بنتلی فلایینگ اسپور بلک لاین جدید، تجمل در حد اعلا!

بنتلی در حال معرفی پکیج بلک لاین برای فلایینگ اسپور جدید است. این پکیج طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را در خود جای داده است. مشتریان همچنین می‌توانند بخش اعظم قطعات روشن بدنه را با تریم مشکی و تیره‌رنگ جایگزین کنند.


از جمله‌ی این موارد می‌توان به مجسمه‌ی مشهور فلایینگ B، پره‌های رادیاتور، جلوپنجره، محیط اطراف پنجره‌ها و بخش‌های پایینی سپر عقب و درب‌ها اشاره کرد. در چراغ‌های عقب، دستگیره‌های درب و خروجی‌های اگزوز نیز این تریم مشکی دیده می‌شود.


بنتلی فلایینگ اسپور بلک لاین جدید همچنین به‌صورت استاندارد از رینگ‌های 21 اینچی سود برده و مشتریان می‌توانند رینگ‌های 22 اینچی را هم سفارش دهند. برای این خودرو 17 رنگ استاندارد بدنه وجود دارد که به 13 رنگ دیگر قبلی اضافه می‌شوند.


بنتلی می‌خواهد موفقیت مدل کانتیننتال GT بلک لاین را تکرار کند. این نسخه از کانتیننتال GT حدود 30 درصد از فروش کل این محصول از ابتدای سال تاکنون را به خود اختصاص داده است.


فلایینگ اسپور جدید مدعی است پیشرفته‌ترین گرند تورینگ اسپورت و لوکس در بازار بوده و حضور پرقدرت خود در جاده را با کیفیت کابین و تکنولوژی‌های پیشرفته ترکیب کرده است.


کابین دست‌ساز این خودرو دارای 15 رنگ گوناگون و صفحه‌نمایش چرخشی است که می‌تواند از دید پنهان شود. این ویژگی اولین بار در کانتیننتال GT دیده شده است.


این خودرو که بر پایه‌ی شاسی جدیدی تولید شده برای اولین بار از سیستم فرمان پذیری چهار چرخ سود برده و دارای سیستم چهار چرخ محرک و سیستم تعلیق سواری دینامیک می‌باشد.


نیروبخش بنتلی فلایینگ اسپور هم پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربو با قدرت 626 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتون متر است. این پیشرانه با یک گیربکس 8 سرعته دوکلاچه همکاری کرده و شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 333 کیلومتر در ساعتی دارد.


آپشن بلک لاین جدید در بریتانیا، اروپا و آمریکا قیمت 3550 پوند، 3550 یورو و 4735 دلاری دارد.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

32 دیدگاه

  1. net
    سوابق: (1013 دیدگاه) ,

    صندوق عقبش خوب کشیده هست و سقف یکپارچه مشکی با سانروف قشنگه.اگر رینگها استیل نبود و رنگ خاکستری تیتانیوم داشت قشنگتر میشد و اگر سپر جلو بسته بود زیباتر میشد و اگر اگزوزها طرح دایره ای داشت و بیضی نبود زیباتر میشد.۱۲ سیلندر حتی برای ماشینهای سوپر اسپرت خیلی زیاده و برای این سدان لوکس اشرافی ۸ سیلندر کافی بود

    پاسخ
    1. امین
      سوابق: (18 دیدگاه) ,

      مدل 2005 با 99.000 کار موتور 12دبلیو
      در مونیخ میفروشند 34.990
      با یورو 14ت میشه 490
      با این پول در تهران چی میشه خرید؟

      پاسخ
      1. امین
        سوابق: (18 دیدگاه) ,

        حتی اعتباری میتونید بخرید همین ماشین دست دوم بخرید و فقط باید شرایط انتخاب کنید
        دنبال کارهاش میرن و خودشون کارهاش انجام میدن
        کلی خوشحال میشن که تونستند یک مشتری اعتباری پیدا کنند
        ماهیانه از 426 شروع و تا 480 قابل ارائه و بسته به انتخاب مشتری
        البته حتی با اجاره ماهیانه میشه یه مدت سوار شد و لذت برد
        هزینه کوتاه مدت بیشتر هست ولی در بلند مدت برای کسی که میخواد ماشین بازی بکنه بهتره
        بخصوص برای سفرهای طولانی این روش خوبیه

        پاسخ
    2. امین
      سوابق: (18 دیدگاه) ,

      قسطی میشه پرداخت کرد با ماهیانه بین 430 تا 480 بسته به انتخاب مشتری
      خودشون کارهای اداریش انجام میدند

      پاسخ
  2. Amir.ferrari
    سوابق: (131 دیدگاه) ,

    هر چی از تجمل این ماشین بگی کمه،زیبایی و اصالت ۱۰۰ ساله،موتور هیولا با امضا دوازده سیلندر،قدرت و گشتاور خیره کننده، شتاب و تاپ اسپید در حد سوپرکارهای مطرح، کیفیت مثال زدنی و انبوهی از امکانات و شخصی سازی مختص بنتلی و ….، هر چه خوبان همه دارن تو این ماشین یکجا گردآوری شده، در حال حاضر کامل ترین سدان هایپرلوکس بازار ایشون هستن…

    پاسخ
    1. مهران
      سوابق: (29 دیدگاه) ,

      امت جوگیر هایپر لوکس والا ما چند سال پیش یه چیزی رو گفتیم به اسم فوق لوکس الان امت جوگیر که دنیا شناخت جلوگیری این امت رو یه واژه جدید اختراع کرده هایپر لوکس هایپر لوکس اگرم باشه مایباخ اکسلرو هست که فقط یکی یا دو تا ساخته شده باشه با قیمت فوق نجومی نه اینکه تولید انبوه یا حتی محدود باشه این چی داره که هایپر لوکس باشه چهار تا تیکه چوب که چشم عوام دربیاد اینقدر نخندوننمون گرچه هیچکدوم از این واژه ها در خارج از ایران کاربرد نداره و صرفا به همه لوکس گفته میشه والاغیر

      پاسخ
        1. مهران
          سوابق: (29 دیدگاه) ,

          همه چی

      1. فقط انگلستان
        سوابق: (801 دیدگاه) ,

        اسم میباخ نابود شده رو کنار بنتلی بزرگ نیار
        میباخ همش یک مدل ماشین بود که ده تا اسم و مدل براش ساختن
        یک متر به طول اس کلاس اضافه کرده بودن فکر می کردن شاهکار کردن مدل۵۷ و ۶۲ میباخ همون اس کلاس بودن با طول ۵.۷ و ۶.۲ متر پولمن هم اشاره به طول بیشتر داشت اکسلرو هم فقط یکی ازش ساخته شد همین و بس
        بنتلی و رولزریس الماس های دنیای خودروسازی هستن و استفاده از هر واژه ای خوبی براشون درسته لوکس و سوپر لوکس و هایپر لوکس همش خوب و درسته
        می دونم که طرفدار آلمان هستی ولی آلمان یه شکست خورده واقعی هستش در برابر انگلیس
        اگه می تونی یه خودرو سدان آلمانی که در حد رولزرویس فانتوم باشه رو برام اسم ببر
        یه خودرو گرند تور اسپورت که در حد آستون مارتین DBSسوپر لگرا باشه رو برام اسم ببر
        یه شاسی بلند در حد رولزرویس کولینان
        یه سوپر اسپورت در حد مکلارن سنا
        یه کوپه در حد بنتلی کانتیننتال
        و …
        می بینی که انگلیس در تمام سطح های بالای خودروسازی پادشاهی میکنه.

        پاسخ
        1. مهران
          سوابق: (29 دیدگاه) ,

          فقط انگلستان جوش نیار آروم باش باشه

        2. الیور تویست
          سوابق: (25 دیدگاه) ,

          داداش داری کج میری!!!! الان اینایی که گفتی بیشترشون زیر مجموعه فولس واگن و بی ام دبلیو هستن یعنی وضعشون خراب بوده که اومدن زیر چتر اینا!!!!!! کدوم شکست خورده المان??? استون مارتین هم که رفته ردبول الان وضع کدومشون خرابه?نمیدونم چند سالته ولی این حرف ها بچه گانه بود

        3. Ali
          سوابق: (735 دیدگاه) ,

          الیور تویست
          منظورت سهام هست دیگه؟
          از کی تاحالا شما سهام شرکتی رو میخری میشی آقای اون شرکت؟
          جوک سال بود این حرف وضعشون خرابه؟

        4. Behrouz. anzali
          سوابق: (217 دیدگاه) ,

          زدی کلا ژرمن رو نابود کردی شما!!!! به غول صنعتی میگی شکست خورده ؟ به چه استنادی حرف میزنی ؟از کجا میارین این حرف ها رو ؟ یه چیزی بگو با عقل جور در بیاد برادر اخه اینم نظر بود دادی شما یا تعصب کورکورانه؟

        5. مانی
          سوابق: (1436 دیدگاه) ,

          این رلز رویس و بنتلی که میگی‌ برند‌های لوکس آلمانی‌ها هستن
          چرا بی‌ ام و و فولکس باید برای خودش رقیب بتراشه؟

      2. Ali
        سوابق: (735 دیدگاه) ,

        مهران جان توصیه میکنم شما در مورد بنتلی نظر ندی سنگین تری.
        باشه مایباخم خوبه

        پاسخ
        1. مهران
          سوابق: (29 دیدگاه) ,

          پس چی که خوبه بهترینه

    2. net
      سوابق: (1013 دیدگاه) ,

      Amirferrari سدان هایپر لوکس نداریم.
      این ماشین بنتلی جز خانواده[ سدان لوکس اشرافی] هست مثل سدان رولز رویس و سدان مایباخ.
      سدان ایودیa8 و بنز سری اس و بی ام و سری ۷ فیس لیفت جز خانواده [سدان لوکس ]هستند.
      سدان هیوندای ازرا گرنجور و تویوتا کمری و کیا کادنزا و هوندا اکورد جز خانواده[ سدان نیمه لوکس ]هستند.

      پاسخ
  3. احمدرضا
    سوابق: (254 دیدگاه) ,

    چقدر زیباست
    به نظرم زیباترین و لوکس ترین ماشین دنیاس
    وای
    دیوانه شدم

    پاسخ
  4. Behrouz. anzali
    سوابق: (217 دیدگاه) ,

    یه ماشین فوق لوکس . چقدرم ابهت داره لامصب واقعا زیباست . وی ۱۲ روش هست همین کافیه.فقط دنا پلاس ما میتونه باهاش رقابت کنه 😁😁😁😁

    پاسخ
  5. AMANTE
    سوابق: (299 دیدگاه) ,

    از وقتی عکس هاش رو تو اینترنت دیدم هی می خوام یک چیزی دربارش بگم ولی نمیدونم چی بگم.
    بنظرم بگم: ( نمیشه کلمه کم نقص رو درباره این گفت باید گفت بی نقص.)

    پاسخ
  6. Saeed
    سوابق: (388 دیدگاه) ,

    واقعا نمیدونم چه جمله‌ای واسه این شاهکار بگم
    فقط دو جمله میتونم بگم که درش بگنجه
    ((بنتلی، بنتلیه))
    مهمترین جمله: ما هیچ! ما نگاه!…

    پاسخ
  7. کافر مقدس
    سوابق: (583 دیدگاه) ,

    به نظر من هرکمپانی ای با این برچسب قیمت توانایی ساخت همچین چیز لوکسی داره

    پاسخ
    1. Ali
      سوابق: (735 دیدگاه) ,

      میتونستن میساختن منتظر نمیموندن.
      قضیه سنگ بزرگ برداشتنه خودمونه.

      پاسخ
  8. حامد
    سوابق: (12 دیدگاه) ,

    بنظرتون صندوق عقب بیش از حد ساده نشده؟خیلی تو چشم میزنه

    پاسخ
  9. هادی نجفی
    سوابق: (142 دیدگاه) ,

    فقط دوست دارم بشنیم ساعت ها نگاهش کنم
    واقعا نمیدونم برای این شاهکار و اثر هنری زیبااااااا چی بگم…

    پاسخ
  10. محمدهادی
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    منم در مورد این جواهر انگلیسی فقط توقف میکنم و با تمام انرژی میگم،انگلیس بحق سازنده کهنه کار ماشین های تشریفاتی و پادشاهانست
    انصافا حتی آلمانیهام با اون اوج تکنولوژیشون نمیتونن حس تجملاتی رو به مشتری القا کنن،البته این دلیل نمیشه که بگیم سری ۷ بی ام و و آیودی آ۸ و مرسدس اس کلاس اصلا خودروهای مرغوب و بالاترین سطحی نیستن،فقط میشهگفت اونا خودروی لوکس انگلیسی نیستن…

    پاسخ
    1. مهران
      سوابق: (29 دیدگاه) ,

      خب با تمام انرژی بگو اصلا داد بزن وقتی حرفت درست نیست بنتلی و اون یکی که اسمش سخته باهم اندازه ده هزار تا ماشین نمیتونن بسازن قطعا آلمانی ها اگر این تعدا میساختن باید اسمی فراتر از الماس جواهر یا … میذاشتی روش همون آلمانی ها با تکنولوژی و علمشون نگهشون داشتن والا به تاریخ میپوستن قطعا جگوار و لندروور رو با اون همه فروش دادن دست هندی ها… بهش چرا چون علم ندارن مگه علم فقط مهندسی طراحی یا … علم مدیریت علم اول دنیاست بقیه علوم حمالیه جانم حالا فریاد بزن با تموم انرژی

      پاسخ
      1. علی
        سوابق: (735 دیدگاه) ,

        چرا *** میگی مرد حسابی؟
        مهندسی رنجروور انگلیسیه یعنی چی دادن هندیا…یکسریا هنوز نمیدونن سهام دار بودن با مهندسی فرق داره…پس مرسدس بنزم که بخشی از سهامش متعلق به چینی ها شده مهندسی چینی روش پیاده میشه؟
        جوک میگی خودت خندت نمیگیره؟

        پاسخ
  11. محمدهادی
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    داداش درمورد لوکس سازای بریتانیایی جالبه بدونی رولزرویس فانتوم و بنتلی مولسان حتی از خودروها الکتریکی هم کابین بیصداتری دارن،خب اگه تکنولوژی و مهندسی بالایی وجود نداشته باشه میشه واقعا خودرویی به این شدت بیصدا و ایزوله تولید کرد؟
    یا نتیجه کار چیزی شبیه به پیکان درمیاد که انگار روی موتور نشستی یا موتور توی اتاق نصبه که بجز سروصدا صدای هیچی رو نمیشه شنید…

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.