
  3. ماکان

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (770 ديدگاه)

    سلام . بنده به سلیقه ی شخصی خودم نسخه ی استیشن آن را دوست داشتم و دوست دارم که اگر این نسخه اش تولید شد انشاالله یکی از این نسخه اش بخرم .

    موافقم 9
    مخالفم 8
  4. پارسا عشق ماشین

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    من به شخصه میگویم ادمی که پولدار باشه البته به ذهنیت خودما چرا باید ماشین استیشن بخره حالا کوپه شاید جوان پسند باشه من اگه به شخصه 100 هزار دلار داشتم می رفتم یک ماشین سدان می خریدم ولی نمی دونم خارجی ها رو چه مزییتی این ماشینای استیشن رو دیدن شرکت خودرو سازی لوکس نباید استیشن بزنه چون نسخه استیشن به معنی این هس که صندوق بزرگ داشته باشه یک ماشین لوکس چه می خواد

    موافقم 1
    مخالفم 4
  5. sina

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (13 ديدگاه)

    اون چراغای مثلثی تو نمونه کوپه خییللیی قشنگه —

    موافقم 7
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا