هنسی با تغییرات جامعی در پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ اسکالید V، خروجی این موتور را به ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۰۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است.
کادیلاک اسکالید V با ۶۸۲ اسب بخار قدرت، وقتی از کارخانجات جنرال موتورز خارج میشود اصلاً خودروی ضعیفی نیست اما برای کسانی که حتی به این هم قانع نیستند، هنسی پکیج تیونینگی را تدارک دیده است. مثل دیگر خودروهای جنرال موتورز که به پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ LT4 مجهز هستند و توسط هنسی تیونینگ شدهاند (کامارو ZL1 و کادیلاک CT5-V بلکوینگ)، تیونر تگزاسی قدرت اسکالید V را هم به عددی چهاررقمی رسانده است.
این ماشین حالا ۱۰۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۲۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد که ۳۲۳ اسب بخار و ۳۱۵ نیوتن متر از نسخهٔ استاندارد بیشتر است. این افزایش نیرو به لطف تغییراتی مثل سیستم ورود هوای جریان بالاتر، ارتقاء پوشرادها، پورت و پولیش سرسیلندرها، میل بادامکهای اختصاصی HPE، بهبود فنر سوپاپها، مبدل حرارتی بزرگتر، واشر سرسیلندر جدید و مبدل کاتالیزوری جریان بالاتر حاصل شده است.
هنسی هنوز قیمت این پکیج تیونینگ را اعلام نکرده است اما اسکالید V استاندارد با قیمت پایهٔ ۱۵۰ هزار دلار، شاسیبلند بسیار گرانی محسوب میشود. این خودرو ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن متر گشتاور دارد و ظرف تنها ۴.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد. با قدرت بیشتر کیت هنسی اما قطعاً این زمان سریعتر خواهد شد. این تیونر برای پکیج خود گارانتی سهساله یا ۵۸ هزار کیلومتری را ارائه میکند.
۰۰۹۸سامورایی
۱۰ آذر ۱۴۰۲واقعا ابهت زیادی داره
amir
۱۰ آذر ۱۴۰۲ترسناک ترین کادیلاک اسکلاید تاریخ تا به اینجای کار اسکالید خودش شاسی بلند فول سایز( حتی اورسایز) لاکچری و قلدریه وای به حال وقتی که دستان جادویی هنسی اونو لمس کنه ۱۰۰۰ اسب بخار در حد هایپر کار سوپر کار اندازه تریلی گشتاور مطمئن قیمتشم مثل خودش خفنه ولی مهم نیست کسی که پولشو داره میخره و حالشو میبره
NAVID۰۰۹۸
۱۰ آذر ۱۴۰۲به این میگن هیولا نه اون سابربن دیروزی !
هنسی همیشه کارهایِ تمیزی داده بیرون .
پس میشه گفت این الان از لندکروزر بهتره و لندکروزر از سابربن دیروزی 😂 !
کلاً همشون زیرِ ۲۰۶ کمر خم میکنن !
(Ali(chevynova
۱۰ آذر ۱۴۰۲ماشالاه کادیلاک
ماشالاه قدمت
amir
۱۰ آذر ۱۴۰۲ماشالا علی شوی نوا ماشالا پشتکار ماشالا اراده ادامه بده پرچمت بالاست داشم
NAVID۰۰۹۸
۱۰ آذر ۱۴۰۲ماشالاه ۲۰۶
ایشالاه ۲۰۷
Dark Knight
۱۰ آذر ۱۴۰۲خیلی خوبه که یه شرکت تیونینگ برای ماشین هایی که تیون میکنه گارانتی میده متاسفانه اکثر شرکت های تیونینگ حتی اونایی که تو خارج هم هستن هیچ تعهدی نسبت به پروژه هاشون قبول نمیکنن و مثلا میبینی ۲۰۰۰ دلار بابت ریمپ و نصب واترمتانول یا کیت اگزوز ازت میگیرن ولی بعد از یک ماه ماشین خراب میشه و مجبور میشی ۵۰۰۰ دلار خرج تعمیراتش کنی !!
داک هادسون
۱۰ آذر ۱۴۰۲ماشین های آمریکایی رو فقط باید از نزدیک دید تا متوجه ابهت بی نظیرشون شد . اولین بار که اسکالید از نزدیک دیدم پرام ریخت یعنی اگه بخوایین کاپوتشو بدید بالا باید چهارپایه بزارید زیر پاتون .
۱۰ آذر ۱۴۰۲ای کاش میتونستم بخرمش😪
فرشاد
۱۰ آذر ۱۴۰۲دمشم گرم عالی بود محشرش کرده
Fy
۱۰ آذر ۱۴۰۲سلطان👑
Siyavash
۱۰ آذر ۱۴۰۲اسکالید رو اولین بار رویه کامیون حمل ماشین تویه جاده همدان دیدم.یه دوج چاجر و یه تویوتا لندکروز فکر کنم مدل ۲۰۲۱ بود رو دیدم رویه همون کامیون بودن…خدا گواهه لندر کروزه پیش اسکالید از نظر ابعاد حرفی برا گفتن نداشت و برایه منی که خیلی لندکروز دوس داشتم خیلی جالب بود دقیقا یاد یه عکس افتادم که یه سانتافه بقل لندکروز بود و نوشته بودن تفاوت شاسی بلند کره و ژاپن..دقیقا اسکالید و لندکروز پیش هم دیدمشون یاد اون عکس افتادم..کسی که از نزدیک اسکالید دیده باشه میدونه من چی میگم..قصد خراب کردن لندکروز رو ندارم ها اتفاقا عاشقش هستم فقط خواستم تفاوت سایز و اندازه شونو براتون توضیع داده باشم همین…
احمدرضا
۱۰ آذر ۱۴۰۲این دیگه زیاد از حد جذابه
واقعا تحملش نداشتنش سخته
Enzo Ferrari 2008
۱۰ آذر ۱۴۰۲زیبا ترسناک خشن
محسن
۱۰ آذر ۱۴۰۲حرکت اعتراضی نسبت به برقی کردن اسکالید
اسی
۱۳ آذر ۱۴۰۲دوستان ابهت کادیلاک همیشه خیلی زیاده برای دیدن این کادیلاک حتما گل گاوزبان مصرف کنید