تویوتا

تویوتا راو 4 ادونچر 2018 چقدر می‌ارزد؟!

تویوتا راو ۴ ادونچر ۲۰۱۸ که در تلاش برای جذب افراد ماجراجو و علاقه‌مند به گشت‌وگذار در طبیعت است طی چند هفته آینده وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.


راو ۴ ادونچر که اوایل سال جاری در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۷ حضور داشت نسخه‌ی خشن‌تر از این شاسی‌بلند محبوب بوده و حداقل بهای آن به همراه ۹۹۵ دلار هزینه تحویل برابر با ۲۸۶۹۵ دلار خواهد بود.


با این پول صاحب نسخه دیفرانسیل جلو از راو ۴ ادونچر با دیفرانسیل لغزش محدود خودکار می‌شوید. برای تصاحب مدل چهار چرخ محرک و پیش از انتخاب هرگونه آپشنی باید ۲۹۳۹۵ دلار بپردازید. این خودرو از نظر قیمتی بین تریم های XLE و SE قرار می‌گیرد.

از نظر بصری این خودرو فوراً قابل‌شناسایی است زیرا دارای نشان‌های ادونچر، پوشش‌های روی گلگیر، گاردهای پایین بدنه، تِم تیره چراغ‌های جلو و مه شکن‌ها و رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی می‌باشد.


تریم پانل‌های منحصربه‌فرد، رکاب‌های محافظتی مخصوص، کف‌پوش‌های چهارفصل در کف خودرو و صندوق‌عقب با لوگوی ادونچر، اهرم تعویض دنده چرمی و خروجی ۱۲۰ ولتی در بخش صندوق‌عقب از جمله تغییرات بخش کابین این خودرو هستند.


ارتفاع راو ۴ ادونچر ۲۰۱۸ در مقایسه با نسخه‌های استاندارد ۱ سانتی‌متر افزایش‌ یافته و خودرو به‌صورت استاندارد دارای پکیج یدک کشی است. سیستم‌های ایمنی این خودرو شامل پکیج ایمنی Sense P، کنترل حرکت تریلر، دستیار شروع حرکت در سربالایی، هشدار خروج خودرو از خط، کروز کنترل دینامیک و سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    راو4 ماشین جان سخت و خیلی عالیی هست
    ولی اگه قرار باشه 30 هزار دلار بدم بخاطر افرود رفتن
    5 هزار دلار هم میزارم روش(الته تو خارج قسطی پرداخت میکنن ) یه تویوتا فور رانر (4 runner) میخرم که یکی از جان سخت ترین و افرودر ترین خودروهای بازار هست
    خودشم 6 سیلندره شاسی جداست و یه غوله واسه خودش کلیپهاشو حتما تو نت ببینید

    ((نظر شخصی ))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. aston martin

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    اکثر خودروهایی که توی پدال معرفی میشن قیمتی بین 25 تا 30 40 هزار دلار دارن.ینی مردم عامه اونجا اینقدر پول دارن که این خودروها با بازه های قیمتی این شکلی رو بخرن؟
    دوستانی که سابقه حضور در غرب رو دارن بگن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hussein

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (25 ديدگاه)

      بله
      درامد متوسط یک فرد تو سوئد حدودا چهل و پنج هزار دلار در سال هست
      فرهنگ خودرویی مردم اینجا یکم متفاوت هست که براتون توضیح میدم
      وقتی فردی شانزده ساله هست و وارد دبیرستان میشه از طرف دبیرستان کلاس اموزش رانندگی هم جزئی از دروس هست که واحد اموزشی هم حساب میشه. براتون اینطوری بگم که یک دانش اموز در دبیرستان 2550 واحد اموزشی باید پاس کنه که اموزش رانندگی 100 واحد حساب میشه . دانش اموز معمولا این کلاس اموزش رانندگی رو تو سال سوم برمیدارن که وقتی هیجده ساله شد بعد تمام شدن واحدهای رانندگی فورا برای امتحان و گرفتن گواهینامه اقدام کنن. وقتی گواهینامه گرفت با پولی که ذخیره کرده و یا والدینش میدن یه اتومبیل دست دوم حدودا سه هزار یورویی میخرن که رنج انتخابی خیلی زیادی دارن با این پول. به این میگن ماشین اول. یعنی ماشینی که اولین بار میخرن
      بعد هم اکثرا وارد بازار کار میشن بعد دبیرستان و امار هم میگه که تو سوئد حدودا سی درصد تحصیلات بالای دبیرستان دارن
      وقتی که وارد بازار کار شد ماشین دوم که دست دوم هست رو میخرن که قیمتش حدودا ده هزار یورو هست که بهش میگن pendel bil یعنی ماشینی که باهاش میرن سرکار و میان خونه. تو این قسمت خیلی ها رو دیدم که جدیدا همش لیزینگی برمیدارن به جای خرید یک ماشین دست دوم که بعد اتمام مدت لیزینگ با پولی که پس انداز میکنن کاملا صاحب این ماشین میشن و یا اینکه بعد اتمام مدت لیزینگ یه ماشین دیگه رو برمیدارن
      بعد یکی دو سال که وضعیتش تو بازار کار تثبیت شد ماشین سوم رو میخرن که نو هست و اکثرا به صورت قسط برمیدارن . تو این قسمت اکثر افرداد حدودا 25 تا 30 ساله هستن و برای همین از نظر مالی میتونن یک اتومبیل نو بین چهل هزار یورو تا پنجاه هزار یورو بخرن
      یک موضوع دیگه اینکه اگه تویوتا سی هزار دلار قیمت برای فروش هست تو سوئد حدودا چهل هزار دلار قیمتش میشه به علت مالیات های بالاتر
      مالیات اتومبیل 25 درصد هست
      اکثر اتومبیلهای فروش رفته تو سوئد هم اقتصادی هست مثل گلف و فولکس واگن پاسات و خودروهای ولوو V70 و V60 و XC60 و انواع تویوتا.
      و اینکه وقتی یک فرد خودرو رو میخره مبنا رو این قرار میده که تو منطقه ایی که زندگی میکنه کدوم فروشنده و کدوم خودروسازی بهترین خدمات رو میده. ممکنه یک فروشنده در کنار خدماتی که به صورت قراردادی از طرف خودروساز ارائه میده خدمات جانبی دیگه ایی هم ارائه بده مثلا خیلی از فروشنده ها خودرو رو با گرم کن موتور و پریز برق داخل اتاقک خودرو ارائه میده که یک اپشن حتمی هست تو سوئد که طی شش ماه هوا به قدری سرد میشه که حتما لازمه موتور ماشین از قبل گرم بشه و هزینه ی نصب این گرم کن موتور که به صورت المنت برقی هست و کشیدن پریز برق داخل اتاقک به طور معمول هزار یورو خرج برمیداره
      ولوو همیشه به صورت سنتی انتخاب اول مردم هست بعد محصولات فولکس واگن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد رضا

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (82 ديدگاه)

        هزینه نصب defa یا calix سیصد یورو هست و webasto بستگی به مدلش از ششصد هفتصد به بالا.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. hussein

          ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (25 ديدگاه)

          بله به طور تقریبی حدودا هزار یورو یا ده هزار کرون خرج داره
          صد تا دویست یورو ممکنه کم و زیاد بشه بسته به بعضی مدلها

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. نوید جهرمی

        ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (3691 ديدگاه)

        ممنون از توضیحاتت

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا