تسلالامبورگینی

درگ جذاب لامبورگینی روئلتو با تسلا مدل S پلد، تقابل برق با V12 هیبرید

وقتی مسابقهٔ درگی بین دو نمونه از سریع‌ترین خودروهای روی کره زمین یعنی تسلا مدل S پلد و لامبورگینی روئلتو را تماشا می‌کنید، آمادهٔ ترشح آدرنالین باشید.

ابتدا بهتر است مثل همیشه نگاهی به مشخصات دو خودرو داشته باشیم. مدل S پلد سریع‌ترین فرزند ایلان ماسک محسوب می‌شود و تاکنون سوپرکارهای زیادی را مغلوب کرده است. نمونهٔ حاضر در این درگ اما توسط یک شرکت آلمانی تخصصی تغییراتی را تجربه کرده که مشابه پکیج پیست خود تسلا است. این شرکت ترمزهای مدل S را بهبود بخشیده و با نصب قطعاتی در زیر خودرو و کاهش ارتفاع، آیرودینامیک را بهتر کرده است. بااین‌حال، سه موتور الکتریکی تسلا هنوز همان ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۲۰ نیوتن متر گشتاور استاندارد را تولید می‌کنند. این خودرو در ایالات‌متحده با قیمت حدود ۹۰ هزار دلار عرضه می‌شود.

از سوی دیگر، یک لامبورگینی ۶۰۰ هزار دلاری را داریم. در سینهٔ روئلتو، همان نیروگاه ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی آشنای سنت آگاتا قرار دارد که به‌تنهایی ۸۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. علاوه بر این، سه موتور الکتریکی هم کمک می‌کنند تا مجموع خروجی به ۱۰۱۵ اسب بخار و ۱۰۷۶ نیوتن متر گشتاور برسد. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. درحالی‌که قدرت روئلتو تقریباً با تسلا یکسان است اما با وزن ۱۷۷۵ کیلوگرم، بسیار از تسلای ۲۱۹۰ کیلوگرمی سبک‌تر است.

در مسابقهٔ درگ اول، تسلا با اختلاف زیادی پیروز شد اما این نتیجه درست نبود زیرا روئلتو در حالت هیبرید قرار داشت؛ بنابراین، درگ دوباره برگزار شد اما بازهم نتیجه تغییری نکرد. برای درگ سوم اما تسلا مشکل پیدا کرد زیرا سیستم‌عامل خودرو سیستم‌های کنترل کشش و کنترل پایداری را غیرفعال کرد و ازآنجایی‌که ترمزها بسیار داغ شده بودند، پیام غیرفعال شدن ترمز اضطراری هم به نمایش درآمد. بااین‌حال، پس از خاموش و روشن کردن خودرو مشکل برطرف شد. بدین ترتیب، درگ سوم آغاز شد و تا نیمه‌های مسیر لامبورگینی جلوتر بود اما تسلا خود را به رقیب ایتالیایی رساند و دو خودرو تقریباً هم‌زمان از خط پایان رد شدند. سپس نوبت به درگ چهارم رسید که با برتری پلد پایان یافت.

پس از یک استراحت کوتاه، ظاهراً لاستیک‌های روئلتو سرد شدند و به همین دلیل، راننده شروع به دونات زدن کرد اما حالا نوبت به سوپرکار ایتالیایی رسید که مشکل پیدا کند. در لامبورگینی هم کنترل پایداری و دیگر سیستم‌های کمک‌راننده از کار افتادند که باعث شد روئلتو نتواند مسابقه دهد زیرا دور موتور روی ۴ هزار rpm محدود شد. در همین لحظه، تسلا هم دوباره خراب شد! پس از خاموش کردن دو ماشین، کمی استراحت دادن و روشن کردن مجدد، بالاخره شرایط برای برگزاری آخرین درگ فراهم شد. این بار هردو خودرو شروع خوبی داشتند و درحالی‌که روئلتو پیشتاز بود، نهایتاً تسلا زودتر با زمان ۹.۸ ثانیه به خط پایان رسید و لامبورگینی یک‌دهم ثانیه دیرتر این کار را انجام داد.

پس‌ازاین ماجرای طولانی، نوبت به برگزاری مسابقات رولینگ و آزمایش ترمز رسید که می‌توانید خودتان نتیجهٔ آن را در ویدئوی زیر ببینید.

مقایسه مشخصات فنی

تسلا مدل S پلد لامبورگینی روئلتو
پیشرانه الکتریکی دو موتوره ۶.۵ لیتری V12 هیبریدی
قدرت ۱۰۲۵ اسب بخار ۱۰۱۵ اسب بخار
گشتاور ۱۴۲۰ نیوتن متر ۱۰۷۶ نیوتن متر
گیربکس تک سرعته ۸ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
وزن ۲۱۹۰ کیلوگرم ۱۷۷۵ کیلوگرم
قیمت ۸۹,۶۳۰ دلار ۶۰۸,۳۵۸ دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. Kurosh33

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (120 ديدگاه)

    من هنوز مقاله رو نخوندم کامنت میزارم ولی اگه تسلا ببره باز هم لامبورگینی بهتره

    موافقم 18
    مخالفم 5
    1. froG-driVer

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (332 ديدگاه)

      من ویدیو رو هم ندیدم ولی یه حس خرابی بهم میگه کار مش واتسونه🤣🤣

      موافقم 16
      مخالفم 0
    2. Reza

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (29 ديدگاه)

      به چه علت ؟

      موافقم 4
      مخالفم 10
    3. Bmw

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (613 ديدگاه)

      ماشالا آفریقایی جنوبی
      ماشالا تسلا
      ماشالا ایلان ماسک که به آمریکایی ها یاد داد شما که نمی تونید با یه ماشین بنزینی تو درگ پیروز شید بجاش برقیشو بسازید و با یه برقی به جنگ بنزینی برید و پیروز شید تا آبروتون حفظ شه

      موافقم 9
      مخالفم 13
      1. سوشیانت

        ۷ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2359 ديدگاه)

        دوج چلنجر دیمون ۱۷۰: تموم شد؟ خیلی تاثیر گذار بود

        موافقم 7
        مخالفم 12
      2. Taha Ayoobi

        ۷ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2093 ديدگاه)

        @ Bmw

        چاره کار فقط نیتروفورازونه.

        موافقم 11
        مخالفم 0
      3. Parham

        ۷ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (744 ديدگاه)

        یکی از منفورترین کاربرا هستی نه اروپایی فنا تحویل میگیرنت نه آمریکایی پسندا.

        موافقم 12
        مخالفم 3
        1. سوشیانت

          ۷ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2359 ديدگاه)

          پرهام کسی میتونی همچین حرفی بزنه که خودش متعصب نباشه در ضمن کسی که علم داره نیازی نداره که کسی تحویلش بگیره

          موافقم 6
          مخالفم 8
        2. Parham

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (744 ديدگاه)

          سوشیانت من کجا متعصب بودم؟من رو هیچ کشور یا خودرو سازی تعصب ندارم و فقط و فقط و فقط و فقط به آمریکا((((((((علاقه)))))))) دارم.تو به تعصب میگی علم؟اینکه ماشینای خوب و تاریخچه یه کشورو ببری زیر سوال میشه علم؟چقدر ادم باید کورکورانه نظر بده واقعا.

          موافقم 7
          مخالفم 5
        3. سوشیانت

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2359 ديدگاه)

          معنای تعصب رو نمیدونی کسی تعصب داره که بدون مدرک حرف بزنه من هر بار هر حرفی رو زدم مدرک داشتم تو هم مشکلت اینه که اروپایی فنی و با عکس کادیلاک اومدی فکر کردی بقیه گول میخورن وگرنه یه آمریکایی فن از چلنجر دیمون حرص نمیخوره

          موافقم 4
          مخالفم 4
    4. A.m.A

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (121 ديدگاه)

      قطعا تو دوست خوب منی
      قطعا اگه کسی پولش به روئلتو برسه نمیاد بخاطر شتابش تسلا بگیره😅

      موافقم 17
      مخالفم 1
      1. سوشیانت

        ۷ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2359 ديدگاه)

        ربطی نداره کسی که سدان بخواد تسلا میگیره کسی که سوپر اسپرت بخواد روئلتو میگیره البته خب تو این چیزا رو نمیدونی رفیق

        موافقم 3
        مخالفم 12
  2. Mr. gt c

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    وی دوازده خودش برنده اصلیه، بقیه اش سوسول بازیه

    موافقم 20
    مخالفم 3
  3. Kurosh33

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (120 ديدگاه)

    اخه تسلا با گیربکس تک سرعته و گشتاور بیشتر داره با ماشین با گشتاور کمتر و گیربکس دوکلاچه مقایسه میشه؟ گیربکس های تک سرعته فقط در صفر تا صد خوبن که انگار ارمیچره ولی تو سرعتِ ۵۰ اگه درگ بندازن تسلا صد در صد میبازه. این ماشین برقی ها هیچی برای عرضه ندارن برای همین همش درگ برگزار میکنن . اگه میتونن توی پیست سریع تر باشن.

    موافقم 10
    مخالفم 4
    1. Silent

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (16 ديدگاه)

      بله شما درست میفرمایید فقط 400کیلو تفاوت وزن به چشمتون نمیاد.

      موافقم 5
      مخالفم 13
      1. محمدهادی

        ۹ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2212 ديدگاه)

        بعلاوه ی یک راننده ی فشل
        تو ۵ راند اول تماما دیرتر از مت واتشون استارت میزد
        خب ینی چی
        ملومه عقب میوفته
        دوسداشتم خود مت پاتسون پشت روئلتو بشینه
        قطعا نتیجه تغیر میکرد
        جدا ازین اما و اگر ها
        انصافا تسلا یه شترگاوپلنگ بچه زرنگه!
        اصلن حال نمیده که یه ماشین برقی شهری داشته باشی که فقط از سر لج بازی با هایپرکارها کارخونه اونو تا ۱۰۰۰ اسب بلکه بیشتر شارژش کرده باشه
        ۱چهارم مایلو توی ۹:۸ ثانیه بزنی ولی مثل شتر ارتفاع ماشینت بالا باشه
        میدونی
        مثل اینه که با دمپایی بری سالن اپرا بشینی بهترین جای سالن اجرارو تماشا کنی
        با دمپایی

        موافقم 5
        مخالفم 1
  4. ساسان

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    چشم راننده لامبو تا تصویر رو ببینه بده به مغزش پردازش کنه و فرمان شروع حرکت بده، رسما یکثانیه تاخیر داره!
    درک قبلیم همین باگو داشت!

    موافقم 11
    مخالفم 5
    1. Reza

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (29 ديدگاه)

      😂😂😂 دیگه لامبو شتابش کم بود چرا راننده رو کور میکنی

      موافقم 5
      مخالفم 10
  5. Kurosh33

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (120 ديدگاه)

    به قول سالار ریویوز این ماشین های برقی بیشتر از یک اسکوتر برقی نیستن

    موافقم 13
    مخالفم 7
    1. جرمی کلارکسون

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (529 ديدگاه)

      به قول سالار ریویوز ماشین های برقی در واقع یه اسکوتر شهری الکتریکیه که بیشتر از یک نفر ظرفیت داره

      موافقم 10
      مخالفم 4
  6. Kurosh33

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (120 ديدگاه)

    چرا این سایت های ماشین دست از مقایسه ی یه ماشین برقی با ماشین بنزینی یا هیبریدی دست بر نمیدارن و به کارایی اون ماشین برقی توجه نمیکنن؟ مثلا همین تسلا سایبرتراک یک افرود ساده نمیتونه بره ولی توی طبلیق هاش نشون میده که از ۹۱۱ سریع تره. خب که چی؟

    موافقم 9
    مخالفم 8
    1. Reza

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (29 ديدگاه)

      چون واقعاً وقت خودروهای بنزینی سر اومده چه بخواهیم چه نخواهیم این واقعیته که ماشینهای سوختی یه ل.گن به درد نخور هستن و برقی ها یه سروگردن از اونا بهترن
      لطفاً الکی تعصب برندی رو نداشته باشیم یه چند وقت دیگه خواهیم دید که تویوتا و بنز و نیسان و امثال اونها دیگه نمی تونن در مقابل اینجور ماشین ها دوام بیارن و تو آفرود کم میارن

      موافقم 4
      مخالفم 10
    2. راستگو

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (57 ديدگاه)

      چون تنها مزیتشه
      اونم فقط بخاطر تکنولوژی مختص تسلا نیس همه برقیا سریعن

      موافقم 3
      مخالفم 2
  7. Amir

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (50 ديدگاه)

    صدای لامبورگینی میارزه به کل این جاروبرقی

    موافقم 14
    مخالفم 3
  8. پیام

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1911 ديدگاه)

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    موافقم 5
    مخالفم 10
  9. BMZ

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (76 ديدگاه)

    مش واتسون و کارواو نماد بلاهت و آبروریزی در دنیای خودرو همچین ویدئو هایی رو پخش میکنه که یه عده بچه سال رو با دیدن ویدئو هاش به وجد بیاره ، بعد همون بچه ها بیان توی فضای مجازی و کری بخونن

    خیلی وقته که دیگه ویدئو های carwow رو نگاه نمی‌کنم، نه درگ ریس ، نه تست وبررسی

    چون درگ هایی که برگزار میکنه راننده هاش مبتدین ، تایم های واقعی ماشین ها زده نمیشه ، کلی اول ویدئو هاش چرت و پرت میگه و از همه مهم تر بین ماشینایی درگ میزاره که اصلا رقیب هم نیستن

    تست و بررسی هاش هم که دوباره کلی چرت و پرت میگه و از ماشینا ایرادای بنی اسرائیلی میگیره ، کلا تست و بررسی هاش هم چرته

    بیشتر از همه تست و بررسی های Doug demuro رو میبینم ، درگ هم از Sam carlegion یا hagerty که واقعا ویدیوهاش شاهکاره ، به دوستان ماشین باز هم توصیه میکنم این کارو بکنن

    موافقم 8
    مخالفم 6
    1. froG-driVer

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (332 ديدگاه)

      جیسون کامیسا عالیه دو سه روز پیش درگ شاسی بلند های اسپرت با آیونیک بود کار کامیسا بود عالی عالی😀

      موافقم 0
      مخالفم 1
  10. سوشیانت

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2359 ديدگاه)

    یه سدان شتابش از یه سوپر اسپرت بیشتره!!! دم تسلا گرم🔥💪🇺🇲

    موافقم 4
    مخالفم 14
    1. مازیار

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2830 ديدگاه)

      برگشت به پنج سال قبل و مقایسه شتاب برقی با بنزینی کاری بود که فقط از عهده خودت برمی‌اومد ولاغیر

      موافقم 8
      مخالفم 2
      1. سوشیانت

        ۷ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2359 ديدگاه)

        ۴۰۰ کیلوگرم اختلاف وزن و اینکه یه سدان داره با یه سوپر اسپرت رقابت میکنه و با این حال تو شتاب شکستش میده خودش مهندسی فوق العاده تسلا رو نشون میده تازه لامبورگینی علاوه بر سه موتور برقی موتور بنزینی هم داره ولی باز قدرتش کمتر از تسلاست!

        موافقم 3
        مخالفم 9
        1. مازیار

          ۷ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2830 ديدگاه)

          آره بابااا مگه الکیه؟

          موافقم 7
          مخالفم 2
    2. Shahab

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (90 ديدگاه)

      رولینگ رو خیلی بد باخت تسلا جونت 😂
      گفتم برتری تسلا توی شتاب خیلی طول نمیکشه . حالا هی فشار بخور و انکار کن … 😊

      موافقم 8
      مخالفم 4
      1. سوشیانت

        ۷ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2359 ديدگاه)

        فشار رو اونی میخوره که سوپر اسپرتش برتری کامل نسبت به یه سدان نداره

        موافقم 2
        مخالفم 10
    3. نشناسی بهتره

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (441 ديدگاه)

      کاربر تسلا تموم شد
      این شروع شد🙄

      به قول اون سکانس تاریخی فیلم OFFICE
      Nooooo God
      Please noooo

      موافقم 6
      مخالفم 1
    4. راستگو

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (57 ديدگاه)

      بل
      دوستلن ببینین طرفدار تسلا ایشون هستن دیگ خودتون سطح رو تشخیص بدین

      موافقم 8
      مخالفم 2
      1. سوشیانت

        ۷ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2359 ديدگاه)

        فعلا داریم سطح طرفداران لامبورگینی رو میبینیم که دارن گریه میکنن که تسلا شتاب و قدرتش از روئلتو بیشتره

        موافقم 2
        مخالفم 6
    5. PURIYA

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (492 ديدگاه)

      اقای سوشیانت
      برای ما عشق ماشینا که با عکسای لامبو و فراری و بوگاتی بزرگ شدیم و عاشق اونا بودیم مهم نیست که از این ماشین ببازه یا ببره هر اتفاقی بی افته حتی اگه با اختلاف فاحش هم ببازه باز قلب ما یه چیزو میخواد
      اونم ماشین بنزینی و غرشه اونه
      پس دیگه برا ما تسلا تسلا نکن یکم برای سلیقه دیگران احترام قائل باش

      موافقم 7
      مخالفم 2
      1. سوشیانت

        ۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2359 ديدگاه)

        هر موقع شما ها به سلیقه ما احترام گذاشتید ما هم احترام میذاریم احترام گذاشتن دو طرف هست نه یک طرفه…

        موافقم 0
        مخالفم 3
        1. PURIYA

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (492 ديدگاه)

          کل کل یه چیزه
          بی احترامی یه چیز دیگه من که تا الان بیاد نمیارم بی احترامی به کسی کرده باشم
          هرکسی هم بی احترامی کرده شعور خودشو نشون داده

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. Mohammad hasan

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (88 ديدگاه)

          تو دنیایی که تخصص و حرفه وجود داشته باشه صرفا و محدود به تماشای ویدیو و عکس و… تو فضای وب و خواندن اعداد و ارقام نباشه تعصب و جانب داری از محصول یک شرکت جایی که نداره هیچ ارزشی هم نداره و به حرفه ای نبودن شخص اشاره داره

          یه آدم متخصص میاد مزیت های یک محصول رو در کنار معایب اون میگذاره
          نه اینکه بیاد در خصوص صنعت خودرو سازی یک کشور دیگه که سود و زیانش
          دوزار تو حال ما تاثیر نداره با یه شخص دیگه ساعت ها دعوا و لفاظی و بحث و جدل بکنه…

          محصول برقی آمریکایی ها یکسری ویژگی ها داره و محصول با سابقه ایتالیایی ها یکسری مزایا

          حالا شما تا سال دیگه هم دعوا کنید و بخش کامنت های پدال رو بیخودی شلوغ کنید هیچ عایدی براتون نداره…

          نکته بعد که خیلی برام جالب بود و البته تو صنعت خودرو بسیار مهم هست بالا رفتن میانگین عملکرد خودرو هاست…
          یک زمانی ۱۰۰۰ اسب بخار مختص خودرو های فرمول یک و…بود اما الان تعداد خودرو هایی با این میزان قدرت بیش از ۲۰ مدل از برند های مختلف هست!
          حال خودرو های تقویت شده بماند!

          البته در خصوص خودرو های سبک مسئله خیلی پیچیده ای نیست! ساخت یک موتور ۱۰۰۰ اسب بخاری کار چندان پیچیده ای دیگه نیست چون قدرتی که یک وی ۸ آمریکایی با یک سوپرشارژر تولید می‌کنه رو بوگاتی ویرون با ۴ تا توربو شارژر انجام میده
          بحث کیفیت و سطح تکنولوژی اون محصول مطرحه…
          و موتور های دیزلی که هنوز موعد کنار گذاشتنشون نرسیده…

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. سوشیانت

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2359 ديدگاه)

          من نگفتم شما به کسی بی احترامی کردید دارم میگم به سلیقه کسی بی احترامی کردید شما که به تسلا میگید اسباب بازی پس انتظار نداشته باشید کسی نیاد بگه بوگاتی و لامبورگینی اسباب بازی هستن

          موافقم 1
          مخالفم 2
  11. 𝐀𝐥𝐢

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1199 ديدگاه)

    درگ به کنار لامبو عجب رنگی داره!!!

    موافقم 9
    مخالفم 2
  12. تنر

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (286 ديدگاه)

    ماشین های برقی ۱۰۰۰ اسبی به بالا انقلابی در خودرو های شهری هستند حالا درسته اصالت و موتور و صدای مثلا لامبورگینی یه چیز دیگست اما همین که بتونی با ماشین ۹۰ هزار دلاریت پا به پای ماشین ۶۰۰ هزار دلاری بری خودش لذت خاصی داره

    موافقم 3
    مخالفم 2
  13. Sorena

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    درگ ماشین با جارو برقی

    موافقم 2
    مخالفم 0
  14. محمد

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (24 ديدگاه)

    در صورت داشتن ۶۰۰ هزار دلار توی حساب بانکی قطعا لامبورگینی ولی بیاید اینجوری به قضیه نگاه کنیم که چند درصد مردم دنیا توان خرید و تجربه خودرویی با بیشتر از نیم میلیون دلار قیمت رو دارند تسلا درسته که روح موتور ۱۲ سیلندر لامبو و پویایی رانندگیش رو نداره ولی به مردم بیشتری این امکان رو داد که لذت شتاب سوپر اسپرت ها و هایپر کار هارو با قیمت ۵۰ تا ۸۰ هزار دلار تجربه کنن و به صورت روزمره هم بتونن از ماشین استفاده کنن

    موافقم 4
    مخالفم 3
  15. LAMBORGHINI

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (117 ديدگاه)

    نه روئلتو نه جاروبرقی
    فقط سستو المنتو و اسنزا scv12 🔥🔥🔥

    موافقم 4
    مخالفم 1
  16. LAMBORGHINI

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (117 ديدگاه)

    هنوز یه راننده درست حسابی سوار روئلتو نشده تا ببینیم چقدر تایم میزنه

    موافقم 6
    مخالفم 0
  17. جرمی کلارکسون

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (529 ديدگاه)

    مت واتسون میاد یه سوپر کار 600 هزار دلاری هیبریدی لامبورگینی رو با سدان الکتریکی 90 هزار دلاری مقایسه می‌کنه😐🤦
    کبوتر با کبوتر باز با باز

    موافقم 5
    مخالفم 0
  18. johnmarston

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    من زیر پست درگ چایونیک هم گفتم
    فلسفه آرمیچر جارو برقی با موتور احتراق داخلی فرق داره نباید مقایسه بشن
    رووئلتو الان باید با sf90 سرشاخ و مقایسه بشه

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. B

      ۷ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (463 ديدگاه)

      با اونم مقایسه کرده بودن sf90 پرفورمنسش بهتر بود فقط تو ترمز فکر کنم ضعیف تر بود

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. سوشیانت

        ۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2359 ديدگاه)

        فراری با اینکه با شرکت یاسا همکاری کرده باز هم شتابش از مدل اس پلد کمتره

        موافقم 0
        مخالفم 2
  19. BMW

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1370 ديدگاه)

    هم صدای روئلتو کل شرکت تسلا رو میخره👍😎

    موافقم 5
    مخالفم 2
  20. مهربد

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (265 ديدگاه)

    مسابقه های بی معنی و بدون بار فنی.. درگ یه مشت بچه مزلف پولدار که تنها چهارصد متر و در مسیر مستقیم می توانند برانند.. فرمان و فرمان پذیری هم اصلا مهم نیست..!!!

    موافقم 4
    مخالفم 2
  21. Silent

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (629 ديدگاه)

    بزرگترین لطفی که TESLA به شهروندان کرده بساط این اگزوز فروشی ها جمع کرد الان دیگه سر چهار راه صدای خرررخرر کردن نشان خر..ت هست تا پول و قدرت.
    مسخره بازی برندهایی که دسی بل صداشوون حقارت هست و درگ های که باخت دادن توو تاریخ این صنعت.

    موافقم 4
    مخالفم 4
  22. محمد

    ۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    طرفداران تسلا خیلی هول برشون داشته چرا ؟
    لامبورگینی هم هر وقت بخواد می تونه ی جارو برقی زشت سفید درست کنه از خودش صدای پنکه دربیاره
    فکر می کنید چرا لامبورگینی شش برابر قیمت داره
    اگر بین بی وای دی برقی و رولز رویس فانتوم هم درگ بزاری بی وای دی سریع تره ولی بهتر نیست.
    تازه لامبورگینی بیشتر وقت ها دنبال سرعت نبوده
    خودرو ساخته با هدف جذب طرفدار و چسبونده شدن عکس ماشیناش روی دیوار اتاق جوانان سر تا سر دنیا

    موافقم 7
    مخالفم 2
  23. علی

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (535 ديدگاه)

    زندگی که همش مسابقات نیست. وقتی هر روز صبح بیدار بشی و لامبورگینی روئلتو رو تماشا کنی مجذوب زیبایی فرشته وار اون بشی مجذوب کیفیت ساخت بسیار بالای اون بشی. میخکوب صدای آهنگین و موسیقی وار اون بشی
    تماشا ی موتور ۱۲ سلیندر که از زیر شیشه دیده میشه بخدا یک ملیون دلاری لذت داره
    اون وقت کی اصلا یادش میاد که تسلا چی هست

    موافقم 3
    مخالفم 2
  24. علی

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (535 ديدگاه)

    این جواهر تا دنیا هست عین تابلو نقاشی در تاریخ خواهد درخشید پادشاه هایپر کارها لامبو

    موافقم 2
    مخالفم 2
  25. علی

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (535 ديدگاه)

    این مثل یه مجسمه الهه ها تراشیده شده بقدری هیجان انگیز و نفس گیره که نبض ادمو کنترل می‌کنه واووووو مثل نواختن عاشقانه پیانو و سنتور هست باعشق ساخته شده و تقدیم به تمام دنیا شده

    موافقم 2
    مخالفم 1
  26. اهورا

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چرا باید تسلایی که سنگین تر لامبورگینی هست و ارزشش کمتر از لامبورگینی هست ببره و چرا لامبورگینی که اینقدر خفنه و ماشین هاش گرون هستن مثل این لامبورگینی که ۶۰۰۰۰۰ دلار قیمت داره از تسلا ببازه ؟

    موافقم 1
    مخالفم 2
  27. محمد MPGH

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بدلیل اینکه هیچ وقت نباید ماشین بنزینی و برقی رو مقایسه کرد.
    بنظر من باید این درگ بین S پلد و لانزادور می بود اون موقع میدیم که تسلا به چه زیبایی و با اختلاف زیاد می باخت
    حیف لانزادور مفهومی هست

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا