پورشه

تست پورشه 911 توربو S در اتوبان با سرعت فراتر از 300 کیلومتر در ساعت!

پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۱.۲ با برخی تغییرات ملایم راهی اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان شده است تا تست پرفورمنس فوق‌العاده خود را انجام دهد.

این پورشه ۹۱۱ توربو S که مشاهده می‌کنید از سیستم اگزوز IPE استفاده می‌کند و در ویدئو به تغییرات دیگری اشاره نشده است. بر اساس آنچه در ویدئو بیان می‌شود این خودرو ۴۵۸۰ اسب بخار قدرت دارد که البته به وضوح ناشی از اشتباه تایپی است. همان‌طور که می‌دانید نسخه استاندارد محصول پرفورمنس پورشه به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با ۵۷۲ اسب بخار قدرت مجهز است.

در زمان تست پورشه ۹۱۱ توربو S خودروهای زیادی در اتوبان حضور ندارند و بنابراین راننده می‌تواند چندین بار به سرعت‌های بالا برسد. در واقع راننده مدت‌زمان زیادی را با سرعت بالای ۲۰۰ کیلومتر در ساعت رانندگی می‌کند و استفاده از سیستم اگزوز جدید نیز باعث تولید صدای گیراتری می‌شود. با توجه به صدای منتشر شده باید گفت خودرو صدای ناراحت کننده‌ای ندارد و بر لذت سواری با پورشه می‌افزاید. توربو S از سیستم فرمان پذیری تمامی چرخ‌ها و همچنین سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد و حتی در سرعت‌های بسیار بالا نیز پایداری قابل‌توجهی دارد. استفاده از کد ۹۹۱.۲ برای پورشه ۹۱۱ به معنی نسخه فیس لیفت این خودروست و باید گفت نسخه توربو S نیز به عنوان مدل سال ۲۰۱۷ معرفی شد. نسخه قبلی این خودرو ۵۵۲ اسب بخار قدرت داشت که در زمان فیس لیفت به ۵۷۲ اسب بخار رسید.

جدیدترین نسل پورشه ۹۱۱ توربو S در مارس ۲۰۲۰ معرفی شده است و می‌تواند در عرض ۲.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت را ثبت کند. تنها گیربکس در دسترس برای این خودرو از نوع ۸ سرعته دوکلاچه است و از جمله ویژگی‌های آیرودینامیکی آن می‌توان به فلپ های خنک کننده تطبیقی در جلو و بال عقب بزرگ اشاره کرد. ترمزهای کامپوزیت سرامیکی و مدیریت سیستم تعلیق فعال پورشه نیز جزو تجهیزات استاندارد این نسل توربو S هستند. ژرمن‌ها در حال حاضر به‌روزرسانی کل خانواده ۹۱۱ را در دستور کار قرار دارند. این خودرو اگرچه از تغییرات ظاهری حداقلی سود خواهد برد اما در کابین پشت آمپرهای دیجیتالی ارائه خواهند شد و اگرچه هنوز خبری از جزئیات قوای محرکه منتشر نشده است اما مدل قبل فیس لیفت شده همان‌طور که گفتیم با پیشرانه قوی‌تر معرفی شد. ما انتظار داریم تریم استاندارد کررا قبل از پایان سال جاری معرفی شد اما شاید نسخه فیس لیفت ۹۱۱ توربو را تا سال ۲۰۲۴ نبینیم زیرا پورشه نسخه‌های فیس لیفت محصولاتش را با تأخیر معرفی می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. parhamiof

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (692 ديدگاه)

    وقتی 6 سیلندر اندازه 12 سیلندر جواب میده

    موافقم 51
    مخالفم 2
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      ماکسیما فَکستَنی پارس‌خودرویی با ۲۲۰hp , ۲۶۰تارو مثل آب خوردن میره !

      پس اینکه پورشه ۳۰۰ تا به بالا میره یه چیزِ روتین هست و غیر از این باشه باید تعجب کرد !

      موافقم 14
      مخالفم 28
      1. فرشاد

        ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (932 ديدگاه)

        اولا بحث سر بالای سیصد تاس نه بین صدتا صدپنحاتا که فشاری موتور بالای سیصد تا داره با عددای دیه فرق داره
        واینک محدودیت هم هس وگرنه بیشتر میره منتها تچ چه زمانی به این سرعت میرسی و چقد با این سرعت دووم میاره مطرحه

        موافقم 13
        مخالفم 3
  2. HFball

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    لذت‌بخش ترین لحظه روندن پورشه اونجاییه که با دور موتور 5 تا 7 داری رانندگی میکنی و دنده میدی…

    موافقم 24
    مخالفم 2
  3. امیر

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (689 ديدگاه)

    عجب گیربکسی داره !! تو کسری از ثانیه ریسپاند نشون میده و سرعتو بدون هیچ تعللی بالا میبره ( لامبورگینی و فراری هم گیربکس های سریعی تولید میکنن ولی با این وجود باز هم به گرد پای pdk نمیرسن )

    موافقم 28
    مخالفم 1
  4. Reza Waffen SS

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    روحم به پرواز در اومد 🔥

    موافقم 21
    مخالفم 0
  5. Ahmad

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (86 ديدگاه)

    من یکی که واقعا خوشم اومد من تو این سگمنت فقط نیسان جی تی ار دوست داشتم و اس اف۹۰ ولی با این فیلم متوجه شدم لذتی که پورشه داره اونا ندارن چون نیسان موتور جلو هست و فراری موتور وسط ولی پورشه چون موتور عقب هست یه چیز دیگه اس واقعا من که به پورشه ایمان اوردم به خوصوص۹۱۱

    موافقم 15
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    پورشه حق داره تا لحظه آخر برای برقی کردن ۹۱۱ مقاومت کنه ، این حس و لذت رانندگی رو ماشین برقی می‌تونه منقل کنه؟

    موافقم 7
    مخالفم 0
  7. Enzo Ferrari 2008

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    هیولایی به نام پورشه

    موافقم 8
    مخالفم 0
  8. Viper

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    ۴۵۸۰ اسب بخار قدرت 🤭🤭

    موافقم 8
    مخالفم 0
  9. JDM

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (633 ديدگاه)

    قاتل‌ زنجیره‌ای
    چه حس خوبی داره تو اتوبان های بدون محدودیت آلمان تخت‌گاز بری اونم با شاهکاری مثل 911 توربو اس

    موافقم 7
    مخالفم 1
  10. MP

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (43 ديدگاه)

    نکته
    وقتی 350 کیلومتر و پر کنه
    پخش خودرو اعلام می‌کنه
    این است خودروی ملی!!!

    موافقم 11
    مخالفم 2
  11. H

    ۱۲ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلطان فقط بوگاتی شیرون با وجود اینکه ۵ سال از تولید و عرضش میگذره ولی باز
    پورشه رو میخوره

    موافقم 4
    مخالفم 11
    1. امیررضا

      ۱۴ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      بحث سر این نیست کی کیو میخوره فقط بررسیه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  12. آرسیس

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ژرمن ها واقعا بی نظیر اند و همیشه روی آسفالت بی عیبو نقص ظاهر شدن تا روی کاغذ. پنج تا برند ژرمن رو تو دنیای اتومبیل در نظر بگیرید، فولکس واگن، آئودی، بنز، بی ام دابلیو، پورشه جداً هر کدومشون به نوعی ماندگارترین شاهکارهای ساخته شده توسط دسته بشر بر روی کره زمین رو خلق کردن بجاست که آلمانی هارو شماره یک خودرو سازی دنیا بدونم بعد از اون ژاپنی ها و ساخته های خفن و شوک کننده هاشون رو دوست دارم سومین سطح هم میرسه به ساخته های کشور ایتالیا، البته آمریکایی ها و سلیقه راحت طلب یا قدرتمند پسندشون تو ساختن اتومبیل رو نمیشه نادیده گرفت و بینه اول دوم سوم جایی رو براشون در نظر نگرفت ولی سلیقه شخصی حکم میکنه که ایتالیا سکوی سوم رو داشته باشه بجا آمریکا با اون همه برندهای متفاوت و مختلف و البته همه یکسان تو یه مورد اونم اشتهای عجیب برای بلعیدن بنزین یا هر سوخت فسیلی دیگه ای که قادر باشه این ماشین-عضله های فولادی رو به حرکت بندازه دسته آخرم بگم که چون از انگلیس متنفرم و از ته اعماق قلبو روح و جسم و افکارم بیذاری خاصی از انگلستان دارم تمامی برندهای اتومبیل انگلیسی که هر کدومشون به تنهایی کلی ماشین از هر کشوری که بگی رو حریف هستند از فهرست طبقه بندی و ارزش گذاری ما حذف تشریف دارن با اینکه خیلی ناراحت میشم بابته این رویداد تلخ و عمیقا شخصی پندارگونه ولی همینی که هست
    از فردا بدترم میشه
    کلا انگلیس و هر چی بش مربوط میشه تو دیده من منفوره کاملا هم بی منطق حساب میشه این حرفم ولی چه کنم که همینی که هست
    از فردا بدترم میشه…

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا