انتشار اولین تصاویر رسمی از ب‌ام‌و X2

احتمالاً نسخهٔ تولیدی کراس‌اوور جدید ب‌ام‌و X2 در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی خواهد شد اما درحالی‌که تنها حدود یک ماه به برگزاری این نمایشگاه بزرگ باقی مانده است، ب‌ام‌و تصمیم گرفته اولین تصاویر رسمی از این کراس‌اوور جدید را منتشر کند. البته X2 در این تصاویر به‌طور کامل با پوشش‌هایی پنهان شده است اما بااین‌حال بازهم می‌توان به استایل و پیکرهٔ کلی آن پی برد؛ این تصاویر نمایی کلی از کراس‌اوور جدید ب‌ام‌و را نشان می‌دهند که با نگاه دقیق‌تری به آن‌ها می‌توان طراحی X2 بررسی کرد.

ب‌ام‌و در نمایشگاه پاریس سال گذشته نسخهٔ کانسپت X2 را رونمایی کرد و حالا با توجه به این تصاویر می‌توان متوجه شد که نسخهٔ تولیدی این خودرو نیز در طراحی از کانسپت خود پیروی کرده اما ویژگی‌های طراحی X2 کانسپت تا حد زیادی در نسخهٔ تولیدی تعدیل شده‌اند. X2 همان‌طور که از نامش مشخص است، یک کراس‌اوور کوپه محسوب می‌شود و در همین راستا از سقف شیب‌داری برخوردار است اما بااین‌حال شیب سقف X2 کمتر از برادران بزرگ‌ترش یعنی X4 و X6 است و به همین دلیل استایل کوپه مانند کمتری دارد.

در نسخهٔ کانسپت X2، نشان ب‌ام‌و در ستون C خودرو نصب شده بود که این نشان از زیر پوشش‌های نسخهٔ تولیدی هم مشخص است. این کراس‌اوور جدید در جلو هم طراحی تهاجمی‌ای دارد و همچنین اولین محصول ب‌ام‌و است که جلوپنجرهٔ آن در قسمت پایینی پهنای بیشتری نسبت به بخش بالایی دارد و در اصل جلوپنجرهٔ کلیوی شکل معروف ب‌ام‌و در این خودرو به‌صورت عکس طراحی شده است. این جلوپنجرهٔ جدید برای اولین بار در نسخهٔ کانسپت X2 دیده شد و حالا مشخص است که در نسخهٔ تولیدی هم بکار خواهد رفت.

گفته شده که X2 روی پلت‌فرم مشترکی با برادرش X1 ساخته شده و اشتراکات زیادی با آن دارد که این یعنی X2 هم در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد اما سیستم چهارچرخ محرک XDrive به‌عنوان یک آپشن برای آن قابل سفارش خواهد بود. احتمالاً خریداران آلمانی قادر خواهند بود از میان مدل‌های بنزینی X2 شامل نسخه‌های 28i SDrive، 28i XDrive و 35i XDrive یکی را انتخاب کنند درحالی‌که انتظار می‌رود این ماشین در اروپا با طیف گسترده‌تر از پیشرانه‌ها شامل نمونه‌های بنزینی و دیزلی عرضه گردد. همچنین ممکن است کمی بعد یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی نیز به خانوادهٔ این کراس‌اوور کوپهٔ لوکس اضافه گردد.

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

12 دیدگاه

  1. Davood
    سوابق: (54 دیدگاه) ,

    گل بود به سبزه هم آراسته شد. یک کپی تمام و کمال از هیوندای توسان جدید.

    پاسخ
    1. Hsmed
      سوابق: (15 دیدگاه) ,

      چی میگی!!؟!! o_O
      هیوندای توسان چی هس!؟! :-X

      پاسخ
    2. جی تی ار
      سوابق: (459 دیدگاه) ,

      واااای…..ای وااای… یعنی….. وااای…. اصلا نظرت منو به اغما برد…. واااااای😱😱😱😱😱😴😴😴😴😴

      پاسخ
    3. Behi
      سوابق: (18 دیدگاه) ,

      شاید شما تعصب ویژه‌ای روی هیوندای داری یا اونایی که بهت منفی میدن با همون افکار کلیشه‌ای که خودروی کره‌ای هیچ نیست به قضیه نگاه میکنن اما نمیدونم چرا منم فک میکنم خیلی شبیه هیوندای شده.
      البته زمانی که کانسپتش رو دیدم هم به این نتیجه رسیدم اما از ترس دوستان نتونستم بگم.
      درسته ماشینهای آلمانی رو خیلی دوست دارم اما تعصبی روی هیچ برند خودروسازی ندارم.

      پاسخ
  2. Hoseim
    سوابق: (133 دیدگاه) ,

    یکی از دلایلی که از هیوندای بدم میاد همینه که از همه بشددددددت الهام!!!!!!میگیره چون خیلی حرفه ای این کارو انجام میده کسی چیزی نمیگه بعد که خود اون شرکت مدل جدیدشو میده بیرون که کاملا بر اساس سبک و اصالت خودش هست یه عده میگن عه از هیوندای کپی کرده!!!!!
    همینجا یارو یه مدل جدید آئوی یادم نیست کدوم بود میگفت از هیوندای اسکی رفته…بیشترین الهههام رو هم اول آئوی بعد فورد و بی ام و داره

    پاسخ
  3. امین
    سوابق: (343 دیدگاه) ,

    اونایی که میگن طراحی کپی فلان کمپانیه یا نیست در اشتباهند البته به غیر از چینی ها
    چون طراح هیوندای – کیا پیتر شرایر آلمانی و طراح سابق بی ام و و آئودی و … است.
    حالا اومده و طرحهای جدیدش را روی هیوندای پیاده میکنه پس فکر همون فکر سابقه و فلسفه کاریش را برده به شرق آسیا. مهم برند نیست مهم طراحه
    پس الکی تعصب به خرج ندید
    ما هممون ماشینهای زیر 50 تومن سوار میشیم پس …

    پاسخ
    1. Hossein
      سوابق: (133 دیدگاه) ,

      چه ربطی داره که چه ماشینی سوار میشیم.هشتاد نود در صد کسایی که میان این سایت ماشین زیر پنجا تومن سوار میشن پس ینی همه باید ساکت شن نظرشونو نگن یا هر نظر دیگه ای داشتن بجاش فقط تعریف کنن؟؟معنی نظر همینه دیگه هرکی از دید خودش نظرشو میگه دیگه.شما یا معنی نظر رو نمیدونی یا …..

      پاسخ
      1. Hossein
        سوابق: (133 دیدگاه) ,

        در مورد طراحیم خدمتت عارضم که شرکتهای چینی هم طراحای مطرح استخدام کردن ولی این پختگی و اصالت و تبهری که مثلا شرکت بی ام و بهش رسیده حاصل تلاش چند دهس و به همین سادگی نیست که یه تیم طراحیه خوب استخدام کنی و مسیری که شرکتای استخون دار طی کردنو تو چند سال طی کنی.البته در مورد کره ایها ،اونها هم کم تجربه نیستن ولی خوب وقتی به قول خودشون با قدیمیها دارن رقابت میکنن ناچارا این الهاااام گرفتنها رو هم دارن

        پاسخ
  4. Hosein
    سوابق: (133 دیدگاه) ,

    این hoseim ها همون hosein عه. کیبورده گوشیه دیگه

    پاسخ
  5. FcmZ
    سوابق: (107 دیدگاه) ,

    لعنت به کراس اوور های مسخره که این قدر یکدفعه زیاد شدن که کمکم باید با بعضی کلاس های دوست داشتنی قدیمی با پرستیز خداحافطی کنیم.

    پاسخ
  6. فيصل
    سوابق: (353 دیدگاه) ,

    چراغها به جلو پنجره نچسبیدن، اینم بخاطر طرفداران بی ام و در پدال

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x