فولکس واگن

نقش خودروهای احتراق داخلی در آینده‌ فولکس‌واگن

فولکس‌واگن در میانه‌ی یک دگرگونی کامل بوده و امیدوار است که در سال‌های آینده پیشروی بازار خودروهای الکتریکی شود. علیرغم پیش‌بینی این هدف، رئیس فولکس آقای ماتیاس مولر هنوز هم معتقد است که پیشرانه‌های احتراق داخلی آینده‌ی مهمی دارند.


مولر که در کنفرانس عمومی سالانه‌ی فولکس‌واگن صحبت می‌کرد اعلام کرد این برند آلمانی تا سال ۲۰۲۰ حدود ۱۰ میلیارد یورو روی توسعه‌ی تکنولوژی‌های پیشرانه‌های احتراق داخلی سرمایه‌گذاری خواهد کرد و البته پیشرانه‌های دیزلی نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

مولر گفت:

این سرمایه‌گذاری روی پیشرانه‌های دیزلی یورو ۶ خواهد بود. پیشرانه‌های دیزلی برای آینده ضروری خواهند بود. پیشرانه‌ی احتراق داخلی یک مشکل نیست بلکه بخشی از راه‌حل است.

او ادامه داد:

۱۲۴ سال پس از اختراع، پیشرانه‌ی دیزلی هنوز هم ظرفیت‌های زیادی دارد؛ و ما تلاش داریم تا این ظرفیت را نشان دهیم. تا سال ۲۰۲۰ ما پیشرانه‌های احتراق داخلی خود را بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاراتر خواهیم کرد و بنابراین پاک‌تر خواهند بود. این موضوع باعث حفاظت از محیط‌زیست و حفظ منابع خواهد شد.


مولر در خلال سخنرانی خود گفت که فولکس‌واگن با دگرگونی‌های اساسی مواجه خواهد شد. او به این نکته اشاره کرد که:

صنعت خودروی ما در دهه‌ی آینده تغییرات اساسی بیشتری را نسبت به آنچه در ۱۰۰ سال گذشته رخ داده تجربه خواهد کرد.


برنامه‌ی کنونی فولکس‌واگن اضافه کردن بیش از ۱۰ خودروی الکتریکی شده‌ی جدید به سبد محصولات خود تا سال ۲۰۱۸ بوده و تا سال ۲۰۲۵ نیز بیش از ۳۰ خودروی الکتریکی در سبد محصولات این برند دیده خواهند شد. به علاوه، فولکس در حال کار با انویدیا برای توسعه‌ی تکنولوژی‌های خودران است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    به نظرم فولکس واگن با وجود این مدیر نابغه هیچ مشکلی در ادامه ی مسیر نخواهد داشت.
    به زودی با قدرت بیشتر به بازار امریکا برمیگرده ????
    یه نکته هم که هست به نظر من فولکس باید روی اشکودا و سئات و همچنین خودش سرمایه گذاری بیشتری بکنه.
    هنوز هم اکثر مردم ماشین های کم خرج و ساده رو میپسندند.
    امیدوارم بعد از قریب به 20 سال برند هایی مثل بوگاتی ، بنتلی و لامبورگینی به اون سوددهی که برای تامین هزینه های خودشون لازم هست رسیده باشن.
    آئودی و پورشه هم که به نظر من الان در بهترین وضعیت خودشون قرار دارن.
    خود آئودی الان یک غول خودروسازی شده و 3-4 تا زیر مجموعه داره ، از جمله لامبورگینی و دوکاتی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. sina

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2646 ديدگاه)

    جناب سردبیر
    من چند بار دیگه هم پرسیدم ولی پاسخی ندادید
    چرا لینک منبع اصلی اخبار سایت رو بصورت رندوم فقط در بعضی خبرها میذارید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (764 ديدگاه)

      سلام سینای عزیز. حق کاملا با شما است و این کوتاهی از ماست که گاهی ذکر منبع اصلی مطالب را فراموش می کنیم. البته گاهی هم از واترمارک تصاویر یا ویدئوی مطلب، منبع آن مشخص است. ممنون از تذکر شما

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sina

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (2646 ديدگاه)

        ممنون از لطف و توجه شما

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا