دوئل آئودی TT و مزدا MX-5

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور اول، قسمت بیست‌ونهم، اولین دوئل از گروه کوپه‌های کوچک

دوئل‌های گروه کوپه‌های کوچک در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

 

آئودی TT

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو 2014

نسل کنونی: سوم

پلت‌فرم: MQB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کاربایر: 4.2 از 5

امتیاز از کارانددرایور: 4 از 5

فروش سال 2017 در اروپا: 16,281 دستگاه

فروش یازده ماه 2018 در اروپا: 9,858 دستگاه

فروش سال 2017 در آمریکا: 2,294 دستگاه

فروش سال 2018 در آمریکا: 1,289 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگسالان: 81 درصد

حفاظت از کودکان: 68 درصد

حفاظت از عابر پیاده: 82 درصد

سیستم‌های ایمنی: 64 درصد

امتیاز کلی: چهار ستاره

گارانتی: چهار سال یا 80 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین راحت، چسبندگی مناسب در هر شرایط آب‌وهوایی، ترمزهای قدرتمند، تکنولوژی بالای داشبورد

نقاط منفی: طراحی نه‌چندان جدید، عدم ارائهٔ گیربکس دستی، سروصدای زیاد کابین

 

مزدا MX-5

تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس 2014

نسل کنونی: چهارم

پلت‌فرم: ND مزدا

امتیاز از کاربایر: 4.2 از 5

امتیاز از کارانددرایور: 5 از 5

فروش سال 2017 در اروپا: 15,769 دستگاه

فروش یازده ماه 2018 در اروپا: 13,172 دستگاه

فروش سال 2017 در آمریکا: 11,294 دستگاه

فروش سال 2018 در آمریکا: 8,971 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگسالان: 84 درصد

حفاظت از کودکان: 80 درصد

حفاظت از عابر پیاده: 93 درصد

سیستم‌های ایمنی: 64 درصد

امتیاز کلی: چهار ستاره

گارانتی: سه سال یا 58 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: هندلینگ فوق‌العاده، رانندگی رضایت‌بخش، مصرف سوخت خوب

نقاط منفی: سواری خشک، سروصدای زیاد کابین، کمبود محفظه‌های اشیاء

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

آئودی TT

مزدا MX-5

پیشرانه 2 لیتری I4 2 لیتری I4
تنفس توربوشارژ طبیعی
قدرت 228 اسب بخار 180 اسب بخار
گشتاور 350 نیوتن متر 205 نیوتن متر
گیربکس 7 سرعته دوکلاچه 6 سرعته اتوماتیک
محور محرک چهار چرخ عقب
شتاب صفر تا 96 5.2 ثانیه 5.7 ثانیه
مسافت 400 متر 15.0 ثانیه 14.5 ثانیه
حداکثر سرعت 210 کیلومتر/ساعت 225 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 8.0 لیتر ترکیبی 8.1 لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی 144 گرم/کیلومتر
ظرفیت باک 55 لیتر 45 لیتر
وزن 1360 کیلوگرم 1063 کیلوگرم
طول 4.19 متر 3.91 متر
فاصلهٔ محوری 2.50 متر 2.31 متر
حجم صندوق بار 225 لیتر 140 لیتر
ظرفیت سرنشین 2 نفر 2 نفر
قیمت پایه بریتانیا 33,280 پوند 17,965 پوند
قیمت موردبررسی 33,280 پوند 21,100 پوند
قیمت پایه آمریکا 44,900 دلار 26,625 دلار
قیمت موردبررسی 44,925 دلار 27,540 دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

57 دیدگاه

    1. OMID
      سوابق: (667 دیدگاه) ,

      چرا tt؟
      Mx5 که هم شتابش بهتره هم هندلینگش زبانزده هم دیفرانسیل عقبه !
      tt دیفرانسیل جلو هست.

      پاسخ
    2. محمد
      سوابق: (1160 دیدگاه) ,

      بدون شک میاتا!!!
      ۱۸.۰۰۰ دلار ارزونتر
      شتاب سریعتر
      کیفیت و امکانات رو هم که هر دو خوبن
      برنده گروه رو هوندا پیش بینی میکنم
      .
      اما بدور از هر رقابتی،
      اگه میاتا روزی در ایران میبود قطعا حتی واسه ۶ ماه هم که شده به هر قیمتی دوست داشتم یکیشو داشته باشم
      این البته در مورد اکثر خودروهای جدید مزدا برام صادقه

      پاسخ
      1. King918
        سوابق: (2440 دیدگاه) ,

        درسته مزدا ماشین خوبیه اما
        ایودی گیربکس دوکلاچه داره قطعا شتابش بهتره و اون که نوشته واقعی نیست آلمانی ها خیلی شتاب رو غیر واقعی میزنن تو سایت پورشه شتاب 911 توربو 3.1 خورده در ضمن باک بزرگتری داره کیفیت قطعات تی تی بهتره ظاهر به روز تر و زیباتری داره تاپ اسپید بیشتری داره فقط یکم قیمتش بالاس

        پاسخ
        1. Car Lover
          سوابق: (218 دیدگاه) ,

          یکم؟؟ مشتی یه کرولاعه بعدم شتابو نهایتا نیم ثانیه کم میزنن دیگه که نهایت شتاب بشه 6
          ائوی ماشین عالی و این برتریای میاتا نداشتن خیلی تکنولوژیای دیگس ولی این دلایل شما …

        2. جواد
          سوابق: (57 دیدگاه) ,

          افسوس که دوستان تعصب زیادی رو مزدا دارن!
          tt خدایه زیبایی…

    3. شاهين
      سوابق: (846 دیدگاه) ,

      یکی از لذایذ دنیا سوسک کردن ماشین های هم سگمنتِ خیلی گرونتر با یه ماشین متوسطه، دقیقا لذتی که با یه مزدا ٢۵ هزار دلاری میتونی یه آعودی ۵٠ هزار دلاری رو بفرستی تو آیینه وسط، اختلاف قیمت اونقد زیاده که حتی یه ثانیه هم به اعودی فکر نکردم،رای من مزدا میاتا،ولی در کل به نظرم این گروه بندی مشکل داره و فکر کنم تنها جاییه که ماشین لوکس و اقتصادی رو گذاشتین کنار هم که البته بچه های پدال شعورشون به این میرسه که تو انتخاب قیمت رو لحاظ کنن ولی تو تلگرام چون مشخصات درج نمیشه ماست ها و قیمه ها ریخته میشه تو هم

      پاسخ
      1. King918
        سوابق: (2440 دیدگاه) ,

        جناب car lover کیفیت قطعات . گیر بکس دوکلاچه. گشتاور بیشتر .باک بزرگتر. ظاهر زیباتر.
        تاپ اسپید بیشتر . حجم صندوق بیشتر دلایل خوبی نیست ؟؟؟!!!! معذرت میخوام پس برای شما چی مهمه ؟؟؟؟

        پاسخ
        1. Car Lover
          سوابق: (218 دیدگاه) ,

          مهم اینه که اینارو با چه قیمتی میتونم داشته باشم یک
          دو این که تو عمل کدومش کارامد تره که با تمامی این تکنولوژی ها ائودی کند تره علتشم باللا گفتم
          و مسائل دیگه ای رو که مطرح کردین بیشتر تو خرید ی سدان یا کراس تو چشم میاد و مهم ترین دلیلی که میاتا برتری داره به ائودی لذت رانندگی بیشتر میاتا عه که هرکی رفته توش لبخندش باز شده
          نمیگم ائودی نداره اینو ولی مزدا سرامده تو این مورد

        2. Alireza
          سوابق: (455 دیدگاه) ,

          اولا ظاهر سلیقه ایه که اتفاقا به نظر من مزدا خیلی خوشکلتره بعدا باک بزرگتر آخه شد مزیت دوما من زیاد ندیدم کسی تاپ اسپید رانندگی کنه ‌ ولی فکرم نکنم ۲۲۵ با۲۳۵ خیلی فرق داشته باشن ولی شتابحدودا نیم ثانیه ای تقریبا به چشم میاد مزدا تازه دیفرانسیل عقبم هست اگه اینا دلیل نیست پس دلیل چیه

    4. امیر
      سوابق: (189 دیدگاه) ,

      کسی که پول آئودی رو داشته باشه عمرا مزدا بخره
      تنها برتری مزدا فقط 0.8 ثانیه شتاب بیشترشه که تو ۴۰۰ متر اختلاف میشه ۰.۵ ثانیه یعنی شتاب ثانویه بیشتر آئودی یعنی برتری تو سبقت گرفتن یعنی فوقش ۱ متر اختلاف دو ماشین تو طی کردن مسیر ۴۰۰ متر پس هیچ بشری تو آینه وسط مزداش آئودی رو نمیبینه😏
      هیچ شرکتی بی حساب کتاب رو محصولاتش قیمت نمیزاره، قیمت بالاتر آئودی بخاطر سود بیشتر و لطف مزدا نیست بخاطر تکنولوژی و کیفیت بالاترشه
      و در آخر دوستی دیفرانسیل عقب بودن مزدارو صرفا به واسطه تماشای فیلمهای دریفت بی ام و، برتری مهمی یاد کردند در صورتی که تنها ماشین دیفرانسیل عقبی که از نزدیک دیدن پیکان وانت بوده برادر من الان به شما یه MX5 بدن میخوای چه کار خاصی باهاش بکنی؟ مثل فیلما پشت چراغ قرمز ترمز و گازو باهم فشار بدی چرخ عقبت بکسواد کنه؟ یا مثل همون ویدئو های بی‌ام‌و یه دریفت مشتی بزنی باهاش؟😂

      پاسخ
      1. نیما
        سوابق: (262 دیدگاه) ,

        پاسخ این سوال شاید ابهام شما رو بر طرف کنه
        با پولی که آئودی میشه خرید ماشین بیشتری رو صاحب میشید یا با پولی که برای مزدا میدید؟
        به نظر من مزدا

        پاسخ
        1. امیر
          سوابق: (189 دیدگاه) ,

          خراب منطقت شدم😂
          رو چه حسابی باید ماشین بیشتر داشته باشی؟
          اختلافش میشه ۱۷ هزار دلار با این پول میشه یه میراژ یا فورد فیستا یا فیات ۵۰۰ و ازین قبیل ماشینا خرید، به چه دردت میخوره؟ رو چه حسابی وقتی پول آئودیو داری بیای بجاش یه مزدا و مثلا یه فیات بخری؟
          موضوع نظرسنجیش اینه که کدوم ماشین محبوبتره
          الان یه آئودیTT و یه MX5 جلوت بزارن بگن یکدومشو انتخاب کن بهت میدیم برو باهاش دور بزن، خداوکیلی تو مزدارو انتخاب میکنی یا آئودی؟

  1. حسن
    سوابق: (390 دیدگاه) ,

    مزدا mx سنگ محک این کلاس هستش
    مزدا رای من هست

    پاسخ
    1. سامان اذری
      سوابق: (2743 دیدگاه) ,

      مزدا کاملا شایسته بالا اومدنه ولی تو.کانال تلگرامی چون مشخصات نوشته نمیشه به شدت ائودی بالاتره
      و این انصاف باشه

      پاسخ
  2. بهنام
    سوابق: (177 دیدگاه) ,

    نسل جدید و حاضر میاتا کاملا تونسته مدلی ارتقا یافته با پایبندی کامل به نسل های گذشته رو ارائه بده و به گفته ی اکثر کارشناسان مدلی کاملا خوب رو به مدلی عالی تبدیل کرده. شاید از آئودی بهتر نباشه ولی بهتر از آئودی ماموریتش رو انجام داده و انتخاب بعنوان بهترین کوپه ی ارزان قیمت بازار، بهترین طراحی و غیره نشون میده که مزدا در نسل جدید میاتا حتی کوپه های گرانقیمت تر رو هم تحت تاثیر قرار میده

    پاسخ
  3. امیر
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    اگر هم قیمت بودن انتخاب سختی بود ولی با این اختلاف قیمتی شکی نمیمونه که مزدا برتره البته با احترام به همه آلمانی ها و تی تی

    پاسخ
  4. Mahdi
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    اگر قیمت نزدیک به هم داشتند حتما به ائودی رای میدادم ولی الان عقل حکم میکنه به مزدا که از لحاظ فنی همپای رقیب المانیش هست رای بدیم

    پاسخ
  5. sina
    سوابق: (1786 دیدگاه) ,

    قطعا مزدا
    سریعتره
    دیفرانسیل عقب هست
    بسیار ارزونتره
    میزان فروششون تو سال 2018 هم نشون میده خعلی ها دیگه هم همینجوری فک میکنن.

    پاسخ
    1. sina
      سوابق: (1786 دیدگاه) ,

      راستی رفقا
      فردا ساعت 16:30 به وقت ایران خودروی سال آمریکا انتخاب میشه.

      پاسخ
  6. آرمین
    سوابق: (95 دیدگاه) ,

    شخصا از خودرو های اسپرتی که ترمزدستیش اهرمیه بیشتر خوشم میاد چون دستی کشیدن چه رو اسفالت، بارون و یا برف خیلی هیجان و حس خوبی داره ولی با دستی اکترونیکی آشنایی ندارم فکر نکنم این لذتو به رانندش منتقل کنه و در ضمن قیمت آئودی 18 هزار دلار بیشتره ولی فقط در بخش طراحی، زیبایی و کیفیت متریال بهتره و از نظر ایمنی هم تعجب کردم چون 300 کیلو وزن آئودی بیشتره ولی ایمنیش پایینتره ولی به نظرم z4 برنده این سگمنت بشه

    پاسخ
  7. امیر
    سوابق: (955 دیدگاه) ,

    توبخش طراحی هم کابین هم طراحی خارجی تا حدودی ائودی بهتره اما فنی با وجود قدرت کمتر و گشتاور کمتر شتاب بهتر و بذت رانندگی بهتری داره مزدا ک اونم بابت دیف عقب بودنشه
    فروش بیشترش بخاطر قیمت ارزانش هست
    با اینکه tt خیلی دوس دارم و جذابه اما مزدا انتخاب معقولتریه واقعا

    پاسخ
  8. Mohamad
    سوابق: (755 دیدگاه) ,

    مزدا امتیاز کامل از کار اند درایور را هم گرفته
    5 از 5
    تو فاکتور قیمت هم که کاملا برتره. کمتر شرکتی میتونه در رنج قیمت گذاری مزدا، خروجی کیفیت و ظرافت و زیبایی مزدا را داشته باشه. با مزدا، شما همه چیزو میتونید باهم داشته باشید.

    پاسخ
  9. کاوه
    سوابق: (149 دیدگاه) ,

    آئو دی اسب بخار و گشتاور بیشتری داره و توربو هم هست اما شتابش کمتره. اینجاست که اعداد می روندپشت مسئله بازده و توان. مزدا میاتا دیگر در تاریخ ثبت شده است. به عنوان یک اسطوره. صنعتگری ژاپنی در نهایت خود.

    پاسخ
  10. سیدمهران میرابوالقاسمی
    سوابق: (236 دیدگاه) ,

    مزدارا عشقه.

    پاسخ
  11. Mآsكvيch
    سوابق: (111 دیدگاه) ,

    آئودی رو انتخاب میکنم،طراحی میاتا فاجعه هست بخصوص وقتی از نزدیک میبینی بیشتر متوجه میشی!
    سواری خیلی خوبی هم داره همراه با تکنولوژی بالا
    قیمت که آئودی بالاتره ولی مگه میخوام بخرم که واسم مهم باشه! :))

    پاسخ
    1. شاهين
      سوابق: (846 دیدگاه) ,

      اتفاقا جالبه بدونی که مزدا میاتا در سال ٢٠١۴ که معرفی شد برنده جایزه برترین خودرو سال و برترین طراحی سال شد(حساب کن چه غولایی رو شکست داده از برند های لوکس) یعنی میخوام بهت بگم طراحی کاملا سلیقه ای و اتفاقا اکثرا به خاطر قیافه باحالش میخرنش

      پاسخ
      1. Mآsكvيch
        سوابق: (111 دیدگاه) ,

        سال ٢٠١۴ که ماشین سال شد Audi A3
        طراحی سال هم شد BMW i3! اشتباه آمار دادی
        لینکش هم خواستی میدم
        حالا اینکه اکثر اون هایی که خریدن به چه دلیل خریدن هم من نمیدونم چون ازشون نپرسیدم !
        قیافش که باحال نیست!

        پاسخ
        1. سلطان اس 500
          سوابق: (7 دیدگاه) ,

          سال 2016 برترین ماشین دنیا مزدا میاتا شد. بهترین خودروی سال ژاپن هم شد. حالا 2014 یا 2016 زیاد فرق نداره ولی در کل ماشین سلطانیه

        2. شاهین
          سوابق: (846 دیدگاه) ,

          پس سعی کن بری بپرسی شاید ایمان بیاری

    2. Mad.z.Max
      سوابق: (325 دیدگاه) ,

      تعجب میکنم از این نوع ثبت نظرایی که داری. تا جایی که من دیدم تو کمتر از سه ماه ۲تا از اکانت های شما بسته شدن (که قطعا تعداد بیشتری هست)، تقریبا تمام نظراتت هم به شدت دیسلایک میشن، ولی بازم دست از این نوع صحبت برنمیداری.

      پاسخ
  12. مهدی
    سوابق: (10 دیدگاه) ,

    مزدا با قیمت تقریبا نصف و با بازدهی برابر نسبت به آئودی، با توجه به مزیت موتور تنفس طبیعی در افزایش طول عمر موتور نسبت به توربوشارژر، میشه مزدا رو انتخاب نکنی، لطفا احساسی از روی نام برند رای ندین، التماس تفکر

    پاسخ
  13. Ardalan
    سوابق: (53 دیدگاه) ,

    مزدا.واسه محور عقب بودن و تنفس طبیعی بودنش

    پاسخ
  14. آرمین
    سوابق: (95 دیدگاه) ,

    واقعا چجوری مزدا از موتور 2 لیتری تنفس طبیعی 180 اسب قدرت و 205 تا گشتاور گرفته واقعا دمش گرم خیلی کارش درسته حالا آئودی رو میشه هضم کرد چون تویین توربویه و میشه گفت کار خاصی نکرده البته گشتاور 320 نیوتن متریه آئودی هم خیلی عالیه ولی تو شتاب که بدردش نخورده و فقط 10 کیلومتر سرعتش از مزدا بیشتره

    پاسخ
    1. Alireza
      سوابق: (455 دیدگاه) ,

      داداش این که چیزی نیست سری k20 هوندا که روی s2000 نصب بود از تنفس طبیعی 205 اسب بخار و 217 تا گشتاور کشیده بیرون تازه تا هشت هزارم دور میخوره

      پاسخ
  15. حمیدرضا
    سوابق: (2272 دیدگاه) ,

    مزدا گزینه بهتری هست بهترین رودستر دنیا

    پاسخ
  16. ali a
    سوابق: (564 دیدگاه) ,

    طراحی بیرونی و داخلی آئودی واقعا جذابه…ولی قیمت مزدا نصفه قیمته آئودیه…مزدا با لذت رانندگی واقعی…دیگه سلیقه و جیبت تعین میکنه…

    پاسخ
  17. جی کلاس مرسدس
    سوابق: (146 دیدگاه) ,

    من نمی‌دونم اونایی که میگن شتاب مزدا بهتره چطور روشون میشه این حرفو بزنن یه نگاه به وزن ماشینها بکنن ‌دقیقا سیصد کیلو تی تی سنگینتره با این حال یکم شتابش کمتره

    پاسخ
    1. MAHDI
      سوابق: (2578 دیدگاه) ,

      درعمل آئودی حتی بااین موتور شتاب بهتری خواهدداشت

      پاسخ
    2. OMID
      سوابق: (667 دیدگاه) ,

      خو پسر خوب مگه تقصیر ماهست که سنگینتره 😁
      شتاب میاتا به کنار
      اصلا چطور به tt دیف جلو تو سگمنتی رای میدی که لذت رانندگی حرف اولو میزنه
      عوض وزن بیشتر tt توربو و گیربکس دو کلاچه داره باید شتابش بهتر باشه اما نیست

      پاسخ
      1. arash66
        سوابق: (425 دیدگاه) ,

        جوری از دف عقب بودن ضحبت میکنن انگار هر روز میخوان دریفت کنن تو خیابونا !

        پاسخ
  18. ایمان
    سوابق: (219 دیدگاه) ,

    مزدا میاتا بهترین خودروی این سگمنته به اعتقاد من

    پاسخ
  19. Saman
    سوابق: (57 دیدگاه) ,

    مزدا دف عقب و کیفیت بینظیر ژاپنی. طراحی خارجی و داخلی جذاب و قیمت توپ.

    پاسخ
  20. حسین
    سوابق: (2081 دیدگاه) ,

    مزدا ، بخاطر صدای بهتر موتور تنفس طبیعی ، شتاب بهتر و قیمت ارزونتر!
    اگه tt میخری ، نمونه پرقدرتش رو بخر!

    پاسخ
  21. MAHDI
    سوابق: (2578 دیدگاه) ,

    مزداخیلی جذابه اما اینجا آئودی ttاز هرنظر جذاب تر وکامل ترهستش.کابین خیلی باکیفیت تر. طراحی جذاب تر.ظاهرگرون قیمت تری هم داره

    پاسخ
  22. arash66
    سوابق: (425 دیدگاه) ,

    فقط یک ایرانی میتونه TT رو ول کنه MX-5 رو بچسبه.
    پیکانم دف عقب بود …. وقتی تو برفو یخ نتوسنتی یک متر جلو بری اون موقع یاد میگری دف عقب نگیری !

    پاسخ
    1. شاهين
      سوابق: (846 دیدگاه) ,

      اگه واقعا اینطور فکر میکنی دوباره میزان فروش جفتشون تو سال ٢٠١٨ (امریکا)رو مقایسه کن، قطعا اونجا که خرید ماشین قسطیه و توانایی پرداختش راحت تر از هرجای دیگست و مردمش ایرانی نیستن یه چیزی دیدن که این همه میاتا خریدن

      پاسخ
    2. VIPER
      سوابق: (1840 دیدگاه) ,

      سری ۲،۳ ،۵ .۷
      مرسدسc e s
      اینا دف عقبن و تمام سوپر لوکسها
      پیکان مظهر دف عقب بودنه؟
      کسی که بگه تو برفو یخ دف عقب میمونه و دف جلو نه ،معلوم الحاله

      پاسخ
      1. arash66
        سوابق: (425 دیدگاه) ,

        دادا ما داریم در مورد ماشین 4 سیلندر 2 لیتری صحبت میکنیم نه سوپر اسپرت 10 سیلندر دف عقب !

        شتاب پایینتر آئودی هم به خاطر وزن بیشتر و سایز بزرگترش هست نه به علت ضعیف تر بودن موتور !

        پاسخ
  23. Ford taurus
    سوابق: (311 دیدگاه) ,

    مزدا اینجا عالیه فقط جای یه توربوشارژ در پیشرانش کمه
    قدرتش اگه به ۲۰۰اسب برسه میشه یه شیطونیایی باهاش کرد😉

    پاسخ
  24. Achtung
    سوابق: (296 دیدگاه) ,

    نتیجه نظر سنجی خیلی مضحکه. شرط میبندم ۹۹ درصد کسانی که به مزدا رای دادن نسل فعلی هیچ کدوم رو از نزدیک ندیدن.

    پاسخ
    1. سلطان اس 500
      سوابق: (7 دیدگاه) ,

      داداش 99 درصد ماشینایی که تو این دوعل ها وجود دارند اصلا تو ایران نیستن که بشه سوارشون شد و حتی از نزدیک دیدشون.به خصوص هایپر کارها. پس کلا میخوای نظرسنجی رو تخته کنیم بریم؟ اتفاقا اگر قرار بود صرفا از روی اسم و برند انتخاب چشم بسته انجام بشه که قطعا آعودی میبرد؛ پس فکر میکنم کاربرای پدال واقعا فهم خوبی دارن از انتخاب خودرو

      پاسخ
  25. mehdi
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    الان قیمت اولین الویته

    پاسخ
  26. محسن
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    اطلاعاتی که این سایت میده تو بیشتر مواقع اشتباهات داره، بنظرم قبل اینکه بر اساس این چیزایی که اینجا میخونید واسه خودتون ذهنیت ایجاد کنید با هم درگیر بشید یه مقدار دایره جستجوتون رو افزایش بدید و سرچ بکنید،
    جالبه که باور میکنید که یه کانفیگ با گشتاور بیشتر ، توان بالاتر، گیربکس بهتر، از برند بزرگتر و اسپرت سازتر، اونم تو ماشین اسطوره ای که تنها رقیبش پورشه 718 هستش یه همچین خروجی ببینید.
    https://www.audiusa.com/models/audi-tt-coupe

    پاسخ
  27. فقط آلمان
    سوابق: (10 دیدگاه) ,

    شرکت ائودی زیر مجموعه فولکس واگن بزرگ ترین شرکت خودرور سازی جهان هست مزدا هم ی شرکت ساده ژاپنی تکنولوژی و مهندسی آلمان رو چطور با مزدای ژاپن مقایسه می کنید واقعا tt ی سرو گردن بالا تر از مزدا هست منطق ی سری در انتخاب مزدا مثل انتخاب خودرو های چینی تو ایران شده! مزدا با اون قیافه کریه چطور زیباست؟ tt امکانات بیشتری رو در اختیار می زاره از قدیم گفتن هیچ گروهی بی حکمت نیست
    تا دیدین قیمت اروزن تر داره انتخاب نکنید

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.