زامیاد

رؤیت وانت زامیاد پادرا پلاس شش چرخ، رقیب جدی رپتور جدید!

تاکنون محصولات عجیب زیادی از خودروسازان داخلی کشورمان دیده‌ایم اما این مدل جدید شاید از همهٔ آن‌ها عجیب‌تر باشد! این خودرو نسخهٔ شش چرخ از وانت جدید زامیاد پادرا پلاس است که برای اولین بار در مرکز تحقیقات سایپا دیده شده و حالا با پلاک عبور موقت در جاده مخصوص در حال تردد رؤیت شده است. پادرا پلاس در اصل نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پیکاپ فرتوت زامیاد ۲۴ است که در آن از اتاق پیکاپ چینی فودی لایون استفاده شده است. حال اما در اقدامی عجیب، سایپا قصد تولید نسخهٔ شش چرخ این پیکاپ را دارد و به گفتهٔ مدیرعامل این گروه خودروسازی، این نسخه به‌زودی رسماً معرفی خواهد شد.

البته گفته شده پادرا پلاس شش چرخ برای تأمین نیاز ارگان‌های خاصی مثل هلال‌احمر، آتش‌نشانی، جنگلداری و… طراحی و تولید می‌شود و فعلاً معلوم نیست عرضهٔ عمومی هم خواهد داشت یا نه. علاوه بر این، در حال حاضر وضعیت انتقال قدرت این پیکاپ شش چرخ هم مشخص نیست زیرا این قبیل پیکاپ‌ها در دنیا معمولاً شش چرخ محرک هستند؛ بنابراین در پادرا پلاس هم لااقل باید دو محور عقب محرک باشند زیرا در غیر این صورت، محور اضافی عقب کاربرد چندانی نخواهد داشت.

اگر زامیاد یک محور محرک به پادرا پلاس اضافه کرده باشد به پیشرانهٔ قوی‌تری هم برای پیکاپ شش چرخ خود نیاز خواهد داشت زیرا موتور قدیمی ۲.۴ لیتری چهار سیلندر که هم‌اکنون روی زامیاد ۲۴ و پادرا نصب می‌شود تنها ۹۵ اسب بخار قدرت و ۱۷۵ نیوتن متر گشتاور دارد که هرگز برای وانت شش چرخی که برای استفاده‌های سخت و خشن طراحی شده کافی نیست. البته گفته می‌شود گروه سایپا پیشرانهٔ جدیدی را برای خانوادهٔ پادرا پلاس تدارک دیده است که به‌احتمال‌زیاد قوی‌تر خواهد بود و در نسخهٔ معمولی چهارچرخ آن‌هم نصب خواهد شد.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۸۱ دیدگاه‌ها

  1. محمد رستمی نژاد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (69 ديدگاه)

    حالم به هم خورد
    اصلا خدا زده تو سر خودرو سازی ایران

    موافقم ۵۸
    مخالفم ۴
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (3569 ديدگاه)

      فقط مقایسه کنید با اونی که رضوانی ساخته!
      طراح هردو ایرانی!اما این کجا و آن کجا!!!

      موافقم ۴۳
      مخالفم ۵
      1. ehsan fa

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1353 ديدگاه)

        رضوانی نساخته . اونم جیپه که تغییرات اعمال کرده روش وگرنه شاسی و موتور و داشبورد همش جیپه.
        ولی دمش گرم خوب تغییراتی روش داده.

        موافقم ۲۱
        مخالفم ۱
      2. Hadi

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2203 ديدگاه)

        این دیگه چه سمی بود من امروز دیدم ?
        سایپا اینکار رو نکن مرسدس جی واگن گناه داره……

        موافقم ۸
        مخالفم ۲
        1. Hadi

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2203 ديدگاه)

          اینو ببری هر کشوری نشون بدید کمتر از ۲۴ ساعت میتونی پناهندگی بگیری…

          موافقم ۱۵
          مخالفم ۲
        2. Erfan

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (36 ديدگاه)

          طراح مرسدس کلاس جی ۶×۶ بعد از دید این طرح اعلام کرد که:درباره جی واگن شش چرخ ما دچار کج فهمی شده بودیم و اشتباهاتی در طراحی داشتیم، کو که در دیار ایران،طراحی خودروی پیکاپ سه محور به اوج بلوغ و تکامل خود رسیده است. ????

          موافقم ۱
          مخالفم ۱
    2. Reza Waffen SS

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2704 ديدگاه)

      خدایا بسه دیگه

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۴
      1. Carbonado Aventador

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (4100 ديدگاه)

        منتظر یه سیلی محکم از طرف سایپا با “وانت پراید ۶×۶ خرتور” باشید…?

        موافقم ۲۵
        مخالفم ۲
    3. یانکی

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1438 ديدگاه)

      پارسال یه نیسان یدک کش دیدم خودش یه محور اضافه کرده بود.ولی خدا شاهده تا مطلب و عکس رو دیدم پمشام کز خورد

      موافقم ۷
      مخالفم ۱
    4. مزدا

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1773 ديدگاه)

      خدایش کی به اینا مدرک دانشگاهی داده؟
      اصلا اینا مدرک مهندسی و چیزی دارن!!؟
      بعد چهل سال زر زدن اوج هنرتون اینه!!

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۱
    5. Hadi

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2203 ديدگاه)

      خدا نزده ما مردم با صف کشیدن میلیون برای خرید و بسنده کردن به این آشغالا و اعتراض نکردنمون زدیم…
      خدا عقل داده آگاهی داده…
      البته مسائل خیلی مهمتر از این هم هست که پدال اجازه انتشار نمیده……

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۰
    6. دی جی70

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (146 ديدگاه)

      این اش لاشه کجاش پلاسه

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
  2. مازیار

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    هرچی مسخره تر و احمقانه تر بنظر برسه بیشتر برای داشتنش سرودست شکسته میشه
    اینه حال و روز امروز جامعه ما

    موافقم ۵۰
    مخالفم ۲
    1. Elmiraj

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2278 ديدگاه)

      اگر به جای یه محور ، دو محور هم اضافه کنند بازم خریده میشه..‌‌‌..
      پس زیاد تعجب نکنید .

      موافقم ۸
      مخالفم ۱
  3. MahyarM.A.R

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (205 ديدگاه)

    الااکبر این چه سمی بود من دیدم

    موافقم ۳۶
    مخالفم ۳
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (6028 ديدگاه)

      سَم خالص ، بدون عوارض !

      موافقم ۳۲
      مخالفم ۳
    2. افشار

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (341 ديدگاه)

      آدم یاد دستشویی رفتن می افته??????

      موافقم ۲۴
      مخالفم ۶
      1. ناشناس

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        رقیب جدی رپتور????????

        موافقم ۴
        مخالفم ۱
  4. Sina

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (641 ديدگاه)

    خدایا اینم اون دلیلی که برای پایان دادن به دنیا نیاز داشتی
    تمومش کن خواهش میکنم?
    بذار قبل از اینکه موجودات کهکشان های دیگه این لکه ننگ رو ببینن بشریت پایان با عزتی داشته باشه

    موافقم ۴۱
    مخالفم ۱
    1. S

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (352 ديدگاه)

      کرونا وقتی اینو ببینه برگاش میریزن
      از ایران جمع میکنه میره چین?

      موافقم ۳۳
      مخالفم ۳
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (3569 ديدگاه)

        من بیشتر از پراید میترسم تا کرونا!یه دقیقه میری بیرون هزارتا پراید ناشی هی جلوت دستی میکشن!

        موافقم ۲۰
        مخالفم ۱
  5. Moein

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (81 ديدگاه)

    رقیب جدید هنسی و فورد و رضوانی و …

    موافقم ۳۲
    مخالفم ۱
    1. Erfan

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (36 ديدگاه)

      مرسدس جی کلاس ۶×۶ رو از قلم انداختیا

      موافقم ۴
      مخالفم ۱
  6. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (35 ديدگاه)

    من فکر می کردم شوخیه یا مثلا یکی خودش اینکار رو کرده
    الآن فهمیدم غیورمردان صنعت خودرو دست به این ابتکار زدن

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۱
  7. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (160 ديدگاه)

    الان تاریخ پیکاپ سازی به قبل پادرا پلاس شش چرخ و بعد پادرا پلاس شش چرخ تقسیم میشه.

    موافقم ۳۵
    مخالفم ۱
    1. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (160 ديدگاه)

      ۶×۶ ولوسی رپتور و رم trx شش چرخ هنسی دیگه چه فرغونی ان؟
      ما پادرا پلاس شش چرخ داریم.دیگه پیکاپ های آمریکا رو به عفولن💪
      به جدش نیست کسی در حدش

      موافقم ۲۴
      مخالفم ۲
    2. Me

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (314 ديدگاه)

      کامنت برتر

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۲
  8. NAVID۰۰۹۸

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (6028 ديدگاه)

    مطمئنا با همین دست فرمون در صنعت خودروسازیشون هست که چنین اعتناد به نفسی دارند که میخواهند کاخ سفید را حسینیه کنند و واکسن ایرانی کوبایی را به خوردمون بِدَن تا زمانی که یه چند میلیون ایرانی کمتر و خرج دولت هم کمتر بشه !

    این اسمش شروع دوباره و تبریک به خودروسازانمون نیست ، این اسمش فلاکتی تمام نشدنیست به نام اسارت بزرگ جهانی در غالب نمایش دیپلُماسی !

    فقط به ورود وحشی‌های طالبان و خنده‌های ظریف نگاه بیندازید که نشون دهنده‌ی تمام سیاستی هست که در این چند ساله بر سر زندگی میلیون‌ها ایرانی خراب کردن که به حق ، حقمان بدتر از این وضعیت‌هاست !

    موافقم ۳۹
    مخالفم ۰
    1. زیزیگولو

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2387 ديدگاه)

      نوید تازه کجاشو دیدی؟؟؟وانت نیسان نه تنها ماشینی واسه امرارو معاش خریدارانش هستش حتی از نظر قدمت تکنولوژیم یه پدیده آنتیک تو جهان صنعت خودروسازی به حساب میاد!!!! تو همه کشورای دنیا واسه حمل بارای سنگینو حجیم چند تُنی شهری از کامیونت استفاده میکنن و وانتای سبک و ون ها فقط واسه کاربردای درون شهریو سبک استفاده میشن ولی تو ایران با نیسان زامیاد هم کار کامیونت و هم کار وانت هر دو رو باهم انجام میدن!!!! توان حمل بار‌ نیسان حدود ۲ تن هستش ولی راننده ها ۵ تا ۶ تن با این ماشین بار میزنن!!

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۰
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (6028 ديدگاه)

        زیزیگولو جان
        در سال چندباری با راننده نیسان‌ها سروکار دارم و دیدم چطور بار میزنند که نهایت تا ۲/۵ تُن بار میزنند و حتی ۴ تُن هم دیدم که بار زدند اما ۵ یا ۶ تُن ، دیگه خیلی زیاد هست و من ندیدم آخه مگه میشه ، چون جلوی ماشین میاد بالا تک چرخ میزنه !

        این دایناسور آبی ، عملاً نه امنیت داره و نه سواری و نه حجم داخلی مناسب !
        جداً که گناه دارند راننده نیسان‌ها ، داخلش خورد میشوند تا بار را به مقصد برسانند !

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. ??Amin_sto??

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (294 ديدگاه)

      با ساختن این گاری ها فقط شعن خودرو رو پایین میارن و نوعی بی احترامی به صنعت خودرو
      واقعا حیف فولاد ، آلومینیوم و منابع که تو ساخت خودرو های داخلی به کار میره

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۰
      1. افشار

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (341 ديدگاه)

        شعن دیگه چیه باید بنویسی شأن

        موافقم ۰
        مخالفم ۳
  9. علی

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (195 ديدگاه)

    زنگ خطر برای پادشاهی رپتور و رم

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۰
  10. مهدی،:امید اینده

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    وای خدا اولین بار بود تو پدال خندیدم
    دلم میخواست صدای خندمو بزارم?
    فقط تیتر که نوشته بود رقیب رپتور???????
    اگه رضوانی هرکول باشه این چیه؟

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۰
  11. ارشیا(فقط و فقط)SVJ

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (308 ديدگاه)

    طراحیش منو کشته!!
    این چیه بابا!!!!!
    خدااااااااااا?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️??????????

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۰
  12. Farzad

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2338 ديدگاه)

    همه ی اینا از نا آگاهی و نداشتن اطلاعات مردمه که این پست فطرت ها به خودشون اجازه میدن این بازی هارو در بیارن .
    انقدری که ایرانخودرو و سایپا آدم کشتن ، چنگیز خان مغول و هیتلر و داعش نکشتن …
    خون مردمو تو شیشه کردن و با نهایت لذت سر میکشن … ازماست که بر ماست .

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۱
  13. R@m!n

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    جایی میشناسین سیانور بفروشن ؟

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۱
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (3569 ديدگاه)

      الهیه نوع گیاهی شو داره،به این معنیه که میتونی راحت تر و با آرامش بمیری!!(البته دور از جون)

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۱
      1. R@m!n

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        نه بابا گیاهیشم اومده

        موافقم ۶
        مخالفم ۱
  14. Amir evolution

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (71 ديدگاه)

    ????????????

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۰
  15. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3569 ديدگاه)

    یا خدا!!!!خدا به خیر کنه این چه کوفتو مرضیه؟؟!!!!؟!؟یکی از دوستام دیروز بهم پیام داد که دارن زامیاد ۶چرخ تولید میکنن من گفتم فتوشاپه اما واقعاً واقعیه!!!🤯🤯آخه با چه ذهنیت و عقل و منطقی اومدن یه همچین…اصلا نمیشه اسم براش گذاشت…
    حالا اگه این کارو روی یه پیکاپ عضلانی پیاده میکردی باز کمتر ایراد داشت اما نه روی یه پیکاپ اقتصادی رقیب باردو و ۱۵۱!!!!!
    آبرو و حیثیت برامون نزاشتن این عقب مونده های داهاتی اسما مدیرعامل!ننگ بر شما، خجالت بکشین،آخه زامیاد با سابقه بیشتر از نیم قرن، وقتی هی آشغال تولید میکنین چه لزومی داره بیاد خودشو برتر از رپتور و رضوانی هرکول بدونه؟خدایی حالم بهم خورد 🤢🤢
    خدا کنه تولید نشه فقط،زایه میشیم تو دنیا….

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  16. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    هنسی و فورد و رضوانی حواساتون باشه یه رقیب جدی اومده با هیچکی شوخی نداره به جز جون مردم

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱
  17. حسین

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2307 ديدگاه)

    الان واقعا نمیشه از این خودرو دفاع کرد ! ( البته سایپا این توانایی رو داره!)
    مگر اینکه این نسخه اولیه باشه و به یک موتور با گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر مجهز بشه و سیستم تعلیق حرفه ای و انتقال قدرت به ۶ چرخ!
    فقط امیدوارم این شروع یک حرکت باشه ، هرچند امیدی به سایپا نیست!

    موافقم ۳
    مخالفم ۱۱
  18. ツSAMURAIツ

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1020 ديدگاه)

    ??????????????
    عکسش رو دیدم از خنده ترکیدم حالا فک کن اینو تو خیابون ببینی ???????

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۰
  19. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    الله اکبر اینهمه جلال، الله اکبر اینهمه شکوه

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱
  20. RezaRs

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1547 ديدگاه)

    ای رپتور عرصه پادرا نه جولانگه توست
    عرض خود میبری و زحمت ما میداری

    گودرت puver

    موافقم ۹
    مخالفم ۱
  21. امین

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (129 ديدگاه)

    تیترت بینظیر بود ،پدال،کلی خندیدم.روزمو ساختی تو این وضعی که همش ناراحتی و غم از همه جا میباره

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  22. امیرحسین

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (407 ديدگاه)

    نباید شما مسخره کنید،درسته صنعت خودروسازی ایران اوله البته از آخر ولی این خودشم یه قدم رو به جلو محسوب میشه،چرا اول اینکه ۶ چرخه حالا باید دید ایا به تمام چرخاش قدرت ارسال میشه یانه دوما تک دفرانسیل نیست،واسه خودروسازان ایرانی که تاحالا خودروی دو دیفرانسر نزدن یهو برن ۳ دیفرانسل بزنن سوما خوروسازان ایرانی بیان خودروی ۳ محور بزنن حتی اگه به هر۳محورش قدرت ارسال نشه.

    سایپا دید رضوانی ۶ چرخ زد فوری رقیبش رو درست کرد نه مثل رم که بعد چند سال که فورد رپتور زد اون موقع رقیبش رو درست کرد

    زنگ خطر واسه هنسی به صدا در اومد
    رقباش:
    هنسی ولوسی رپتور ۶×۶
    هنسی Goliath ۶×۶
    هنسی ماموت ۶×۶
    ام‌گ G63 6×۶
    رضوانی هرکول ۶×۶
    دیفندر ۶×۶
    رانگلر ۶×۶
    دول ۶۰ ۶×۶
    رنجروور ۶×۶
    حالا بایک ۶×۶ که اصلا رقیبش حساب نمیشه
    ???????????????????
    میگن نه تنها وضعیت سایپا بلکه وضعیت خوروسازی ایران بعد از این متحول شد
    مطمئنا ایران خورو رقیبی واسه میزنه
    حالابنظرتون ایران خودرو کدوم ماشینش رو ۶ چرخ میکنه؟

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
    1. امیرحسین

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (407 ديدگاه)

      مطمئنا سایپا به رسم همیشگی صنعت خوروسازی ایران میره جونیوروهم ۶ چرخ میکنه به عنوات ماشین جدید میده بیرون حتی نسخه عادی پادرا رو هم ۶ چرخ میکنه،اینو هم به عنوان یه ماشین جدا و مستقل از جونیور و مادرا معرفی میکنه?

      ولی در کل خوبه،ایده ی جالبیه
      تنها موردی حساب میشه که خوروسازای ایرانی همگام با بقیه خوروسازان جهانی پیش میرن و مثل اونا بروزن منظورم اینه که خودروی ۶ چرخ میزنن
      کاشکی در بقیه موارد هم مثل اونا بودن و همگام با جهان و بروز با تمام جهان به پیش میرن

      موافقم ۶
      مخالفم ۰
      1. امیرحسین

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (407 ديدگاه)

        این یارویه پشتیش چیه؟شده مثل گاوهای گیلان که مثل شتر کوهان دارند
        خیلی زشته
        کاشکی این فقط واسه نمونه پرتوتایپش باشه و نمونه اصلیش اینو نداشته لاشه
        اگه سایپا اینو ۶ چرخ محرکش کنه یه موتور خوبم روش بندازه و صرفا یه محور بدون قدرت الکی نباشه بصورت تک دیفرانسل که بیان بگن از ۲ محورش بهتره چون تقسیم وزن بهتری داره و بار بیشتری حمل میکنه کما اینکه خودروهایی هم وجود داره که ۳ محور و ۲ دیفرانسل هست و سایپا از اونا یاد نگرفته باشه حالا میشه از سایپا قبولش کرد به عنوان خودروسازی که تاحالا از این کارا نکرده حتی به عنوان خودروسازی که تاحالا خودروی آفرودی و ۲ دیفرانسل نزده
        ??

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
        1. امیرحسین

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (407 ديدگاه)

          ولی خیلی زشته چون لاستیواش باریکه
          اون محفظه بارشم خیلی زشته کاشکی اتاقش با محفظه بارش بهم وصل میبودند نه اینکه زامیاد بیاد فقط نسخه کمپرسیشو بزنه،نسخه اتاق ثابتشوهم بزنه

          موافقم ۳
          مخالفم ۰
        2. امیرحسین

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (407 ديدگاه)

          مگه میخوان پشتش گارد بگیرن که اون جور چیزی درست کردن واسه خودش یه پا برجه

          موافقم ۳
          مخالفم ۱
  23. Benz

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1728 ديدگاه)

    یکم بیش از حد نا هماهنگ نیست ؟؟؟؟؟ همون چینیش میومد ایران خیلی بهتر بود ‌

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
  24. امیرحسین

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (407 ديدگاه)

    کاشکی سایپا میامد بجای این که ۳ محورش کنه،محوره عقبشو لاستیکاشو دوبل کنه مثل بقیه فوردو دوجو شورولتو جی ام سی اینجوری ابهتش بیشتر میشد اون موقع ایران میشد رقیب آمریکایی هایی مثل:
    رم ۴۵۰۰
    فورد F450
    شورولت ۴۵۰۰
    جی ام سی سیرا ۴۵۰۰
    ?
    تا این بیریخت البته از نظر حمل با که فرقی نمیکرد ولی وزنش کمتر میشد ولی اینم تقسیم وزنش بهتره

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  25. امیرحسین

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (407 ديدگاه)

    مگه رپتور جدید ۶ چرخه ینی مگه فورد پیکاپ ۶ چرخ میزنه(کارخونه ای فابریک)نه نسخه هنسیش
    مطمئنا سایپا اینو واسه افرود نساخته یلکه واسه حنل بار بیشتر جون هیچ تجربه ای تو خودروی آفرودی و ۲ دیفرانسیل نداره
    حتی اگه ۶ چره محرک باشه بازم خوب نیست واسه آفرور چون همه چیز ۲ دیفرانسیل یا ۶ چرخ نیست،خیلی چیزای دیگه هم ربط داره مثل موتور خوب،قفل دیفرانسل،دنده کمکی،دنده سنگین و …..

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  26. امیرحسین

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (407 ديدگاه)

    میشه بگین چه چیز عجیبی از خودروسازان ایرانی دید
    اصلا سایپا و ایران خودرو نمیتونن خودروی عجیب بزنن و از خودشون خلاقیت به خرج بدن
    اگه منظورتون حذف بعضی از آپشن ها و قطعات ویا قرار دادن بعضی از قطعات پایه خودرو به عنوان آپشن و یا اینکه ایمنی ضیعف یا موتورو گیربکس ضعیف واینا که عجیب نیست عادیه از خودروسازان ایرانی وخرابی ماشین تازه خریداری شده و….ایناکه عجیب نیس اینا عادیه از خودروسازان ایرانی اگه واقعا غیر از اینا سر بزنه عجیبه از خودروسازان داخلی
    واقعا این اولین چیز عجیب خودروسازان داخلی هست
    ینی خودروسازی ایران با سابقه خیلی خیلی بیشتر از چین بعد از چین اینجور خودروها میزنه

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  27. REZA61

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (12 ديدگاه)

    شترگاوپلنگ که میگن اینه!!! ?

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
    1. امیرحسین

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (407 ديدگاه)

      دقیقا
      زدی تو خال
      تعریف پادراپلاس ۶ چرخ=شتر کاو پلنگ

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  28. امیرحسین

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (407 ديدگاه)

    واسه سال ۱۴۰۰ فک کنم معرفی بکننش

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  29. Erfan

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    واقعا عجیبه حتی طراحی بخش بار روی دو محور عقب روهم با بدنه یکپارچه نکردن و بجاش از ورقه فولادی بدون طرح مکعب استفاده کردن که واقعا آدم شک می‌کنه که آیا طراحان ارابه سازان داخلی فکر هم می‌کنند ???
    واقعا باید ابراز تاسف کرد برای کسانی که برای قرعه کشی های این ارابه های مرگ سرازیر می‌شوند با اینکار مهرتاییدی بر اعمال نادرست ارابه سازان داخلی می‌زنند.
    #ویرانخودرو_ایران

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  30. حسین دهمرد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1748 ديدگاه)

    زنگ ها برای که به صدا در می آیند؟
    تو خود چین فک کنم نسخه ۶ چرخش رو زدن اینا هم از روی اون تقلید کردن وگرنه به اینا نمیخوره بتونن وانتو وانت تر کنن.

    موافقم ۴
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا