لندروور-رنجروورمرسدس بنز

دوئل رنجروور و مرسدس بنز GLS

مرحلهٔ مقدماتی، گروه هفدهم، شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس، دوئل سوم

نتایج دوئل قبلی بین لینکلن نویگیتور و اینفینیتی QX80

مجموع آراء: ۱۳۰۰

آراء لینکلن: ۹۹۶

آراء اینفینیتی: ۳۰۴

پیروز دوئل: لینکلن نویگیتور با کسب ۷۶ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

کادیلاک اسکالید

لکسس LX

کادیلاک اسکالید

لینکلن نویگیتور

اینفینیتی QX80

لینکلن نویگیتور

مرسدس بنز GLS

رنجروور

؟

ب‌ام‌و X7

جیپ واگنییر

؟

مرسدس بنز GLS

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۹

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱۶,۹۲۸ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۷,۵۳۳ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۱ درصد

حفاظت از کودکان: ۹۰ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۸ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۸ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: شتاب موشک‌وار در نسخهٔ AMG، کابین جادار و لوکس در سطح S کلاس، ویژگی‌های پیشرفته و تکنولوژیک، پیشرانه‌های نرم و روان

نقاط منفی: پد لمسی آزاردهندهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، طراحی بیرونی نه‌چندان جذاب، قیمت گران پکیج‌های سفارشی، تعویض دنده‌های ناشیانهٔ گیربکس، سواری ناهنجار در نسخهٔ AMG

چکیده: GLS به‌عنوان یک شاسی‌بلند سه ردیفهٔ لوکس، یک S کلاس بلندقامت محسوب می‌شود و شاسی اسپرت شگفت‌آور نیز جذابیت آن‌را بیشتر می‌کند

رنجروور

تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲

پلت‌فرم: D7u جگوار-لندروور

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱۳,۹۸۲ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲,۹۱۴ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۱ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۴ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۶۳ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۸۶ درصد

امتیاز کلی: ۵ ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: شخصیت شاهانه در جاده، داخل فوق‌العاده لوکس و باکیفیت، لیست متنوع پیشرانه‌ها، توانایی رفتن به همه‌جا، نرمی و پالایش باورنکردنی سواری

نقاط منفی: تجربهٔ رانندگی قایق مانند، قیمت پایهٔ نزدیک به شش‌رقمی و قیمت بسیار گران‌تر نسخه‌های بالاتر، فضای پای کمتر نسبت به برخی رقبا

چکیده: تعداد کمی از شاسی‌بلندها به‌اندازهٔ رنجروورِ نمادین، مطلوب، توانمند و مورداحترام هستند

مقایسهٔ مشخصات فنی

مرسدس GLS63

رنجروور اس‌وی‌اتوبیوگرافی

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 ۵.۰ لیتری V8
تنفس توئین توربو سوپرشارژ
قدرت ۶۱۲ اسب بخار ۵۶۵ نیوتن متر
گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر ۷۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۷ ثانیه ۴.۹ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۲.۱ ثانیه ۱۳.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر/ساعت ۲۲۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۹۶ ۳۳.۵ متر ۳۵.۹ متر
شتاب جانبی ۰.۹۲ جی ۰.۸۳ جی
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۴.۷ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۳۵۴ گرم/کیلومتر ۳۴۵ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۹۰ لیتر ۱۰۴ لیتر
وزن ۲۶۷۶ کیلوگرم ۲۶۳۶ کیلوگرم
ظرفیت بکسل ۳۵۰۰ کیلوگرم ۳۵۰۰ کیلوگرم
طول ۵,۲۴۲ میلی‌متر ۵,۰۰۱ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۱۳۴ میلی‌متر ۲,۹۲۴ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۸۰ لیتر ۹۰۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۷ نفر ۵ نفر
قیمت پایه آمریکا ۷۶,۹۴۵ دلار ۹۳,۳۵۰ دلار
قیمت موردبررسی ۱۳۳,۱۵۰ دلار ۱۸۰,۸۵۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند فول‌سایز لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۱۰ دیدگاه‌ها

  1. مازیار

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2471 ديدگاه)

    کابینی که چشم از تماشای اون سیر نمیشه
    پرستیژی که سختگیرترین سلیقه ها رو راضی میکنه
    امکانات رفاهی که از یه سدان فوق لوکس چیزی کم نداره
    طراحی که اصالت رو از نو تعریف میکنه
    همه اینها بهمراه یک آف رود بینظیر
    و این تلفیق شگفت انگیز فلسفه اصلی رنجروور هست
    از گاراژ خونه های ثروتمندان در کنار رولزرویس و بوگاتی تا اعماق جنگلها و بیابونها
    میشه بسادگی از کنارش گذشت؟ و اسیرش نشد؟

    موافقم 18
    مخالفم 6
    1. zeg

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (158 ديدگاه)

      آره، میشه

      موافقم 3
      مخالفم 9
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      من که اسیرش نشدم خیلیم چیز جالبی نداره از نظر من بنز خیلی بهتره…

      موافقم 13
      مخالفم 6
    3. Reza

      ۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (5339 ديدگاه)

      مرسدس بنز GLS

      موافقم 10
      مخالفم 4
  2. mahan

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    اقا من نظر بدم یا میدونید؟؟😂😂😂😂

    موافقم 5
    مخالفم 2
    1. RezaRs

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      حاجی نظرتو میدونیم ولی خدایی برتریش چیه انقدر دوسش داری

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. mahan

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        رضا جان یک سروگردن سیستم و تکنولوژی رنجروور بالاتر از بنز هست!
        1.لازم نیست از اصالتش بگم از اصالت طراحی از نسل اول تا الان!شکل مکعب مستطیل همه‌جای رنجرور اتوبیوگرافی دیده می‌شود فرم جعبه‌ای شکل رنجروور به شکلی کاملا هوشمندانه طراحی شده تا جاییکه محصولات این کمپانی هم اصالت خود را به نمایش می‌گذارند و هم مدرن هستند به طوری که با دیدنش میتونید یاد جد بزرگوارش بیفتید و هم میتونید احساس کنید یک خودروی امروزی دارید. به هر حال کسی که یک رنجروور خریداری می‌کند بیش از هر چیز اصالت و پرستیژ یک خودرو تولید انگلیس را مدنظر خود دارد. خطوط صاف و برش‌های عمودی و افقی توی رنجروور کاملا حساب شده هست و احساس هیچ تزئین اضافه نمی کنی و به ماشین ابهت بخشیده.زیبایی و ابهت در عین سادگی!
        2.جایگاه اجتماعی بالایی این ماشین داره!به هر حال ماشین ملکه هست!من بار ها وقتی با این ماشین (حالا روسیه رو کار نداریم)ولی تو دبی و قطر و امارات رانندگی می کردم چنان جلب توجه میکنه که همه ماشاءالله افضل السیاره رنجروفر! یا بار ها شده ماشین رو جایی پارک کردم و این طوری منو ماشین رو تحسین کردن:احسنت الافضل السیاره و المالک رنج روفر اوتوبیوغرافی مبروک یاسیدی!توی شهر سوپرکارا این ماشین جلب توجه میکنه!میان این همه اس یو وی.البته فقط توی کشور های عربی این طوری نیست و توی اکثر کشور ها هست و نشان دهنده جایگاه و اعتبار مالک هست و اکثر افراد معروف و مولتی میلیاردر های دنیا و بازیگرها و سلبریتی ها یکدونه دارند!
        3.در اصل رقبای این ماشین بنتایگا و کولینان هستش.قیمت کولینان که کاملا مشخصه و از دوتای دیگه خیلی فاصله داره.اما انتخاب بنتایگا و اتوبیوگرافی سلیقه ای هستش و بنتایگاه برتری هایی در سرعت و روی جاده داره اما توی افرود شرمنده اتوبیوگرافی هنوزم استاده!
        4.تا همین چندسال اخیر لقب لوکس ترین شاسی دنیا رو می کشید
        5.من g550 هم داشتم همچنینgl63 رو نشستم ولی نداشتم اما 10.15 روز نشستن کافیه تا درک کنی چه طور ماشینیه هیچ کدومشون بپای رنجروور نمیرسند هرچند روی صحبتم بیشتر با g کلاسه بیشتر که در مقابل رنجروور پایینتره!
        6.سیستم تعلیق این ماشین جز 1پیشرفته ترین ها هستش و مود های رانندگی بقیه در مقابلش اسباب بازی هستند مود های مرسدس بنز و بی ام و فوقش توی کامفورت و اکو و اسپرت و اسپرت پلاس هست که جز بهترین هاست زیر سیستم ترین ریسپانس قرار داره!سیستم ترین ریسپانس (سیستم هوشمند رانندگی رنجروور)توسط صدها سنسور و کامپیوتر ۶ حالت رانندگی را تشخیص می‌دهد. یعنی آن چیزی که این روزها به اسم Eco و Normal و Sport‌ می‌شناسیم برای این شاسی‌بلند یک خنده داره و به نوعی خاطرهست.ما قرار نیست که به رنجرور بگوییم که چه حالتی می خوایم رانندگی کنیم حضرت والا خودش تشخیص میده بر حسب زمین و آب و هوا و نحوه گاز دادن و ترمز گرفتن و هزار چیز دیگه که الان وقت چه کاری است رام مثل اسب.برای این خودرو زمین خیس با زمین نم‌دار و جاده خاکی با شن‌های درشت با جاده خاکی با شن‌های ریز و چمن و برف فرق داره و همه را تشخیص می‌دهد. حتی گل و لای را تشخیص می‌دهید باره ها شده رفتم توی بیراهه های بیرون شهری کامپیوتر هشدار میده که سرعت خودرو رو کاهش بدم و اگه ندم خودش سرعت رو کاهش میده و فرمون سفت تر میشه و فنربندی خشک تر میشه که چون شما اومدید و تو گل ولای و ممکنه سر بخورید.این یعنی مود رانندگی. سفت و شل کردن فرمان که نشد حالت رانندگی. هنگام افرود البته افرود سبک رفتم هیچ وقت دلم نیومد باهاش یک افرود درست و حسابی برم ارتفاع خودرو تغییر میکنه و میزان انحراف از اطراف هم عوض میشود.هنگامی که به دل چمن های خیس روسیه میزنیم خودرو با اسکن جاده صاف کمی پایین میاد و فنربندی رو خشک تر میکنه برحسب نیاز و با دنده سنگین مسیر رو بدون هیچ انحراف طی میکنه.ازونجایی که من خیلی کودک درون فعالی دارم و خیلی دوست دارم امتحان کنم که ایا توی ۱ متر اب هم رنجروور راه خودشو میره ولی ازونجایی که ترس داشتم به ۴۰ سانتی متر حدودی قناعت کردم و خودرو رو تست کردم.در این حالت خودرو از ۲۰ تا بیشتر نمیره و ارتفاع ماشین به حداثر میرسه و با چسبندگی عجیب این زیردریایی میاد بیرون.توی تپه ها چه وقتی داره میاد پایین چه بالا اول ارتفاع ماشین رو دائما چک میکنه و تنظیم میکنه و سپس سرعت مناسب رو توی صفحه نمایش نشون میده.توی جاده هم که در سرعت های بالا میاد پایین و اینکه در شن و ماسه بادی خودرو خودش تقسیم دیفرانسیل هارو انجام میده
        7.کدوم خودرو 1 متر زیر اب میره؟
        8.زاویه عبور جلو عقبش توی افرود به شکل استادانه ای طراحی شده و یکی از برترین زوایا رو بین ماشین های افرودی داره.
        9.توانایی شخصی سازی بسیار بالای ماشین.شما میتونید رنگ های بسیار زیادی و(والا سال 2014 بیش از 50 رنگ فقط داشتند الان که بیشتر) از مات و سوپر متالیک و متالیک و دو رنگ و … – انتخاب فلز کناری جانبی و جلوپنجره و هواکش رو هم میتونستی باب میلت توی کاتالوگ نمایندگی انتخاب کنی که حدود ۱۰ طرح داشت الان که بیشتر داره خیلی حرفه که حتی کروم کاری بقل خودروتون هم میتونید شخصی سازی بکنید-طیف رنگ شیشه ها دودی شیشه ها رو لازم به گفتن نیست-ز رینگ های متنوع نگم براتون که تو سال ۲۰۱۴ این رینگ ها بسیار عجیب و غریب بودن و در اوج هنر و زیبایی طراحی شدن که اکثر طرح ها رنگ مشکی براق و مات و خاکسرتی و کروم رو قابل سفارش بود-سقفش ۴ مدل داشت.مدل سقف فلز.مدل سانروف دار.مدل پاناروما ثابت مثل لکسوس rx350 و مدل پاناروما کشویی که پانامرای بزرگ و زیباییی داره-بماند میز بیزینس و یخچال و صندلی های وی ای پی و نورکاری و جای جام و میزبار میتونید در مورد لوازم و اکسسوری هاش تحقیق کنید و(صندلی دوست داشتنی صندوق عقب که البته دوره ما نبود!)
        10.کیفیت چوب و چرم و جیر در حد بنتلی و رولز رویس و سوپرلوکس ها که قابل مقایسه با لوکس های المانی نیست و قیاس مع الفارق هستش.صندلی‌های عقب فوق راحت آن است که به سبک صندلی‌های جت‌های شخصی طراحی شده‌اند. این صندلی‌ها از قابلیت تنظیم در بیش از ۲۰ جهت مختلف نیز برخوردارند و این صندلی‌ها باعث ایجاد فضای پای بیشتر شده و پشتی آن‌ها را می‌توان تاحدود چند درجه تند درجه خواباند ومانند صندلی‌های جلو صندلی‌های عقب هم مجهز به تنظیم برقی، سردکن، گرم‌کن و ماساژور واستراحتگاه پا، میزهای تاشونده هستند و در ردیف عقب علاوه بر این‌ها می‌توان از سیستم تهویه با قابلیت تنظیم جداگانه برای نفرات استفاده کرد..صندلی‌های جلوی عریض‌ و عمیق‌ هست و قابلیت تنظیم برقی در ۲۴ جهت را دارند و سردکن و گرمگن و کلی حالت ماساژ داره و کامل ادم رو دربر میگیره.صندلی‌های چرمی با نوع دوخت خاصش که وقتی دست روشون میکشی حس خوبی میده و دو رنگ طراحی شده بود لااقل من دورنگشو داشتم ترکیب رنگ های نسکافه ای و استخونی کرم دیوانه کننده هست، روکش‌های کرم استخونی بزرگ داشبورد و درها و تریم نسکافه ای رنگ کابین که با فرمون ست هست و جلو دو رنگ کار شده زمینه استخونی کرم با مخلوطی از نسکافه ای به شدت دلربا هست و حتی بهتون بگم دوخت و نخ ها هم با رنگ چرمشون هماهنگ هستالبته رنگ های قرمز مشکی.سفید قهوه ای کلی رنگ دیوانه کننده داره که توی چند برند اونم چند خودرو میتونید ببینید.
        8.بنظرم از اپشن هایی که قبلا گفتم و تاکید کردم فقط چند خودرو داره صحبت نکنم.چون همه رو لیست کردم.
        9.همچنین که یکی از بهترین دید ها رو تو شاسی بلند ها داره و کلی تکنولوژی رانندگی که قبلا گفتم و فقط یکیش رو اشاره میکنم به دلیل که از مابقی خودرو ها بالاتره و تو بقیه خودرو ها هنوز نیست.هشدار نقاط کور و سیستم نگهداری در لاین رنجرور فقط یک بوق یا چراغ روی آینه نیست. وقتی با بی‌احتیاطی درست در زمانی که یک خودروی دیگر در نقطه کور قرار دارد به سمت آن حرکت می‌کنید، خودرو از طریق یک شوک به فرمان، شما را در خط نگاه می‌دارد. ترمز اضطراری در اکثر خودروهای دیگه ای که داشتم اینطوره که وقتی زیاد از حد فشار وارد می‌کنید، خودش هم یک زور دیگر می‌زند. ولی در این خودرو بر حسب سرعت بی‌آن‌که شما بدانید یا بخواهید ترمز الکترونیکی وارد مدار می‌شود.هشدار نقاط کور و سیستم نگهداری در لاین رنجرور فقط یک بوق یا چراغ روی آینه نیست. وقتی با بی‌احتیاطی درست در زمانی که یک خودروی دیگر در نقطه کور قرار دارد به سمت آن حرکت می‌کنید، خودرو از طریق یک شوک به فرمان، شما را در خط نگاه می‌دارد.
        خیلی چیزهای دیگه هم هست رضا جان.نمی دونم دیگه چی بگم گفتنی هارو گفتیم حالا نصفه و نیمه یا یک چیزی ولی تا سوار این غول نشید فایده نداره من ۱۰۰۰ دلیل بیارم که چرا عاشق رنجروورم شما بعد نشستنش با ۱ دلیل قانع میشید.ببخشید.

        موافقم 13
        مخالفم 4
        1. rezars pc

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (475 ديدگاه)

          خب پس دقیقا تو دنیای دیگه سیر میکنه یه سوال دیگه دارم اگه بگن یا اتوبیوگرافی و یا gls 600 maybach میدیم حق افرود نداری کدوم ؟

          موافقم 7
          مخالفم 0
        2. R@m!n

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          عالی مثله همیشه 👍👍👍

          موافقم 2
          مخالفم 1
        3. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          بله رضا جان.این متریال و کیفیت خاص رو نه اینکه مرسدس نتونه بزنه بلکه شرایط قیمتی و کلاس کاری باعث میشه دستش بسته بشه و استفاده نکنه.راستش gls 600 میباخ از لحاظ پرفورمنس از نسخه 63 پایینتره و یکم نزدیکتره و باتوجه به قیمت میشه اتوبیوگرافی اس وی ار یا اتوبیوگرافی اس وی داینامیک رو سفارش داد که بسیار سریع و پرشتابه ولی خب بازم از نظر شتاب و سرعت زیر سایه جی ال اس قرار میگیره.حقیقتا حرف بنده حقیر رو باور کنید که حتی در نسخه معمولی 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژ دار بستتونه و انچنان شمارو به صندلی میخ میکنه که بیش از این نیازی ندارید.حتی اگه حق افرود نداشته باشید و حتی حق رانندگی در شن و ماسه ساحل و چمن و گل جنگل نمی تونید سیستم تعلیق و سیستم ترین ریسپانس (سیستم هوشمند رانندگی رنجروور)توسط صدها سنسور و کامپیوتر حالت های مختلف رو ارزیابی میکنه بهترین تعلیق رو براتون فراهم میکنه رو ندیده بگیرید چیزی که توی رولز رویس و بنتلی وجود داره.نه در خودروی دیگر!حالا شما بخواید موتور و پرفورمنس قویتری داشته باشید میتونید به تیونر های کاربلد منصوری و هامان و منهارت هستند که پرفورمنس بیشتری ارائه بدند که با قاطعیت میگم که نیاز نیست ولی خب به هر حال.از اعتبار و اصالت رنجروور هم که لازم نیست بگم که شما سوار یک خودروی 50 ساله شدید که هم کلاسیکه هم مدرن و با دیدنش میتونید یاد نسل اولش بیفتید.راستش همینکه من سفر میکنم به هر دلیلی میرم دوستان رنجروور های مختلفی برام فراهم می کنند که یکی اسپرته یکی اتوبیوگرافیه یکی ووگه یکی 2008.یکی 2010.2016. هر نوع هر سالی این ماشین اصالت داره وقتی کار کردن با یک رنجروور رو بلد باشید با کارکردن رنجروور های دیگه هم اشنا هستید و منتها چون یکسریا شخصی سازی شده هستند یکسریا ماهیت لوکس تر و پرچمدارن یکسریا ارزانتر کیفیت که عالیه ولی متریال نوعش فرق میکنه!شاید در سرعت جی ال اس پیروز میدان شده باشه ولی در ارامش و کیفیت و اشرافیگری بپاش نمیرسه میباخ هر چی باشه برپایه ی بنز ساخته شده و کیفیت متریال بالاتره ولی همون بنزه و خیلی قطعات مشترکه ولی رنجروور از همون اول معلومه برای چی ساخته شده.البته داشتن یک رنجروور یک اعتبار افزونی در جامعه داره واکثر تاجران عربی رنجروور دارند و خودمم برای تجارت بارها شده با رنجروور رفت و امد می کنم و یکجور توضیح دهنده شخص و کلاس کاریش هست.اگه از منطقه بورلی هیلز بازدید کرده باشید اکثرا رنجروور رو در این مناطق زیاد میبینید چه قدیم چه جدید!

          موافقم 4
          مخالفم 0
        4. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          رامین جان لطف داری.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. مازیار

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2471 ديدگاه)

          من ۱۰۰۰ دلیل بیارم که چرا عاشق رنجروورم شما بعد نشستنش با ۱ دلیل قانع میشید.

          چه تعبیر کاملی
          و اون یک دلیل میتونه فقط ” میزان دید و تسلط راننده به اطراف در یک مسیر آف رود ” باشه

          موافقم 2
          مخالفم 2
        6. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          دقیقا مازیار جان بدون اغراق فقط کافیه یکم از جاده خارج بشید خودش بهتون ثابت میکنه که چرا این قدر خوبه.یکی از بهترین دید ها داره و اگه نقطه کوری پیدا کردید جایزه دارید اما بازم پر از رادار و دوربین و تکنولوژی های کمک راننده هست!
          با داشتن گارانتی مادام العمر شاسی بهتون ثابت میکنه که هر طور می خواید رانندگی کنید رنجروور خودش رو بلده یا من اول نمی خواستم توی 40 سانتی متر اب برم ولی جز گارانتیش بود تا 1 متر من 40 سانتی مترش رو رفتم قشنگ ماشین چسبندگی پیدا میکنه و با سرعتی که حداکثر 20 کیلومتره و بیشتر از اون نمیره مثل زیر دریایی از اب گذر میکنه که کم نیست

          موافقم 1
          مخالفم 1
    2. new RAMIN

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      از اونجایی که اقا ماهان علاقه خاصی به رنجروور داره من هم عکس های خوب
      از Range Rover Autobiography SE5 2019 براتون میزارم لذت ببرید.
      (این مدل در دوئل SV هست این عکس ها برای SE هستش)
      ولی من باز در ظاهر فرقی نمیبنم !
      https://salehcars.com/storage/products/out_5fa125d0d517d1604396496.jpg

      https://salehcars.com/storage/products/out_5fa125d0d6bab1604396496.jpg

      https://salehcars.com/storage/products/out_5fa125d0d64bd1604396496.jpg

      https://salehcars.com/storage/products/out_5fa125d0d5e701604396496.jpg

      اینم عکس های داخل
      https://salehcars.com/storage/products/in_5fa125d0d72a91604396496.jpg

      https://salehcars.com/storage/products/in_5fa125d0d78e81604396496.jpg

      https://salehcars.com/storage/products/in_5fa125d0d84a61604396496.jpg

      https://salehcars.com/storage/products/in_5fa125d0d7ee11604396496.jpg

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        اول سلام خدمت اقا رامین عزیز.اقا شما این عکس های زیبا رو از کجا میاری هر عکسی از هر برندی میفرستی کیفیت خیلی خوبی داره و سر انتخاب عکس ها سلیقه خیلی خوبی داری.ممنونم و لذت بردم از این عکس ها.چشم همه چیز رو براتون پایین توضیح میدم.من هم همچین سوالاتی داشتم و جایی هم پیدا نکرده بودم تا اینکه توی نمایندگی برام توضیح دادن و فهمیدیم چندچندن چشم الان توضیح میدم

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. mahan

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        داخل عکس چشمم به یک تاروس سفید افتاد حتما در مورد تاروس هم مینویسم.یک دوستی هم اینجا یادمه تاروس داشت و یکسری سوال در مورد مارک لوازم مصرفی داشت نمیدونم جوابش رو دید یا نه!منتها ایشون هم میتونه کمک کنه با هم بنویسیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. new RAMIN

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      اقای ماهان من یه سری عکس از رنجروور اتوبیوگرافی SE دادم تا دوستان عکس هارا ببیند و لذت ببرند ( در دوئل SV هست )

      3 تا سوال دارم…
      سوال 1 = فرق زیادی بین رنجروور اتوبیوگرافی SV و SE هستش ؟ هندلینگ سواری کیفیت آپشن ها و… فرق زیادی دارند ؟ قیمت ها چه طور ؟

      راستش را بخواهید خودرو بریتانیایی فقط و فقط بنتلی را میپسندم چون واقعا هرچه تولید میکند شاهکاری هست به تمام معنا. مهم نیست چی تولید کنه. از اون 3 چرخه هه 840 داری تا بنتلی بکلار… همه آن ها بی نظیر هستن ، چون پول برند نمیگیری ناخود آگاه بین همه محبوب میشی.

      اما خب رنجروور نه اینکه دوستش نداشته باشم. در برابرش خنثی هستم ! یعنی نظری دربارش ندارم. با اینکه خیلی پول برندش را میگیرد ولی باز دربارش نظری ندارم!!!

      اما خب فقط فقط 2 محصول رنجرورر را میپسندم
      یکی رنجروور ولار و دیگری رنجروور ایووک.

      سوال دوم : آیا فرقی خیلی بزرگی بین رنجروور ولار و ایووک هست ؟
      طراحی داخلی و بیرونی یه کمی فرق دارد ولی کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد ؟؟

      و اما سوال از خود شما.
      خودتان قدیم گفته بودید ولی فراموش کردم،خودتان کدام رنجروور را بیشتر میپسندید؟

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. mahan

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        با سلام خدمت رامین و بقیه دوستان پدالی عزیز.بله عکس هارو دیدیم و هم باکیفیت بود و هم باسلیقه انتخاب کردید منکه خیلی لذت بردم.❤❤😍 قبل از جواب دادن سوال ها خالی از لطف نیست که یک مقدمه و تفکیک مدل ها و کیت ها از رنجروور بگم.
        لندروور اسم خود کمپانی هست که متاسفانه تو ایران جا نیفتاده و از قدیم چه به نسخه های رنجرو چه دیفندر همه رو لندروور نام گذاری می کردیم.این کمپانی دو تا لاین داره که یک لاین لندروور نامیده میشه و لاین دیگه رنجروور نامیده میشه.لاین لندروور 3تا مدل داره(دیسکاوری.دیسکاوری اسپرت و دیفندر)که بیشتر مناسب افرود هستند و ژن افرودشون از لوکس بودنشون بیشتره!و به پای لاکشری بودن مدل های رنجروور نمیرسه!اما باز یک لندروور هست و لوکس هست.رنجروور که اون یکی لاین های رنجروور هست خودش 4 مدل اصلی داره(خود رنجروور-رنجروور اسپرت-رنجروور ولار-رنجروور ایووک).7مدل اصلی داره (4رنجروور-3لندروو)که از روی فرم بدنه.ستون.ابعاد.طرح هاو… قابل شناسایی هست اصلا هر کدوم شخصیت متفاوت خودشو داره.اگه بگند مثلا رنجروور ووگ یا رنجررو اتوبیوگرافی یا رنجروور اسپرت یا به قول خودتون رنجروور SE و SV فکر نکنید رنجروور اسم برند هست و ووگ و اتوبیوگرافی و اسپرت مدلش هست خیرخود رنجروور و اسپرت و ووگ این ها خودشون مدل رنجروور هستند.در اصل این طوری هست و توی شناسنامه خودرو این طوری نوشته شده:رنجروور(اسم برند)رننجروور(اسم مدل همون لوکسترینه) حالا اینجا میتونه اتوبیوگرافی.اسپرت.اچ اس ای.ار داینامیک هر چی باشه نوع کیت و طراحی و دیزاین و سطح لوکس بودنشه و در نتها پکیج های sv.svautobiography.rdynamic.svo.sr.HSE.SE نوع پکیج هستش که توسط لاین های اختصاصی کارخونه انتخاب میشه یکیشون روی ویژگی سرعت و هندلینگ بهتر یکی لوکس بودن بیشتر یکی ارزانتر و… تمرکز دارند که در ادامه بهتون توضیح بیشتر میدم الان چندتا اسم کامل رو مینویسم و میرم سمت توضیحات.1.می خوایم بگیم رنجروور اسپرت (همون که قیافهش فرق میکنه):میگیم رنجروور اسپرت با کیت(اسپرت.HSE.SE و ..) میتونه پکیج داشته باشه (RDynamic.SV.SVR) میتونه نداشته باشه
        2.می خوایم بگیم رنجروور اتوبیوگرافی(همون اصل جنس):رنجروور رنجروور اتوبیوگرافی (اس وی اتوبیوگرافی)(اس وی ار داینامیک)
        ما تو صحبت های محاوره کوتاه می کنیم و میگیم رنجروور اتوبیوگرافی اس وی مثلا!
        برند یا بهتره بگیم کمپانی لندروور برای مدل های رنجروور و لندروور کلی پکیج و کیت درنظر گرفته که حق انتخاب زیاد و شخصی سازی که شیوه برند های لاکشری هست درنظر گرفته.نکته ای که یکم گیج کننده هست سر همین کیت ها و پکیج ها هست!البته حق دارید در گذشته در نسل سدم تنها دو خودرو داشت که یکی همون رنجروور خودمون هست اون یکی اسپرت که به اندازه رنجروور لوکس نبود اما سریعتر بود ولی بدنه همون بدنه بود و تنها تفاوتش توی شکل توی داخل خودرو و جلوپنجره بیرون خودرو و سبک چراغ ها بود که خداروشکر در نسل چهارم این مشکل برطرف شد و کلا شکل و ابعاد و بدنه و استایل اسپرت عوض شد و یکسری مدل های دیگه مثل ولار و ایووک هم به سبدشون اضافه شد!
        1.خب قضیه اول کیت ها هستش که اسم های مختلفی دارند مثلا برای رنجروو (ووگ.SE.HSE.داینامیک.اتوبیوگرافی.)هستش یا برای رنجروور اسپرت(SE.Rdynamic) هستش برای ایووک (rdynamic.HSE.S) هستش و برای لندروور دیسکاوری (S.SE) هستش این ها اسم پکیج هستش و میاد تفاوت توی سپر ماشین ها رینگ ماشین ها.اگزوز و پرفورمنس ماشین ها و داخل ماشین ها چوبکاری و جنس چرم و جیر های متفاوت تغییر ایجاد میکنه مثل یک ورودی میمونه به اندازه ی هر قیمت پکیج پول میدی رینگ های مخصوص به خود.چرم ها.چوب ها و استیل های مخصوص به خود رو انتخاب میکنی بیشتر نوع انجینی که میخری تاثیر میگذاره که چه کیتی و پکیجی رو میتونی داشته باشی.مثلا 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژ با کد565PS فقط روی نسخه اتوبیوگرافی مهیا میشه و اگه این موتور رو می خوای باید اس وی اتوبیوگرافی داینامیک سفارش بدی\\\\موتور 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژ با کد525PS رو بخوای باید کیت ها و پکیج ووگ اس ای و اتوبیوگرافی معمولی و ووگ معمولی رو سفارش بدی\\\\\\موتور 6 سیلندر 3 لیتری 300PS مدل های ووگ و ووگSE.HSE رو باید سفارش بدی.پس به اندازه انجینی که میخری کیت و پکیج برات درنظر گرفته میشه که میتونه بسته به سلیقه از ارزانتر تا گرانتر رو برای خودت فراهم بکنی.

        خب حالا که فهمیدیم انتخاب انجین ارتباط مناسبی با کیت و پکیجی که میخریم داره من طرز کدگذاری موتور های رنجروور رو بگم:
        کد های رنجروور از دو بخش تشکیل شده یک حرف انگلیسی که معمولا(p برای بنزین پترول و D برای دیزل و H برای هیبرید و e برای الکتریکی)هستش در کنار یک عدد 3 رقمی که قدرت اسب بخار موتور رو بهتون میگه مثلا همین بالا گفتم 565PS یعنی اسب بخار خودرو 565 تاس و خودرو بنزینی هست و اون S هم به معنای سوپرشارژ هستش.
        خب کیت هارو گفتم بریم سر پکیج ها یکم توضیح بیشتری بدم.کیت های رنجروور ها معمولا(SV.SVR.SVAUTOBIOGRAPHY.SVO.Rdynamic) هستش که هر مدل رنجروور (اینجا منظورم رنجروور رنجروور.رنجروور اسپرت.رنجروور ولار و رنجروور ایووک) بعد انتخاب کیت های (بیوگرافی.داینامیک.اس ای.ووگ.اچ اس ای.داینامیک)میتونه یک پله ماشینش رو ارتقاع بده و از بخش SV که مخفف special vehicle هست که معمولا از فلزات گرانبها و چوب های فلان درخت فلانجا و انجین قویتر از حد عادی این قبیل موارد رو سفارش بده.مثلا بخش sv قسمت svr روی پرفورمنس خودرو و داینامیک خودرو سرمایه گذاری میکنه.بخش sv قسمت svautobiography هم پرفورمنس هم لوکس بودن بیشتر مثلا یک قسمت بود که با مس و طلا رو تریم داخلی کار میکنه یا رودیوم و پلاتین برای هواکش های جانبی و کروم کاری استفاده میکنه
        ———————————————————————————————————————————————————————————-
        بریم سر سوالتون حالا
        سوال اولتون:فرق ظاهری نیست یعنی اسکلت همونه ولی بله بسته به موتوری که روی خودرو سفارش میدید و کیتی که میخرید مثلا ووگ باشه یا اتوبیوگرافی میتونید از بخش SV اتومبیلتون رو ارتقا بدید.منتها ببخشید یک قسمت سوالاتون اشتباه هست SE کیت بدنه هست SV پکیج ارتقاع خودرو هست که ارزانترین ها حساب میشه بین پکیج ها.sv همون اسپشل ویکل هست که یک پله بالاتر از رنجوور های معمولی هست.بله تفاوت قیمت ها خیلی زیاد هست و هر کدوم بازه ی قیمتی داره هر چه بیشتر پول بدید پکیج لوکس تر و باکیفیت تر و همچنین کمیاب تری گیرتون میاد همین ریزه کاری ها هست که گاهی قیمت این خودرو به برخی مدل های بنتایگا میرسه
        سوال دوم:بله چون دو رنجروور دو سیستم تعلیق دو پلتفرم مجزا هستند و حس رانندگی متفاوتی دارند و ابعاد مختلفی دارند.ولار بسیار از ایووک سرتر هست راستش اگه مابقی رنجروور هارو سوار بشید حتی مدل 2008 واقعا حالتان از ایووک بهم میخوره شاید توی کلاس خودش جز بهترین خودرو ها و لوکس ترین هاش باشه اما لایق یدک کشیدن اسم یک رنجروور نیست!من 4 مدل بنزینی و دیزلی رو سوار شدم و در اینده براتون بازش میکنم.ایووک ارزانترین مدل رنجروور هست.
        سوال سوم:من 3 رنجروور داشتم. رنجروور رنجروور اسپرت اس وی ار داشتم(رنجروور اسپرت اس وی ار) رنجروور رنجروور ووگ اس ای 2010.رنجروور رنجروور اتوبیوگرافی اس وی اتوبیوگرافی(اختصار رنجروور اتوبیوگرافی اس وی اتوبیوگرافی) هستش ولی رنجروور اتوبیوگرافی اس وی اتوبیوگرافی بهترین رنجرووری هست که داشتم و صد البته ساخته شده (فعلا) که شانس مالکیتش رو داشتم که البته امروز چندین فیس لیفت و بروزرسانی کرده و حتی بهتر و قوی تر از قبل شده و گل سرسبده خاندانه منتها موقع فروختنش چون عجله داشتم برگردم ایران و این ماشین ها رو هرکسی نمیخره بکم ضرر کردم ولی در کل تجربه عالی بود.هر وقت کشور های خارجه رفتید با اینکه کمیابه اما بگردید میتونید پیدا کنید حتما امتحانش کنید حتی کوتاه پشیمون نمیشید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. new Ramin

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          آقای ماهان سپاس اطلاعات شما بسیار خوب بود بر اطلاعاتم افزوده شد.

          رنج روور اتو بیوگرافی sv ماشینی هست بسیار گران قیمت قیمتش از 92 هزار دلار
          شروع و تا 212 هزار دلار ادامه پیدا میکند و درصورت شخصی سازی کامل ممکن است به 250 هزار دلار یا فراتر از آن برسد. اما آیا ارزش پرداخت تک تک اون پول را دارد!؟؟

          ممکن است سریع بگویی بله ولی با توجه به قیمت و رقبا آن آیا ارزش اون همه پول را دارد؟ پشیمانی در کار نخواهد بود؟

          چون رنجروور هدفش تولید خودرو های لاکچری و افرودی هست این را می‌گویم

          در حال حاضر جیپ نسخه گرند واگنوییر رو در آستین داره اونم با قیمت فول فول 112 هزار دلاری که متریال اشرافیت بی حد و مرز متریال بالا، آپشن های فراوان لایق نام لوکس ترین اس یو وی جهان هستش. یا حتی بنتلی بنتیاگا(البته بنتیاگا افرودی نیستش) و یا دیگر رقبا.

          حالا اگر دیگر خودرو های این کلاس و این قیمت را اهمیت ندهم و بروم رنجروور اتوبیوگرافی sv بخرم پشیمان نخواهم شد؟؟؟

          شما خودتان از بین رقبا رنجروور اتوبیوگرافی sv را انتخاب میکنید؟

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. مازیار

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2471 ديدگاه)

          جای تشکر داره زحمت این همه تایپ

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          سلام رامین خان عزیز من این لینک رو میگذارم نظر و تجربه بنده حقیر از مالکیت این خودرو هست حقیقتا خودروی بسیار گرانی هست و در برخی کشور ها گرانتر هم میشه من نسخه شخصی سازیش حدود 250 تا ابخورد که بیشتر هم میشد من جاهایی رو پرهیز کردم و یکجا گفتم اشتباه کردم یکسری اپشن هارو سفارش دادم و جوگیر شدم و نیاز بهش نبود و بعدا پشیمان شدم بعدا لینکشو برات قرار میدم دوست داشتی مطالعه کن.
          سوال اولتون که پرسیدید؟اما آیا ارزش پرداخت تک تک اون پول را دارد!؟؟بستگی داره رنجروور ماشینی هست که توی نسخه های پایه مثل ووگ و ووگ اس ای هم امکانات بالایی داره و بازم در کمترین حد پایهش بالاتر از فول های المانی هستش!متریال بالاتر و سلطنتی حتی در نسخه پایهش هم بالاست و چوب و چرم طبیعی داره ولی خب این ها که کافی نیست اصلش 50 درصد رنجروور سیستم ترین ریسپانس هستش که توی تمامی نسخه ها قرار داره که باز فقط توی خودرو های بنتلی و رولزرویس دیده میشه و بحث فنی بالایی داره بنابراین تو قیمت پایه ارزشش رو داره و حالا اگه می خواید کمی لوکستر باشه میتونید بسته به نیاز هاتون ماشین رو شخصی سازی کنید و از ژکیج و تریم های مختلف استفاده کنید و بستگی به نیازتون داره اما اگه منطقی بگم توی نسخه های فول سفارشی شده (مثل من هرچیزی بیارند تیک بزنید نه خیر نمی ارزد چون بعد 2 سال و نیم هنوز نتونستم از یک سوم اپشن هاش استفاده کنم هرچند اینکه ادم اپشن بازی نیستم هم تاثیرگذاره ولی میتونید با 110 هزارتا یک نسخه 5 لیتری 8 سیلندر نیمه فول شخصی سازی کنید و با 140 هزار تای دیگه خودروی دیگه ای بخرید
          سوال دومتان.ممکن است سریع بگویی بله ولی با توجه به قیمت و رقبا آن آیا ارزش اون همه پول را دارد؟ پشیمانی در کار نخواهد بود؟سریع اگه بگم بله منتها نسخه فول امکانات سفارشی شده نه(البته این سوال بستگی دارد!اول که رقبا رو چه کسایی بگیریم که رقبای اصلی این خودرو دو خودرو هستند در اصل!که نسبت به انها شدیدا حتی نسخه های فول امکانات که گاها از بنتایگا گرانتر میشه برتری های بیشتری داره و بیشتر خرید بین این دو سلیقه ای هست اما رولزرویس با اون قیمت و ظاهرس و رقمی که خیلی ازین دو فاصله داره کاملا انتخاب کردنش بستگی به علاقه شخص داره.توی ادغام لاکشری بودن همراه با افرود خودرویی به این خودرو نمیرسه.
          مقایسه این خودرو با جیپ گرند واگونییر شاید درست نباشه دو خودرو در حال و هوای مختلفی سیر می کنند.راستش توی ساختن شاسی بلند های 3 ردیفه هیچ کس بپای امریکا و اس یو وی های غولپیکر امریکایی نمیرسه با قاطعیت تمام!راحتی بیش از حد و مناسب خانواده های پرجمعیت.راحت یک سفر دلپذیر کنید و خودم شخصا گلویم پیشش گیر کرده.متریال گرند واگونییر بالا هست اما مطمئنا بپای رنجروور نمیرسه و نه اینکه نتونه نباید هم برسه و قیمتش بیش از حد عبور کنه.یا تجربه جیپ توی افرود بالا هست و یکی از پدران افرود هستش.اما فکر نکنم با این سنگینی و ابعاد بدرد افرود بخره گرند واگونییر و بیشتر یک شاسی بلند سلطنتی داخل جاده باشه(حقیقتا این جا اطلاعی دقیق ندارم و به شما فن های جیپ واگذار میکنم و راستش این سوال رو از شما میپرسم چون به دلیل اینکه شما انسانی اهل تحقیق هستید و اصولا حرفاتون رو با دلیل و برهان و مدرک بیان می کنید)اما میدونم به سیستم ترین ریسپانس رنجروور رانندگیش نمیرسه!اما در خارج از جاده اگه این ماشین هدفش این باشه که تو خارج جاده هم با اشرافیت تمام عبور کنه حیپ کارشو بلده اما نه با صلابت و ارامش رنجروور!حالا بریم سراغ رنجروور یک شاسی بلند دو ردیفه هستش که اصولا تک سرنشین پشتش روی صندلی های وی ای پی میشینی یا نهایتا برای یک خانواده کم جمعیت خوبه حداکثر 5 نفر رو با تمام اشرافیت حمل میکنه.این خودرو یک نماده و یک جایگاه هست که با دیدنش اول از همه یاداور این میشه که صاحب این خودرو ادم معمولی نیست(بگذریم راجب این صحبت زیاد کردم اصلا ادم خودرو رو برای مردم نمیخره و بارها گفتم بریم سراغ اصل مطلب)صاحبان این خودرو اکثرا برای حمل با اشرافیت نرمی تمام واقعا سیستم تعلیق نرمی داره و بی نظیره استفاده می کنند و اگر عشق ماشین باشند افرود سبکی هم میرند باهاش اما خیلی کم چون همه حتی ثروتمندان هم واقف هستند که حیفه به این ماشین فشار بیاد و خراب بشه و تعمیرش گرانه!اما رنجروور یک فیلم و بررسی گذاشت و تابو رو شکست گفت حالا که شما دلتون نمیاد من این ماشین رو ازمایش می کنم و بهتون نشان میدم و همچنین شاسی هاش گارانتی مادام العمر داره و تا 1 متر ماشین داخل اب حرکت میکنه و گرانتیه و من تا 40 سانتی متر ازمایش کردم اما حقیقتا بیشترش ترسیدم.راستش رنجروور رو میتونید یم برتا از جنس طلا تصور کنید!انتخاب بین این دو بستگی به نیازتون داره ولی قطعا اگه این قدر جمعیت ندارید و هدفتون افرود با تمام لوکس بودنه یا لوکس بودن و پرستیژ تمام هست رنجروور کاملا مرد میدان و برتر هستش!
          خب سوال اخرتون رو که فرمودید ((اگر دیگر خودرو های این کلاس و این قیمت را اهمیت ندهم و بروم رنجروور اتوبیوگرافی sv بخرم پشیمان نخواهم شد؟؟؟
          شما خودتان از بین رقبا رنجروور اتوبیوگرافی sv را انتخاب میکنید؟))
          خب باتوجه به رقبای اصلی این خودرو در اصل 3 خودرو هستش و استون مارتین تلاش کرد اما چه از لحاظ لاکشریت چه کاربردی و چه امکانات بپای این 3 تفنگدار نرسید.((شما فرمودید اگر به قیمت اهمیت ندهیم من اضافه می کنم اگه به قیمت اهمیت ندهیم اینم کار نداشته باشیم چون رولز رویس گرانتره و کمتره و ازین قبیل حرف ها )) بررسی کنیم.
          اول که رولز رویس نمایندگی کمی داره و ظاهرش طوری طراحی شده که به مذاق هرکسی نمیاد و میدانیم که متریال هر 3 خودرو عالی هستند و دیگر اخرت متریال هستش و بیشتر بستگی به ظاهر داره اگه فاکتور افرود برامون مهم نباشه ظاهر و طراحی بنتایگا متمدنانه تر و زیباتره پس انتخابم این نیست(قیمت وحشتناک و اختلاف بالاش که قیمتش برابر خرید بنتایگا و رنجروور هر دو با هم هست رو نگفتم چون گفتید مهم نیست وگرنه من اگه همچین پولی رو کنار بگذارم هر دو رو باهم میخرم!یا یک رنجروور و یک بنتلی جی تی میخرم)
          خب بنتایگا و رنجروور بارها با هم مقایسه شدن و هربار یکی برنده شد یا هر دو برنده شدن چون علاوه بر اشتراکات یکسری تفاوت هایی دارند.برتری بیشتری بنتایگا داخل جاده داره که البته توی مجلات همه میگن کمی بهتر ولی خب بهتره ولی توی خارج شهر رنجروور استادانه پیروز ماجرا هست و حتی زاویه شکست افرودش یکی از بهترین زوایایی هستش که بین خودروها طراحی شده و متریالشون رو بستگی به سفارش مدل هاشون ارزیابی می کنند ولی هیچ کدومشون جایی برای حرف زدن نمیگذارند.درنهایت این شما هستید که تصمیم میگیرید کدومو به خانه ببرید هر کدامشون معامله برد-برد هست اما با این تفاوت رنجروور با اینکه قدیمی ترین این گروه هستش و کم کم باید اپدیت بشه از همهشون جامع تره و انچه خوبان تک تک دارند و ایشون همزمان یکجا داره بین رقبا من بدون شک رنجروور اتوبیوگرافی اس وی رو انتخاب می کنم.
          —————————————————————————————————————————————————————-
          یک جمله هم هست که دوست داشتم بگم من به عنوان یک نفر هیچ وقت نفهمیدم چرا صندلی vip گرفتم.در صورتی خوبه که شما راننده داشته باشید و اصل لذت ما عشق ماشین ها اینه که خودمون پشت رول بشینیم و من اگه بخوام دفعه دیگه بخرم صندلی وی ای پی که به شدت گران هست نمیخرم.بسته به کاربردتون داره شما میتونید دریایی از تجهیزات رو اضافه و کم کنید و نمیشه از صندلی دو نفره پشت رنجروور گذشت!

          موافقم 0
          مخالفم 1
        4. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          مازیار جان قربانت داداش.انجام وظیفه هست این همه دوستان نوشتند ما یادگرفتیم حالا خیلی خوبه که دوتا اطلاعات دست و پا شکسته داریم که برای عزیزان جالب باشه.
          بعد شما به عکس داخلی نگاه کنید همه جور ترکیب چرم کرم و چوب جذابه مخصوصا مرسدس با اون کیفیت بالاش.حالا این طرف قضیه رو نگاه کنید رنجروور مشکی قرمز گذاشتند بعد تریم چوبی انتخاب نکردن و فیبرکربن گذاشتن و از چوبکاری داشبرد خبری نیست.این دیدگاه من در مورد کابینی بود که من داشتم حالا کابین هایی با رنگ ها و تریم های چوبی زیباتری هم دراومده و اون زمان هم که حیف یک کابین داشتم وگرنه تریم های دورنگش بی نظیر و دیوانه کننده هست!
          (((!صندلی‌های چرمی با نوع دوخت خاصش که وقتی دست روشون میکشی حس خوبی میده و دو رنگ طراحی شده بود لااقل من دورنگشو داشتم ترکیب رنگ های نسکافه ای و استخونی کرم دیوانه کننده هست، روکش‌های کرم استخونی بزرگ داشبورد و درها و تریم نسکافه ای رنگ کابین که با فرمون ست هست و جلو دو رنگ کار شده زمینه استخونی کرم با مخلوطی از نسکافه ای به شدت دلربا هست و حتی بهتون بگم دوخت و نخ ها هم با رنگ چرمشون هماهنگ هست. همچنین پدال‌ها، دکمهٔ استارت و کنترلر چرخندهٔ میان کنسول به‌صورت دندانه‌دار و بسیاری از کنترل‌های داخلی اتومبیل نظیر پدال‌ها و شیفترها از آلومینیوم ساخته شده‌اندو فلز صیقل داده شده با حاکی و طرح کوچکترین جزئیات حتی در نگاه اول به چشمتون میاد که در کنسول چوبی که یک چوب طبیعی و صاف هست که قهوه ای تیره با خاط های تیره تر که در کنار در خودرو و توی قسمت جانبی کنسول و کنار دریچه کولر و فرمون خودرو هم هست.پوشش استخونی کرم سقف از جنس جیر هم نمای ویژه ای داده.بوی چرم طبیعی از اول ورود به ماشین حس میشه و من تا اخرین روز همواره بوی چرم رو حس میکردم حتی وقتی ماشین رو میبردیم نمایندگی برای تمیز کردن و رسیدگی به چرم طبیعی باز بوی چرم میداد بعد سرویس که حس خاص بودن به ادم میده)))
          بعد شما بزن تو انترنت اینتریر رنجروور ببینید و لذت ببرید.همیکنه با تریم قرمز و مشکی و فیبرکربن یک ماشین سلطنتی این قدر زیبا باشه بدونید تریم های کلاسیک که شایسته این ماشین هستند و قهوه ای و نسکافه ای و استخوانی و …. هستند چه قدر زیبا هستند.
          در این رابطه اقا رامین عزیز با سلیقه ای که داره میتونه عکس هایی از کابین رنجروور با رنگ های روشن و تم قهوه ای و مارون و رنگ هایی که گفتم و کابین کلاسیک رنجروور بذاره که زیبایی اصلی رو به دوستان نشان بده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. مازیار

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2471 ديدگاه)

          اتفاقا منم میخواستم عرض کنم
          این همه عکس فوق العاده از کابین اس وی اتوبیوگرافی آخه چرا قرمز؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. mahan

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          اخه فلان چوب فلان درخت فلان جا رو ول کردن و عکس از فیبر کربن گذاشتن😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. Ninja

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      ماهان جان میدونم ربطی به این مقاله نداره ولی میگم
      توی مقاله درگ مزدا هوندا تویوتا یه بحثی برای مزدا راه افتاد که من بعدش گفتم مزدا الان اصلی ترین رقیباش بی ام و و بنز ائودی و در کل المانی ها هستند
      الان یاد یه مقاله درباره رقابت مزدا 3 توربو هاچ بک با رقبای المانی بود بی ام و ام 1 بنز a کلاس ائودی ………..
      درکل اخرش نتیجه این شد اول مزدا بعد بی ام و بعد بنز بعد ائودی این یعنی نه تنها مزدا به المانیا رسیده بلکه جلو زده و اینم تو مقاله گفت که اول انتخاب ما بی ام و بود ولی طراحی داخلی و خارجی مزدا بود که اون رو برتر از بی ام و ساخت امیدوارم درباره مزدا 6 جدید هم همین باشه
      درضمن شما گفته بودین که یه خوبی دیگه که مزدا داره رئپیشرانه بنزینی 6 و 4 سیلندز کار میکنه ولی این مزدایی که من دیدم هیربرد هم که بشه جذاب تر هم شاید بشه مثل مزدا 6 جدید و حتی برقی هاش هم جذابن
      در کل مزدا تو این دوران میدرخشه مثلا تو برو یه مقاله تو پدال به عنوان داغ شدن تنور مسابقات ترینگ با معرفی مزدا سه برو نظرات رو بخون اما وقتی لغور شد معرفیش همه ناراحت شدن این یعنی دلبری اونم به سبک مزدا
      یا یه مقاله هم بود که میگفت بیشتر خریداران مزدا ام ایکس عاشق گیربکس دستی هستند در صورتی که خیلیا رانندگی با اون رو بلد نیستند توی کشور هایی
      یا یه مقاله بود درباره این که که مزدا علاقه ای به برقی سازی نداره و رو بنزینی ها و هیربردی ها کار میکند

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        دقیقا مهیار جان منم برحسب علاقه و احترام به مزدا مقاله هاشون رو دنبال میکنم و با تک تک حرفتون موافقم و درسته خوندم👌👍👏

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. Ninja

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      رای من که رنجروور هست این ماشین هم لوکس تره هم تو دنیای واقعی و دور از مشخصات روی کاغذ کاربردی تره
      و از همه مهمتر رای من به رنجروور برای اینه که لندروور هست چون این ماشین بقول جرمی کلارکسون یه ماشین بیرون جاده هست که بعدن قابلیت داخل جادهای به اون اضافه شد ولی بقیه برعکس
      ما که سوار نشدیم ولی اونایی که سوار شدن لابد یه چیزی داشته این رنجروور که عشق آن شدن مثل همین ماهان جان خودمون

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. مازیار

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2471 ديدگاه)

        ” چون این ماشین بقول جرمی کلارکسون یه ماشین بیرون جاده هست که بعدن قابلیت داخل جادهای به اون اضافه شد ولی بقیه برعکس ”

        و این قطعا مهمترین جمله در تفسیر رنجروور هست👌👌

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. mahan

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        لطف داری مهیار خان عزیز.انشالله واردات ازاد بشه و بهترین خودرو هارو توی کشورمون ببینیم و درکنار دوستان موارد دلخواه رو سوار بشیم.دقیقا درست گفتید و فکر کنم بعد جرمی من سمی ترین و دو اتیشه ترین طرفدار رنجروور باشم😂😂😂😂😂
        راستش کسایی رنجروور دارن که من انگشت کوچیکه اونها نیستم.آن کس که ترا شناخت جان را چه کند

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مازیار

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2471 ديدگاه)

          ماهان جان حتما من رو هم بعنوان رقیب در کنار خودت داری😅
          البته من نسل اول رو داشتم حدود هشت سال ، و یه جمله فقط اگه بخوام بگم اگه تو یه بیابون بی آب و علف باشم فقط یه رنجروور جلوی چشمام باشه اصلا حوصله ام سر نمیره واسه همین دوستانم میگن تو جنون رنجروور داری 😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          خیلیم عالی اتفاقا خوب شد تعدادمون بیشتر شد حالا منو شما و جرمی و فرزاد جان و رامین جان بقیه همه!واقعا درسته یکی از دوستانم نسل اول رو گرفت و چندسال پیش نزدیک 200 میلیون بازسازی کرد اما خیلی محشره بی نظیره و واقعا فرمایش شما درسته و نرمی حتی نسل اولش از بعضی ماشین ها بیشتره سلطان ابهت و کاریزما ازش میباره.
          خلاصه خوشحال شدیم اشنا شدیم سعادتی بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. مازیار

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2471 ديدگاه)

          برای من هم همینطور دوست عزیز

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. mopar

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (74 ديدگاه)

    اینطوری که امریکاییا اومدن بالا وفقط یه جیپ مونده که اونم احتمالا میاد بالا تو دوئل های بعدی شاهد زدو خورد حسابی ای خواهیم بود…

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. RezaRs

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      شرطی واگنییر قهرمانه

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. mopar

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (74 ديدگاه)

        خودممم نظرم رو واگونیره ولی اسکالید بخاطر شناخته شده تر بودنش فکر کنم بیشتر رای بیاره…

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      این کلاس قطعا مال واگونییره…

      موافقم 1
      مخالفم 1
  4. امیر

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    من که GLS رو انتخاب می کنم. قیمت کمتری داره. قدرت بیشتری داره. 7 نفر ظرفیت داره رنجروور 5 تا
    تاریخ معرفی رو نگاه کنید. مرسدس بنز 2 سال از عمرش می گذره. رنجروور هم که مال 9 سال پیشه.
    ترمز های بهتری هم داره. بعد واقعا طراحی مرسدس بنز کجاش بده توی این ماشین میگید طراحی نه چندان جذاب ؟
    یا اینکه ولش کن رنجروور رو انتخاب می کنم. کلا گیج شدم.

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. mopar

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (74 ديدگاه)

      عقب جی ال اس خیلی زشته خیلییییییییییی

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. امیر

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (606 ديدگاه)

        از نظر من نیست. البته آخر گفتم من رنجروور رو انتخاب می کنم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Philipp

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      دلیل جذاب نبودن طراحیش نبود خلاقیت در تیم طراحی و شباهت بیش از حد به سری GT عه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. GT

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    روی کاغذ رنجرور هیچ برتری قابل توجهی نسبت به مرسدس نداره، پس مرسدس بهتره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. Farzad

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    حقیقتا GLS در مقابل SV اتوبیوگرافی یک اسباب بازی بیش نیست .
    رقبای اصلی این بزرگوار بنتلی و رولزرویس هستند ،
    که خب اون ها هم نقطه ضعفشون اینه که نمیتونن در آفرود به پای این استاد برسن .
    رنجرور مخترع این کلاس محسوب میشه ( حدود ۵۰ سال پیش این کلاس رو پایه گزاری کرد ) و الگوی تمام خودروسازان در این سگمنت هست .
    این زیبای انگلیسی یکی از انتخاب‌های اول ثروتمندان ، ستارگان سینما ، ورزشکاران و… هست

    موافقم 4
    مخالفم 3
    1. مازیار

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2471 ديدگاه)

      فرزادجان دوست من

      و همین که رقبای رنجروور بنتلی و رولزرویس هستن انتظار برای معرفی نسل پنجم رنجروور رو بسیار هیجان انگیز میکنه چون تا قبل از این پای رولزرویس و بنتلی و اوروس دربین نبود و باید دید که با وجود اینها رنجروور به اصطلاح چه برگی رو میکنه

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. Farzad

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        بله مازیارجان قطعا همینطوره ، من هم منتظرشم .

        جناب سردبیر در بخش دنیای خودرو سایت ، خودروهای چینی و کره ای و حتی ایرانی هستن اما خودروهای انگلیسی نیستن !!!
        لطفا رسیدگی کنید .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Amir Machine

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      مخترع کدوم کلاس؟
      اگه منظور کلاس SUVهای لوکسه که جیپ واگنییر اولین SUV لوکس دنیا بود
      معرفی واگنییر 1963
      معرفی رنجروور 1969

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. Farzad

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        از لحاظ عددی بله درست میفرمایید ( البته اختلاف روش زیاده ) که مهم نیست .
        بالاخره ماهم اطلاعاتمون رو از سایتهای مختلف به دست میاریم و از خودمون که نمیتونیم چیزی بگیم . بعضی سایتهای خارجی ( احتمالا اتواکسپرس و اتو کار ) مخترع این کلاسو رنجرور دونسته بودن که اتفاقا خیلی خوبه : خب این یعنی رقابت دیرینه جیپ و لندی که یک رقابت آمریکایی انگلیسیه که میشه ازش لذت برد .
        حیف که طبق معمول عزیزان عشق بنز ، رنجروور رو حذف میکنن و نمیتونیم شاهد رقابتش با واگونییر باشیم در فینال !

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. RezaRs

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          داداچ خو نگا کن خرید gls به نظر من الان معقول تره اگه پای افرود و لوکسی وسطه g63amg رو رو میکنیم ماهم که هم افرود بهتره هم کابینشو بیشتر دوس دارم ولی خب لوکسی صندلی عقب های رنجروور اتوبیوگرافی ( صندلی های ریس مافیاش) خیلی نابه خیلی خب محبوبیت هم معیار دوئل هاست ولی خب نه چیزی از ارزش gls کم میشه نه رنجروورفقط تفاوت تو تعداد افرادیه که مخاطب سایت پدال هستند و فلان ماشینو دوست دارند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          دقیقا فرزاد جان!البته اینکه رنجروور یک شرکت صرفا لوکس ساز هست و این ژن لوکسش به تمام خودروهای ساخته شده توسط خودش رسیده بکنار!نکته دیگه اینه که رنجروور داخل کلاس فوق لوکس قرار داره و جیپ مدتی هم از لوکس سازی فاصله گرفته بود ولی رنجروور تمام مدت لوکس ساز بوده و خودروی غیرلوکسی تولید نمیکنه.
          متاسفانه بخاطر ملت عشق بنز حذف شد!
          آن کس که ترا شناخت جان را چه کند—————————–فرزند و عیال و خانمان را چه کند
          دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی———————————-دیوانهٔ تو هر دو جهان را چه کند
          ——————————————————————————————————————————————————————–
          هر کس که دید روی تو آهی ز جان کشیدهر دل که شد اسیر تو دست از جهان کشید
          هر خون که ریختی تو به محشر نشد حسابپنداشتم حساب تو را می‌توان کشید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          رضاجان همه این ها ماشین های خوبیه ولی جی کلاس در مقابل اتوبیوگرافی پایینتره.البته تجربه از g550 2012 بود ولی در کل از تمامی جهات پایینتره

          موافقم 0
          مخالفم 1
        4. mopar

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (74 ديدگاه)

          اینجا بهترین انتخاب همون رنجرور هست که الحق دوسش دارم و حرفتون صحیح اما من سایت خود جیپ رو چک کردم نوشته بود معرفی شده در 1962و 1963 هم تولید شد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          موپار عزیز سر دوئل قبل هم با اقا مازیار صحبت داشتیم میکردیم گفتم که رنجروور برای شروع از جیپ کمک کرد و احترامش واجبه و خودم طرفدار جیپ هستم و فرمایش شما کاملا متینه توی دوئل شاسی بلند های میان سایز میتونید برید ببینید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. mopar

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (74 ديدگاه)

      مخترع کدوم کلاس؟ مخترع افرودر ها که جیپ بود…
      مخترع اس یو وی لوکس باز هم جیپ بود
      و ضمنا اگه قراره تاریخ بخونیم این نکته هم قابل تامله که لندرور بود که پلتفرم جیپ رو استفاده کرد تا برای خودش ماشین بسازه مثل همون کاری که تویوتا کرد…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مازیار

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2471 ديدگاه)

        پلت فرم ، مهندسی معکوس و الگوبرداری سه مفهوم جداگانه هستن که اغلب باهم قاطی میشن
        لندکروز با مهندسی معکوس از روی جیپ بجا مونده در فیلیپین که بدست ژاپنی ها افتاد ساخته شد و لندروور با الگوبرداری از جیپ و نه پلت فرم
        دو ماشین دارای یک پلت فرم دستکم شاسی مشابه دارن و میان شاسی لندروور با جیپ تفاوت از شرق تا غرب اقیانوس اطلس هست و نه جیپ نه هیچ سواری و وانت و اس یو وی دیگه ای شاسی به مقاومت و سختی لندروور ندارن اگه براتون اهمیت داره یه سوال ساده از یه مکانیک قدیمی بپرسید

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. mopar

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (74 ديدگاه)

          اون لندرور های معروف داخل ایران رو نمیگیم که برادر اونا مال دهه 60 میلادی هستن اونی که من میگم دیسکاوری(بود فکر کنم)که شاسی و اکسل دقیقا و دقیقا و دقیقا مال ویلیز بود…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مازیار

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2471 ديدگاه)

          عزیزم دیسکاوری که اوائل دهه نود عرضه شد شاسی و اکسل دقیقا دقیقا دقیقا مال ویلیز بود؟!!!
          نه دوست من هیچ وجه اشتراکی بین لندروور و جیپ بجز الگوبرداری وجود نداره و الگوبرداری هم یک امر طبیعیه وقتی یک ماشین با هردو محور محرک ساخته بشه و قابلیت های خودش رو نشون بده بقیه هم این کارو بکنن

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. mopar

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (74 ديدگاه)

          ببخشید من اسمشو اشتباه گفتم لندرور سری یک(اولین خودرو لندرور)دقیقا با شاسی و اکسل ویلیز ام بی ساخته شد…

          موافقم 0
          مخالفم 1
        4. مازیار

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2471 ديدگاه)

          آقای پدال لطفا این کامنت بنده رو حذف کنید 👆 نمیخوام بحث زیاد بشه متشکرم

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. rezars pc

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (475 ديدگاه)

      نه هرچی کامنت دادم پایین هیچ
      (حقیقتا GLS در مقابل SV اتوبیوگرافی یک اسباب بازی بیش نیست . )
      این جاش بهم بر خورد زیادی هم بر خورد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        البته رضا جان بنز هم خیلی خوبه و برند بزرگیه و به خاطر محدودیت های مالی شاید همچین کیفیتی رو از خودش نشان نمیده چون این کلاس مشتری های خاص خودشو دارند.جمله بالا رو حقیقتا یکجا میشه گفت درسته اونجایی که4wdو4matic و اون سیستم تلمبه زن بنز کاری نمیکنه و شاسی رو گل میشینه رنجروور میره و میاد باهات 100 تومنم شرط میبندم

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. RezaRs

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          غیر دیفندر ولی فکر نمی کنم پا به پای g63 بیان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          نه رضاجان خودم g550 داشتم کاملا تکنولوژی افرودش سر جی کلاس قرار میگیره و خبری از تکان های جی کلاس توی رنجروور نیست.رنجروور رنجروور و دیفندر و دیسکاوری توی افرود حالا دیسکاوری کمتر و بقول خودت دیفندر هم جدا کنیم رنجروور اتوبیوگرافی کاملا تو افرود سرتره و حتی زوایای بهتری هم داره

          موافقم 0
          مخالفم 1
        3. RezaRs

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          نه تکنولوژی نه من حرفم تواناییه من قبول دارم تو اتوبیوگرافی میشه در حین رفتن تو گلا و لای بستنی بخوری و تو g کلاس نمیشه من حرف چیز دیگه ایه الان g کلاس تو توانایی افرودی و چریدن بالا که دیفندرو شرمنده کرده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          راستش g550 گرفتم و g63 قویتر هست.نمی دونم همه جا خرج کردم این جا خسیس بازی در اوردم ولی احتمالا افرود سخت و خشن باهاش بهتره ولی بستگی به خیلی فاکتورها داره و همهش صرفا گشتاور بالا تائین کننده نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. RezaRs

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          دقیقا ولی آخه قضاوت از رو فیلم که غلطه ولی تو فیلما g کلاس جزو پادشاهان افروده که قطعا دیفندرم هست اما اتوبیوگرافی پادشاه آفرود نیست طبق فیلمایی که تو یوتوب دیدم و به نظر خودم چندان قابل اتکا نیست نظر راجع افرود بدون تجربه ماشین فوق لوکسیه که به راحتی از پس افرود نیمه سنگین بر میاد و سیستم های الکترونیک ماشین نمی ذارند کار به جای باریک کشیده بشه
          همین که از شاسی یکپارچه دیفندر جدید رو ساختن و عملکردشو دیدیم خودش گویایی اینه که تو شاسی یکپارچه اینهمه تجربه چقدر کمکشون کرده که پرچمدار افرودشونو اینطوری ساختن تازه ۳ برابر دیسکاوری مقاوتش بیشتره اما خب داستان برا اتوبیوگرافی به نظرم قطعا فرق داره با دیفندر و رقیب g کلاس تو افرود سنگین قطعا نیست اما خیلی لوکستره و مافیایی تر بدرد امیر قلعه نویی میخوره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. mahan

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          رضاجان منظورم فیلم های بررسی بود نه فیلم های انگلیسی و امریکایی.درضمن لطفا یکسری فیلم از همین رنجروور تو یوتیوب هست ببین حتما.حتی مقایسه با جی کلاس هم هست در افرود.همچنین تست های افرود در یک متر اب.در چندین متر برف.در هر کجا و در هر شرایط.حتی مقایسه با ماتادور فکر کنم کامیون نظامی روسی!مطمئن باشید هرجایی که جی کلاس میره رنجروور هم میتونه برم برادر.نگاه به قیافه و ظاهرش نکن!

          موافقم 0
          مخالفم 1
        7. " Swedish Arrogant Tiger "

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1894 ديدگاه)

          درود جناب ماهان و سپاس از به اشتراک گذاشتن تجربیات و تست هاتون، کامنت های شما رو معمولا دنبال میکنم.
          ولی چند جا به زوایای ورود خروج رنجروور اشاره کردید که از بهترین هاست و حتی در آفرود از G واگن هم پیشی میگیره. ولی زوایاش مشابه لندکروزه که حتی تو زاویه حمله از اون هم ضعیف تر عمل کرده! در اینکه رنجروور ژن آفرود داره شکی نیست و به عنوان به شاسی بلند لوکس با قابلیت خوب مورد احترامه ولی اگر لندرووری باشه که بتونه تو آفرود سنگین پا به پای گ واگن بره شاید اون لندروور، دیفندر باشه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. mahan

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      دقیقا فرزاد خان حق مطلب رو به شدت ادا کردی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Farzad

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        ارادت فراوان
        خدمت ماهان خان

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. مازیار

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2471 ديدگاه)

    مطلبی رو عرض کنم درمورد توجه به جزئیات در رنجروور
    اگه سوار یه رنجروور کوپه کلاسیک دهه هفتاد بشین در سردترین روزهای زمستون ، یک دقیقه بعد از استارت بخاری کاملا داغ هست ( به هیچ وجه اغراق نبود دقیقا یک دقیقه )
    و حدس میزنید این گرما از کجاست؟ چون آب رادیاتور که به این زودی گرم نمیشه
    جالبه بدونید که از گرمای اگزوز استفاده میشه!
    و حتما درک میکنید که این زود گرم شدن بخاری در زمستون چقدر مهم هست
    البته دوستمون ماهان هم در کامنتی که راجع به رنجروور فرستادن اشاره ای به همین موضوع سیستم گرمایی خاص رنجروور که در اتومبیل دیگه ای مشاهده نکردن شد که اون مربوط به نسل چهارم رنجروور بود و شخصا خیلی کنجکاوم بدونم که آیا از همون روش نسل اول استفاده شده یا احیانا المنت دربین بوده

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. mahan

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      مازیار جان راستش چندین سیستم گرمایی مختلف رو داره ولی اینکه شما گفتید منو هم کنجکاو کرده یک بخشی در تنظیمات سیستم گرمایی و سرمایی بود که یک اب بود که بخار میشد!مخصوص مناطق خشک من عادت داشتم توی سرمایه روسیه توی ماشین اینو روشن میکردم و روی درجه گرما میذاشتم این همون باد گرم بخاری رو همراه با رطوبت پخش میکنه که برای کسایی که پوستشون حساسه و توی سرمای خشک یا گرمای خشک ترک بخوره یا اذیت بشه این سیستم باعث میشه که بادی مرطوب بیاد چه گرم چه سرد!
      خداشاهده کم ماشین سوار نشدم ولی این سیستم رو جاهای دیگه ندیدم!فکر کنم همین سیستمی بود که شما میفرمایید و جالبه که برای سرویس این ماشین برای کولر و بخاری حدود 7تا فیلتر مختلف داره و عوض کردن و این ماشین از هر طرف یک دریچه کولر و بخاری داره و خیلی بیشتر از اس کلاس و جی ال و جی کلاس!و این ماشین هوای کاملا تصفیه شده رو میفرسته برای سرنشینان!بخاری با گرمای خشک و حالت های مختلف و گرمکن رو که خیلی کوچیکه برای همچین خودرویی بیایم از ویژگی هاش بگیم

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. مازیار

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2471 ديدگاه)

        پس فراتر از اون چه که فکر میکردم هست
        بی جهت نیست این شعار کمپانی
        GO BEYOND

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. Roham

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (727 ديدگاه)

    چقدر سخته انتخاب بین‌شون!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mahan

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    البته SVAutobiography با پکیج دینامیک 250 تا رو راحت میره اگه لیمیت نباشه بیشتر هم میره!حتی نسخه های معمولی ووگ 225 تا بیشتر هم میتونه بره منتها لیمیت نمیذاره.ازین ها بگذریم بارها شده دیدیم رنجروور اسپرت و ولار به سرعت 280 و حتی 290 اینا هم رسیدن و بیشتر از این هم میتونه رنجروور بسازه بره منتها بیشتر از این واقعا نیاز نیست و یک سر گاز شما رو ارضا میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amirreza

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      آقا ماهان حرفتون رو قبول دارم ولی در همین دوئل قیمت رنجروور خیلی بالاتره و همچنان از مرسدس تو بخش پرفورمنس پایین تره و فکر کنم با اون پکیجی که شما گفتین این قیمت به قیمت اوروس برسه که دیگه میره تو یه کلاس قیمتی بین مایباخ و آام‌گ ، در کل اینکه اگر بخوایم رنجروور رو واقعا با این مرسدس مقایسه کنیم باید همین شکلی باشه ، هر چند رای من با اطمینان مرسدسه با اون کابین بینهایت زیبا و پخته

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        امیررضا جان این رنجرور سفارشی شده نیست و گاهی از برخی مدل های بنتایگا هم گرونتر میشه!راستش بستگی به سلیقه داره رنجروور تو کلاس فوق لوکسه و با رولزرویس و بنتلی میپره که کمی از میباخ و ای ام جی بالاترند.خب فلسفه ساختشون متفاوته و شما سوار خودرویی میشید که خودتون شخصی سازی کردید و یک عدد ازش در دنیا موجوده و کم پیش میاد با این تنوع رنجروور ها شبیه به هم باشند مگر اینکه نسخه های ساخته شده بدون شخصی سازی مثل همین قیمت بالا رو بخرید.هرچند فلسفه این خودرو ها متفاوته و باور کنید همین قدر قدرت و گشتاور و پرفورمنس جوابگوی رنجروور هست و شما هیچ و حتی یک سر سوزن احساس نیاز نمی کنید ولی خب به هر حال برخی ها میگن هرچی قدرتمندتر بهتر!اما کیفیت و سیستم تعلیق و سواری بنز هیچگاه به رنجروور نمیرسه و چون فلسفهشون فرق میکنه نه اینکه بنز نمی تونه بسازه و رنجروور هم خودرویی نیست که هر کسی بخره و مشتری های خاص خودشون رو داره

        موافقم 1
        مخالفم 0
  10. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    پرفورمنس بهتر قدرت بهتر قیمت پایین تر باعث میشه من gls رو انتخاب کنم این رنجروور هم باید نسل جدیدش بیاد دیگه .

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. R@m!n

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      اینکه تو این کلاس قیمتو در نظر بگیری خیلی خنده داره میشه !!!! خواهشا یه ذره بالاتر فکر کنین من و شمایی که تو این کلاس ایشالا روزی ماشین بخریم قیمت برامون پشیزی نداره پس قیمتو ملاک برتری به حساب نیارین خواهشا !!!

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. RezaRs

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        اع اع آقا رامین خوشم باشه اون مابه تفاوتشو برا کمک به فقرا فراموش کردی ها
        I seek refuge in Allah from devil s temptations

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. R@m!n

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          من اون رنجروورو می خرم دو برابر اون مابه تفاوتشم میدم فقرا 😂😂 بحث دیگه ای می مونه ؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. RezaRs

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        اتفاقا هست اگه بنز بخری دوبرابر که قبلا دادی با اون مابه تفاوت میشه ۳ برابر ما به تفاوت و هرچقدرم بیشتر بگی بازم این دور باطل و مغلطه رو میشه براش بکار برد پس بحث دیگه ای میمونه نداریم اتفاقا خیلی میمونه 😂

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. R@m!n

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          کسی که 150k میده ماشین تا صبحم مابه تفاوت بزاری براش همینطوری تا صبح دلار می ریزه زیر پات. وقتی می گم بالاتر ببینیم برای اینه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. rezars pc

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (475 ديدگاه)

        خدایی هیت هایی که به بنز شد خیلی داشت عصبیم میکرد ولی کامنت های این دوستمون آقا ماهان رو خوندم دیدم باز تر شد شاید نتونم رایم رو پس بگیرم اما نکات جاااالبی در خصوص رنج روور یاد گرفتم ولی شراموسن کابین بنز زیبا تره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          قربانت رضاجان لطف داری ببخشید امروز زیاد نوشتم مطمئنا همه رو خسته کردم.هیچ کس منکر بزرگی بنز نیست و gls توی کلاس خودش یکی از غول هاست و علاقه هم بهش دارم ولی قیاسشون اشتباه بود مثل این میمونه که یک تکواندوکار رو با یک کیک بوکسر مقایسه کنیم.این دو توی دنیای دیگه ای هستند و هدف ساختشون متفاوته!اگه بودجه بالاتری به مرسدس بدیم قطعا توانایی همچین ساختی داره و بارها ثابت کرده.منتها بیش از اون دیگه از حد مجازش میزنه بیرون برات مثال میزنم.وقتی w140 معرفی شد بی نظیر بود بهترین اس کلاس زمان خودش بود و در حد لوکس های بی ام و و ائودی و کادیلاک و لینکن اینا نبود و با بنتلی اینا مقایسه میشد و سبب سرمایه گذاری وقت وحشتناک اقای بنگل فکر کنم درسته شاهکاری درست شده بود اما به سبب قیمت زیاد و نزدیک به بنتلی و رولزرویس و اینکه خیلی گرانتر از بی ام و و رقباش بود نزدیک به دوبرابر کمتر استقبال شد و از نسل قبلش خیلی خیلی کمتر فروخت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. RezaRs

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          اتفاقا آقا ماهان هرگز با کامنت های شما نبودم همه رو چند بار خوندم کلی به علمم اضافه شد از فرزاد ناراحت شدم به gls گفت اسباب بازی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. Amir Machine

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        رامین جان
        150 هزار دلار حالا خیلی هم مبلغ بالایی نیست که وقتی کسی پرداختش میکنه دیگه 50 تا بالا پایین براش هیچ اهمیتی نداشته باشه
        اگه در مورد هایپرکارهای میلیون دلاری صحبت میکردیم آره اون موقع 500 هزار دلار هم مهم نیست ولی اینجا نه
        اگه قیمت هیچ اهمیتی نداشت، همه بجای GLS میرفتن کولینان و بنتایگا میخریدن که خیلی خیلی خاص‌تر و اشرافی‌ترن
        حتی تو بررسی‌های MotorTrend و Car&Driver از این کلاس هم میبینم همیشه به قیمت اشاره میکنن

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. R@m!n

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          امیر جان تو بررسی ماشین تمام فاکتورهارو در نظر می گیرن و قمیتم جزوشه اما در بحث خرید کاملا متفاوته. وقتی کسی سمت ماشین لوکس بالای 100k میره یعنی حداقل درآمد سالانه بالای 5 میلیون دلار داره چون مالیات های سالانه و سرویس و قطعات این خودروها بسیار بالاست !!!! پس همه چی بر می گرده به سلیقه مشتری و علاقش به یه برند خاص.
          حالا این وسط بحث کیفیت، سواری، اپشن ها، توان، تکونولوژی و خدمات پس از فروش هم در جلب مشتری تاثیرگذاره. و قیمت بی اهمیت ترین فاکتوره تو این سگمنت.

          البته این نظر منه و حالا ممکنه بعضی دوستان مخالف باشن و بعضی موافق.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      5. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        چشم اتفاقا خوشبینی امثال شما آدمو به آینده امیدوار تر میکنه.

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. R@m!n

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          همین امیدم نداشته باشیم که باید کلمون بزاریم زمین بمیریم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. مسعود

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    نمیشه داشبورد و امکانات بنز رو انداخت رو بدنه رنجروور؟
    بنز جز طراحیش همه چیزش جذاب تر از زنجروور هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahan

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      داداش اشتباه داری میزنیا داشبرد و امکانات و صندلی رنجروور یک سروگردن بالاتره و حتی سیستمی داره که گردن و مهره کمرتون تو تصادف حفظ بشه و اسیب رو به حداقل برسونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. RezaRs

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        نه آقا ماهان طراحی کابین

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          رضا جانی طراحی سلیقه ای هست و رنجروور کلاسیکتره هرچند رنگ های مختلفی داشت و عکس خوبی نبود مال من سفید و نسکافه ای و شتری با هم بودن و ظرافت هایی که بالا نوشتم حنی رنگ نخ هم دقت شده بود.و سقف جیرش و نوع چرمش کیفیت رنجروور بالاتره اما همون طور که گفتم طراحیش کلاسیکتره و بنز طراحی مدرنتری داره و بی کیفیت هم نیست وخیلی با کیفیت هم هست منتها کیفیت بیشتر رنجروور هست.اما بازم کیفیت بنز برای سالها ارضایتان میکنه و خوب مراقبت بشه سالها براتون دلبری میکنه

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. مازیار

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2471 ديدگاه)

        در مقایسه طراحی کابین باید این نکته مهم رو هم مد نظر داشت :
        رنجروور هفت سال قبل از این بنز معرفی شد و هفت سال در دنیای رقابتی امروز زمان خیلی زیادی هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. محمد مختاری آذر

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    انتخاب من قطعا رنجروور هستش با علاقه ای که به ژرمن ها دارم ولی این مورد رنجروور بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Amirreza

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    مهندسی ناب یعنی بتونی برای خریدار هم راحتی رولز رویس با چوب و مانیتور با کیفیت و چرم بی نظیر و ظاهر پر ابهت رو فراهم کنی ، هم با ۲۶۰۰ کیلو بتونی یه شتاب فوق العاده رو فراهم کنی ، یا بهترین یا هیچ ………… مرسدس بنز GLS63 AMG🔥🔥🔥🔥

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. سهند

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (662 ديدگاه)

    هر دو بسیار عالی هستند ولی انتخاب من رنجرور است.
    ولی ای کاش رنجرور sv autobiography با gls میباخ مقایسه میشد نه به GLS 63 (منظورم از مقایسه دوئل است.) آن وقت انتخاب سخت تر می شد.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  15. England

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    بدون تردید رنجروور
    طراحی داخلی و خارجی فوق العاده جذاب تری نسبت به جی ال اس
    شتاب بیشتر از این هم واسه این ماشین واقعا نیاز نیست و همینطور تاپ اسپید معقولانه ساخته شده نه افراطی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. محمد امین

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2168 ديدگاه)

    Glad برتری رو از همه نظر داره ، و مثلamg gtr میمونه و ماشین کاربردی و کامل با قیمت کمتر و کابین زیبا تر هست همه جوره عالی و کاربردی ، و تنها برتری لندرور توانایی های افرود بیشتر و ظاهر جذاب تره
    رای من مرسدس gls

    موافقم 1
    مخالفم 0
  17. مهدی

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    اقا بهترین چیزی که میشه به این دو ماشین گفت اینه که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. R@m!n

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    تو اینکه رنجرور نباید تو این کلاس باشه شکی نیست و مقایسه از بیخ اشتباه هست !!! ولی این حرفا چیزی از ارزش بنز کم نمی کنه و نیازی به تعریف و تمجید هم نداره همه چیز واضحه.

    انتخابم بین این دو قطعا رنجرور هست چون معنای کامل اصالت و اشرافی گری هست و مدل LWB این ماشین شاهکاری از این برند هست که تنها رقیبش کولینان به نظر من بسیار زشت هست.

    راجب این کلاس هم خیلی رک و بی پرده کلاس شاسی بلند فول سایز لاکچری برای آمریکاست و رقابت اصلی بین مثلث واگونییر، اسکالید و نویگیتور هست.

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. mahan

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      رامین جادن دقیقا عالی فرمایش کردی 👍👍

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. R@m!n

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        درس پس میدیم پیش شما و دوستان واقعا اگر قراره نظری تعصبی و از رو علاقه برندی کاش مثل امثال شما انقدر دقیق و فنی باشه.

        واقعا با این مدل کامنتهاتون خیلی حال می کنم به شخصه دوست دارم تجربیاتتنو از ماشینای دیگه هم به اشتراک بزاری.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          حقیقتا لطف داری و امیدوارم قدردان این همه محبت عزیزان باشم.همیشه گفتم حالا بنا به هر دلیلی شاید 4تا ماشین بیشتر نشسته باشم و از روی علاقه حس و تجربهم رو بازگو میکنم و سر دوستان رو درد میاریم.حقیقتا اگه واردات ازاد میشد دوستان این قدر نظرات فنی تر و زیباتر میگذاشتن که کامنت من بیاض بود و اصلا ارزش خواندن نداشت و دیده نمیشد اصلا رامین خان گل گلاب.چشم هر وقت بحث سر ماشینی شد و مرتبط بود به اندازه درک و سوادم سعی میکنم چیزی که فهمیدم رو در اختیار عزیزان قرار بدم.باز از اطلاعات ناقص و دست و پاشکسته ببخشید

          موافقم 2
          مخالفم 0
  19. بهنام

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    رنجروور عالیه و طراحیش از طراحی بنز خیلی بهتره فقط یه مشکل از نظر شخصی من اینه که رنجروور انوبیوگرافی واسه رقابت با جی ال اس یا بنتایگا به اندازه ی کافی از نظر ابعاد بزرگ نیست و در نگاه اول اونو کمی بزرگتر از ایووک احساس میکنی البته کاملا از ایووک بزرگتره و یه مدل بین این دوتا هم وجود داره ولی اون احساس بزرگی که جی ال اس یا بنتایگا یا ایکس هفت دارنو نداره . انتخاب من رنجروور بخاطر طراحی زیبا و اصیل

    موافقم 0
    مخالفم 1
  20. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    من که انتخابم بنزه…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  21. مهردادکمال

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1817 ديدگاه)

    ضعیف کشی به سبک مرسدس

    موافقم 1
    مخالفم 0
  22. حسن

    ۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (304 ديدگاه)

    رنجرور عشقه لوکسه تجمل وحیبت وزیبایی ازش میریزه بنز جلو این شیر بیشه بز حساب نمیشه طرف دارای بنز متوهمند

    موافقم 0
    مخالفم 1
  23. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    دوئل سختیه یه طرف اس کلاس شاسی بلند ها طرف دیگه هم رنجروور با طراحی شیک و قابلیت های آفرود خودش
    یعنی به جز gls و G واگن هر خودروی دیگه ای مقابلش باشه انتخابم قطعا رنجروور هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. امیرحسین

    ۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (444 ديدگاه)

    رنجروور.
    اگه حالا میباخ بود یه چیزی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. AMG GT R

    ۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    ❤Mercedes GLS 63❤

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا