تسلالامبورگینی

درگ تسلا مدل S پرفورمنس و لامبورگینی آونتادور S رودستر

تاکنون مسابقات درگ زیادی برگزار شده که یک طرف آن تسلا بوده است. محصولات تسلا از شتاب و قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و یکی از این خودروها نیز تسلا مدل S پرفورمنس می‌باشد.

اما چرا مسابقه‌ای که می‌بینید کمی متفاوت است؟ اول اینکه مدل S پرفورمنس حاضر در این درگ نسخه به‌روز شده بوده و بنابراین خیلی قوی‌تر از قبل است. مورد دوم هم به طرف دیگر قضیه یعنی لامبورگینی آونتادور S رودستر مربوط می‌شود. مالک این خودرو Yiannimize است که سابقه رویارویی با تسلا را در گذشته دارد.

در واقع یک نسخه از این درگ در سال پیش با حضور همین مدل S پرفورمنس و آونتادور S کوپه برگزار شده و مالک آن لامبورگینی نیز Yiannimize بوده است. لامبورگینی در آن مسابقه به رستگاری رسید اما آیا هنوز هم می‌تواند در برابر مدل S پرفورمنس ارتقا یافته دوام بیاورد؟ اول بیایید نگاهی به مشخصات این دو خودرو داشته باشیم.

تسلا مدل S پرفورمنس از دو پیشرانه با قدرت کل 838 اسب بخار و گشتاور قابل‌توجه 1300 نیوتون متر سود می‌برد درحالی‌که نیروگاه 12 سیلندر 6.5 لیتری آونتادور S خروجی 740 اسبی و گشتاور 690 نیوتون متری دارد.

اگرچه تسلا در روی کاغذ بسیار قوی‌تر از لامبورگینی به نظر می‌رسد اما باید گفت این خودرو وزن 2241 کیلوگرمی دارد که در مقایسه با وزن 1625 کیلویی لامبورگینی بسیار بیشتر است.

آیا آونتادور S رودستر سبک‌تر می‌تواند تسلا مدل S پرفورمنس را شکست دهد؟ برای یافتن پاسخ این سوال ویدئو را تماشا کنید!

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه

  1. Hamidreza

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (602 ديدگاه)

    آفرین مثلا تسلا برد! که چی؟ حتی اگه لامبو هم میبرد بازم درگ منطقی نداشت!
    حتی اون طراحی لامبو باعث میشه آدم فقط بهش نگاه کنه و لذت ببره!
    البته تسلا عملکرد خوبی داشت اما باید قبول کرد که بیس این لامبو مال ده سال پیشه!!
    مورسیه لاگو رو همیشه دوست دارم! پدر آونتادور!

    1. سورنا

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (604 ديدگاه)

      طراحی به کنار
      اصن اسم لامبو رو بزاری کنار تسلا ناخودآگاه یاد کوه و سوزن میفتی اصلا بگو تسلا یک ساعت جلوتر رفت !!!
      خودم تسلارو و کلا الکتریکی هارو خیلی دوس دارم تجربش رو هم داشتم ولی وختی پای لامبو وسط باشه حتی پوستر لامبو رو بگن بده تسلا بدیم هم قبول نمیکنم

    2. mehran.Jy

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (196 ديدگاه)

      احمقانه ترین کار ممکن. واقعا صاحب این لامبو یچیزیش شده.
      گاهی وقتی اسم یک شی با ارزش کنار یک شی دیگه بیاد، تو همون لحظه جایگاه خودشو از دست می ده. صرف نظر از نتیجه مقایسه

      لامبو جز با فراری یا خودرو های V8 با هرچیز دیگه ای نباید مقایسه بشه. این مالک احمق و امثال اون به خاطر این کارش در آینده وجه لامبو رو خراب میکنن.
      اینطوری شده که الان بعضی میان و میگن مثلا در درگ فلان اونتادور از ماشین 50 دلاری باخت. این حرف برای من و اکثر کاربرای هم سن من که پوستر این ماشین رو دیوارشون بوده قابل هضم نیست. هیچ الکتریکی حتی با شتاب 0.01 هم جایگاه لامبو رو تهدید نمی کنه.
      ولی اونایی که تازه دارن سلیقشونو رشد میدن یهو ماشین باز بودن رو زیر سوال میبرن. من اگه پسرم بیاد و اسم ماشین الکتریکی رو به عنوان ماشین مورد علاقش بیان کنه همون جا از ارث محرومش می کنم.
      واقعا زمونه بدی شده

    3. GERMANY

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (324 ديدگاه)

      سوت در مقابل نعره های شیطانی.
      کدوم یکی؟!

      1. Infinite

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (410 ديدگاه)

        هوای کثیف و آلوده یا یا هوای پاک و قابل تنفس؟ کدوم یکی؟
        این مقاومت‌ها یک روز تموم میشه و امثال این دوستان عزیز با تغییر کنار میان…

        1. GERMANY

          ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (324 ديدگاه)

          پس جز ماشینا هیچ چیز دیگه ای هوا رو آلوده نمیکنه؟
          😂هیچ چیز آلوده کننده ی دیگه ای تو این کره ی خاکی پیدا نمیشه؟😂خیلی جالبی داداش…

        2. mehran.Jy

          ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (196 ديدگاه)

          دوست عزیز، ما مخالف استفاده از ماشین الکتریکی نیستیم. این خودرو ها برای شهر و مصارف روزمره و حتی مسافرت های طولانی و حمل و نقل عالی هستن. البته ۲ تا نکنه هم وجود داره
          ۱_ انرژی الکتریکی این خودرو ها چطور تامین میشه؟ چند درصد بهتر از درون سوز بودن هست
          ۲_الودگی حاصل از تولید و بازیافت باتری که خاک رو از بین میبره چند درصد بهتر از روال کنونی تولید خودرو هست؟؟

          بحث ما اینه که چرا باید خودرو های درون سوز از بین برن؟ چرا باید ۱۲ سیلندر ها تولید نشن؟
          مگه چندا اونتادور تولید میشه؟ چندتا f12 تو جهان هست
          مسابقات فرمول یک به گند کشیده شده. مگه مجموع الودگی این مسابقات چقدره.

          جای این سیاه نمایی ها انرژی پاک و بدون الودگی و اینا
          بیان خودرو های روز مره و سیستم حمل و نقل رو الکتریکی کنن.
          کنارش به شکل محدود درون سوز ها هم برای عاشقاش بمونن. تهش این که مالیات بیشتر بهش ببندن. یکی که خواست بخره یا کرایه کنه بره رو پیست که روح یه ماشین رو لمس کنه.
          بعد سوار ماشین برقیش شه و بره خونه و شب با لبخند تو تختش دراز بکشه

        3. ارشیا

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (226 ديدگاه)

          برقی که واسه شارژ این ماشینا تولید میشه از روشهایی به دست میاد که صد هزار برابر ماشینای بنزینی هوارو الوده میکنن تازه ماده ای که تو باتریا به کار میره هم الوده کننده و سمیه

        4. Infinite

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (410 ديدگاه)

          Germany – ارشیا
          آلودگی ناشی از تولید خودرو + خودروی برقی > آلودگی ناشی از تولید خودرو + خودروی آلاینده
          کسی منکر وجود آلاینده های دیگه نیست اما در نهایت تولید خودروی برقی خروجی و نتایج بهتری داره.

    4. علیرضا

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (425 ديدگاه)

      اگه صدبار دیگه تست بگیرن و صدبار لامبو ببازه هیچ فرقی توی انتخاب و نظرم نمیکنه . لامبو و فراری و مکلارن و پورشه و … اصلا نیازی به اثبات خودشون ندارن . سالها قهرمان بودن و هستن . این تسلا هستش که داره تلاش میکنه خودشو به همه ثابت کنه

    5. Reza

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      وای خدای من این اونتادور منو مست خودش کرد. کسی می‌دونه کدوم شرکتی اینو تیونینگ کرده؟؟؟
      این کیت خیلی بهش میاد

    6. Reza

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      اینم یادآوری کنم که این آونتادور نسخه رودستر هستش که حدود 50 کیلوگرم چاق تر از نسخه استاندارد S هستش.

    7. محمدهادی

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (112 ديدگاه)

      بله میشناسمش
      مردی بود برا خودش
      با شرکت کردن در فیلم ترانسپورتر و اون صحنه وحشی که از زیر گارد بند اتوبان مثل فشنگ در رفت مورسیه لگوی مشکی رنگ جاودانه شد…

  2. Mohammad

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    فقط اون خنده های تلخ راننده لامبورگینی بعد از باخت..خخخخ

    1. Elmiraj

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1492 ديدگاه)

      در توجیه باخت اینجا بیشتر از هر زمانی از کلمات غرش اگزوز ، روح و قیافه فلان استفاده میشه که کمکی به لامبورگینی نمیکنه….
      .
      حالا جالب اینجاست که قبل ورود نسخە همه فن حریف plaid تسلا در حال بروزرسانی Ludicrous mode برای همین نسخه Raven هست که با ارتقا قدرت موتور ها و تنظیم دوباره سیستم تعلیق ( به روش کاهش ارتفاع قسمت جلو و افزایش ارتفاع قسمت عقب برای به منظور هدایت بهتر جریان هوا ) باعث بهبود چشمگیر عملکرد model S/X در عین شتاب گیری میشه و تایم یک چهارم مایل این دو را بیش از پیش کاهش میده…
      (( این بسته ارتقایی Cheetah stance نام داره و طی چند هفته آینده به صورت آنلاین منتشر میشه))

      1. reza

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (137 ديدگاه)

        میشه یک دقیقه چک کنید.کارتون دارم.لطفا

      2. محمدهادی

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (112 ديدگاه)

        داداش فککردی گاو خشمگین هم دست رودست میذاره و بزرگ تر شدن ماشینای الکتریکی رو میبینه و افسوس روزای شیرین گذشته شو میخوره؟؟؟
        مطمئن باش لامبو هم از همین اسلحه درآینده درمقابل حریفان زشت و بی ریختش استفاده میکنه و بازم به تعداد عشاق گاو وحشی اضافه میکنه
        داداش لامبو روح ایتالیاست

  3. ایمان

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2222 ديدگاه)

    صدای اگزوز یک V۱۲ تنفس طبیعی هوش از سر آدم میبره
    درگ رو ندیدم ولی عشق است درون سوزها مخصوصاً تنفس طبیعی ها

  4. Farzad

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (977 ديدگاه)

    من که تا بفهمم درگ بین برقی و بنزینیه ، علاقه ی خودمو به نگاه کردنش از دست میدم باور کنید راست میگم ( نه به خاطر اینکه الکتریکی ها میبرن نه ) ، اصن تو بگو با سرعت نور حرکت کنه ، آخرش که چی ¿¿

    1. سورنا

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (604 ديدگاه)

      دقیقا
      اصن بگو تسلا دوساعت جلوتر بود و برد
      ولی همین عکس پروفایلت همین لوگوی خالی رو با تسلا نباید عوض کرذ

      1. Farzad

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (977 ديدگاه)

        به قول ارسطو
        گل فرمایش کردی حاجی 🌷👏👏

        1. Mahdi

          ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (240 ديدگاه)

          چیز جان گل جان

  5. ممد ژانگولر

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (576 ديدگاه)

    من تسلا ۳ با توجه به رنج قیمتیش به S ترجیح میدم
    درسته دو سگمنت مختلف و قدرتهای مختلفن ولی قیمت ۹۳۰۰۰پوند قابل توجیح نیست

    1. سینا BMW

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (384 ديدگاه)

      این ۹۳ هزار پوند برای نسخه پایه هست که با چند آپشن خیلی بیشتر میشه.و اینکه این دو تا ماشین رو اگه داخل پیست ببریم در این شرایط کدوم رکورد بهتری میزنه؟؟؟
      برای مسابقه با تسلا همون طور که خودش گفته تسلا آپدیت شده پس باید یه نسخه آپدیت شده هم از لامبورگینی مسابقه میداد.(اونتادور SV)
      برای فاصله قیمتی هم باید گفت که این ها از دو کلاس کاملا متفاوت هستن و کاربرد های متفاوتی دارن برای همین فرق میکنن

      1. Hamidreza

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (602 ديدگاه)

        عه سینا bmw
        ممد ژانگولر اومد بین تسلا مدل 3 و تسلا مدل s رو مقایسه کرد نه آونتادور s !!!!

  6. MAHDI

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (4193 ديدگاه)

    لامبورگینی باید نسل جدید اونتادور رو معرفی کنه. این ماشین درسته که صدای جذاب و یه لامبورگینی وحشی هستش اما مشکل اونتادور اینه که خیلی آشفته است. زمان شروع حرکتش رو دقت کنید.یا در تست های شهری طرف میگفت خیلی اذیت کننده است که یه دلیلش بخاطر گیربگس اونتادور هستش.
    اما لامبورگینی هوراکان یه سوپر اسپرت خیره کننده است و البته کامل ترین لامبورگینی تاریخ اونم در نسخه پرفومانته و نسخه EVO و در رقابت درگ هم لامبورگینی هوراکان پرفومانته سریع تر از مدل های اونتادور هستش.

    1. امیر

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2106 ديدگاه)

      اما صدای اونتادور اصلا قابل قیاس با یه ۱۰ سیلندر حتی از نوع لامبوش نیس
      ۱۲ سیلندر با صدای افسانه ای!!!

    2. محمدهادی

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (112 ديدگاه)

      آق میتی،مطمئن باش شرکت از پس این بروز رسانی پرچمدار حقیقی خوووب برمیاد
      امسال منتظر اخبارش باش…
      غول ۱۰۰۰ اسبی
      ارتفاع به شدت خزیده به زمین
      پهنای به عرض یه اتوبان…
      تو راهه نازنین گاو ۱۰ سال آینده

  7. MAHDI

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (4193 ديدگاه)

    دیگه وقتشه که مجله CARWOW هم بعد از مجله TOP GEAR و مجله AUTO ZEITUNG درگ پورشه تایکان در مقابل تسلا مدلS رو برگذار کنه.هرچندجذابیت خاصی نداره دیدن رقابت الکتریکی ها. حتی درگ تسلاS و یه خودرویی بود به اسم دریکو اگه اشتباه نکنم که شاید چند ده متر در رقابت درگ تسلاS رو جا گذاشت اما واقعا هیچ لذتی نداشت دیدن اونم.
    دیدن درگ هاچبک های داغ بنزینی با شتاب 5 ثانیه ای واقعا جذابیت بیشتری داره تا الکتریکی ها با شتاب زیر 3 ثانیه ای.

    1. OMID

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      اون دریکو همه ی ماشینای فعلی رو نقطه می‌کنه
      1200 اسب بخار قدرت داره و نزدیک 7000 نیوتون متر گشتاور!
      هر چند اینا اصلا مهم نیست
      مهم حسیه که اون ماشین بهت میده
      با این که طرفدار تسلام هیچ وقت لامبورگینیو‌ حتی مدلهای قدیمی و ول نمی‌کنم برم سراغ تسلا

  8. Nissan

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (32 ديدگاه)

    به اندازه یه نیسان جی تی ار گشتاور بیشتر داره در مورد وزن هم اگه شکم گنده راننده لامبورگینی و بنزین هم حساب کنی باید یه ۱۵۰ کیلو هم به وزن لامبو اضافه کنی برنده لانبو

  9. امیر

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2106 ديدگاه)

    لعنتی چه صدایی داره…

  10. R

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (209 ديدگاه)

    لاستیکای لامبو اینجا هرزگردی دارن یا از نوع لاستیکه یا نوع آسفالت که چسبندگی نداره. وگرنه ۴۰۰ متر آونتادور s 10.4 ثانیست و ۴۰۰ متر svj 10.3 ثانیه
    سلطان بی رقیب❤

  11. ATa

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (17 ديدگاه)

    اکثر کامنت ها: صدای اگزوز…. برای شنیدن شدن و دیده شدن یک شیخ نشین سوار بر دلارهای نفتی چه تعصب بی منطق و دیدگاه سطحی! تسلا برابری امکانات و رفاه برای عموم با پرستیژ فکری و دست یابی به شدن ها با تلاش شخصی. (صدای اگزوززز در هدفون تصور آرزووووهای cat walk گونه در نوجوانی)

    1. Roozbeh

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (209 ديدگاه)

      بله صدای اگزوز! نه ما و نه شما هیچکدوم رو از نزدیک هم نخواهیم دید گیرم خارجم زندگی کنی محصولات تسلا ارزونم نیستن بخوای بخری. میدونی چقد ماشین باحال زیر قیمتش با صدای اگزوز و هیجان داریم؟!! دست یابی به شدن ها با تلاش های شخصی رم چن برابرشو کونیگ زگ کرده اونم با صدای اگزوز!!

    2. Farzad

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (977 ديدگاه)

      عشق ماشین نیستی دیگه درک نمیکنی …
      مهم نیست کسی که سوار میشه شیخ عرب باشه یا یه میلیاردر آمریکایی یا حتی یه دزد یا هرچی ، مهم خود اون ماشینه ، روحش مهمه ، قلبش مهمه ، میگیری چی میگم ¿¿
      در مورد آرزوهای cat walk تسلا هنوز خودش بهش نرسیده 🤣

    3. mehran.Jy

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (196 ديدگاه)

      شک دارم شما به خودرو علاقه مند باشید. شما بیشتر طرفدار سیستم حمل نقل هستید.
      ماشین و خودرو برای یک پسر (البته اکثرا) چیزی بیشتر از هدف رسیدن از یک نقطه به نقطه دومه. ماشین به پسر ها حس قدرت و برتری میده. به همه چیز
      چیزی نیست که بخوای با متر منطق بسنجی. مطمئن باش اگه در مورد ماشین منطقی نظر میدی عاشقش نیستی. مردا در مورد چیزایی کا عشقشن منطقی نیستن

      1. ساسان

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (928 ديدگاه)

        نمیخواستم تو این پست کامنت بزارم.چون سطح حرف و بحث یه سری دوستان از بس کودکانست ذوق آدمو چکی و کور میکنه.
        اما با کامنتت خیلی حال کردم.دمت گرم.حرف قشنگی زدی…ازیه بعدوزاویه ای نگاه کردی به دنیای خودرو که اگر به نفعشون نباشه این بعد مهم قضیه رو ندید میگیرن!

        1. mehran.Jy

          ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (196 ديدگاه)

          🙏🙌

  12. ارش

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1007 ديدگاه)

    لامبورگینی 😍😍😍😍💖💕

  13. Khosrow

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1696 ديدگاه)

    تسلا اونتادور دیده باردارشده / استایل تسلارو 😂 ..

  14. Elmiraj

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1492 ديدگاه)

    این تسلا model S performance Raven هست که در حالت Ludicrous قدرتش ۷۹۴ اسب بخار و گشتاورش ۱۳۷۳ نیوتون متر هست که اینجا نمی‌دونم Carwow بر اساس کدام مشخصات یا دستگاه داینویی قدرتش را ۸۲۵ اسب بخار اعلام کرده….؟!؟!؟
    .
    ولی هر چی بود تا حالا ندیده بودم model S در آسفالت معمولی تایم فوق‌العاده ۱۰/۴ ثانیه را ثبت کنه و با اختلاف وزن فاحش ۶۱۶ کیلوگرمی!!!! و قیمت یک چهارمی یه لامبورگینی را با خاک یکسان کنه….!!!!!
    کاش اون طرف رینگ تایکان turbo S قرار داشت…..

  15. ارشیا

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (226 ديدگاه)

    قدرت بیشتر گشتاور بیشتری که تازه در لحظه اس ایرودینامیک تر معلومه تسلا میبره خخخخخ
    یه درگ احمقانه که توش فقط می خوان بگن ببینین تسلا از اونتادورم بهتره جمع کنید بند و بساتتونو

  16. ارشیا

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (226 ديدگاه)

    مردین برین تو پیست تا تسلا یه لحظه فک کنه اسمارت فورتو الکتریکیه😂😂😂😂😂

  17. سینا BMW

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (384 ديدگاه)

    درگ بسیار ضعیفی بود. اصلا از نظر طاهری این ها رو بذارید کنار معلوم میشه کدوم بهتره. تسلا فقط یه کار بلده و اون هم شتاب صفر تا صده.

  18. amin

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1116 ديدگاه)

    آینده از آن الکتریکی هاست و تسلا پرچمدار این صنعت

  19. رضا

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (218 ديدگاه)

    من از صدای اگزوز و دود و آلودگی متنفرم ، یه لاستیک تسلا رو به لامبورگینی ترجیح میدم

    1. Farzad

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (977 ديدگاه)

      همون لاستیکی که میگی میتونه چندین برابر یه خودروی درون سوز آلودگی ایجاد کنه ، میگیری چی میگم ¿¿

      1. Elmiraj

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1492 ديدگاه)

        مگه اون خودروی درون‌سوز لاستیک نداره….؟!؟!؟!

    2. mehran.Jy

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (196 ديدگاه)

      به طور خلاصه شما از خودرو متنفرید دوست عزیز.
      الودگی تسلا شاید ۲۰ درصد کمتر از اونتادور باشه(در مجموع همه چی)
      ولی لذت اونتادور رو نمیشه اصلا مقایسه کرد.
      نه فقط ماشینا، نه
      حتی اسم هاشون.
      من به شخصه حتی با جاسویچی که لوگو لامبو داره کلی سر کیف میام. چه برسه بخوام ببینمش
      روندن به کنار.

    3. ارشیا

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (226 ديدگاه)

      بعضی وقتا ادم نمی دونه سرشو به کجا بکوبه🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  20. فری

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (223 ديدگاه)

    من از صدای توربو کشنده دیزل وقتی داره دور میگیره خوشم میاد از سرو صدای اگزوز خوشم نمیاد البته طرفدار تسلا نیستم ولی ماشینهای خوبی میسازه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن