تصاویر جاسوسی تویوتا لندکروزر پرادو 2018

نسخه فیس لیفت تویوتا لندکروزر پرادو پیش از معرفی در اواخر سال جاری در بندر ژاپن دیده شده است.


تصاویر تهیه شده توسط LiveDoor Blog تغییرات نسخه فیس لیفت پرادو نسبت به نسل فعلی آن را نشان می‌دهد. این تغییرات شامل بازطراحی نمای جلو، چراغ‌های جلوی جدید، سپر، کاپوت و جلوپنجره می‌باشد. انتظار می‌رود اصلاحاتی نیز در بخش پشتی خودرو صورت بگیرد.


پیش از نیز تصاویری جاسوسی از بروشور تهیه شده توسط تویوتا منتشر شده بود که در آن جزئیات بیشتری مشخص بود.


انتظار نداریم که پیشرانه خودرو تغییرات زیادی را متحمل شود. احتمالاً تویوتا پیشرانه 4 سیلندر 2.8 لیتری توربودیزل فعلی را که قدرت 174 اسبی و گشتاور 450 نیوتون متری دارد حفظ خواهد کرد. این پیشرانه به یک گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک متصل می‌شود.


انتظار می‌رود پیشرانه 6 سیلندر 4 لیتری بنزینی نیز در این خودرو حفظ شود. این پیشرانه توانایی تولید قدرت 277 اسب بخاری و گشتاور 381 نیوتون متری داشته و آن نیز با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.


ما فهمیده‌ایم که تویوتا در حال کار روی تکنولوژی ایمنی فعال بوده که شامل تجهیزاتی چون ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابران پیاده می‌باشد. این سیستم ابتدا در لندکروزر پرادو دیده خواهد شد و پس از آن نیز مدل‌های لندکروزر و هایلوکس از آن‌ها بهره خواهند برد.


ما انتظار داریم لندکروزر سری 200 نیز در سال جاری به‌روزرسانی‌هایی را در بخش‌های مختلف از جمله قوای محرکه دریافت کند.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

13 دیدگاه

  1. mohammad_FM 480
    سوابق: (450 دیدگاه) ,

    رخش واقعا بهتر شده .با نسل قبلش به شدت حال نمیکردم ولی هنوز لندکروز یه چیز دیگست…

    پاسخ
  2. علیرضا
    سوابق: (100 دیدگاه) ,

    بذارن این مدلای تویوتا(پرادو,فوررانر,هایلندر,فرچونر) بیاد یخورده خیابونا قشنگ شه.
    مردم از بس سانتافه و سورنتو دیدم .

    پاسخ
    1. mohammad_FM 480
      سوابق: (450 دیدگاه) ,

      اقای Ahmadreza 2002 اگه منظورتون منه باید بگم اصلا مقایسه نبود و نظر شخصی بندست و در جواب اقا فرشاد گفتم .
      مثلا کسی نمیتونه بگه سرس 3 از سری 4 قشنگتره؟

      پاسخ
  3. عليرضا
    سوابق: (17 دیدگاه) ,

    حیف نیست ماشین به این کم استهلاکی و جون سختی و توانایی های افرود بینظیرش وارد نمیشه به شخصه تویوتا رو با ١٠ تا بنز عوض نمیکنم جون سختی فقط تویوتا

    پاسخ
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::
      سوابق: (1846 دیدگاه) ,

      درسته که خیلی از خودروهای فعلی تا چند ده سال میتونن عمر کنن اما شرکت‌ها تمایل دارن بعد از مدتی محصولشون نزد مشتری بازنشسته شه و مدل جدید رو جایگزینش کنن، وگرنه اگر قرار بود هر ماشینی n سال استفاده شه، خودروسازها باید در کارخونشون رو تخته می‌کردن چون دیگه کسی پول برای خرید ماشین جدید نمی‌داد. هیچ‌کدوم از برندهای معتبر، تو چند سال اول استفاده، خریدار رو نا امید نمی‌کنن.

      پاسخ
  4. Omid622
    سوابق: (252 دیدگاه) ,

    هنوزم عاشق نسل سومش مدل ۲۰۰۹ هستم طراحی خارجی نسل سومشو بیشتر میپسندم بخصوص سه درب ۶ سیلندر

    پاسخ
  5. عليرضا
    سوابق: (17 دیدگاه) ,

    فرشاد عزیز با صحبت شما موافقم ولی باید قبول کرد جمعیت در حال افزایشه و نیاز به خودرو و خریدار های اون در حال افزایشه و بسیاری از خریدار های خودرو های جدید مشتری قبلی همون برند بودند و حتی شخصی بنز سوار بوده بعد از ١٠ سال مشکل و خرابی برای ماشین اتفاق نیفته به احتمال زیاد دوباره سمت همون بنز میره به دلیل اینکه ازش راضی بوده خریدار های جدید هم با تحقیق در مورد کیفیت و دوام و خیلی از موارد اعم از ظاهر و مشخصات فنی و… ماشین خودشون رو انتخاب میکنند و مثلا وقتی کسی بنز و تویوتا و… رو تو خیابون میبینه که هنوز بعد از سالها سالم و سرحال هستند اونو انتخاب میکنه و به نوعی میشه اعتبار برای اون برند و سرتونو درد نیارم درنهایت میخوام عرض کنم که ماشین ها هر جقدر با دوام تر باشن فروششون بیشتره
    سیاستی که تویوتا سالهاست داره و با ارزش ترین برند خودرو دنیاست
    موفق باشید

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x