رنو

فروش آنلاین داچیا داستر بلک کالکتور سفارشی

داچیا در ماه ژوئن از خودروی سفارشی داستر بلک کالکتور رونمایی کرده بود.


هم‌اکنون مشتریان این خودرو می‌توانند یکی از ۵۰۰ دستگاه برنامه‌ریزی شده برای تولید را تنها به‌صورت آنلاین سفارش دهند. فرایند فروش این خودرو از ساعت هشت صبح هفدهم سپتامبر شروع شده و تنها مشتریان فرانسوی خواهند توانست این شاسی‌بلند ارزان‌قیمت را با بهای ۱۹۴۹۰ یورو سفارش دهند.


این برای اولین بار است که داچیا محصول خود را به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند. البته وقتی که مشتریان خودرو را رزرو کردند باید به نمایندگی مراجعه کنند تا سفارش خود را نهایی سازند.


اما با این قیمت چه چیزهایی به دست می‌آورید؟ در آغاز باید گفت یکی از چندین ویژگی منحصربه‌فرد این خودروها لیست تجهیزات بلند بالاست. این خودرو بر پایه‌ی تریم کاملاً فول پرستیژ ساخته شده و از رنگ بدنه‌ی مشکی با نوشته‌های خاکستری و لیمویی روی پانل‌های سه‌چهارم عقب خودرو و پوشش آینه‌های جانبی با رنگ متمایز سود می‌برد.

داخل کابین نیز پلاک‌های سفارشی، کف‌پوش‌هایی با نشان داستر و سیستم صوتی فوکال دیده می‌شوند. از تجهیزات استاندارد داستر بلک کالکتور می‌توان به کارت هندزفری، دوربین دید محیطی، صفحه‌نمایش مولتی‌مدیا با اپل کارپلی و اندروید اتو، لاستیک زاپاس و… اشاره کرد.

این خودروی تولید محدود تنها به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه شده و از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری توربوی بنزینی با قدرت ۱۳۰ اسب بخار استفاده می‌کند. نیروی پیشرانه نیز از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ ها منتقل می‌شود. در زمان انتشار این خبر فعلاً ۴۳۸ دستگاه داستر بلک کالکتور در سبد موجودی شرکت باقی مانده که می‌توان آن‌ها را سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. (Saeed(peugeot

    ۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    اگه ایران بود فرصت به انتشار خبری که یه تعداد باقی مونده نمیرسید…..به محض باز شدن سایتش ، سایته از هجوم تقاضا میترکید……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ahmad

    ۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (566 ديدگاه)

    بسیار زیبا و دلربا مخصوصا با اون رنگ مشکی و اون رینگای زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا