مسابقات

جدایی نیک هایدفلد و لوتوس رنو از یکدیگر

رنو و نیک هایدفلد به طور رسمی اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده اند تا برنو سنا خواهرزاده آیرتون سنا که جایگزین هایدفلد در مسابقه بلژیک شده بود تا انتهای فصل در کنار پتروف برای رنو مسابقه بدهد. رومن گروسجن فرانسوی هم به عنوان راننده سوم معرفی شد.

مدیر تیم رنو اریک بولیر گفت : “اختلاف ما با هایدفلد قبلا سرتیتر اخبار رسانه ها شده بود و ما به تسویه حسابی معقول و سریع بایکدیگر رسیدیم . فرایند جدایی ما پر دردسر بود و ما می خواستیم به یک توافق قانونی برسیم . ما از نیک برای زحماتی بسیار با ارزشی که برای تیم کشید بسیار سپاسگذاریم  . ما درکل , اوقات خوبی را در کنار یکدیگر داشتیم  ,به ویژه پادیوم نیک در مسابقه مالزی که فراموش ناشدنی است. او  راننده ای بسیار قوی و مصمم است و ما برایش آرزوی موفقیت می کنیم.”

نیک هایدفلد نیز گفت : “در کل از اینکه تیم رنو را باید در اواسط فصل ترک کنم ناراحت هستم . من فکر می کنم می توانستم هنوز با تیم همکاری کرده و برایش مفید باشم .  اما باید به خواسته آنها احترام بگذارم و  می خواهم روی آینده تمرکز کنم. امروز ما با جداشدنمان از یکدیگر تصمیم صحیحی گرفتیم. من آرزوی موفقیت برای تمام دوستانم و همین طور تیم رنو در انتهای فصل می کنم. بدون شک در بالاترین سطح به مسابقات دوباره برخواهم گشت.”

روبرت کوبیسا نیز که سال پیش در مسابقه رالی دچار آسیب دیدگی شده بود بعد از مرخصی از بیمارستان برنامه تمرینات و توانبخشی خود را از سر گرفته است . جراحان از موفقیت صد در صدیشان در عملشان خبر دادند و گفتند حال روبرت خوب است و او بعد از اینکه چشمانش را باز کرده نتیجه مسابقه امروز را از آنها جویا شده است.

منبع : سایت رسمی تیم لوتوس رنو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود مهدوی نیا

مسعود مهدوی نیا www.f1-gp.blogfa.com

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا