آئودیمزدا

دوئل آئودی TT و مزدا MX-5

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور اول، قسمت بیست‌ونهم، اولین دوئل از گروه کوپه‌های کوچک

دوئل‌های گروه کوپه‌های کوچک در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

 

آئودی TT

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو 2014

نسل کنونی: سوم

پلت‌فرم: MQB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کاربایر: 4.2 از 5

امتیاز از کارانددرایور: 4 از 5

فروش سال 2017 در اروپا: 16,281 دستگاه

فروش یازده ماه 2018 در اروپا: 9,858 دستگاه

فروش سال 2017 در آمریکا: 2,294 دستگاه

فروش سال 2018 در آمریکا: 1,289 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگسالان: 81 درصد

حفاظت از کودکان: 68 درصد

حفاظت از عابر پیاده: 82 درصد

سیستم‌های ایمنی: 64 درصد

امتیاز کلی: چهار ستاره

گارانتی: چهار سال یا 80 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین راحت، چسبندگی مناسب در هر شرایط آب‌وهوایی، ترمزهای قدرتمند، تکنولوژی بالای داشبورد

نقاط منفی: طراحی نه‌چندان جدید، عدم ارائهٔ گیربکس دستی، سروصدای زیاد کابین

 

مزدا MX-5

تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس 2014

نسل کنونی: چهارم

پلت‌فرم: ND مزدا

امتیاز از کاربایر: 4.2 از 5

امتیاز از کارانددرایور: 5 از 5

فروش سال 2017 در اروپا: 15,769 دستگاه

فروش یازده ماه 2018 در اروپا: 13,172 دستگاه

فروش سال 2017 در آمریکا: 11,294 دستگاه

فروش سال 2018 در آمریکا: 8,971 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگسالان: 84 درصد

حفاظت از کودکان: 80 درصد

حفاظت از عابر پیاده: 93 درصد

سیستم‌های ایمنی: 64 درصد

امتیاز کلی: چهار ستاره

گارانتی: سه سال یا 58 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: هندلینگ فوق‌العاده، رانندگی رضایت‌بخش، مصرف سوخت خوب

نقاط منفی: سواری خشک، سروصدای زیاد کابین، کمبود محفظه‌های اشیاء

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

آئودی TT

مزدا MX-5

پیشرانه 2 لیتری I4 2 لیتری I4
تنفس توربوشارژ طبیعی
قدرت 228 اسب بخار 180 اسب بخار
گشتاور 350 نیوتن متر 205 نیوتن متر
گیربکس 7 سرعته دوکلاچه 6 سرعته اتوماتیک
محور محرک چهار چرخ عقب
شتاب صفر تا 96 5.2 ثانیه 5.7 ثانیه
مسافت 400 متر 15.0 ثانیه 14.5 ثانیه
حداکثر سرعت 210 کیلومتر/ساعت 225 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 8.0 لیتر ترکیبی 8.1 لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی 144 گرم/کیلومتر
ظرفیت باک 55 لیتر 45 لیتر
وزن 1360 کیلوگرم 1063 کیلوگرم
طول 4.19 متر 3.91 متر
فاصلهٔ محوری 2.50 متر 2.31 متر
حجم صندوق بار 225 لیتر 140 لیتر
ظرفیت سرنشین 2 نفر 2 نفر
قیمت پایه بریتانیا 33,280 پوند 17,965 پوند
قیمت موردبررسی 33,280 پوند 21,100 پوند
قیمت پایه آمریکا 44,900 دلار 26,625 دلار
قیمت موردبررسی 44,925 دلار 27,540 دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه

  1. Radin

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (87 ديدگاه)

    بدون شک tt

    1. OMID

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (963 ديدگاه)

      چرا tt؟
      Mx5 که هم شتابش بهتره هم هندلینگش زبانزده هم دیفرانسیل عقبه !
      tt دیفرانسیل جلو هست.

    2. محمد

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1437 ديدگاه)

      بدون شک میاتا!!!
      ۱۸.۰۰۰ دلار ارزونتر
      شتاب سریعتر
      کیفیت و امکانات رو هم که هر دو خوبن
      برنده گروه رو هوندا پیش بینی میکنم
      .
      اما بدور از هر رقابتی،
      اگه میاتا روزی در ایران میبود قطعا حتی واسه ۶ ماه هم که شده به هر قیمتی دوست داشتم یکیشو داشته باشم
      این البته در مورد اکثر خودروهای جدید مزدا برام صادقه

      1. King918

        ۲۳ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (2458 ديدگاه)

        درسته مزدا ماشین خوبیه اما
        ایودی گیربکس دوکلاچه داره قطعا شتابش بهتره و اون که نوشته واقعی نیست آلمانی ها خیلی شتاب رو غیر واقعی میزنن تو سایت پورشه شتاب 911 توربو 3.1 خورده در ضمن باک بزرگتری داره کیفیت قطعات تی تی بهتره ظاهر به روز تر و زیباتری داره تاپ اسپید بیشتری داره فقط یکم قیمتش بالاس

        1. Car Lover

          ۲۳ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (453 ديدگاه)

          یکم؟؟ مشتی یه کرولاعه بعدم شتابو نهایتا نیم ثانیه کم میزنن دیگه که نهایت شتاب بشه 6
          ائوی ماشین عالی و این برتریای میاتا نداشتن خیلی تکنولوژیای دیگس ولی این دلایل شما …

        2. جواد

          ۲۵ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (60 ديدگاه)

          افسوس که دوستان تعصب زیادی رو مزدا دارن!
          tt خدایه زیبایی…

    3. شاهين

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (859 ديدگاه)

      یکی از لذایذ دنیا سوسک کردن ماشین های هم سگمنتِ خیلی گرونتر با یه ماشین متوسطه، دقیقا لذتی که با یه مزدا ٢۵ هزار دلاری میتونی یه آعودی ۵٠ هزار دلاری رو بفرستی تو آیینه وسط، اختلاف قیمت اونقد زیاده که حتی یه ثانیه هم به اعودی فکر نکردم،رای من مزدا میاتا،ولی در کل به نظرم این گروه بندی مشکل داره و فکر کنم تنها جاییه که ماشین لوکس و اقتصادی رو گذاشتین کنار هم که البته بچه های پدال شعورشون به این میرسه که تو انتخاب قیمت رو لحاظ کنن ولی تو تلگرام چون مشخصات درج نمیشه ماست ها و قیمه ها ریخته میشه تو هم

      1. King918

        ۲۳ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (2458 ديدگاه)

        جناب car lover کیفیت قطعات . گیر بکس دوکلاچه. گشتاور بیشتر .باک بزرگتر. ظاهر زیباتر.
        تاپ اسپید بیشتر . حجم صندوق بیشتر دلایل خوبی نیست ؟؟؟!!!! معذرت میخوام پس برای شما چی مهمه ؟؟؟؟

        1. Car Lover

          ۲۳ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (453 ديدگاه)

          مهم اینه که اینارو با چه قیمتی میتونم داشته باشم یک
          دو این که تو عمل کدومش کارامد تره که با تمامی این تکنولوژی ها ائودی کند تره علتشم باللا گفتم
          و مسائل دیگه ای رو که مطرح کردین بیشتر تو خرید ی سدان یا کراس تو چشم میاد و مهم ترین دلیلی که میاتا برتری داره به ائودی لذت رانندگی بیشتر میاتا عه که هرکی رفته توش لبخندش باز شده
          نمیگم ائودی نداره اینو ولی مزدا سرامده تو این مورد

        2. Alireza

          ۲۳ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (526 ديدگاه)

          اولا ظاهر سلیقه ایه که اتفاقا به نظر من مزدا خیلی خوشکلتره بعدا باک بزرگتر آخه شد مزیت دوما من زیاد ندیدم کسی تاپ اسپید رانندگی کنه ‌ ولی فکرم نکنم ۲۲۵ با۲۳۵ خیلی فرق داشته باشن ولی شتابحدودا نیم ثانیه ای تقریبا به چشم میاد مزدا تازه دیفرانسیل عقبم هست اگه اینا دلیل نیست پس دلیل چیه

    4. امیر

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (189 ديدگاه)

      کسی که پول آئودی رو داشته باشه عمرا مزدا بخره
      تنها برتری مزدا فقط 0.8 ثانیه شتاب بیشترشه که تو ۴۰۰ متر اختلاف میشه ۰.۵ ثانیه یعنی شتاب ثانویه بیشتر آئودی یعنی برتری تو سبقت گرفتن یعنی فوقش ۱ متر اختلاف دو ماشین تو طی کردن مسیر ۴۰۰ متر پس هیچ بشری تو آینه وسط مزداش آئودی رو نمیبینه😏
      هیچ شرکتی بی حساب کتاب رو محصولاتش قیمت نمیزاره، قیمت بالاتر آئودی بخاطر سود بیشتر و لطف مزدا نیست بخاطر تکنولوژی و کیفیت بالاترشه
      و در آخر دوستی دیفرانسیل عقب بودن مزدارو صرفا به واسطه تماشای فیلمهای دریفت بی ام و، برتری مهمی یاد کردند در صورتی که تنها ماشین دیفرانسیل عقبی که از نزدیک دیدن پیکان وانت بوده برادر من الان به شما یه MX5 بدن میخوای چه کار خاصی باهاش بکنی؟ مثل فیلما پشت چراغ قرمز ترمز و گازو باهم فشار بدی چرخ عقبت بکسواد کنه؟ یا مثل همون ویدئو های بی‌ام‌و یه دریفت مشتی بزنی باهاش؟😂

      1. نیما

        ۲۳ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (286 ديدگاه)

        پاسخ این سوال شاید ابهام شما رو بر طرف کنه
        با پولی که آئودی میشه خرید ماشین بیشتری رو صاحب میشید یا با پولی که برای مزدا میدید؟
        به نظر من مزدا

        1. امیر

          ۲۵ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (189 ديدگاه)

          خراب منطقت شدم😂
          رو چه حسابی باید ماشین بیشتر داشته باشی؟
          اختلافش میشه ۱۷ هزار دلار با این پول میشه یه میراژ یا فورد فیستا یا فیات ۵۰۰ و ازین قبیل ماشینا خرید، به چه دردت میخوره؟ رو چه حسابی وقتی پول آئودیو داری بیای بجاش یه مزدا و مثلا یه فیات بخری؟
          موضوع نظرسنجیش اینه که کدوم ماشین محبوبتره
          الان یه آئودیTT و یه MX5 جلوت بزارن بگن یکدومشو انتخاب کن بهت میدیم برو باهاش دور بزن، خداوکیلی تو مزدارو انتخاب میکنی یا آئودی؟

  2. حسن

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (390 ديدگاه)

    مزدا mx سنگ محک این کلاس هستش
    مزدا رای من هست

    1. سامان اذری

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2777 ديدگاه)

      مزدا کاملا شایسته بالا اومدنه ولی تو.کانال تلگرامی چون مشخصات نوشته نمیشه به شدت ائودی بالاتره
      و این انصاف باشه

  3. بهنام

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (247 ديدگاه)

    نسل جدید و حاضر میاتا کاملا تونسته مدلی ارتقا یافته با پایبندی کامل به نسل های گذشته رو ارائه بده و به گفته ی اکثر کارشناسان مدلی کاملا خوب رو به مدلی عالی تبدیل کرده. شاید از آئودی بهتر نباشه ولی بهتر از آئودی ماموریتش رو انجام داده و انتخاب بعنوان بهترین کوپه ی ارزان قیمت بازار، بهترین طراحی و غیره نشون میده که مزدا در نسل جدید میاتا حتی کوپه های گرانقیمت تر رو هم تحت تاثیر قرار میده

  4. OMID

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (963 ديدگاه)

    مزدا بی شک

  5. امیر

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اگر هم قیمت بودن انتخاب سختی بود ولی با این اختلاف قیمتی شکی نمیمونه که مزدا برتره البته با احترام به همه آلمانی ها و تی تی

  6. Mahdi

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگر قیمت نزدیک به هم داشتند حتما به ائودی رای میدادم ولی الان عقل حکم میکنه به مزدا که از لحاظ فنی همپای رقیب المانیش هست رای بدیم

  7. sina

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1947 ديدگاه)

    قطعا مزدا
    سریعتره
    دیفرانسیل عقب هست
    بسیار ارزونتره
    میزان فروششون تو سال 2018 هم نشون میده خعلی ها دیگه هم همینجوری فک میکنن.

    1. sina

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1947 ديدگاه)

      راستی رفقا
      فردا ساعت 16:30 به وقت ایران خودروی سال آمریکا انتخاب میشه.

  8. آرمین

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (98 ديدگاه)

    شخصا از خودرو های اسپرتی که ترمزدستیش اهرمیه بیشتر خوشم میاد چون دستی کشیدن چه رو اسفالت، بارون و یا برف خیلی هیجان و حس خوبی داره ولی با دستی اکترونیکی آشنایی ندارم فکر نکنم این لذتو به رانندش منتقل کنه و در ضمن قیمت آئودی 18 هزار دلار بیشتره ولی فقط در بخش طراحی، زیبایی و کیفیت متریال بهتره و از نظر ایمنی هم تعجب کردم چون 300 کیلو وزن آئودی بیشتره ولی ایمنیش پایینتره ولی به نظرم z4 برنده این سگمنت بشه

  9. امیر

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1875 ديدگاه)

    توبخش طراحی هم کابین هم طراحی خارجی تا حدودی ائودی بهتره اما فنی با وجود قدرت کمتر و گشتاور کمتر شتاب بهتر و بذت رانندگی بهتری داره مزدا ک اونم بابت دیف عقب بودنشه
    فروش بیشترش بخاطر قیمت ارزانش هست
    با اینکه tt خیلی دوس دارم و جذابه اما مزدا انتخاب معقولتریه واقعا

  10. Mohamad

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (779 ديدگاه)

    مزدا امتیاز کامل از کار اند درایور را هم گرفته
    5 از 5
    تو فاکتور قیمت هم که کاملا برتره. کمتر شرکتی میتونه در رنج قیمت گذاری مزدا، خروجی کیفیت و ظرافت و زیبایی مزدا را داشته باشه. با مزدا، شما همه چیزو میتونید باهم داشته باشید.

  11. کاوه

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (149 ديدگاه)

    آئو دی اسب بخار و گشتاور بیشتری داره و توربو هم هست اما شتابش کمتره. اینجاست که اعداد می روندپشت مسئله بازده و توان. مزدا میاتا دیگر در تاریخ ثبت شده است. به عنوان یک اسطوره. صنعتگری ژاپنی در نهایت خود.

    1. Mآsكvيch

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (111 ديدگاه)

      آئودی ٣٠٠ کیلو سنگین تر هست! إعداد رو کامل بخون

  12. سیدمهران میرابوالقاسمی

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (259 ديدگاه)

    مزدارا عشقه.

  13. Mآsكvيch

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (111 ديدگاه)

    آئودی رو انتخاب میکنم،طراحی میاتا فاجعه هست بخصوص وقتی از نزدیک میبینی بیشتر متوجه میشی!
    سواری خیلی خوبی هم داره همراه با تکنولوژی بالا
    قیمت که آئودی بالاتره ولی مگه میخوام بخرم که واسم مهم باشه! :))

    1. شاهين

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (859 ديدگاه)

      اتفاقا جالبه بدونی که مزدا میاتا در سال ٢٠١۴ که معرفی شد برنده جایزه برترین خودرو سال و برترین طراحی سال شد(حساب کن چه غولایی رو شکست داده از برند های لوکس) یعنی میخوام بهت بگم طراحی کاملا سلیقه ای و اتفاقا اکثرا به خاطر قیافه باحالش میخرنش

      1. Mآsكvيch

        ۲۳ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (111 ديدگاه)

        سال ٢٠١۴ که ماشین سال شد Audi A3
        طراحی سال هم شد BMW i3! اشتباه آمار دادی
        لینکش هم خواستی میدم
        حالا اینکه اکثر اون هایی که خریدن به چه دلیل خریدن هم من نمیدونم چون ازشون نپرسیدم !
        قیافش که باحال نیست!

        1. سلطان اس 500

          ۲۴ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (7 ديدگاه)

          سال 2016 برترین ماشین دنیا مزدا میاتا شد. بهترین خودروی سال ژاپن هم شد. حالا 2014 یا 2016 زیاد فرق نداره ولی در کل ماشین سلطانیه

        2. شاهین

          ۲۴ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (859 ديدگاه)

          پس سعی کن بری بپرسی شاید ایمان بیاری

    2. Mad.z.Max

      ۲۴ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (452 ديدگاه)

      تعجب میکنم از این نوع ثبت نظرایی که داری. تا جایی که من دیدم تو کمتر از سه ماه ۲تا از اکانت های شما بسته شدن (که قطعا تعداد بیشتری هست)، تقریبا تمام نظراتت هم به شدت دیسلایک میشن، ولی بازم دست از این نوع صحبت برنمیداری.

  14. مهدی

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (10 ديدگاه)

    مزدا با قیمت تقریبا نصف و با بازدهی برابر نسبت به آئودی، با توجه به مزیت موتور تنفس طبیعی در افزایش طول عمر موتور نسبت به توربوشارژر، میشه مزدا رو انتخاب نکنی، لطفا احساسی از روی نام برند رای ندین، التماس تفکر

  15. Ardalan

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (66 ديدگاه)

    مزدا.واسه محور عقب بودن و تنفس طبیعی بودنش

  16. آرمین

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (98 ديدگاه)

    واقعا چجوری مزدا از موتور 2 لیتری تنفس طبیعی 180 اسب قدرت و 205 تا گشتاور گرفته واقعا دمش گرم خیلی کارش درسته حالا آئودی رو میشه هضم کرد چون تویین توربویه و میشه گفت کار خاصی نکرده البته گشتاور 320 نیوتن متریه آئودی هم خیلی عالیه ولی تو شتاب که بدردش نخورده و فقط 10 کیلومتر سرعتش از مزدا بیشتره

    1. Alireza

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (526 ديدگاه)

      داداش این که چیزی نیست سری k20 هوندا که روی s2000 نصب بود از تنفس طبیعی 205 اسب بخار و 217 تا گشتاور کشیده بیرون تازه تا هشت هزارم دور میخوره

  17. حمیدرضا

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2388 ديدگاه)

    مزدا گزینه بهتری هست بهترین رودستر دنیا

  18. ali a

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (662 ديدگاه)

    طراحی بیرونی و داخلی آئودی واقعا جذابه…ولی قیمت مزدا نصفه قیمته آئودیه…مزدا با لذت رانندگی واقعی…دیگه سلیقه و جیبت تعین میکنه…

  19. جی کلاس مرسدس

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (146 ديدگاه)

    من نمی‌دونم اونایی که میگن شتاب مزدا بهتره چطور روشون میشه این حرفو بزنن یه نگاه به وزن ماشینها بکنن ‌دقیقا سیصد کیلو تی تی سنگینتره با این حال یکم شتابش کمتره

    1. MAHDI

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (3743 ديدگاه)

      درعمل آئودی حتی بااین موتور شتاب بهتری خواهدداشت

    2. OMID

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (963 ديدگاه)

      خو پسر خوب مگه تقصیر ماهست که سنگینتره 😁
      شتاب میاتا به کنار
      اصلا چطور به tt دیف جلو تو سگمنتی رای میدی که لذت رانندگی حرف اولو میزنه
      عوض وزن بیشتر tt توربو و گیربکس دو کلاچه داره باید شتابش بهتر باشه اما نیست

      1. arash66

        ۲۴ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (431 ديدگاه)

        جوری از دف عقب بودن ضحبت میکنن انگار هر روز میخوان دریفت کنن تو خیابونا !

  20. ایمان

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (233 ديدگاه)

    مزدا میاتا بهترین خودروی این سگمنته به اعتقاد من

  21. Saman

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (79 ديدگاه)

    مزدا دف عقب و کیفیت بینظیر ژاپنی. طراحی خارجی و داخلی جذاب و قیمت توپ.

  22. حسین

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2130 ديدگاه)

    مزدا ، بخاطر صدای بهتر موتور تنفس طبیعی ، شتاب بهتر و قیمت ارزونتر!
    اگه tt میخری ، نمونه پرقدرتش رو بخر!

  23. MAHDI

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3743 ديدگاه)

    مزداخیلی جذابه اما اینجا آئودی ttاز هرنظر جذاب تر وکامل ترهستش.کابین خیلی باکیفیت تر. طراحی جذاب تر.ظاهرگرون قیمت تری هم داره

  24. arash66

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (431 ديدگاه)

    فقط یک ایرانی میتونه TT رو ول کنه MX-5 رو بچسبه.
    پیکانم دف عقب بود …. وقتی تو برفو یخ نتوسنتی یک متر جلو بری اون موقع یاد میگری دف عقب نگیری !

    1. شاهين

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (859 ديدگاه)

      اگه واقعا اینطور فکر میکنی دوباره میزان فروش جفتشون تو سال ٢٠١٨ (امریکا)رو مقایسه کن، قطعا اونجا که خرید ماشین قسطیه و توانایی پرداختش راحت تر از هرجای دیگست و مردمش ایرانی نیستن یه چیزی دیدن که این همه میاتا خریدن

    2. VIPER

      ۲۳ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1879 ديدگاه)

      سری ۲،۳ ،۵ .۷
      مرسدسc e s
      اینا دف عقبن و تمام سوپر لوکسها
      پیکان مظهر دف عقب بودنه؟
      کسی که بگه تو برفو یخ دف عقب میمونه و دف جلو نه ،معلوم الحاله

      1. arash66

        ۲۴ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (431 ديدگاه)

        دادا ما داریم در مورد ماشین 4 سیلندر 2 لیتری صحبت میکنیم نه سوپر اسپرت 10 سیلندر دف عقب !

        شتاب پایینتر آئودی هم به خاطر وزن بیشتر و سایز بزرگترش هست نه به علت ضعیف تر بودن موتور !

  25. Ford taurus

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (329 ديدگاه)

    مزدا اینجا عالیه فقط جای یه توربوشارژ در پیشرانش کمه
    قدرتش اگه به ۲۰۰اسب برسه میشه یه شیطونیایی باهاش کرد😉

  26. Achtung

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (326 ديدگاه)

    نتیجه نظر سنجی خیلی مضحکه. شرط میبندم ۹۹ درصد کسانی که به مزدا رای دادن نسل فعلی هیچ کدوم رو از نزدیک ندیدن.

    1. سلطان اس 500

      ۲۴ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (7 ديدگاه)

      داداش 99 درصد ماشینایی که تو این دوعل ها وجود دارند اصلا تو ایران نیستن که بشه سوارشون شد و حتی از نزدیک دیدشون.به خصوص هایپر کارها. پس کلا میخوای نظرسنجی رو تخته کنیم بریم؟ اتفاقا اگر قرار بود صرفا از روی اسم و برند انتخاب چشم بسته انجام بشه که قطعا آعودی میبرد؛ پس فکر میکنم کاربرای پدال واقعا فهم خوبی دارن از انتخاب خودرو

  27. mehdi

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (6 ديدگاه)

    الان قیمت اولین الویته

  28. محسن

    ۲۴ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اطلاعاتی که این سایت میده تو بیشتر مواقع اشتباهات داره، بنظرم قبل اینکه بر اساس این چیزایی که اینجا میخونید واسه خودتون ذهنیت ایجاد کنید با هم درگیر بشید یه مقدار دایره جستجوتون رو افزایش بدید و سرچ بکنید،
    جالبه که باور میکنید که یه کانفیگ با گشتاور بیشتر ، توان بالاتر، گیربکس بهتر، از برند بزرگتر و اسپرت سازتر، اونم تو ماشین اسطوره ای که تنها رقیبش پورشه 718 هستش یه همچین خروجی ببینید.
    https://www.audiusa.com/models/audi-tt-coupe

  29. فقط آلمان

    ۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (10 ديدگاه)

    شرکت ائودی زیر مجموعه فولکس واگن بزرگ ترین شرکت خودرور سازی جهان هست مزدا هم ی شرکت ساده ژاپنی تکنولوژی و مهندسی آلمان رو چطور با مزدای ژاپن مقایسه می کنید واقعا tt ی سرو گردن بالا تر از مزدا هست منطق ی سری در انتخاب مزدا مثل انتخاب خودرو های چینی تو ایران شده! مزدا با اون قیافه کریه چطور زیباست؟ tt امکانات بیشتری رو در اختیار می زاره از قدیم گفتن هیچ گروهی بی حکمت نیست
    تا دیدین قیمت اروزن تر داره انتخاب نکنید

  30. Farzad

    ۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (420 ديدگاه)

    TT

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن