تبریک کوئنیگ‌زگ به بوگاتی برای رکورد سرعت همراه با رجزخوانی!

چندی پیش بوگاتی توانست با یک شیرون پروتوتایپ نزدیک به تولید، از مرز 300 مایل بر ساعت عبور کرده و به سرعت 490 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این رکورد زنی جنجالی، دیگر مدعیان سرعت مثل هنسی و کوئنیگ‌زگ را به تکاپو و اظهارنظر واداشته است. بعدازاینکه هنسی به خاطر این رکورد به بوگاتی تبریک گفت و درعین‌حال ادعا کرد که می‌خواهد به سرعت 500 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند، حالا کوئنیگ‌زگ هم این رکورد زنی را به بوگاتی تبریک گفته اما یادآوری کرده است که هنوز رکورد سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا در کتاب گینس در اختیار آگرا RS است.

به دلیل اینکه شیرون رکوردشکن یک نمونهٔ اصلاح‌شدهٔ تک ساخت و پروتوتایپ بوده و همین‌طور رکورد زنی فقط در یک جهت صورت گرفته است، رکورد شیرون در کتاب گینس ثبت نمی‌شود زیرا برای ثبت رکورد سرعت رسمی در این کتاب، آزمایش باید در هردو جهت انجام شود. البته صرف‌نظر از این دو مورد، باید توجه داشت که شیرون رکوردشکن بر اساس نسخهٔ جاده‌ای این خودرو ساخته شده و دستیابی به سرعت 490 کیلومتر بر ساعت با چنین خودرویی دستاورد واقعاً چشمگیر و قابل‌تحسینی است. سخنگوی کوئنیگ‌زگ در این رابطه به تاپ گیر گفته است:

ما می‌خواهیم به آن‌ها تبریک بگوییم. این دستاورد بزرگی است اما اگر نسخهٔ تولیدی همان خودرو بتواند از میانگین سرعت 447 کیلومتر بر ساعت در دو جهت سریع‌تر باشد، آن‌وقت می‌تواند تاج سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا را از آگرا RS بگیرد

رکورد کوئنیگ‌زگ در سال 2017 با استفاده از یک آگرا RS متعلق به خریدار در یک جادهٔ عمومی بسته‌شده در نوادا توسط رانندهٔ آزمایشی شرکت «نیکلاس لیلیا» به ثبت رسید. از سوی دیگر، هرچند شیرون لانگ تیل پروتوتایپ (دُم کشیده) نمونه‌ای تولیدی نبود اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده شیرون سوپراسپرت با همان ویژگی‌ها معرفی گردد. علاوه بر این، بوگاتی اظهار داشته است که اگر رکورد زنی در نوادا صورت گیرد، شیرون می‌تواند 25 کیلومتر بر ساعت سریع‌تر باشد زیرا به دلیل ارتفاع بیشتر از سطح دریا، هوا رقیق‌تر بوده و درگ آئرودینامیکی آن کمتر است.

در همین حال، کوئنیگ‌زگ در گفتگو با تاپ گیر همچنین گفته است که نسخه‌ای از جسکو با داون‌فورس کمتر در آینده توانایی رسیدن به سرعتی بیش از 300 مایل بر ساعت را خواهد داشت. سخنگوی این شرکت اظهار داشته است:

ما قبلاً گفته‌ایم و حالا دوباره میگوییم، یک نسخهٔ سرعت‌بالا از جسکو باید بتواند سریع‌تر از 300 مایل بر ساعت باشد. ما با استفاده از همان ابزارهایی که برای برآورد سرعت آگرا RS استفاده کردیم به این نتیجه رسیده‌ایم

با توجه به اظهارات سخنگوی کوئنیگ‌زگ، مطمئناً نسخهٔ استاندارد جسکو برای رکورد زنی مناسب نیست بلکه نسخهٔ ویژه‌ای از آن با نام جسکو 300 برای این کار در نظر گرفته شده است. بنیان‌گذار این شرکت آقای «کریستین وُن کوئنیگ‌زگ» هنگام رونمایی از جسکو در نمایشگاه ژنو امسال به‌طور اجمالی به وجود چنین نسخه‌ای اشاره کرد. فعلاً جزئیات تفاوت‌های جسکو 300 با نسخهٔ معمولی اعلام نشده است اما بدیهی است که در چنین سرعت فوق‌العاده‌ای، آئرودینامیک نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند؛ بنابراین انتظار می‌رود جسکو 300 شکل صافی داشته و بال آن حذف شده باشد. نسخهٔ کنونی این هایپرکار نیز به یک پیشرانهٔ 5 لیتری V8 توئین توربو مجهز است که خروجی آن با سوخت E85 به 1600 اسب بخار قدرت و 1500 نیوتن متر گشتاور می‌رسد.

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

40 دیدگاه

      1. car lover
        سوابق: (399 دیدگاه) ,

        تو پست کوئینیگ زگ داری نظر سنجی میزاری..
        احسنت داری ب ولله

        پاسخ
      2. s.h
        سوابق: (597 دیدگاه) ,

        تو اینده نزدیک کمپانی بی ادعا و درست کار کونیک زگ بدون هیچ پنهان کاری و بدون هیچ تیونی بدون هیچ رکب زدن و دورغی این کا رو میکنه یا هنسی
        ولی مثل ادم این کار ور میکنند و ثبت میکنند بلاخره کونک رکورد دار سریع ترین ماشین جهانه هر چی باشه

        پاسخ
        1. جولای بی
          سوابق: (1 دیدگاه) ,

          دوستان نظرتون درلاره پاگانی چیه؟
          فکر کنم وقتی. هنسی و کوئنبگ زگ تونستن رکورد سریعترین رو بزنن، ایندفعه نوبت پاگانی است.

    1. mehran911
      سوابق: (1768 دیدگاه) ,

      نمی دونم چرا بعضی افراد در مقابل پذیرفتن چیزی انقدر ممانعت میکنن !!!!!
      آقا، جناب هنسی یا همین کوئنیگزگ محض رضای خدا که بصورت” رسمی” تبریک نمیگن که
      یعنی کوئنیگزگ و هنسی به صحیح بودن رکورد بوگاتی پی نبردن اما ی عده اینجا فهمیدن !!!
      این زمان به صورت ماهواره ای ثبت شده
      مرکز استاندارد TUV آلمان این رکورد رو تایید کرده
      .
      آقا ، کسی فیلم رکورد رو دیده اینجا ؟؟؟
      اگه ندیدید حتما اینکارو بکنید
      بوگاتی در همون سرعت ۴۹۰ تا هم در حال افزایش سرعت بود …
      .
      من کاری با ادعای ۵۱۵ کیلومتری بوگاتی در نوادا ندارم
      بوگاتی در مسیر رفت ۴۹۰ تا رفت
      بر فرض محال دیگه در بدترین حالت ممکن در مسیر برگشت این سرعت ۸۰ کیلومتر هم کاهش پیدا کنه !!!!! یعنی به ۴۱۰ کیلومتر!!! هم برسه باز بوگاتی با میانگین ۴۵۰ کیلومتر رکورد دار خواهد بود
      یکم منطقی بودن بد نیست
      .
      خبر هم رسیده بوگاتی ۳۰ نمونه این خودرو با همین مشخصات تولید خواهد کرد

      پاسخ
      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::
        سوابق: (2903 دیدگاه) ,

        نه من سهام‌دار این کمپانی‌ها هستم، نه شما، صرفا از روی علاقه، آمار و گاهیم تعصب، نظر‌کاملا شخصیمون رو می‌نویسیم، هیچ سندیتی هم ندارن که دنبال پذیرفتن یا نپذیرفتن واقعیت باشیم؛ یه سری چیزا واضح هستن، نیاز به ثابت کردن ندارن، یه‌سریش هم افکار‌خودمونه، حالا میتونه درست باشه، میتونه نباشه⁦❤⁩

        پاسخ
        1. mehran911
          سوابق: (1768 دیدگاه) ,

          درود
          فرشاد جان منظورم شما نبودید
          بالا نوشتم تا اکثر دوستان ببینند
          .
          ((((هیچ سندیتی هم ندارن که دنبال پذیرفتن یا نپذیرفتن واقعیت باشیم)))
          سند بالاتر از اداره استاندارد TUV آلمان یا همون ویدیو و…

      2. علی
        سوابق: (183 دیدگاه) ,

        من طرفدار بوگاتی ام اما شما داری کاملا اشتباه میکنی!!!
        موضوع اینه که آیا بوگاتی اصلا میتونست مسیر برگشت رو هم طی کنه یا خیر!!!
        آیا موتور، لاستیکها و حتی بدنه ماشین این امکان رو داشتن که با همون سرعت و یا حتی کمتر پیست رو در مسیر بازگشت به اتمام برسونن یا خیر!!!
        اگر یقین داشتن که در مسیر برگشت هم مشکلی پیش نمیاد قطعا اینکارو میکردن!
        اما یه امکان دیگه م هس این که عمدا اینکارو نکردن تا بازار بحثها در این مورد داغ بشه و بعد که قشنگ داغ شد نون رو بچسبونن!!!

        پاسخ
        1. ارش
          سوابق: (834 دیدگاه) ,

          احسنت به شما آدم باهوش این شد یه حرف درست و حسابی دوستان متوجه نیستن این سه تا کمپانی بوگاتی و کونیخ زگ و هنسی هر سه تا نابغه به بالاتر از ۵۰۰ هم میرسن منتها هر کدام به سبک و روش خودشون. بوگاتی به روش خیلی پیچیده ای کار میکنه اما آمریکاییها خیلی ساده مسئله رو حل میکنن از کونیخ زگ سردر نمیذارن.

        2. Seyed AMG
          سوابق: (53 دیدگاه) ,

          نه ماشین مشکل داشته نه لاستیک خود بوگاتی گفت شرایط پیست به نوعی بوده که تو مسیر برگشت به لاستیک ها فشار میومده از طرفی هم فولکس اجازه نمی داد در پیست دیگه ای رکورد بزنن خوب شما میگید بنده خدا بوگاتی میخواست چه غلطی بکنه 😐😐
          انشالله با یکی از این 30 دستگاهی که قرار تولید بشه میرن نوادا همه رو سر جاشون می نشونن
          البته فعلا هم همه تو شوکن ولی تعصب باعث میشه چشمشون رو حقیقت ببندن

        3. mehran911
          سوابق: (1768 دیدگاه) ,

          (((( آیا موتور، لاستیکها و حتی بدنه ماشین این امکان رو داشتن که با همون سرعت و یا حتی کمتر پیست رو در مسیر بازگشت به اتمام برسونن یا خیر!!!)))
          ببین دوست من یعنی طرف جوری ماشین ساخته که بعد از یک بار رکورد گیری از هم جدا بشه !!!!!؟
          مگه داره کاردستی درست میکنه
          میدونی کوچکترین مشکل در اسمبل کردن علاوه بر اینکه جون راننده به خطر میندازه آبرو بوگاتی و گروه فولکس رو خواهد برد ؟!؟!؟
          برادر من مگه بوگاتی ماشین هاشو رو با چسب زخم اسمبل میکنه ؟!؟!؟!
          جالبه کاملا مطابق همون ماشین ۳۰ عدد ساخته شده
          و جالبتر اینکه طبق چیزی که دیدم دیشب همون نمونه اولیه فروش رفته
          یعنی همون نمونه الان دست خریدار هستش یعنی انقدر از نظر ساخت و ایمنی مطمئن بودن که مثل نمونه های تولیدی فروختنش.

          دلیل اینکه بوگاتی مسیر برگشت رو نرفت اعلام شد گفتن پیست اجازه نمیداد و احتمالا دمای لاستیک بالا بره خطرناک باشه
          بوگاتی بارها اعلام کرده به دلیل مشکل ایمنی و لاستیک ها اقدام به رکوردگیری نمیکنه
          .
          ی سوال ازت دارم تفاوت سرعتی که کوئنیگزگ در مسیر رفت و برگشت نوادا رفت چقدر بود ؟؟؟؟ بیشتر از ۸۰ کیلومتر ؟!؟
          .
          جدا پیشنهاد میدم یکی دوتا کلیپ و مستند از تولید و توسعه بوگاتی ببینی

      3. OMID
        سوابق: (912 دیدگاه) ,

        هی تکرار نکنید تا پونصد تا هم میتونست بره همون جا
        وقتی رسید489 چندین ثانیه طول کشید تا برسه490 بعدش دوباره شد 489
        کجاش در حال شنابگیری بود

        پاسخ
        1. علی
          سوابق: (183 دیدگاه) ,

          ما داریم در مورد امکانها بحث میکنیم، نه قطعیت ها… کسی میدونه در طول تاریخ چقدر اتوموبیل در طول رکورد گیری ناموفق بودن ولی کسی گندشون در نیاورده؟!
          پس هیچ قطعیتی نیست که ماشین دچار اشکال نشه ربطی هم به اسمبل کردن نداره!!! این سرعت سرعتیه که هیچ ماشین معمولی ای بهش نرسیده پس بخشی از آزمایشها به آزمون و خطا مربوط میشه و صد البته ضریب فشار تو اون سرعت به صورت لگاریتمی بالا میره پس تعجبی نداره اگر تو سرعت بالا حتی بدنه هم آسیب ببینه هر چند دیگه با کمک تونل های باد این امکان خیلی اندکه!

  1. ایمان
    سوابق: (1764 دیدگاه) ,

    بازار رجز خوانی خیلی داغ شده
    فعلاً بوگاتی ۴۹۰ کیلومتر رو زده
    اولین ماشینی ۵۰۰ کیلومتری ؟؟
    بوگاتی ؟؟ کوئنیگ زگ ؟؟ هنسی ؟؟
    تلاش برای ثبت شدن در تاریخ ….

    پاسخ
    1. mehran911
      سوابق: (1768 دیدگاه) ,

      درود ایمان جان
      همین چند لحظه پیش خبرش اومد بوگاتی بصورت رسمی 30 تا ازش تولید میکنه با همون مشخصات نسخه ای که باش رکورد زدن
      و البته این احتمال وجود داره تا خریدارها بصورت اختصاصی اقدام به تایم گیری در نوادا بکنن

      پاسخ
      1. ایمان
        سوابق: (1764 دیدگاه) ,

        سلام آقا مهران عزیز
        حدس میزنم بوگاتی بخاطر پایان حرف و حدیث ها درباره این رکورد ، این ماشین رو تولید کنه
        گرچه این رکورد بوگاتی هیچ حرف و حدیثی توش نبود

        پاسخ
  2. محمد حسین
    سوابق: (370 دیدگاه) ,

    کاش بوگاتی همونطور که پیش بینی سرعت ماشینش تو نوادا رو اعلام کرده ، پیش بینی خروجی انجین و سرعتش با سوخت E85 رو هم اعلام می کرد.

    پاسخ
    1. Amir.ferrari
      سوابق: (131 دیدگاه) ,

      سوخت e85 فقط به کار تیون کارا میاد تا از یه موتوری که به حد نهایی تیونینگ رسیده بتونن باز اسب بخار بی خودی دربیارن،بوگاتی به خاطر بالا بردن عمر مفید موتور و قطعاتش تازه قید کلی اسب بخار استانداردی که موتورش تولید میکنه رو زده تا یه موتور با گارانتی مادام العمر بده دست مشتری بعد تو صحبت از اسب بخار غیر استانداردی که با تیون و سوخت مسابقه ای به دست میاد میکنی؟! این جور موتورایی که میبینی نظیر کونیگ زگ و ssc دیگه جا واسه تیون ندارن واسه همین سازنده مجبوره واسه بالا بردن اسب بخار روی کاغذ صحبت از سوخت فلان بکنه،موتور جسکو با سوخت معمولی همون اسب بخار آگرا رو تولید میکنه و با سوخت e85 ۱۶۰۰ اسب، این یعنی موتور کوچیکترین تغییری نداشته نسبت به قبل و فقط گفته میتونید با سوخت مسابقه ای اسب بخار بیشتری ازش در بیارید که به شدت عمر انجین رو کوتاه میکنه…

      پاسخ
      1. Saeed
        سوابق: (388 دیدگاه) ,

        یعنی الان میگی انجین بوگاتی ۱۶ سیلندر….توربو هایی به بزرگی سر آدم….ده ها رادیاتور هنره؟؟؟؟ میدونی چقدر این انجین بنزین میخوره؟؟؟؟ یک هشت سیلندر با یک بدنه سبک بهتر از این خرس سیاه ۲ تنی است…مصرفش هم کمتره…..۲۰ سال دیگه نفت تموم میشه و جرقه خودرو های الکتریکی زده میشه…‌اونوقت باید ببینی بوگاتی با موتور برقی میتونه ۳۰۰ کیلومتر بره؟؟؟

        پاسخ
  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::
    سوابق: (2903 دیدگاه) ,

    یکی با پیشرانه ۱۶ سیلندر هشت لیتری چهار توربو در یک جهتِ پیست و با یک خودروی اختصاصی رکورد می‌زنه، یکیم با ۸ سیلندر پنج لیتری دو توربوِ یک مشتری، وسط جاده عمومی‌‌ای که صرفا برای رکورد زدن در دو جهت بسته شد؛ اما اولی رو خدای مهندسی میدونن، دومی رو آشغال ساز، زیبا نیست آیا؟!

    پاسخ
  4. Amir.ferrari
    سوابق: (131 دیدگاه) ,

    «ما قبلاً گفته‌ایم و حالا دوباره میگوییم، یک نسخهٔ سرعت‌بالا از جسکو باید بتواند سریع‌تر از 300 مایل بر ساعت باشد. ما با استفاده از همان ابزارهایی که برای برآورد سرعت آگرا RS استفاده کردیم به این نتیجه رسیده‌ایم)بعد طرفداراش به بوگاتی میگن چرا با یه نسخه ویژه رکورد زده!!!
    حالا دیدید اگه کونیگ زگ هم بخواد رکورد بزنه باید یه نسخه ویژه بدون بال عقب و شاسی تقویت شده بسازه،یعنی خود کونیگ زگ هم جواب این طرفدارای متعصب رو داده ولی خودشون خسته نمیشن …، دیگه پرونده ۳۰۰ مایل رو بوگاتی بسته باید از الان به کونیگ زگ گفت شما باید به فکر بالای ۵۰۰ کیلومتر باشید تا به چشم بیاید…

    پاسخ
    1. Saeed
      سوابق: (388 دیدگاه) ,

      حرف نپرون….جسکو۳۰۰ بال کوچیک‌تری نسبت به جسکو اصلی داره….شاسی هم همونه…فقط یک کیت مخصوص بهش میزنن تا درگش کاهش پیدا کنه و نیروی داون‌فورس افزایش پیدا میکنه….نه مثل شیرون ss که یک صندلی بیشتر نداره!!!!باز جسکو ۳۰۰ علاوه بر وزن کمش چندین آپشن هم داره نه مثل شیرون ss که کاملا بدون آپشنه و فقط یک جته واسه ۳۰۰ مایل……

      پاسخ
  5. Mohammad
    سوابق: (158 دیدگاه) ,

    آقا فرشاد الان رکورد بیشترین سرعت مال کوئینگ زگ هست فکرشو نکن این طرفدارای بوگاتی حرف زیاد میزنن ولی باید صبر کنیم ببینیم کدومشون زودتر به سرعت 500 کیلومتر میرسن هنسی ، کوئینگ زگ یا بوگاتی؟

    پاسخ
    1. Amir.ferrari
      سوابق: (131 دیدگاه) ,

      شما یه سرچ در مورد رکورد سرعت تو گوگل یا یوتیوب یا اینستاگرام یا هر جای که حال میکنی بزن ببین اگه تو هزار تاش یکی از کونیگ زگ بود اون درسته،تمااام دنیا انگشت به دهن دارن از رکورد بوگاتی تعریف میکنن. تو رو خدا بیا بوگاتی رو به رسمیت بشناس،من یکی تحمل ندارم…😂

      پاسخ
      1. Saeed
        سوابق: (388 دیدگاه) ,

        اتفاقا من تو یوتیوب سرچ کردم…..ویدیو اول مال بوگاتی بود….ویدیو دوم رکورد کونیگ‌زگ بود😂😂😂😂😂😂 باز هم جک بگو ازت لذت ببریم😂😂😂

        پاسخ
    2. Seyed AMG
      سوابق: (53 دیدگاه) ,

      در حال حاظر رکورد بیشترین سرعت دست بوگاتی و بعد فورد GT تیون شده و بعد کونیگزگ ….

      پاسخ
  6. حمید
    سوابق: (1498 دیدگاه) ,

    تو پانصد کیلومتر مقاومت هوا فکر کنم خیلی زیاد باشه چقدر باید روی اتصالات بدنه کار شده باشه این نیرو رو تحمل کنه

    پاسخ
  7. آریا ماشین
    سوابق: (137 دیدگاه) ,

    چه جنگی شده
    تا سر هم دیگه رو از تنشون جدا نکنن ول نمیکنن
    اون از هنسی ، اینم از کونیگ زگ
    تا چند وقت دیگه هم SSC یه تبریک میگه و ادعای بالای ۵۰۰ کیلومتر میکنه با تواتارا
    من که پیش گو نیستم ولی آخر این جنگ ، برنده رو کسی میبینم که از همه ساکت تر داره کار میکنه و شهرت کمتری داره
    SSC
    هنسی و کونیگ زگ و بوگاتی تمام تلاششون رو میکنن و به هدف هم میرسن
    اما از SSC غافل نشین
    حتما همتون فکر میکنین اولین ماشینی که به نسبت قدرت به وزن ۱ به ۱ رسید کونیگ زگ ONE:1 بود
    در حالی که SSC التیمیت آئرو ۲۰۰۹ بود که حتی از ۱ به ۱ هم بهتر بود ( ۱۲۸۷ اسب بخار به ۱۲۴۷ کیلوگرم )
    SSC واقعا کمپانی عالی ای هست و فکر کنم بتونه پایا پای دنبال کدنیگ زگ و بوگاتی و هنسی بیاد
    باید ببینیم ته این قضیه چی میشه
    بالاخره ۳ تا شون باید تسلیم شن و فقط یکیشون میتونه سریعترین باشه

    پاسخ
  8. Seyed AMG
    سوابق: (53 دیدگاه) ,

    تو پست قبلی هم گفتم ، شما از کجا میدونید جسکو یا بقیه برای رکورد زدن نیاز به بازنگری و ارتقا نداشته باشن ؟؟؟

    میگفتید باید با شیرون معمولی رکورد بزنن 👇
    (کوئنیگ‌زگ در گفتگو با تاپ گیر همچنین گفته است که نسخه‌ای از جسکو با داون‌فورس کمتر در آینده توانایی رسیدن به سرعتی بیش از 300 مایل بر ساعت را خواهد داشت.)

    میگفتید باید بیشتر از یک نسخه باشه و اجازه ورود به جاده رو داشته باشه
    (رجوع کنید به سایت موتوروان و خبرش رو بخونید)

    گفتید باید حتما تو دو جهت رکورد ثبت کنه
    (1 فورد GT تیون هم فقط تو رفت به رکورد 300 مایل رسید ، 2 انشالله به قول آقا مهران یه خریدار میره باهاش تو دو جهت رکورد میزنه …)

    پاسخ
  9. Amir.ferrari
    سوابق: (131 دیدگاه) ,

    به خبری که هم اکنون به دستمان رسید توجه کنید
    استفان وینکلمان ، رئیس بوگاتی فاش کرد که 29 دستگاه Chiron Super Sport 300+ را ساخته است. این تعداد براساس نمونه اولیه ای است که چند روز پیش در Ehra-Lessien به 304 مایل در ساعت (490.48 کیلومتر در ساعت) رسیده است. هرکدام 4.2 میلیون پوند هزینه خواهد داشت. مدل جدید ازپیشرانه ۱۶ سیلندر 8.0 لیتری W16 با 1.578 اسب بخار استفاده می کند. دارای بدنه ی بازسازی شده با Aero پیشرفته ، از جمله قسمت عقب طولانی تر خواهد بود. همچنین دارای چرخ های منیزیم و بدنه براق فیبر کربن است. پرچم های نارنجی نمونه اولیه مشابه Veyron Super Sport و نسخه محدود World Record Edition برای ۲۹ اتومبیل تولیدی باقی مانده الزامی نیست. مدل تولیدی قفس رول نمونه های اولیه را از دست می دهد و صندلی مسافر را به دست می آورد. این خودروهای تولیدی همچنین دارای یک سواری استاندارد و سرعت حداکثر خواهند بود ، اگرچه آنچه در این حد خواهد بود هنوز مشخص نشده است. بوگاتی حتی امکان دسترسی به مسیر تست Ehra-Lessien را نیز برای خریداران فراهم می کند.
    اینم از مصاحبه وینکلمن که چند ساعت پیش تو مراسم رونمایی از محصول رکوردشکنش انجام داده،دیگه مشخص شد با یه خودرو تولید انبوه و رکورد شکن طرفیم،دلم واسه اونایی میسوزه که تا دیروز بهونشون این بود که از این ماشین فقط یه دستگاه تولید میشه پس نمیتونه ماشین تولیدی به حساب بیاد،دیگه همه اخبار شده بوگاتی…

    پاسخ
  10. رامتین
    سوابق: (1672 دیدگاه) ,

    چیزی که من حس میکنم کونیگ زگ با جسکو اگر رفت و برگشت بخواد بزنه، بهتر از آگرا مطمعنا خواهد بود و بنظرم میتونه میانگین 460 تا 470 را در نهایت ثبت کنه. این نهایت عددی میتونه باشه که کونیگ بزنه. SSC که اصلا در حدی نیست که بیاد 300 مایل یا همان 483 کیلومتر را ثبت کنه (ثبت رسمی منظورمه). اما تنها رقیب بوگاتی همین هنسی است که چراغ خاموش ممکنه عددی حیرت آور را ثبت کنه. در هر حال تا چند ماه دیگه بوگاتی براحتی میتونه همین عدد 480 تا 490 را ثبت کنه و من حس میکنم بوگاتی از رقبا بهتره.

    پاسخ
  11. Mehran
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    هروقت کویینگ زگ اومد پنجاه تا کمتر از شیرون رفت اون وقت بیاد حرف بزنه از الان حرف بیهوده نگه

    پاسخ
  12. Khosrow
    سوابق: (1306 دیدگاه) ,

    اقا رکورد رو بیخیال / همین عکس اخر یه تهران تا استکهلم جلوهست برام ..

    پاسخ
  13. ugd
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    1. افرین کوئنیگ زگ. همیشه نشون دادی تکنولوژی و نواوری یعنی چی و رکورد یعنی چی.
    2. همونطور که خود اقا کچل مهربون گفت هر وقت با ماشین معمولی تو جاده معمولی با لاستیک معمولی اومدن رکورد بزنن ما هم قبول میکنیم. بعدم هنوز که هنوزه رکورد سریعترین ماشین تولیدی دست کوئنیگزگه. و حتی معلوم نیست بوگاتی چه رکوردی رو زده. اگه ماشین تیون شده باشه خب ماشینای معمولی تری هستن که رکورد بهتری زدن. حتی 800 کیلومترم رفتن. اگه منظورشون رکورد فقط بین شیرون هست که اصلا معنی نمیده چنین رکوردی. مثل اینه من ده تا شیرون داشته باشم و از بین ده تا شیرون یه رکورد بزنم و بگم این شیرون بهترینه. چون یکی از ده شیرون بین ده تا تونسته 500 تا بره. جالبه کوئنیگ زگ تو جاده معمولی رکورد زده اصلا از بد بودن جاده نگفته. حالا این تو پیست یه رکوردی که حتی اسم نداره رو زده و بعدم میناله که پیست خراب بود. اقا قبول چرا دو سال پیش تو همین پیست خراب نزاشتن کوئنیگزگ رکورد بزنه که دهن ما بسته بشه؟ ما که حتی از نزدیک ندیدمشون هیچی اما اون هم ادم خارج نشین که حتی صاحب بوگاتی هستن چرا با این رکورد بوگاتی مخالفت میکنن؟
    3. به این نتیجه رسیدم طرفدارای هر کدوم برن ماشین خودشون رو بخرن و دیگه دعوا نکنن باهم. اونیکه بوگاتی دوست داره بره بوگاتی بخره اونیکه کوئنیگزگ دوست داره بره کوئنیگزگ بخره. اها یادم نه پولشو داریم نه امکانشو. اما یه خبر خوش اینکه درسته دستمون به بوگاتی و کوئنیگزگ نمیرسه اما میتونیم دعوا کنیم که.
    مثل همین سیصد تا کامنتی که یک هفتس میزارن هر کدوم. به این میگن جهان سومی. خود سوئدی ها و فرانسویها دارن خوش خوش میخندن و با ماشیناشون حال میکنن دعواش میمونه واسه ما.
    بعدم به همینا بگیم جهان سوم بهشون برمیخوره . چشم بسته حق با کوئنیگزگه و هنوز که هنوزه رکورد رو نتونسته بشکونه. پس چرا هی دعوا میکنین؟ خود بوگاتی قبول کرده شما ول نمیکنی ؟ …

    پاسخ
  14. zeg
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    زگ، به فدای اون کله گچلت!
    کاش مثل قدیما میرفتیم بیابون و تو ضل آفتاب رو کله ات نیمرو درست میکردم و با هم میخوردیم.
    بوگاتی هرگز.
    زگ همیشه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.